Zbog dela puta koji je u privatnom vlasništvu, Grad ne može da obezbedi potrebnu infrastrukturu u Ulici Dragoslava Srejovića u Veterniku, što stanarima izaziva brojne probleme.
E pa Mile, malo te je Kordun zahebao kada ti je rekao da ces ziveti u urbanim vilama, jos uvek ti nisu postavili svetlecu reklamu na pocetku ulice kao sto si trazila, tako da za sada ipak moras prihvatiti da zivis u mahali. A ljudi, ljudi su ovde divni, druze se, pricaju, razmenjuju iskustva.....ko zna, mozda i tebe neko nekad pozove na kafu, ili jos bolje, na pivo
Nije to najveci problem, tek da vidis komsiluk, iznose stolove i stolice na ulicu, sede, piju, jedu, ogovaraju, dernjaju se, svadjaju, kao u Turskoj. Mahala na kvadrat.
Tako se pravi bizmis u Srbiji. Neko nešto uništi građani naravno preskupo plate minimum dve stane su optužene niko ne prihvata krivicu a i što bi, građani trpe posle dve nedelje (najčešće period zaboravnost) po običaju i nikom ništa. Generalno "lek" za SVE probleme
Jeste, znaci sve treba gradjani da uzmu u svoje ruke, to sad postaje pravilo u svemu jer ništa ne funkcioniše .I dalje, zašto bi gradanin asfaltirao čak i deo ulice?
Druga stvar, cela ulica je problematična kad padne kiša i zimi, svugde je kaljuga,bara i blato.
Niko nije ni rekao da asfaltiraš celu ulicu, nego samo deo ispred spornih zgrada. I problem rešen, ostatak ulice može da asfaltira javno preduzeće. Druga strana priče je što bi bilo blago ilegalno asfaltirati nekom drugom ispred zgrade bez dozvole. I zato javno preduzeće to neće ni da uradi.
Grad je iznajmio deo ulice Braće Krkljuš investitoru da na njemu proširi zgradu i napravi parking. Ovaj je izdigao parking za metar i po da bi ugurao podzemnu garažu i sad je poplava na raskrsnici posle svake kiše. Investitor je naš, nije čak ni dođoš. Grad je dao sve dozvole, rekonstruisao kanalizaciju čak, smanjio broj slivnika i suzio ulicu.
Zar nije donesen zakon da država može u svoju korist i za svoje potrebe otme od naroda šta hoce.
Zašto to ne uradi i sada a ne samo da se izivljava na obicnim ljudima gde im kvadrar svoje imovine placa po 100 dinara ili obicno ništa
Onaj ko je izdao upotrebnu dozvolu za tridesetak zgrada bi trebao da pročita (i primeni) Zakon o planiranju i izgradnji. Tamo bi našao i obavezu priključka objekata na javnu saobraćajnicu pre ishodovanja upotrebne dozve za stan. Ovako, ovo je mnogo više od banalnog neznanja... i mnogo manje od poziva "odozgo".
Да ли је баш тако ,ја имам парцелу летњи пут пола главни пола води у улицу од 5 кућа ,Ел.Војводина турила трансформатор за струју ко зна када без одобрења ,после 15 година одем да обиђем пошто сам наследио парцелу испаде нисам се на време жалио Ел.Војводини значи све може власник се не пита ништа али је 5. зона ту нема закона
Cela stvar je rešiva za cirka 200€ i 8 sati posla, kad su ljudi složni. Ima nešto što se zove asfaltna hladna masa koju putari inače koriste da popunjavaju rupše, može da se kupi u Uradi Sam, Bulevar vojvode Stepe 48. Jedna kanta od 25kg košta 2100 dinara i pokriva oko jedan metar kvadratni. Kupiš deset komada (malo ispod 200 Eur) i lopatu, asfaltiraš šta treba za dan (deo ispred spornih zgrada) i ostatak para potrošiš na gajbu piva. I bog da te vidi :)
Ali bi to značilo da su ljudi složni, da su spremni da reše svoje probleme bez čekanja na nikakvu državu i da su spremni da snose odgovornost za posledice.
Kako je moguće da je 90% tog puta prešlo i javno vlasništvo a samo taj jedan deo je Kordunov?
Zašto Kordun ne proda gradu?
Kako je ulica uopšte dobila ime, zavedena kao ulica?
Ko koga ovde farba?
Nekako mi vas nije žao. Glasate kako glasate, ekipa sa Korduna vam vodi grad (verovatno ste i vi odatle, pa ste kupovali od svojih) e pa onda su vas vaši i za*ebali.
Glasate za SNS jer su i oni vaši pa živite u g**nima koja plutaju oko vas. Živeli!
kad se uvežu kumovi i devojke!
malo kad bi se procesljale lokacije i kako se menjaju planovi o trosku grada za tog investitora.
ali valjda ce doci vreme da neko to proceslja.
Ta ulica je renovirana prošle godine, međutim sad opet seku asfalt po njoj, kopaju nešto, pa će opet da ju krpe.
A inače ulica uopšte nema staze za pešake tako da istim putem idu automobili, vrlo često i kamioni, pešaci i biciklisti! Kao u Indiji! Kome treba staza za pešake u 21.veku! Izgleda da se samo čeka da se neka tragedija desi
Ima veze, ako je neuknjižen?
Srediće se to.
Kako ćemo - lako ćemo.
Samo debelo neinformisana osoba ne vidi koliko smo zaglibili u svakoj sferi društva!
Hajde zamislite da se ovo desi u Finskoj, Luksemburgu itd.
Ali nisu krivi samo oni koji su to uradili, već i oni koji su im to dozvolili, a i oni koji su kupili!
Grad nije vlasnik dela ulice koja se zove Dragoslava Srejovića.
Pa me zanima sledeće:
1. Ko je dao naziv ulici/delu ulice ako nije u vlasništvu grada?
2. Kako je urađena kanalizacija kroz ulicu/deo ulice ako nije javna površina?
3. Kako su objekti, koji izlaze na sporni deo ulice dobili prvo naziv kulture "gradsko građevinsko zemljište", a zatim i građevinske dozvole ako, u skladu sa Zakonom o planiranju i izgradnji, nemaju izlaz na najmanje jednu saobraćajnicu?
Lako je uzeti pare za tzv. "komunalno opremanje", pa zatim svake godine za porez, ali je teško održavati životnu sredinu
Ako je privation vlasnistvo neka grad da vlasnik i cemu koju trazi sto nemoze biti ispod milon pa navise eura ili da Investitoru da izgradi zgradu pod obavezom da rekonstruise put! Sta tu nije jasno sve se veto oko novca i normalno da svako gkeda zaraditi sto vise!!! Sve je Jednostavno jer vreme bescenja je daleka proslost! Hvala
Jarani nasuli dvorišta i izdigli iznad nivoa ulice pa im čudno što se voda zadržava na sred ulice.Inače fotografija je odlična,turbo zgrada a ispred bara sa sve patkama.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
FOTO Investitorska "briga": Neuređeni deo ulice u privatnom vlasništvu, grad ne može da je sredi
Autor: 021.rs
Novi Sad
•08.09.2023.
•11:34 > 14:49
Komentari 29
Arhitekta
Mile
no name
Ha
@@@Brla
Druga stvar, cela ulica je problematična kad padne kiša i zimi, svugde je kaljuga,bara i blato.
Brla
Tužni vlasnik stana
@Brla
Ima još
?
Zašto to ne uradi i sada a ne samo da se izivljava na obicnim ljudima gde im kvadrar svoje imovine placa po 100 dinara ili obicno ništa
radnicka
nemamo pacice.
Zoran
Јовица
Brla
Ali bi to značilo da su ljudi složni, da su spremni da reše svoje probleme bez čekanja na nikakvu državu i da su spremni da snose odgovornost za posledice.
Nedoumica
Zašto Kordun ne proda gradu?
Kako je ulica uopšte dobila ime, zavedena kao ulica?
Ko koga ovde farba?
@Milan NS
Znaci sad lepo da izadje crno na belo o čemu se ovde tačno radi.
Goran
Glasate za SNS jer su i oni vaši pa živite u g**nima koja plutaju oko vas. Živeli!
samba rumba
malo kad bi se procesljale lokacije i kako se menjaju planovi o trosku grada za tog investitora.
ali valjda ce doci vreme da neko to proceslja.
ex chapman
u se, na se i podase
evolucija je okrenula u rikverc u Stradiji
Realan
A inače ulica uopšte nema staze za pešake tako da istim putem idu automobili, vrlo često i kamioni, pešaci i biciklisti! Kao u Indiji! Kome treba staza za pešake u 21.veku! Izgleda da se samo čeka da se neka tragedija desi
Xy
Nenad P
Q
- Ja ziđem zgrade!
Nema tu govora o pristupnim saobraćajnicama, infrastrukturi i sl...
Maja
B
EvoOvako
Srediće se to.
Kako ćemo - lako ćemo.
Samo debelo neinformisana osoba ne vidi koliko smo zaglibili u svakoj sferi društva!
Hajde zamislite da se ovo desi u Finskoj, Luksemburgu itd.
Ali nisu krivi samo oni koji su to uradili, već i oni koji su im to dozvolili, a i oni koji su kupili!
Milan NS
Pa me zanima sledeće:
1. Ko je dao naziv ulici/delu ulice ako nije u vlasništvu grada?
2. Kako je urađena kanalizacija kroz ulicu/deo ulice ako nije javna površina?
3. Kako su objekti, koji izlaze na sporni deo ulice dobili prvo naziv kulture "gradsko građevinsko zemljište", a zatim i građevinske dozvole ako, u skladu sa Zakonom o planiranju i izgradnji, nemaju izlaz na najmanje jednu saobraćajnicu?
Lako je uzeti pare za tzv. "komunalno opremanje", pa zatim svake godine za porez, ali je teško održavati životnu sredinu
H
Lopovska posla
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H