Novi Sad
01.09.2023.
08:29 > 08:41
Novosađani i Novosađanke krajem septembra će ponovo imati priliku da nadležnima postave pitanja o stanju u biciklističkom saobraćaju.
  • Sneki

    02.09.2023 19:48
    Divljaci
    Biciklisti i vozaci el.trotineta u Petrovaradinu ugrozavaju pesake. Divljaju i svi voze trotoarom. Sramota da nema biciklisticka staza, neka se voze po saobracajnici
  • Vlada

    01.09.2023 15:08
    @Saša

    Pa biciklisti i imaju pravo prvenstva preko pešačkog prelaza sa stazom. Hvala novosadskom vlastima što su to izričito i nedvosmisleno potvrdile postavljanjem znakovima na prelazu u Fruškogorskoj.
  • Марица на рошулама

    01.09.2023 14:16
    Дају одговор само пред изборе у макети бицикло стаза Петроварадин - Беочин само су купине и стрњику косили сад опет парлог ,тако ће се и стаза звати Турбо Парлог
  • Penzos

    01.09.2023 12:29
    Pešaci
    Bravo za bezbednost biciklista.
    Samo, ima li planova za bezbednost pešaka na pešačkim stazama od bahatih biciklista. Jure po stazama, jure po zebrama, a ne guraju bicikle... Nečuveno, a niko ih ne opominje i kažnjava.
  • Ce

    01.09.2023 11:57
    Biciklisti su najbahatija kategorija u saobracaju. Nevode racuna ni o pesacima a u odnosu na vozace motornih vozila uvek su u pravu i cesto se svadjaju u vecini slucajeva kada nisu upravu. A posebna prica je to da nisu svesni da su ucesnici u saobracaju i da moraju da postuju saobracajne propise i pravila.
    Ovo vazi sa bicikliste iz Novog Sada koji su posebno bahati..
  • Ime

    01.09.2023 11:06
    @pješak, pa što ne pratiš situaciju i sledeći put kad tako nešto bude organizovano ti konkurišeš i “zaradiš” te novce ?
  • NSAboriginal

    01.09.2023 10:54
    Suvi genije
    Koji genijalac je smislio da u Laze Kostića bicikli mogu da idu u kontra smeru? Ulica je pretvorena u jedmosmernu, dozvoljeno parkiranje vozila u jednoj traci (pretvorena traka u parking, više para može da se naplati a realno, i fali parking mesta). E, od jedne trake (jedan smer) i ovako uske ulice, uređeno je da u kednom pravcu idu sva vozila a u drugom bicikli (u kontra smeru). Sa sve obeleženom biciklističkom trakom. Voleo bih tog suvog genija koji je to smislio, da proba da sedne u iole veći auto, ili kombi recimo, kojih tu ima na pretek, i da proba da ide ulicom a da levim točkom ne gazi po toj, novoj biciklističkoj stazi). I šta bude kad se zakače automobil koji je u svoj traci i bicikl koji je u svojoj traci? Ko je kriv? A prostor između se meri centimetrima?
    Bezbednost? Zato što je vozačima bicikla teško da obiđu jedan blok???
    Od Daltonke moraju do Železničke kontra smerom? Ne daj bože Bulevarom koji ima biciklističke trake. Potpuno pogrešno se postavljaju stvari. A biciklista sam, da ne bude zabune.
  • Dark Veber

    01.09.2023 10:54
    Imamo i mi njih da pitamo.

    Da li mislite da je malo što vas bude oboreno bar jedno-dvoje dnevno u NS?
    Da li je toliki problem da ne LETITE preko pešačkog, ne možemo da vas vidimo!

    Sa ovakvim ponašanjem treba izmeniti zakon da vam se svima stavi kaciga na glavu sa žutim rotacionim svetlom.
  • Saša

    01.09.2023 10:42
    Pitanja
    A možemo li mi, ostali učesnici u saobraćaju, da postavimo pitanja biciklistima? Ja lično učestvujem u saobraćaju kao vozač automobila, motocikla, bicikla i naravno kao pešak.
    1. Zašto telefoniraju dok voze bicikl i to sa detetom u sedištu?
    2. Zašto svi nisu propisno osvetljeni?
    3. Zašto blenu u mobilne i kuckaju poruke dok voze bicikl?
    4. Zašto ne poštuju saobraćajne propise i izleću sa sporednih puteva?
    5. Zašto misle da imaju pravo prvesntva prolaza kao i pešaci na pešačkom gde saobraćaj nije regulisan svetlosnom signalizacijom, dok voze bicikl?
    6. Zašto voze paralelno biciklističkom stazom, tako da biciklista iz suprotnog smera mora da "skače" na trotoar ili zelenu površinu?
    7. Zašto divljaju na električnim biciklima? Koliko brzo voze, mogu slobodno na NAVAK kod Alvirovića da se iživljavaju...
    Naravno, ne mogu da generalizujem, nisu svi kao gore navedeni,
    ali ih ima veoma mnogo.
    8. Uvesti polaganje ispita za poznavanje saobraćajnih propisa, jer mnogi biciklisti nemaju A ili B kategoriju.
    9. Uvesti jednokratnu registraciju bicikla koji će na se bi imati trajnu tablicu - kako bi kamere mogle da registruju prekršaje..
    SVE SE MOŽE DOVESTI U RED.
  • Pješak

    01.09.2023 10:15
    Budžet - 357600 RSD


    200 svetala kod Kineza - 20 000 dinara

    Zakup lokala - par stotina € max.

    Eventualno prisustvo stručnih lica za podršku na događaju (tonac, obezbeđenje, hosting, garderoba....) - par desetina € po glavi

    Osveženje za učesnike - par stotina dinara.

    Imaće skoro 300 000 dinara čistog profita.

    Svaka čast.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna