GSP "Novi Sad" predložilo je da karta koja se kupuje kod vozača iznosi 100 dinara na gradskim, a 150 dinara na prigradskim linijama. Karte kupljene van autobusa zadržaće sadašnju cenu.
Ako je zbog vraćanja kusura, zašto ne zaokružite na 50 dinara? :)
A to, da vozači prodaju karte, meni je suludo. Oni neka voze, to im je posao, a vi nađite druge načine plaćanja karata!
U Bg karta 50d i traje 90 minuta, dnevna 120d, ceo dan se vozikaš i to u dve zone, đaci i 65+ besplatno... I sve to se obavi sms porukom, nikakav kontakt sa vozačem!
Nije ni tamo sve idealno, ali mnooooogo bolje (i jeftinije) nego ovde!
Moze bez karte kao u Splitu 70 g proslog veka,ulaz na prednja vrata pored vozaca providna kutija spremis novac 50 ili 100 din. pokazes vozacu i ubacis spremljen novac u kutiju,nema raznih bus plus otimaca para.
Da li se gradonacelnik vozi autobusom u spicu da vidi kakoje toplo i zagusljivo , a bus star najmanje 20 godina ,to nije vazno kako as voze a busevi prljavi uzas u bilo koje doba dana,to nevidi niko sramota!
A kada bus kasni i kada svi imaju markice onda nikom nista, i sto neotvara sva vrata a na svakim vratima je citac markica,obratite malo vise paznje na ponasanje i bahatos pojedinih vozaca grasa, vozimse na posao autobusom 40godina i tacno se vidi karakter vozaca, svaka cast pojedincima kojisu za primer!
Картице које грађани израде у грасу треба да имају опцију новчаника. На њих да се уплати одређен износ и да се приликом валидације у бусу скида тај износ карте. Наравно, пошто су апарати у бусевима застарели ова опција отпада. Преко нета да се купује карта је превише компликована за мале и кратке вожње
Sta vam nije jasno?
Ljudi ce daleko manje kupovati karte kod vozaca, jer ce biti skuplje 35 dinara, pa ce vozacima olaksati posao.
Verujem da ce se kupovina karata u busu smanjiti za bar 80%.
I da, vracace kusur, ali za daleko manji broj ljudi nego sto rade trenutno.
kao što vozače mrzi da vraćaju kusur tako i nas mrzi da plaćamo karte,a zašto ne bude besplatan prevoz kad se gras inače finansira iz budzeta grada koji gradjani inače plaćaju kroz poreze i doprinose?ili da se grasu ukine finansiranje iz budzeta2
Нина да ли ти уопште размишљаш или само опалиш коментар . Зар од 200 , 500 , 1000 динара неће морати да враћају кусур ? Образложење поскупљења уопште није нормално . Ја никад не идем аутобусом (ауто или бицикл) али ме вређа кад неко потцењује мој интелект .
Ljudi, sta je sa vama?!
Vecina nije ni procitala tekst, ili ste procitali, a niste razumeli!
Zamislite kako je vozacima koji pored toga sto treba da voze, moraju i da izdaju karte i vracaju kusur. Mislite da im je lako da drze paznju u voznju dok se bave kusurom?
Sto se mene tice, ideja je odlicna! Ne budimo lenji, prevoz ce i dalje imati istu cenu, a vozaci ce biti rastereceni.
Odvicicemo se od navike da kartu kupujemo kod vozaca, s obzirom na to da ce kostati vise.
Nemojte samo da kukate, mislite malo na vozace, ionako ih je sve manje.
Zaista genijalna ideja da se karte kupuju van vozila i da budu jeftinije! Osobu ili osobe koje su to smislile odmah unaprediti i dati im bonuse. Evo mozda se dosete da imaju kartice koje se ocitavaju kao bankovne kartice i koje se mogu dopunjavati recimo onlajn ili na trafikama. To bi rasteretilo vozace. Ako se josh nisu setili evo skromno predlazem mene za direktora GSP Novi Sad. Zivim vec dugo u Kanadi i dobro poznajem sve probleme i resenja za gradski prevoz ovde na Zapadu. Ja to mogu Bolje i Naprednije da organizujem. Kontaktirajte me na mejl. Hvala
U Italiji postoje karte koje traje 120 minuta za sva prevozna sredstva. I koštaju 1.10 evra! Što znači da možeš da se i vratiš sa istom. Nedeljna karta, metro, tram, autobus je 12.5 evra. A plata nekvalifikovanog radnika je 1200 evra. Kod nad je sve ali sve PRESKUPO I LOŠEG KVALITETA.
100 dinara do grada i 100 nazad? Pa autom mi je ne mnogo skuplje da idem. Onda nemojte pricati kako eto svi hoce u grad autom, naravno da hoce. Poslednji put kada sam koristio autobus (a to ce zaista i biti poslednji put, nadam se) cekao sam ga 45 minuta. Linija broj 8, radni dan u 6 popodne. (znaci nije ono neki prigradski u 8 ujutru u nedelju) Autom bih dosao kuci za 10 minuta.
I koliko je to procenata? 54% poskupljenje. Da li ste vi normalni 54% poskupljenje. 65 din kad dignete na 100 je 54%, ok to je normalno danas, možda odma na 200 dinara da se digne. Ekonomoija više nema smisla ni procenti ni realna privreda sve su mahinacije i prevare
@1914
Karta za jednu vožnju u Budimpešti (bilo koji prevoz , ne samo metro i nema presedanja) košta 350 Forinti (0,90 Eur). Čim hoćeš da menjaš prevoz , cena je 530 Forinti (30 minuta se voziš) ili 750 Forinti (90 minuta se voziš). Dnevna karta je 2500 Forinti (skoro 7 Eur) i voziš se 24h svim prevoznim sredstvima.
Zaključak izvuci sam.
Decu koja idu u Osnovnu skolu bus-om treba osloboditi placanja vozne karte!Koliko kostaju knjige ,skolstvo koje ide na teret roditelja je beskrupulozno!Dete i je polazi u peti razred ima toliko predmeta i knjiga da nije prihvatljivo ni za decija ledja ,kicmu!U Beogradu se sve povoljnije i drugacije resava u korist građana!Tone Novi Sad!
Objasnite mi ovaj tekst ista vožnja nekoliko cena, i još u istoj "radnji" GSP ko tu koga zaj......a (molim da mi se tekst objavi) namerno napisana reč "zaj", jer drugačije ne može. nekoliko cena u jednoj firmi za isti proizvod/uslugu. Jel to isti onaj pametni koji je u aprilu smislio novi red vožnje pa brže bolje vratili. Izvinjavam se što sam se setio bar neko ima mozak nadam se da nisam u manjini
Naravno da mora da poskupi karta,treba da se isplate plate ovima sto su zaposleni u gsp,a primaju i penzije.Pomocnici imaju 70 godina primaju jako dobre plate a isto tako i penzije,ima jos takvih koji su otisli u penziju pa nastavili da rade...Treba li mladi da rade?
Pa što modernije to sporije pametnjakovići izbacili one kuckalice od 12 vožnji pa ovo pa ono sad karte preko GPS-a i onda kada uvidite grešku odmah preko leđa građana zaista stručnjaci na visini zadatka
Возачи уредно припреме ситне од 5 динара, увијек имају и ситно да врате, а док сама карта изађе, можемо да се испричамо.
Није до кусура, до апарата за издавања карте је.
Za sve koji pišu gluposti,kupite elektronsku kartu koja neće poskupeti i vozićete se i dalje po 65 dinara a saobraćaj će se brže odvijati.Ili položite D kategoriju pa vi vozite i naplaćuje 200 karata u smeni da vidite kako je to.
Da li su oni normalni??!!!! Kako van autobusa da kupim kartu kad nema kioska. SNS bagra nesposobna, umesto da uvedu elektronsko plaćanje poskupljuju cene za nenormalnih 35%. Skupljaću sitno po dinar i dva pa ću vozaču prosuti sve na onaj njegov stočić pa nek broji, posle nek ne priča da ga smara da vraća kusur. Koja nesposobna sns bagra u gradu! Idioti.
Uvedite Grasu konkurenciju, pustite privatnike u gradski prevoz.E, ne moze zato sto Gras ne da stajalista za autobuse,drzi monopol, sram vas bilo sve i Gras i grad Novi Sad.
Tačno je da vozači ne mogu da voze i budu skoncentrisani dok vracaju kusur i izdaju kartu. Zbog tog starog-novog sistema busevi idu mnogo duže. Umesto nekadašnjih 20 minuta od npr. Novog Naselja do Centra sad treba 40 minuta. Sistem im cesto ne funkcionise, ne moze da se uspostavi signal, ceka se na kartu po minut. Svakako je potrebno uraditi nesto po tom pitanju i mozda je najlakse ( iako ne nuzno i najbolje, ali bolje od prognoziranog) preuzeti neku od beogradskih opcija, bilo SMS, bilo dopuna kartice na svakoj trafici. Ostaviti samo 20ak mesta za kupovinu te kao jeftinije karte je cist imbecilizam.
Ово му дође као тахи услуга да и возач заради што цепа карте ,неки дан се возам линијом 76 из Ст.Лединаца возач матор а нестручан као јуче да је положио за Д јури 40 и стално кочи ,док не наплати карту некреће са станице,педантан 45 минута смо путовали до Новог Сада аутобус кршина нема климу па некако било боље 1999. скелом ,брже,свеж ваздух,муфте исто смо стајали као у бусу али се нисмо гурали
Odlična ideja, ovo će svakako skratiti prosečno vreme zadržavanja na svakoj stanici. Voleo bih kada bi se postojale i dodatne opcije plaćanja (SMS, "kuckalica"...) za sugrađane koje nemaju pametni telefon, paketni prenos podataka ili prosto nisu vični korišćenju mobilnog u ove svrhe.
Za mrgude kojima svaka promena smeta i koji bi vozaču poturili novčanicu od 2000/5000 da isteruju neku pravdu bih obezbedio goluba pismonošu koji će da skokne do JGSP-a i kupi kartu za njih.
Oćete da me kaznite što neću u elektronskom obliku da kupujem kartu?!
Digitališite se sami,ja oću da kupim! I zato me kažnjavate?!!!
Hoću da je imam u fizičkom obliku,neću virtuelno.
I onda treba da prosim za kartu ili da idem peške jer mi je crkla baterija?
Pa.psivni smo tako nam i treba. Pa kad dobijete rate za kredite, pa voda poskupljenje,struja. Ma milina a Željko Mitrović uživa na jahti dok ne njegov sin ubio Bojanu. Tatjanu Vojtehovski zabranili, a mi ćutimo,pa nek uživa kad smo pasivan narod.
Glupo je opravdanje za poskupljenje! Sistem naplate se može menjati i bez poskupljenja. Ako već hoćete da menjate sistem naplate, onda se ugledajte i na Parking servis i na plaćanje parkinga SMS porukama preko mobilnih operatera. ZAŠTO I AUTOBUSKA KARTA NE BI MOGLA DA SE PLATI I SMS PORUKOM, PREKO MOBILNIH OPERATERA? Jer, nemaju svi mogućnost online plaćanja (npr. nezaposleni, ljudi koji nisu vični korišćenju novih tehnologija...), svim turistima i posetiocima iz naše zemlje bi bilo jednostavnije da kartu plaćaju SMS-om, nego da kratkoročno instaliraju aplikaciju (dok su u Novom Sadu). Neka razmisle malo, pogotovo što će eventualni novi kiosci za kupovinu karata po starim cenama biti samo na 20-tak najfrekventnijih lokacija i neće biti dostupne sugrađanima u ostalim delovima grada.
Pazi sad, problem je sto kupujemo karte?
Ajde da ti autobusi idu malo češće, i malo brže da voze po ulicama, uglavnom je vreme izmedju polazaka srazmerno brzini kretanja… 30min pa vozi 30km/h.
Dajte bar neko bolje opravdanje za poskupljenje, dignite malo kvalitet usluge, šta dobijamo za ovo poskupljenje od 50+ %
Slažem se u potpunosti ALI...hajde da zaposleni u GSP-u,plaćaju hleb,meso,mleko....daleko skuplje od ostalih građana.Da li bi Vam prijalo da cene u trgovinama budu 30 % veće nedeljom ? Da li rukovodstvo i čelnici grada razmišljaju o građanima koji samo povremeno koriste gradski prevoz ? Kakvo je to pravljenje razlike u ceni vožnje ? Da li će skuplja karta ,doneti i bolje autobuse i kvalitetnije vozače....voze kao da smo stoka ili krompir.Da li će nam omogućiti mesto za sedenje,da li će nam vraćati novac u slučaju kvara autobusa ili nas i dalje samo izbaciti iz istog ? U ovakvim okolnostima,duže traje štampanje karte iz sadašnjih automata nego vožnja ,traka karte pola metra a jure ko blesavi ako ne ugledaju na stanici nikoga ,nema ni zastajkivanja a o zaustavljanju da i ne govorim.Trasa 12,početna stanica-krajnja 15 min. da li je to normalno?Dovedite Vi Vaše preduzeće u red i videćete da karta može biti i 50,oo dinara.....
U Beogradu, sms 50 din. i voziš se 90 minuta po svim opštinama koje pripadaju Bg. Menjaš linije, buseve, ideš do Zemuna, Surčina… Ovde do Veternika moraš da promeniš dva busa, znači 200 din.
Imam izvanrednu ideju,cenu karte bi trebalo podici na 1000,mozda i 2000,cime bi vozaci bili rastereceni i mogli mirno jesti da ne umaste kusur,jerbo niko nece kupovati kod njih,a ujedno i nesmetano koristiti mobilne pri cemu ih putnici ne uznemiravaju.
A mozda,ipak,vratiti "škljoc karte",za koje,na žalost,vladajuce strukture nisu cule,posto jos nijesu uljeglje ovdjena kad je to koristeno
A šta da radi onaj ko dolazi iz Starog Rakovca, recimo. Gde bi on uopšte mogao da kupi kartu, sem u autobusu?
Posebna priča su stariji ljudi, kojih je u ovom mestu najviše. Kako bi se oni snalazili sa aplikacijama i ostalim novotarijama?
Kako se niko ne doseti da polasci u pravcu Kovilja kreće na svakih 30 minuta pa se onda Kać i Budisava mogu i prorediti a potrošnja goriva bi bila ista..Ovovsada je sve isto kao i pre 35 godina mogu se videti redovi vožnje…Klime u autobusima nisu bitni,bitno je da ima wifi koji ne radi i elektronske naplate…Isti ljudi ne stručno rade,a privatizacija je rešenje..,,
Elektronski novčanik obećavaju već par godina. Nemoguće da u NS nisu mogli da našu programere da uvedu tu novinu u GSP. Čemu oni validatori koji samo registruju mesečne ili godišnje karte, sem da eventualno broje putnike. Ili recimo da se može kupiti karta za 10 vožnji kome ne treba mesečna karta. Ili da se može kupiti karta koja važi mesec dana, a ne samo kalendarski mesec. Ili da se kupi karta koja važi sat vremena, ko mora da preseda da ne mora da kupuje dodatnu kartu. Na zapadu karte za nekoliko vožnji možeš kupiti i u supermarketu, ovde je nemoguće pronaći informaciju gde se mogu kupiti dnevne karte. Kod nas se ništa ne radi na poboljšanju usluge za putnike, samo se komplikuju stvari, a naplaćuje sve više.
Ovaj grad već decenijama ima verovatno najgoru vlast u državi. Umesto da je prevoz besplatan treba mi bogatstvo da sa ovim sistemom naplate stgnem sa Limana na klisu i nazad. Da objasnim. Kilogram mesa košta koliko ovaj bedni neorganizovani prevoz za ko šta tamo i nazad za dvoje. Odvratno.
Kako se niko ne doseti da polasci u pravcu Kovilja kreće na svakih 30 minuta pa se onda Kać i Budisava mogu i prorediti a potrošnja goriva bi bila ista..Ovovsada je sve isto kao i pre 35 godina mogu se videti redovi vožnje…Klime u autobusima nisu bitni,bitno je da ima wifi koji ne radi i elektronske naplate…Isti ljudi ne stručno rade,a privatizacija je rešenje..,,
Meni stvarno ništa nije jasno. Kažu da hoće da smanje kupovinu karata u autobusu, a to je sada jedina opcija za kupovinu jednokratne karte!
U većini gradova već decenijama mogu da se kupe karte u kioscima. Na sajtu JGSP Novi Sad te opcije nema. Piše da se čak i dnevna karta mora kupiti u vozilu!
I naravno odmah se nađu komentatori koji krive starije sugrađane zato što nisu uvedene aplikacije za kupovinu karata. Dakle, svi su krivi, samo ne menadžment JGSP-a i gradske vlasti.
Stariji sugrađani uglavnom imaju pokazne. A ljudsko pravo svakog čoveka i starijeg i mlađeg je da nema mobilni telefon. Niko ne kaže da se karte moraju kupiti preko aplikacije i da je to jedina alternativa kupovini u autobusu. Trebala bi da postoji mogućnost kupovine karte u kiosku, pomoću aplikacije i u autobusu (za veću cenu).
A karte na 30, 60 ili 90 min će JGSP uvesti krajem 21. ili početkom 22. veka.
Nije mi jasno kako da kupim kartu ako putujem sa Popovice do grada , uvek smo kupovali kod vozaca . Ove promene treba da stimulisu kupovinu na kiosku . A kako to da izvedem ako putujem na ovoj relaciji.
Ispada da cemo morati biti kaznjeni i placati skuplje karte .
Podrzavam. Bilo je vreme da GSP pocne da zivi u 21. veku i omoguci koriscenje aplikacije i ostalih stvari. Ali se nadam i da ce vozaci to da shvate i da ne drze sva vrata zatvorena prvih 30 sek dok stoje na stanici, jer misle da ce time da nateraju ljude da krenu na prva vrata i plate kartu. Pojacati kontrole i te stvari ce se resiti, a saobracaj ubrzati znatno
S tim što u Beogradu može karta van busa da se kupi i SMS-om. Pitanje je da li će slično biti moguće u Novom Sadu do pomenutog oktobra? Spreman da se kladim da neće. Grad godinama ni Android aplikaciju za red vožnje ne ume da dovede u red. Kamo li da omogući kupovinu van busa do oktobra. Ali kladim se da ih to neće zaustaviti da povećaju cene.
Vozaci ne treba uopste da prodaju karte. U normalnim zemljama se kupuju preko interneta i na automatima na stajaistima. Vozac treba da vozi. I ovako nas voze kreteni, jos krenu da se kusuraju..potpuno smo nebezbedni. Treba dovesti one strance kao u Beogradu da voze
.... "plan je da se omogući kupovina karte po nižoj, trenutno važećoj ceni putem interneta, mobilne aplikacije, elektronskog novčanika"....
Da li gradjani obavezno moraju da imaju "pametne telefone" koji sve gore navedeno podrazumeva ?!?
Ili će za kaznu, ako su već toliko siromašni pa sve to nemaju, kod vozača plaćati skoro duplo voznu kartu ?!?
Sirotinjo, i Bogu si teška !
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
021.rs saznaje: Detalji poskupljenja gradskog prevoza - karta u busu 100 dinara, uvode se novine
Autor: 021.rs
Novi Sad
•02.08.2023.
•15:08 > 15:09
Komentari 95
Mirka
A to, da vozači prodaju karte, meni je suludo. Oni neka voze, to im je posao, a vi nađite druge načine plaćanja karata!
U Bg karta 50d i traje 90 minuta, dnevna 120d, ceo dan se vozikaš i to u dve zone, đaci i 65+ besplatno... I sve to se obavi sms porukom, nikakav kontakt sa vozačem!
Nije ni tamo sve idealno, ali mnooooogo bolje (i jeftinije) nego ovde!
Mina
NS1
Ana
Putnik
Putnik
Светозар Милетић
@Garison
Ne mogu odmah da preseku, da ne bi napravili potpuni haos.
Garison
Nina
Ljudi ce daleko manje kupovati karte kod vozaca, jer ce biti skuplje 35 dinara, pa ce vozacima olaksati posao.
Verujem da ce se kupovina karata u busu smanjiti za bar 80%.
I da, vracace kusur, ali za daleko manji broj ljudi nego sto rade trenutno.
Mile
NINA
Qwatro
Nina
Vecina nije ni procitala tekst, ili ste procitali, a niste razumeli!
Zamislite kako je vozacima koji pored toga sto treba da voze, moraju i da izdaju karte i vracaju kusur. Mislite da im je lako da drze paznju u voznju dok se bave kusurom?
Sto se mene tice, ideja je odlicna! Ne budimo lenji, prevoz ce i dalje imati istu cenu, a vozaci ce biti rastereceni.
Odvicicemo se od navike da kartu kupujemo kod vozaca, s obzirom na to da ce kostati vise.
Nemojte samo da kukate, mislite malo na vozace, ionako ih je sve manje.
Jagodinac
limun
Aco
Pera
Natasa
Aleksej
CItalac
Ferro
Karta za jednu vožnju u Budimpešti (bilo koji prevoz , ne samo metro i nema presedanja) košta 350 Forinti (0,90 Eur). Čim hoćeš da menjaš prevoz , cena je 530 Forinti (30 minuta se voziš) ili 750 Forinti (90 minuta se voziš). Dnevna karta je 2500 Forinti (skoro 7 Eur) i voziš se 24h svim prevoznim sredstvima.
Zaključak izvuci sam.
Pera kojot
Konačno da ne moram da prevrnem kuću u potrazi za 65 dinara kad god planiram na bus.
NS1
Mire
Anci
noname
Poskupljenje
Ua lopovi
Zemlja čudesa
Mire Naselje
SNS
Švercer
Podrzavam
/
D
qčka
i tu nema kusura
Сандра
Није до кусура, до апарата за издавања карте је.
1914
NS
Mile
Nebojša
Hm
NS
Aleksandra
Jovan
Кумашин
Bojan
Besmislenim poskupljenjem karte
Pole
Jeftinija i je ići autom u grad
Nadam se da ce o ddbolnici sprečiti ovaj kretenski predlog
Smanjite troskove a ne otimajtod gradjana
Covek iz frizidera
Sve ce to 100 eurica pred izbore da ispeglaju i narod ce ih opet glasati.
Boki
Za mrgude kojima svaka promena smeta i koji bi vozaču poturili novčanicu od 2000/5000 da isteruju neku pravdu bih obezbedio goluba pismonošu koji će da skokne do JGSP-a i kupi kartu za njih.
šta ću ako mi
Digitališite se sami,ja oću da kupim! I zato me kažnjavate?!!!
Hoću da je imam u fizičkom obliku,neću virtuelno.
I onda treba da prosim za kartu ili da idem peške jer mi je crkla baterija?
Igrmltn
Ka
/
mada uz turisticke cirilicne displeje puno ste i dobili.
beogradski busevi voze na latinici pa im ne smeta
Mia
B
Nek Sava hleb bude 3 dinara za sve sa clanskom kartom Radikala ili SNS-a.
Tea
Ha
Podstanar
Ajde da ti autobusi idu malo češće, i malo brže da voze po ulicama, uglavnom je vreme izmedju polazaka srazmerno brzini kretanja… 30min pa vozi 30km/h.
Dajte bar neko bolje opravdanje za poskupljenje, dignite malo kvalitet usluge, šta dobijamo za ovo poskupljenje od 50+ %
Kiki
Veteran
Dnd
Dragan
Hogo
Nada
Gradjanin X
besplatan savet
A mozda,ipak,vratiti "škljoc karte",za koje,na žalost,vladajuce strukture nisu cule,posto jos nijesu uljeglje ovdjena kad je to koristeno
Gorsn
atrak
Nale
Posebna priča su stariji ljudi, kojih je u ovom mestu najviše. Kako bi se oni snalazili sa aplikacijama i ostalim novotarijama?
1/1
pera
...
Budisavčanin
Ana
Jasna
Siki
Hm !
Vozač, ne autobusa
Milan
Plavi
Budisavčanin
kornel
U većini gradova već decenijama mogu da se kupe karte u kioscima. Na sajtu JGSP Novi Sad te opcije nema. Piše da se čak i dnevna karta mora kupiti u vozilu!
I naravno odmah se nađu komentatori koji krive starije sugrađane zato što nisu uvedene aplikacije za kupovinu karata. Dakle, svi su krivi, samo ne menadžment JGSP-a i gradske vlasti.
Stariji sugrađani uglavnom imaju pokazne. A ljudsko pravo svakog čoveka i starijeg i mlađeg je da nema mobilni telefon. Niko ne kaže da se karte moraju kupiti preko aplikacije i da je to jedina alternativa kupovini u autobusu. Trebala bi da postoji mogućnost kupovine karte u kiosku, pomoću aplikacije i u autobusu (za veću cenu).
A karte na 30, 60 ili 90 min će JGSP uvesti krajem 21. ili početkom 22. veka.
Nana
Ilija
Ispada da cemo morati biti kaznjeni i placati skuplje karte .
Omg
Goran Mitrović
Drns
D.
Vodjenje preduzeca po principu prebacivanja troskova na gradjane, znal je da u preduzecu ne funkcionise nesto kako treba.
STASA
Zla...
Da li gradjani obavezno moraju da imaju "pametne telefone" koji sve gore navedeno podrazumeva ?!?
Ili će za kaznu, ako su već toliko siromašni pa sve to nemaju, kod vozača plaćati skoro duplo voznu kartu ?!?
Sirotinjo, i Bogu si teška !
Srbija
Potrešen građanin
Dakle, neću im dati 150.
A šta ako im dam recimo 500din...oće li im jako teško pasti što ne mogu da mi vrate sve u desetkama i pedesetkama?
Logika
MileBukovac
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H