Udruženje Novosadska biciklistička inicijativa smatra da su novousvojene izmene Zakona o bezbednosti saobraćaja na putevima problematične i loše za bicikliste.
Tvrdim da bicikliste niko pitao nije niti su učestvovali u tome. Neznaju šta je bicikl a donose zakon i pričaju o biciklu i trotinetu. Sve je tako u ovoj zemlji.
U svakom normalnoj zemlji je limit za el bicikle 25km/h ako tvoj moze brze onda ne spada na biciklisticku stazu nego na put. A na autoput ne smes svakako
Ovo je najveća ludost sa ovom izmenom zakona za vozace bicikla,trotineta i el bicikla stradamo na razne načine od cetvorotockasa propagirali da se voze bicikle i ubedjivali preko raznih medija a onda izmena zakona pa sve na stetu vozaca bicikla,trotineta u el bicikla ja imam el biciklu gunsrose i ona moze da ide oko 60km/h iako je vozom 30-40 ulicom kako ne BiH kocio iza saobraćaj a na biciklističku stazu po novom zakonu nemam pravo jer je u rangu mopeda tj motora a gde da je vozim na autoputu ne razumem ovaj zakon ako je ovo moped oce mi neko reci gde mi je rezervoar da sipam gorivo a ne da čekam 6-7h da nose napuni baterija po novom zakonu na trotoare samo imaju pravo pesaci ako mogu da prodju od parkiranih kola u Beogradu trotoari sluze da se parkiraju vozila a ne za pesake po tom pitanju neka vlast obrati veliku pažnju jer i pesaci su prinudjeni da idu ulicom premnogo je cetvorotockasa u Srbiji a mnogo manje trotineta i biciklista ovde u Beogradu Volt i sa kolima i biciklama haos prave pa sto drugi da ispasta zbog takvih po novom zakonu svi smo u istom kosu nije u redu
Ja smetam nekome kad vozim koji metar po pesackoj stazi sirokoj 5-10 metara ukoliko bas moram, a ovi pesaci sto zauzmu ili pola ili celu biciklisticku zbog senke (ostani kuci ako ti smeta sunce!) oni nisu nikom nista nisu krivi? Derem se na te osobe bez brige u zivotu po 5 - 6 puta na dan minimum, dok nekima precutim jer mi dodje da ih zadavim.
Kola ne staju na liniji pred biciklisticku, vec obozavaju da stanu bas na biciklisticku i onda cekaju pesake da prodju...
Kad idem peske po gradu, nemam ama bas nikakav problem ni sa biciklistima ni sa kolima, pa ko je ovde najniza rasa?!
Kako bi to tačno pomoglo? Pa baš ovde u komentarima na ovom portalu smo otkrili da dobar deo vas sa dozvolama poriče da pešaci imaju prednost na pešačkom prelazu, šta ste onda naučili kad to ne znate?
Vozim auto, bicikl, zoljicu, hodam ulicama Novog Sada.
Znam prednosti i mane kao i probleme svih zajedno.
Čemu mržnja?
Neka svi učestvuju u saobraćaju prema dosadašnjim propisima, uz moral i poštovanje svoje okoline.
Tu nema razlike između "dođoša", ranijih "dođoša", "novosađana" i novosađana.
Jednostavno, hajde da opet SVI budemo ljudi!
Nije ista stvar el.bicikl el.trotinet i običan gradski bajk,ove električne koji idu od 25km/h izbaciti sa biciklističkih traka jer ugrožavaju bezbednost i pešaka i običnih gradskih bajkova.
U uzem gradskom jezgru samo pesacka zona, u sirem izbaciti auto saobracaj i napraviti biciklisticke staze i zelene povrsine, dok oni kojima su vec zakrzljale noge a ni 500 metara ne mogu bez automobila, neka se prilagodjavaju.
Zabraniti kretanje svim električnim vozilima po biciklističim stazama, osim onim fabrički regulisanim na maks brzinu od 25km/h. Oduzimati na licu mesta svim kuririma nabudžene biciklove sa baterijama koji jure po gradu 40km/h i još se bune što im smetaš.
Sve je jasno, radi se o pljački nemoćne i neuke sitotinje. Država na eletricne bicikle namecu razne namete, poreze i plaćanja a za kupovinu novog hibridnog automobila, koji su svi skuplji od 35000 a neki i 200.000 Eura, država daje subvencije od 2,500 Eura.
Sto se mene tice ako mi izleti na crveno ja kocim pa ako zakocim - zakocim, ako ne, zalim slucaj a to sto ste vi na pesackom prelazu okacite macku o rep kad ne postujete semafor.
Šustina je otimacina para. Sve ostalo je kamuflaža, uvodjenje raznih besmislenih licenci, pregleda, nalepnica, pregleda,sve visih kazni, ... A briga o bezbednosti gradjana je samo kamuflaža, što dokazuje i besmislenost ovog zakona. Izmisljaju nove poreze i plaćanja za sve osim na vazduh i hleb. Na sve što nije golo preživljavanje. Očekujem uskoro porez i na zimske kapute.
ej, uvedene su im dvosmerne trake. znate li sta tek sada rade.
biciklisti nemaju postovanje ni prema jedni drugima a traze da budu postovani.
bahatost se podstice u svakom aspektu srbije.
ne postoji normalan mozak koji bi propagirao ignorisanje svakog apela za preduzimanje mera koje se ticu bezbednosti.
Mislim da su e-bicikli daleko opasniji od trotineta.
Zasto.....pogledajte gloviste , voltiste...i ostalu bagru i stvar postaje ocigledna pritom i obicni biciklisti ispadaju zrtvene ovce a, da se nista nepitaju. Trotineti su tu otprilike 2-3% u saobracaju. Toliko.
da se za vožnju bicikla uvede polaganje saobraćajnih propisa , barem polovina ovih što vrte pedale nemaju pojma o saobraćajnim propisima nego jurcaju ko pilići bez mozga .
Koja je uopšte svrha obaveze guranja trotineta ili biciklova preko raskrsnica, osim da vozači automobila mogu lakše da se bahate i da se izvuku na sudu ako do toga dođe?
Odrasla sam na biciklu, ali ovo što se već godinama događa po trotoarima je ispod svake kritike. Biciklisti su po pravilu bahati i bezobzirni, vozi se u paru, dvosmerno. Jedina smetnja na tim trotoarima (posebno mislim na Bulevar Mihajla Pupina, gde živim i svakodnevno doživljavam stresna iskustva) su im pešaci... Korišćenje biciklističke staze je misaona imenica. Sve češće, krajnje neprimerenom brzinom, uz bicikliste srećem i trotinete, a često i motore koji svojim volumenom nikako ne pripadaju zoni namenjenoj pešacima. Dakle, saobraćajna kultura je mizerna i možda bi udruženje trebalo o tome da povede računa.
Mene zanima u cemu ljudi vide razliku izmedju trotineta i bicikla, pa je tolika polemika nastala zbog njih.
Svi trotineti jeftiniji od 2000 evra (99% njih na ulicama) imaju maksimalnu brzinu od 20-25km/h.
Ja na biciklu imam racunar za merenje brzine i kada vozim bajs, vozim ga u proseku 25km/h sto je potpuno ista brzina. Jedina razlika je sto, zbog velicine tockova, je bajs upravljiviji. Ovo svakako ne pravi razliku na biciklistickim stazama koje su prave i nemaju krivine.
Iskreno ne razumem animozitet prema vozacima trotineta.
Jedina grupa vozaca koja je vecinski problematicna u svakom prevoznom sredstvu su dostavljaci.
Zakone o saobraćaju donose polupismeni policijski pukovnici i saobraćajni "eksperti" koji su poslednji put seli na bicikl onomad kada su im još trebali pomoćni toćkovi a danas bi ih srčka strefila da ga voze 500m. To treba da donese razumne i razumljive propise za vožnju bicikla?
Vecina clanova SNS-a je nakada isla peske ili biciklom, kada nisu bili u zatvoru zbog pronevere ili kradje zivine ili kakogod, a sada vozi uglavnom Land Rover sa mekanim koznim sedistima pa su im problemi biciklista nesto kao ruzna proslost koje se stide i gde se ne moze zaraditi neka kinta za jos neki stan u nekom primorju.
Neki red se mora uvesti, ne znam dal je ovo pravi način ali vozači i bicikala i trotineta, da ne pričamo o ovim dostavljačim na e-biciklama, praktično lete preko pešačkog, u punoj brzini, ne gledaju da li je bezbedno ili ne. Računaju da svi drugi treba da brinu o njihovoj bezbednosti. Takva vožnja je problem i van pešačkog ali bar da se edukuju za ovo što im može život spasiti.
Probao sam el trotinet o kom sam imao najgore mišljenje. Sad imam još mnogo gore. Potrebno ih je izbaciti iz saobraćaja ili uvesti maximalno ograničavajuće uslove za korištenje u saobraćaju jer su extremmo opasni u saobraćaju. Pre svega za sebe pa i za ostale. Zamislite da vam neki trotinetista padne pod auto zbog lošeg kolovoza uz ivicu puta i svog sumanuto poriva da tuda vozi takvu skalameriju pa da sledećih dosta godina provedete u zatvoru
Pored opštih stvari u kojima se slažem sa gospodinom, hteo bih da naglasim da veliki procenat biciklista se ponaša bahato, dajući sebi za pravo da radi šta hoće i kad hoće! Dalje, električni bicikli koje voze uglavnom dostavljači idu 50 km/h iako je zakonom utvrđena granica 25 km/h. Ti ljudi su direktna opasnost i za pešake i za vozače automobila. Svoj primitivizam kriju iza ekologije! Bicikli se voze ko gde stigne- po putu, po trotoaru, u kontra smeru i uvek besni na sve oko sebe!
Zasto se elektricni trotineti uopste stavljaju u isti kos sa biciklovima?
Elektricni trotineti i elektricni biciklovi treba da se tretiraju kao motorna vozila sto i jesu. Nije im mesto ni na pesackim, ni na biciklistickim stazama.
nbsi koji insistira na nerealnim zahtevima poruka je da dok ne uvedu obaveznu edukaciju o učešcu u saobracaju dvotočkaša, naročito u odnosu na pešake, besmisleno je da bilo šta komentarišu o novim propisima i tzv afirmaciji biciklizma.
Juče sedim u kafiću u biciklističkoj zoni, projurilo je za jedan sat barem stotinu biciklova, neki pored kuća, neki sredinom, a svaki većom brzinom od primerene. Pešaci se sklanjaju, ne znaju na koju stranu da se okrenu. Ako su već dobili privilegiju da voze kroz pešačku zonu biciklisti bi mogli da se pridržavaju pravila, a komunalna policija da kontroliše. Ili se čeka da neko nastrada?
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Institucije protiv dvotočkaša: Biciklisti smatraju da je način usvajanja zakona problematičan
Autor: 021.rs
Novi Sad
•09.09.2023.
•08:56 > 09:01
Komentari 36
Marija
Gv
zoki
10.09.2023 • 21:20
ŽIVEO BICILIZAM
U svakom normalnoj zemlji je limit za el bicikle 25km/h ako tvoj moze brze onda ne spada na biciklisticku stazu nego na put. A na autoput ne smes svakako
Predrag
Ja
Kola ne staju na liniji pred biciklisticku, vec obozavaju da stanu bas na biciklisticku i onda cekaju pesake da prodju...
Kad idem peske po gradu, nemam ama bas nikakav problem ni sa biciklistima ni sa kolima, pa ko je ovde najniza rasa?!
Trt
Kako bi to tačno pomoglo? Pa baš ovde u komentarima na ovom portalu smo otkrili da dobar deo vas sa dozvolama poriče da pešaci imaju prednost na pešačkom prelazu, šta ste onda naučili kad to ne znate?
Pavle
savche
Znam prednosti i mane kao i probleme svih zajedno.
Čemu mržnja?
Neka svi učestvuju u saobraćaju prema dosadašnjim propisima, uz moral i poštovanje svoje okoline.
Tu nema razlike između "dođoša", ranijih "dođoša", "novosađana" i novosađana.
Jednostavno, hajde da opet SVI budemo ljudi!
George
Zare
Vlada
Zašto bi nam neko uvodio ono što smo oduvek imali?
rale
Novosadjanin
Ns
Profesor
/
biciklisti nemaju postovanje ni prema jedni drugima a traze da budu postovani.
bahatost se podstice u svakom aspektu srbije.
ne postoji normalan mozak koji bi propagirao ignorisanje svakog apela za preduzimanje mera koje se ticu bezbednosti.
KingSRB
Zasto.....pogledajte gloviste , voltiste...i ostalu bagru i stvar postaje ocigledna pritom i obicni biciklisti ispadaju zrtvene ovce a, da se nista nepitaju. Trotineti su tu otprilike 2-3% u saobracaju. Toliko.
Dragiša
Igor
Nikola
ONI odlučuju "sa zadnjeg sedišta NAŠEG auta".
Mile
Gordana
Oroz
:/
Svi trotineti jeftiniji od 2000 evra (99% njih na ulicama) imaju maksimalnu brzinu od 20-25km/h.
Ja na biciklu imam racunar za merenje brzine i kada vozim bajs, vozim ga u proseku 25km/h sto je potpuno ista brzina. Jedina razlika je sto, zbog velicine tockova, je bajs upravljiviji. Ovo svakako ne pravi razliku na biciklistickim stazama koje su prave i nemaju krivine.
Iskreno ne razumem animozitet prema vozacima trotineta.
Jedina grupa vozaca koja je vecinski problematicna u svakom prevoznom sredstvu su dostavljaci.
Trt
Vlad Cepes
Rešenje
Vlada
Mix
Nadmeni, sebicni, kao 'sami na svetu' voze
aloooo
pera
Saša
Mile
lol
Elektricni trotineti i elektricni biciklovi treba da se tretiraju kao motorna vozila sto i jesu. Nije im mesto ni na pesackim, ni na biciklistickim stazama.
Za
Šetač
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H