Autor: 021.rs

Novi Sad
09.09.2023.
08:56 > 09:01
Udruženje Novosadska biciklistička inicijativa smatra da su novousvojene izmene Zakona o bezbednosti saobraćaja na putevima problematične i loše za bicikliste.
  • Marija

    22.09.2023 13:00
    zabrana el.trotineta
    Upravo je u Parizu raspisan referendum za el.trotinete i 90 % ljudi je protiv. Doneta je odluka sa se gradom voze i iznajmljuju samo bicikli
  • Gv

    19.09.2023 08:24
    Nepitani
    Tvrdim da bicikliste niko pitao nije niti su učestvovali u tome. Neznaju šta je bicikl a donose zakon i pričaju o biciklu i trotinetu. Sve je tako u ovoj zemlji.
  • zoki

    17.09.2023 16:20
    @Predrag
    10.09.2023 • 21:20
    ŽIVEO BICILIZAM

    U svakom normalnoj zemlji je limit za el bicikle 25km/h ako tvoj moze brze onda ne spada na biciklisticku stazu nego na put. A na autoput ne smes svakako
  • Predrag

    10.09.2023 21:20
    ŽIVEO BICILIZAM
    Ovo je najveća ludost sa ovom izmenom zakona za vozace bicikla,trotineta i el bicikla stradamo na razne načine od cetvorotockasa propagirali da se voze bicikle i ubedjivali preko raznih medija a onda izmena zakona pa sve na stetu vozaca bicikla,trotineta u el bicikla ja imam el biciklu gunsrose i ona moze da ide oko 60km/h iako je vozom 30-40 ulicom kako ne BiH kocio iza saobraćaj a na biciklističku stazu po novom zakonu nemam pravo jer je u rangu mopeda tj motora a gde da je vozim na autoputu ne razumem ovaj zakon ako je ovo moped oce mi neko reci gde mi je rezervoar da sipam gorivo a ne da čekam 6-7h da nose napuni baterija po novom zakonu na trotoare samo imaju pravo pesaci ako mogu da prodju od parkiranih kola u Beogradu trotoari sluze da se parkiraju vozila a ne za pesake po tom pitanju neka vlast obrati veliku pažnju jer i pesaci su prinudjeni da idu ulicom premnogo je cetvorotockasa u Srbiji a mnogo manje trotineta i biciklista ovde u Beogradu Volt i sa kolima i biciklama haos prave pa sto drugi da ispasta zbog takvih po novom zakonu svi smo u istom kosu nije u redu
  • Ja

    10.09.2023 14:44
    Pesaci na biciklistickoj stazi
    Ja smetam nekome kad vozim koji metar po pesackoj stazi sirokoj 5-10 metara ukoliko bas moram, a ovi pesaci sto zauzmu ili pola ili celu biciklisticku zbog senke (ostani kuci ako ti smeta sunce!) oni nisu nikom nista nisu krivi? Derem se na te osobe bez brige u zivotu po 5 - 6 puta na dan minimum, dok nekima precutim jer mi dodje da ih zadavim.
    Kola ne staju na liniji pred biciklisticku, vec obozavaju da stanu bas na biciklisticku i onda cekaju pesake da prodju...
    Kad idem peske po gradu, nemam ama bas nikakav problem ni sa biciklistima ni sa kolima, pa ko je ovde najniza rasa?!
  • Trt

    10.09.2023 10:48
    @Dragiša

    Kako bi to tačno pomoglo? Pa baš ovde u komentarima na ovom portalu smo otkrili da dobar deo vas sa dozvolama poriče da pešaci imaju prednost na pešačkom prelazu, šta ste onda naučili kad to ne znate?
  • Pavle

    10.09.2023 09:15
    Rušite pešake
    Kao što su pušači bezosećajni tako su i dvotočkaši.Zabraniti vožnju dvotočkaša na površiname gde se kreću pešači.
  • savche

    10.09.2023 07:11
    Čemu mržnja?
    Vozim auto, bicikl, zoljicu, hodam ulicama Novog Sada.
    Znam prednosti i mane kao i probleme svih zajedno.
    Čemu mržnja?
    Neka svi učestvuju u saobraćaju prema dosadašnjim propisima, uz moral i poštovanje svoje okoline.
    Tu nema razlike između "dođoša", ranijih "dođoša", "novosađana" i novosađana.
    Jednostavno, hajde da opet SVI budemo ljudi!
  • George

    09.09.2023 19:53
    Biciklisti u NS
    Nije ista stvar el.bicikl el.trotinet i običan gradski bajk,ove električne koji idu od 25km/h izbaciti sa biciklističkih traka jer ugrožavaju bezbednost i pešaka i običnih gradskih bajkova.
  • Zare

    09.09.2023 16:07
    U uzem gradskom jezgru samo pesacka zona, u sirem izbaciti auto saobracaj i napraviti biciklisticke staze i zelene povrsine, dok oni kojima su vec zakrzljale noge a ni 500 metara ne mogu bez automobila, neka se prilagodjavaju.
  • Vlada

    09.09.2023 15:50
    @/

    Zašto bi nam neko uvodio ono što smo oduvek imali?
  • rale

    09.09.2023 14:45
    Zabraniti kretanje svim električnim vozilima po biciklističim stazama, osim onim fabrički regulisanim na maks brzinu od 25km/h. Oduzimati na licu mesta svim kuririma nabudžene biciklove sa baterijama koji jure po gradu 40km/h i još se bune što im smetaš.
  • Novosadjanin

    09.09.2023 14:09
    Pljačka sirotinje.
    Sve je jasno, radi se o pljački nemoćne i neuke sitotinje. Država na eletricne bicikle namecu razne namete, poreze i plaćanja a za kupovinu novog hibridnog automobila, koji su svi skuplji od 35000 a neki i 200.000 Eura, država daje subvencije od 2,500 Eura.
  • Ns

    09.09.2023 14:08
    Sto se mene tice ako mi izleti na crveno ja kocim pa ako zakocim - zakocim, ako ne, zalim slucaj a to sto ste vi na pesackom prelazu okacite macku o rep kad ne postujete semafor.
  • Profesor

    09.09.2023 14:00
    Otimačina
    Šustina je otimacina para. Sve ostalo je kamuflaža, uvodjenje raznih besmislenih licenci, pregleda, nalepnica, pregleda,sve visih kazni, ... A briga o bezbednosti gradjana je samo kamuflaža, što dokazuje i besmislenost ovog zakona. Izmisljaju nove poreze i plaćanja za sve osim na vazduh i hleb. Na sve što nije golo preživljavanje. Očekujem uskoro porez i na zimske kapute.
  • /

    09.09.2023 13:25
    /
    ej, uvedene su im dvosmerne trake. znate li sta tek sada rade.
    biciklisti nemaju postovanje ni prema jedni drugima a traze da budu postovani.

    bahatost se podstice u svakom aspektu srbije.
    ne postoji normalan mozak koji bi propagirao ignorisanje svakog apela za preduzimanje mera koje se ticu bezbednosti.
  • KingSRB

    09.09.2023 12:08
    Mislim da su e-bicikli daleko opasniji od trotineta.
    Zasto.....pogledajte gloviste , voltiste...i ostalu bagru i stvar postaje ocigledna pritom i obicni biciklisti ispadaju zrtvene ovce a, da se nista nepitaju. Trotineti su tu otprilike 2-3% u saobracaju. Toliko.
  • Dragiša

    09.09.2023 11:19
    Predlog
    da se za vožnju bicikla uvede polaganje saobraćajnih propisa , barem polovina ovih što vrte pedale nemaju pojma o saobraćajnim propisima nego jurcaju ko pilići bez mozga .
  • Igor

    09.09.2023 10:58
    Koja je uopšte svrha obaveze guranja trotineta ili biciklova preko raskrsnica, osim da vozači automobila mogu lakše da se bahate i da se izvuku na sudu ako do toga dođe?
  • Nikola

    09.09.2023 10:43
    ONI ne voze ni bicikle ni e-trotinete, a ne idu ni peške.
    ONI odlučuju "sa zadnjeg sedišta NAŠEG auta".
  • Mile

    09.09.2023 10:28
    Radi, pa cec imati para za auto.
  • Gordana

    09.09.2023 10:21
    o biciklistima
    Odrasla sam na biciklu, ali ovo što se već godinama događa po trotoarima je ispod svake kritike. Biciklisti su po pravilu bahati i bezobzirni, vozi se u paru, dvosmerno. Jedina smetnja na tim trotoarima (posebno mislim na Bulevar Mihajla Pupina, gde živim i svakodnevno doživljavam stresna iskustva) su im pešaci... Korišćenje biciklističke staze je misaona imenica. Sve češće, krajnje neprimerenom brzinom, uz bicikliste srećem i trotinete, a često i motore koji svojim volumenom nikako ne pripadaju zoni namenjenoj pešacima. Dakle, saobraćajna kultura je mizerna i možda bi udruženje trebalo o tome da povede računa.
  • Oroz

    09.09.2023 10:10
    Pare u budzet
    Kako da se naplati akciza za gorivo ako se ljudi voze biciklima i trotinetima?
  • :/

    09.09.2023 10:07
    -
    Mene zanima u cemu ljudi vide razliku izmedju trotineta i bicikla, pa je tolika polemika nastala zbog njih.

    Svi trotineti jeftiniji od 2000 evra (99% njih na ulicama) imaju maksimalnu brzinu od 20-25km/h.

    Ja na biciklu imam racunar za merenje brzine i kada vozim bajs, vozim ga u proseku 25km/h sto je potpuno ista brzina. Jedina razlika je sto, zbog velicine tockova, je bajs upravljiviji. Ovo svakako ne pravi razliku na biciklistickim stazama koje su prave i nemaju krivine.

    Iskreno ne razumem animozitet prema vozacima trotineta.

    Jedina grupa vozaca koja je vecinski problematicna u svakom prevoznom sredstvu su dostavljaci.
  • Trt

    09.09.2023 09:57
    Zakone o saobraćaju donose polupismeni policijski pukovnici i saobraćajni "eksperti" koji su poslednji put seli na bicikl onomad kada su im još trebali pomoćni toćkovi a danas bi ih srčka strefila da ga voze 500m. To treba da donese razumne i razumljive propise za vožnju bicikla?
  • Vlad Cepes

    09.09.2023 09:55
    Akcize za bicikli=0
    Vecina clanova SNS-a je nakada isla peske ili biciklom, kada nisu bili u zatvoru zbog pronevere ili kradje zivine ili kakogod, a sada vozi uglavnom Land Rover sa mekanim koznim sedistima pa su im problemi biciklista nesto kao ruzna proslost koje se stide i gde se ne moze zaraditi neka kinta za jos neki stan u nekom primorju.
  • Rešenje

    09.09.2023 09:41
    Prodajem električni trotinet i električni bicikli i za te pare kupujem propalog polovnog dizelaša bez katalizatora.
  • Vlada

    09.09.2023 09:34
    Neki red se mora uvesti, ne znam dal je ovo pravi način ali vozači i bicikala i trotineta, da ne pričamo o ovim dostavljačim na e-biciklama, praktično lete preko pešačkog, u punoj brzini, ne gledaju da li je bezbedno ili ne. Računaju da svi drugi treba da brinu o njihovoj bezbednosti. Takva vožnja je problem i van pešačkog ali bar da se edukuju za ovo što im može život spasiti.
  • Mix

    09.09.2023 09:34
    Anarhija
    Biciklisti se svakako ne pridrzavaju nikakvih, pa ni najosnovnijih pravila!
    Nadmeni, sebicni, kao 'sami na svetu' voze
  • aloooo

    09.09.2023 09:32
    strucnjaci
    Kad ti bajo zida grad a država pomaže proizvodnju poljoprivrednih proizvoda iz J. Amerike plus starosedeoci odlepili za lux stanovima i automobilima.
  • pera

    09.09.2023 09:21
    realno
    ovi se uziveli kao da su UN
  • Saša

    09.09.2023 09:19
    Bicikl
    Probao sam el trotinet o kom sam imao najgore mišljenje. Sad imam još mnogo gore. Potrebno ih je izbaciti iz saobraćaja ili uvesti maximalno ograničavajuće uslove za korištenje u saobraćaju jer su extremmo opasni u saobraćaju. Pre svega za sebe pa i za ostale. Zamislite da vam neki trotinetista padne pod auto zbog lošeg kolovoza uz ivicu puta i svog sumanuto poriva da tuda vozi takvu skalameriju pa da sledećih dosta godina provedete u zatvoru
  • Mile

    09.09.2023 09:18
    Pored opštih stvari u kojima se slažem sa gospodinom, hteo bih da naglasim da veliki procenat biciklista se ponaša bahato, dajući sebi za pravo da radi šta hoće i kad hoće! Dalje, električni bicikli koje voze uglavnom dostavljači idu 50 km/h iako je zakonom utvrđena granica 25 km/h. Ti ljudi su direktna opasnost i za pešake i za vozače automobila. Svoj primitivizam kriju iza ekologije! Bicikli se voze ko gde stigne- po putu, po trotoaru, u kontra smeru i uvek besni na sve oko sebe!
  • lol

    09.09.2023 09:08
    Zasto se elektricni trotineti uopste stavljaju u isti kos sa biciklovima?
    Elektricni trotineti i elektricni biciklovi treba da se tretiraju kao motorna vozila sto i jesu. Nije im mesto ni na pesackim, ni na biciklistickim stazama.
  • Za

    09.09.2023 09:07
    nbsi koji insistira na nerealnim zahtevima poruka je da dok ne uvedu obaveznu edukaciju o učešcu u saobracaju dvotočkaša, naročito u odnosu na pešake, besmisleno je da bilo šta komentarišu o novim propisima i tzv afirmaciji biciklizma.
  • Šetač

    09.09.2023 09:05
    Juče sedim u kafiću u biciklističkoj zoni, projurilo je za jedan sat barem stotinu biciklova, neki pored kuća, neki sredinom, a svaki većom brzinom od primerene. Pešaci se sklanjaju, ne znaju na koju stranu da se okrenu. Ako su već dobili privilegiju da voze kroz pešačku zonu biciklisti bi mogli da se pridržavaju pravila, a komunalna policija da kontroliše. Ili se čeka da neko nastrada?

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna