Novi Sad
31.08.2023.
13:30 > 14:07
Dugi redovi, saobraćajne nezgode, gubici vremena, ali i najava izgradnje četvrtog mosta u Novom Sadu neki su od problema za novosadske kružne tokove.
  • StevaDžo

    01.09.2023 14:58
    Genijalci
    ....sve genijalci u komentarima a kad pogledaš kružni tok većina nema pojma ni gde ni kako....pogledajte kružni tok imena Swindon Magic....tamo bi samo mogli sesti i plakati....
    Poz iz Bayern
    Instruktor novosadski bivši...
  • Vozač

    01.09.2023 07:39
    Čitam komentare nas neukih i neobrazovanih vozača i pitam se odakle nam pravo da komentarišemo šta ne valja kad nismo doktori nauka i nemamo ni jedan objavljen rad na SCI listi?
    Valjda to struka treba da kaže a ne mi što svaki dan blejimo po tim kružnim tokovima po pola sata i pitamo se koji stručnjak je ovo osmislio?
    Taj je verovatno bio slabo plaćen, ovi će sad bolje, lepše, brže...
  • seljak

    01.09.2023 07:12
    katastrofa saobraćaja u Novom Sadu nije samo na kružnim tokovima, nego i na više mesta u gradu , ali se o tome NE SME PISATI ( tabu je tema i neće se objaviti da se ne uznemeriva "javnost" )
  • Neko pamti

    01.09.2023 07:12
    @/
    "sve lose je nasledjeno uz nadogradnju od njih."
    Tipičan sns folirant.
    Pogledaj naslov i temu teksta, pročitaj komentar, pa ospori poslednju rečenicu. Ne može. Sve što je izgrađeno je čestito. Za ono, kao i za ovo vreme. Jedino ljude nisu napravili kako treba. Ostalo je i izniklo puno kukolja. A korov je takav, brzo se razmnožava.
  • Nikola

    31.08.2023 23:25
    Ako je novi most deo tranzitnog pravca sa autoputa onda treba napraviti nadvožnjake na dva kružna toka na tom koridoru:
    - na kružnom toku u Rumenačkoj na pravcu sa autoputa prema bul. Evrope
    - na kružnom toku na bul. Evrope (Lidl) na pravcu od kasarne prema Telepu
    Takođe, treba napraviti zasebno desno odvajanje:
    - na k. toku od Rumenke prema bul. Evrope
    - na k. toku kod Lidla od kasarne prema N. Naselju
    Za tako nešto još uvek ima slobodnog prostora i minimum je ulaganja, a definiše pravac autoput-Srem kao prioritetni bez skretanja ostavljajući ostalim (gradskim) pravcima mogućnost lakšeg prolaska i manje ukrštanja.

    Ili, ako je problem kod kružnog toka u Rumenačkoj sa nadvožnjaka ići na nadvožnjak prema bul. Evrope, neka onda nadvožnjak ide u pravcu Novi Sad-Rumenka.

    A što se tiče k.toka na Telepu, tu je već tesno za bilo kakvu nadogradnju.
  • SNS PINK N1 NASILJE

    31.08.2023 21:42
    EPIC
    SNS logika jos jednom blista. Sad je problem u kruznim tokovima, jer je grad prenaseljen i ponabijane zgradurine u kojima zive sns gradjani koi vole po porodici 3-4 polovnjaka. Tacno su kruzni tokovi problem hahahaahahaa
  • Rale

    31.08.2023 21:35
    4 mil dinara da neko snimi Kruzni tokove ( nema ih vise od 10) I da prebroji broj vozila u periodima spica????
    Pa to dva coveka urade za 15 dana… A kosta 30k€

  • /

    31.08.2023 21:31
    /
    @neko pamti
    ja sam rodjen tokom njih, bili su nevidjeni foliranti.
    sve lose je nasledjeno uz nadogradnju od njih.

    treba biti iskren.
    ti pamtis samo onaj perid 70ih i 80ih
    tito je granice otvorio 69-e.

  • Skoro kao ekspert

    31.08.2023 20:40
    @vozač
    "Bez ikakve studije - izvucite pešačke prelaze i autobuske stanice sa i od kružnih tokova ima odmah 30 % da se poveća propusnost na istim.'

    Zaslužili ste barem pola od odvojenog budžeta.
    1,5 mil za gospodina!
  • Neko pamti

    31.08.2023 19:55
    @dejan
    "cist komunisticki recept,uradi u startu loše"
    Vidi se da ne znaš o tom dobu ništa, samo naklapaš, jer si sigurno rođen kasnije.
    Sve što je u to vreme građeno u saobraćaju i danas traje, za razliku od sadašnjeg fušeraja. Bul. Oslobođenja, trotoari, ivičnjaci ostali, a menjan samo asfalt.
  • Zeka

    31.08.2023 19:55
    Nalevo krug
    Raskrsnica Bul. Evrope- Rumenacka je trebala biti nivelisana tj. vijadukt preko kruznog koji vodi od nadvoznjaka ka Bul. Evropu, a Rumenacka da je ostala ispod vijadukta. Sa izgradnjom mosta na drugom kraju Bul. Evrope ovo ce biti najzagusenija raskrsnica na gradskoj obilaznici. Prevelika je kolicina saobracaja na Rumenackoj a jos kad se mostom Bul. Evrope spoji sa mostom i sremskom stranom....
  • vozač

    31.08.2023 19:50
    Bez ikakve studije - izvucite pešačke prelaze i autobuske stanice sa i od kružnih tokova ima odmah 30 % da se poveća propusnost na istim.
  • Zebra

    31.08.2023 19:29
    Grad je strateški prebukiran. Infrastruktura sela a broj ljudi se uduplao. Ali kružni tok je problem…
  • Koferce

    31.08.2023 19:26
    Prvo nakrcaju zgradurine a onda se cude kako infrastruktura ne moze to da apsorbuje!
    Pa bravo genijalci!!!!
    E sad, neko je strpao pare u dzep, a ostali su kao ovce koje uterujes u tor.
    Ali zato su te ovce jako srecne kada na izborima dobiju dve crvene i litar ulja!
  • Pele

    31.08.2023 18:49
    Ne znam zasto nisu odmah napravljene dodatne trake pre kruznog za one koji skrecu desno i kojima se ne bi ulazilo u kruzni tok, kao na bul. Evrope kad se skrece desno u Kornelija Stankovica?
  • seljak

    31.08.2023 18:04
    Novi Sad je nekada imao "Zavod za izgradnju grada" u okviru kojeg je postojalo odelenje za
    saobraćaj. To odelenje je bilo toliko jako , da je radilo studije saobraćaja za Bagdad i
    za druge gradove i za druge projekte.
    Nekadašnji generalni direktor zavoda ( ne smem mu reći ime ) tražio je onomad u firmi da treba biti više magistara i doktora nauka i da firma mora biti referentna sa kadrovima i znanjem i urađenim projektima , A NE DA ZAVISI od drugih.
    Da se u firmi treba podržavati obrazovanje u tim smerovima u deleu , a ne na rečima.
    Međutim to se nije cenilo , jer da budeš magistar ili doktor -- to je jako teško , a mnogi to ne vole.
  • Zokins

    31.08.2023 18:01
    Kružni tok
    Prvo naučite vozače da voze u kružnom toku.
  • ma marjan

    31.08.2023 17:25
    A da se zapitaju zašto toliko ljudi ide kolima umesto korišćenja neke alternative? (bus, bicikli,...)
  • Tokovnik

    31.08.2023 17:05
    Kruženjko
    Narcos Open Balkan se bavi procenom kružnih tokova.
    Pravilo desne strane u kružnom otoku kad ukinu, tada mogu da uvode nove tužne rokove.
    Teško je s ovim narodom i njegovim Narcos-ima na vlasti.
  • Samo posmatram

    31.08.2023 17:04
    Kako će tek da izgleda gužva na kružnom toku kod Bul. Patrijarha Pavla, Evrope i ulice Cara Lazara, kada naprave trospratni vijadukt, preko koga će se Sremci kao padobranci uključivati?
    Besplatan savet:
    Umesto tkzv. Limana 5, produžite N. Fronta prema Telepu i spojite sa budućim produžetkom Bulevara Evrope ka mostu. Naravno, ne pravite vijadukt.
  • Ajme Nama

    31.08.2023 16:50
    hahaha još jedan način za klepanje love, izrada studije od 3,3 miliončića, za ono što svi znamo, vidimo i osetimo.
    Bez nadvožnjaka iznad kružnih tokova i ranijih skretanja pre kružnog, neće se rešiti saobraćajni kinesko-indijski sindrom.
  • Dejan

    31.08.2023 16:45
    Cccc
    Jedini kruzni tok koji je valjano uradjen je na kraju ulice Marka Miljanova ( kod Kvantasa) ! Sve ostalo namerno gradjeno sa falinkama,losim materijalima a o losoj propusnoj moci toka i da ne govorimo, cist komunisticki recept,uradi u startu lose,onda izmisli neke studije i renoviraj !! Ne treba tu studije-ispitivanje,samo stanete pored i gledate nepotrebne kolone, narod cuti kao poslusne ovce a okupljaju se za neke vrbe i topole na Sodrosu i neko nasilje !!
  • Samo pitam

    31.08.2023 16:12
    "Grad naručio studiju: Koliko su opterećeni novosadski kružni tokovi?"

    Što, hoće li da dižu kružne tokove na sprat .... ?
  • Apsurdistan

    31.08.2023 16:11
    Prvo su napravili kružne tokove i stukli pare a sada će da plate studiju da im kaže da nisu dobro uradili i da treba još para da stuku!
  • w

    31.08.2023 16:06
    Još pre neku godinu pri velikom opterećenju dolazila je policija na kružni tok kod Ludla da glumi semafor.
    Inače, bulevaru Evrope ne gine izdizanje od tla možda i celom dužinom jer se pravci sever-jug (Rumenka) i pravac zapad-istok (Futog, Novo Naselje) međusobno blokiraju. Na kraju će biti kao autoput kroz Beograd, samo što je tamo on ispod nivoa.
  • Vlada

    31.08.2023 16:03
    Samo vi suzite sto vise te kruzne tokove i tamo gde ima mesta (Bul Evrope-Autoput), ostavite samo dve uske trake i OBAVEZNO pesacki na samom kruznom, nikako ga nemojte izmestiti 10-20m dalje i eto vam guzve. P.S. komentar "Kup je bitan" je skroz na mestu.
  • jova limanac

    31.08.2023 15:56
    Juče malo posle 16h kolona na Bulevaru Evrope iz smera od autoputa je počinjala kod prvog kružnog kod bivšeg HINS-a, a završavala se kod trećeg kružnog na raskrsnici sa Rumenačkim putem, milelo se 5 km/h, i onda skoro nikog na deonici pored kasarne, tek kod Lidla odnosno četvrtog kružnog ponovo dvadesetak vozila u koloni. A što se onog petog tiče, kod raskrsnice sa "dva cara", onaj ko je postavio kružni tok na par metara od semaforisane raskrsnice je "genije", 2 bulevara se praktično ulivaju u 3 trake koje se pred samom raskrsnicom proširuju u 4, i tu je semafor kojim taj kružni tok gubi skoro svaki smisao čim se skupi 20ak vozila...
  • Sale NS

    31.08.2023 15:35
    Kruzni tokovi su najbolje resenje za brzi protok saobracaja, bez obzira na guzve i opterecenost, ali mnogo veci problem su vozaci koji ne znaju da koriste kruzni tok na pravilan nacin, od ukljucivanja i iskljucivanja u kruznom toku do neustupanja prvenstva prolaza. Kruzni tok mora da omoguci fluidan saobracaj, da se uvek zmigavcem pri ukljucenju i iskljucenju drugim vozacima pokaze jasna namera gde se vozilo krece, da je reakcija vozaca i voznja brza u kruznom toku jer tu nema zastajanja ili da se mili po putu, zato sto se time usporava saobracaj i onemogucava da se drugi ucesnici pravovremeno ukljuce u kruzni tok.
  • Sremac

    31.08.2023 15:25
    Stručnjaci
    Pre izgradnje trebala je da se radi studija opravdanosti izgradnje kruznih tokova, a sada je kasno (mozda se i radila, ali kako...). Utučene su velike pare u iste, a sada rešenja ne valjaju... Tako ozbiljna infrastruktura se ne radi danas za sutra, vec treba da bude funkcionalna 30-50 godina. I sad ce neka "zverka" sa FTNa da uzme pare direktno ili preko sestrinske projektanske firme.
    Probleme u saobraćaju nije napravio kruzni tok, vec neplanska gradnja. Treba se resiti raka pre nego sto zahvati i ostale raskrsnice.
  • Zoran

    31.08.2023 15:23
    Kiza
    Izvucite pešačke prelaze iz kružnog toka plus desni izlaz pre raskrsnice i smanjiće se gužva 30%
  • NS

    31.08.2023 15:16
    Ovaj kod Spensa , nakaradno nazvan turbo je najopterećeniji ; 50 m ispred semafor , 50 m semafor iza kružnog toka . I malom detetu je jasno da je sve rađeno zbog tog semafora kod Promenade ...
  • Bikic

    31.08.2023 15:06
    Bikic
    Mogu samo napisati da u NS vlada opsti haos i rasulo u Saobracaju koje nikada nije zabelezeno!!! Sta drugo pisati…gradjani su ovo hteli i dobili su i dobijace jos mnogo toga!!!
  • Nikola

    31.08.2023 15:05
    Rumenački put! Svaki radni dan je tamo kolaps. Ima prostora da se napravi skretanje u desno, ali zašto bi prosto...
  • Malko su

    31.08.2023 15:05
    Zaboravili
    Koliko bi samo one brze trake za skretanje u desno rasteretile kruzni tok na detelinri i ka Rumenci
  • Куп је битан

    31.08.2023 14:51
    Када се иде из Булевара Европе према К. Станковића никада нема гужве зато што се не улази у кружни ток већ постоји посебна трака за искључење. Када би било тако и у смеру од Руменачког пута и из Бул. В. Војводе Степе, проток саобраћаја био би знатно бржи. Исто важи и за остале кружне токове.
  • Hehe

    31.08.2023 14:39
    Pa takve studije se rade pre izvodjenja kružnog toka!!!
    Negde mora semafor,negde kružni tok!!
    Das ist expert!!

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna