bolje da sklonite sa ulica one koji voze bicikli i trotinet levom stranom po putu za putnicka vozila posto vec godinama ignorisete zahteve za edukaciju istih.
bunili ste se na saobracaj u jovana subotica a ove nedelje ih je nekoliko to radilo
Železnička ulica je dosta uzana ali veoma značajna za centar grada. Tu se rušilo nekoliko zgrada i u jednoj se mogao napraviti parking.
Dobro je da ima sve više biciklista ali sve više žure i ne paze da li imaju prednost. Na pešačkom prelazima pre su bicikle gurali a sada jure sve brže
Ko može da daje ovako debilne predloge?
Vozač sam već 30 god. i ovaj predlog mi za Železničku ulicu deluje idiotski, uzimajući u obzir parkiranja vozila uz jednu stranu i frekvenciju saobraćaja u toj ulici.
Ima li kvalifikovanih saobraćajnih inženjera u našoj upravi?
Evo ja predlažem da se uvede jednom mesečno dan bez bicikla, da svi koji imaju auto moraju da ga voze taj dan. Možda tada ovi vozači automobila shvate koliko im zapravo biciklisti olakšavaju time što je manja gužva, više slobodnog parkinga, manje zagadjenja. O ostalim zdravstvenim i sličnim benefitima ne moramo ovaj put.
Pod hitno, saobraćaj sa bul Mihajla Pupina strpati pod zemlju kroz pothodnik koji služi ama baš ničemu i iznad lepo spojiti lepu Železničku kao novu isključivo pešačku zonu sa Kralja Aleksandra. Ko ne posluša i uradi ovo što sam napisao nek mu mravi uđu u gaće i borave tu neko vreme
@Milos - ne druze, Novom Sadu ne treba tramvaj, davno smo mi prerasli tu velicinu grada.
Za potrebe Novog Sada je METRO. Nazalost, dok ga docekamo, mnogo ce Novosadjana vec biti pokojno.
Za pocetak dve linije - Begec-Kac i Rumenka-Petrovaradin. Savrseno se seku kod Zeleznicke stanice i kupe preko 70% gradske i prigradske populacije.
Cemu lozenje, opet nije celom duzinom Zeleznicke vec samo od zgrade DDOR. Ocekivao sam da ce rezim vaziti od Sremske. Inace, npr. u Minhenu je ovakvo resenje sasvim uobicajeno. Kod naravno uvek fali malo mozga pa ce ovde biti problem levi parking i bickilisti u "kontra" smeru. A generalno, fali vam svima malo tolerancije i vaspitanja o "neugrozavanju drugih".
Živim u Železničkoj i svakodnevno prolazim minimum 10x kolima. Do sada nikada nisam imao problem sa biciklistima koji idu u suprotnom smeru. Uočljivi su jer je ulica prava, zona 30 je i svakako se ne može voziti brže što od parkiranih vozila što od pešaka koji svako malo prelaze na sred ulice. Sasvim normalna inicijativa i podržavam. A vozači koji misle da će ovo izazvati udes neka vrate vozačke dozvole i neka se peške kreću kroz grad jer očigledno nisu sposobni da manevrišu vozilom kroz grad. Pa šta bi bilo da vozite kombi kao ja, poubijali bi pola grada.
Činimi se da ovde jedan deo komentatora još uvek nije shvatio da treba da pogleda da li možda ide bicikli na biciklističkoj.... kao što ste naučili da pogledate da li možda ide auto po kolovozu.
I eto, rešen problem.
Novosađanini,
ne morate svi da budete tu u NS. Dođ'te malo i u naše ostale, propale vojvođanske palanke pa vam neće biti gužva. Ovako svi se nabiste tamo pa vam gužva, pa ste besni...
Biciklisti su podjednaki učesnici u Saobracaju kao i vozači motornih vozila! Mogu voziti svoje bicikle na drumu i snositi odgovornost kao svaki učesnik u Saobracaju i ništa vise od toga! Po pješačkoj stazi da voze…to se novcano i zatvorski kaznjava!!! Juce bas biciklista vozi Centrom i naketi na Coveka iz cista mira ovaj pade unrivalled se jer je nosio neke jese i…ništa dok se ovaj okrenuo biciklista pobeze! Nema registarske tablice jedino ako Covek angazuje Advokata da provere preko Kamera koje su postavljena po Ulicama! Tako će dokazati udes i bekstvo sa istog i naplatiti svu štetu!!!
Podržaću stav da u Železničkoj ulici treba ukinuti motorni saobraćaj. Samo pešaci i biciklisti i videli bi kako bi ulica prodisala, bila lepša i bezbednija što je na kraju najbitnije.
Svi žurimo, i pešaci i vozači i biciklisti, razlika je što vi mislite da ste na neki način u prednosti u odnosu na sve druge. Većina vas ne zna propise u saobraćaju a gotovo svi ih namerno ignorišete. Veliki ste rizik za pešake a i za sebe. Niko ne usporava na biciklističkoj stazi kad je loše rešena u odnosu na pešake koji čekaju autobus ili kada se ukršta na pešačkim prelazima, kada oborite ili udarite pešaka, ljutite se jer ste ga oborili na stazi, meni je to neljudski. Kada vozim bicikl sve ovo navedeno radim, kočim, stajem, gledam, učestvujem u saobraćaju. Mislim da je bicikl kultura nekultura u ovom gradu.
Grad bicikista je uvek bio i treba da bude,samo strucni ljudi u gradu treba da orgnizuju saobracaj biciklista i da gradska uprava to sprovede,veci problem u gradu su stolovi kafica u tkz pesackim zonama i trotoarima,gore je nego kada su isli autobusi i automobili.
Ovo je najveća glupost i zbog nje će biti povreda biciklista.Od lepih ideja koje je davala "biciklistička inicijativa", ovo polako postaje teror biciklista nad građanima NS.
Glavni problem u Zelesnickoj je poduzni parking na kolovozu. Ukinuti njega i ima sasvim dovoljno prostora za jednosmeran automobilski i dvosmeran biciklisticki saobracaj sa obelezenom biciklistickom trakom u suprotnom smeru.
Ono sto neki predlazu da se ukine motorni saobracaj u Zeleznickoj ulici je, rekao bih, previse radikalno iako meni licno ne bi smetalo.
Koliko je sve ovo pogresno. Cemu toliko mrznje i netrpeljivosti medju razlicitim ucesnicima u saobracaju. Samo malo strpljenja i razumevanja. Problem je sto je vecina samoziva, vide samo sebe i lece svoje frustracije u saobracaju. Samo polako i bez nervoze ;)
Ne razumem kuda bi trebalo da vozim bicikl? Na kolovozu jedva ima mesta da se ide u smeru automobila, izbegavam. Da ne misle po trotoaru koga u nekim delovima nema ni za hodanje?
Dajte ljudi, vozim bajs svaki dan, al kad nema mesta, nema. Otidjite kroz drugu ulicu, biciklom nista nije daleko...
Jedna od vecih gluposti je iscrtana bici staza u N. Fronta na limanu 3 i 4. Kao biciklista, duboko sam protiv tih staza, pogotovo u liniji park sitija, besmisleni krkljanac...
ljubitelji dvotočkaša kao uzor skandinavske zemlje i gradove, setiše se i evropskih prestonica, sve u superlativu i selektivno hvale zapadne vrednosti. Lično mislim da smo po mnogo čemu pa i po pitanji biciklizma sličniji i skloniji kineskim vrednostima pa predlažem i kineski bajs autfit.
Ljudi, u Železničko ulici od Trga mladenaca do kraja (Maksima Gorkog), jedva mogu da se mimoiđu auto i bicikl. Apsolutno je nebezbedno da se dodaje i suprotan smer za bicikliste. Možda će nekom pasti na pamet da postane dvosmerna i za automobile, naravno, uz zadržavanje uličnogparkinga .
Biciklisti iskacu sa svih strana, postalo je nemoguce za voznju, a i za pesake. Sad jos mogu da voze dvosmerno u ulicama koje su i inace uske. Bilo bi u redu da ima mesta za biciklisticku stazu, ali nema.
Naravno da je ovo odlicno resenje, pa ne mozemo valjda da kruzimo jednosmernim ulicama kad nam se zuri. Nismo mi krivi sto nema mesta za biciklisticku stazu, neka se vozaci malo skupe.
Navalite biciklisti pa juriš u oba smera Železničkom, hrabro i bezobzirno jer mislite da vam se može i da onaj za volanom je odgovoran za vaš život. I da, što se tiče Amsterdama, razlika u mentalitetu i kulturi izmedju njih i nas se meri u svetlosnim godinama.
CISTAC
09.08.2023 • 19:48
Jezim se od svih biciklista u saobracaju,te njihove bahatosti,izletanja na saobracajnicu bez da se uvere da li je bezbedno,jurcaju,nemaju kacige,nemaju svetloodbojne prspuke,provlace se izmedju vozila,cirkus. Zabranio bi im da provire van biciklisticke staze u gradu,kao i ovi sa trotinetima. Neki dan neki indijanac umalo dete da mi ubije u pesackoj zoni,vidi ne bi ga spasila ni vojska da mi je udario dete
Možda neko da udari tebe i spase dete od bahatog i primitivnog oca?
U celom civilizovanom svetu je ovo uobicajena stvar samo u tupavoj Srbiji ne može! A to sto tu decu trujete dizelom, pusenjem, nerecikliranim plastičnim flašama … o tome je uzaludno i pričati.
Zašto jedan učesnik u saobraćaju može biti izuzetno od postupanja po saobraćajnoj signalizaciji. To je dovelo do toga da sada biciklisti svim ulicama tako voze pa čak i bulevarom pored biciklisticke staze. Ovo je glupost koja će imati ozbiljne posledice.
Nekada Železnička ulica bio dvosmerna od centra do železničke stanice. Nije bilo parkiranih automobila a biciklisti su vozili dvosmerno. Nije bilo parkiranih automobila, a bilo i tranvaja. Treba sve da se vrati.
Podrška svim alternativnim vrstama prevoza naravno.U Amsterdamu je svugde dozvoljeno kretanje biciklistima i imaju apsolutnu prednosti u odnosu na automobile i to u svim vremenskim prilikama kao i u skandinavskim zemljama. Pešaci i biciklisti treba da u urbanoj gradskoj sredini budu zakon i imaju apsolutnu prednost.Brzinu motornih vozila treba još smanjiti u gradu kao što to rade u Španiji.
Jezim se od svih biciklista u saobracaju,te njihove bahatosti,izletanja na saobracajnicu bez da se uvere da li je bezbedno,jurcaju,nemaju kacige,nemaju svetloodbojne prspuke,provlace se izmedju vozila,cirkus. Zabranio bi im da provire van biciklisticke staze u gradu,kao i ovi sa trotinetima. Neki dan neki indijanac umalo dete da mi ubije u pesackoj zoni,vidi ne bi ga spasila ni vojska da mi je udario dete
I onako su vozili kao ludaci u kontra smeru, a sad mogu to i legalno da rade. Pogotovo milina kad izlazim iz Vase Stajića i moram nekako jedva da uspem da vidim od parkiranih kola da li ide neko sa desne strane, a biciklista mi izjuri sa leve. Fantastično
Ovo je jako opasno resenje! Biciklista koji se krece kolovozom mora da se ponasa kao vozac, bilo koji drugi. Ovo je zaista nerazumno. Ulica je i onako uzana. Ko ce biti kriv ako se dogodi udes?
višedecenijski stanovnik Železničke koja je od trga Mladenaca jednosmerna za automobile, plus parking duž tog dela ulice, mislim da je ovo iracionalno, opasno i da o "muzičkim" željama biciklističke inicijative treba da odlučuju visoko obrazovani profesionalci saobracajne struke, a ne samozvana gradsko-politička "elita". I bez biciklista u ovoj ulici se svakodnevno u više navrata napravi saobracajni "čep" kod raskrsnice Železnička-Sremska-Laze Kostica. Ko god da je doneo odluku zaista nema osnovnog saobracajnog znanja.
Železničku ulicu kao i sve ostale ulice u centru bi trebalo da se trajno zatvore za saobraćaj i napravi šetačka zona.
Prekopirati evropski model i najzad da ljudi imaju gde da se šetaju.
90% biciklista nema apsolutno nikakvog pojma o pravilima u saobraćaju tako da su oni i do sada vozili u kontra smeru jednosmernim ulicama. Sada će moći potpuno legalno da sebe odvozaju u smrt zahvaljujući poremećenoj osobi/ama koje su donele ovakvo nakaradno rešenje za veoma uske ulice. Nije nikakav problem da biciklisti saobraćaju u bilo kom smeru ali u posebnoj biciklističkoj traci u sklopu trase.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
FOTO: U Železničkoj ulici biciklisti sada mogu da voze dvosmerno - šta vi mislite o tome?
Gorica Nikolin
gorica@021.rs
Novi Sad
•09.08.2023.
•18:32 > 18:34
Komentari 64
/
bunili ste se na saobracaj u jovana subotica a ove nedelje ih je nekoliko to radilo
NS49
Dobro je da ima sve više biciklista ali sve više žure i ne paze da li imaju prednost. Na pešačkom prelazima pre su bicikle gurali a sada jure sve brže
Vlada
Novosadista
Vozač sam već 30 god. i ovaj predlog mi za Železničku ulicu deluje idiotski, uzimajući u obzir parkiranja vozila uz jednu stranu i frekvenciju saobraćaja u toj ulici.
Ima li kvalifikovanih saobraćajnih inženjera u našoj upravi?
Nikola
/
nije stvar u resenju tamo nekih drzava /cija resenja ionako ne praktikujete/ vec u sirini ulice.
Kazaću
Za Milosa
Za potrebe Novog Sada je METRO. Nazalost, dok ga docekamo, mnogo ce Novosadjana vec biti pokojno.
Za pocetak dve linije - Begec-Kac i Rumenka-Petrovaradin. Savrseno se seku kod Zeleznicke stanice i kupe preko 70% gradske i prigradske populacije.
Talac
Vlada
Koji ti je to jezik?
Stanovnik
ns
Nista, srecan put onda i posalji razglednicu iz Amsterdama kad stignes.
- J -
I eto, rešen problem.
Jasuši Akaši
ne morate svi da budete tu u NS. Dođ'te malo i u naše ostale, propale vojvođanske palanke pa vam neće biti gužva. Ovako svi se nabiste tamo pa vam gužva, pa ste besni...
Teško
J
Kika
Silver
@urbani biciklista
G pen
/
NS1
D.S.
Mića
S.
Ono sto neki predlazu da se ukine motorni saobracaj u Zeleznickoj ulici je, rekao bih, previse radikalno iako meni licno ne bi smetalo.
Mi i oni
Ns
Dajte ljudi, vozim bajs svaki dan, al kad nema mesta, nema. Otidjite kroz drugu ulicu, biciklom nista nije daleko...
Jedna od vecih gluposti je iscrtana bici staza u N. Fronta na limanu 3 i 4. Kao biciklista, duboko sam protiv tih staza, pogotovo u liniji park sitija, besmisleni krkljanac...
Spomenuše
Mikica
Max021
Oko posmatrača
Shin Sekai
Haos
Urbani bajker
Детелинара
/
samo im je ozakonjena bahatost
Ok
Nikako civilizovano
09.08.2023 • 19:48
Jezim se od svih biciklista u saobracaju,te njihove bahatosti,izletanja na saobracajnicu bez da se uvere da li je bezbedno,jurcaju,nemaju kacige,nemaju svetloodbojne prspuke,provlace se izmedju vozila,cirkus. Zabranio bi im da provire van biciklisticke staze u gradu,kao i ovi sa trotinetima. Neki dan neki indijanac umalo dete da mi ubije u pesackoj zoni,vidi ne bi ga spasila ni vojska da mi je udario dete
Možda neko da udari tebe i spase dete od bahatog i primitivnog oca?
U celom civilizovanom svetu je ovo uobicajena stvar samo u tupavoj Srbiji ne može! A to sto tu decu trujete dizelom, pusenjem, nerecikliranim plastičnim flašama … o tome je uzaludno i pričati.
Kristian
Ns
Milan
Franja
Milos
Holandjanin
NS
LAKI
Nenad
Inače
Voja
Zamenik zamenika
CISTAC
Ja
pera
V
Jova
Јулијана
gari
Marta
Kao
Branko
Biciklista
Maxa
Prekopirati evropski model i najzad da ljudi imaju gde da se šetaju.
Realista
Bravo
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H