Predsednik Pokrajinske vlade Igor Mirović izjavio je da je danas potpisan ugovor za pripremu projektne dokumentacije o izgradnji velike severne obilaznice oko Novog Sada.
Za taj most kod BP lazu narod vec 30 g.To je najkraca veza prema moru,prema Bosni i Crnoj Gori.Da ne pricamo koliko bi znacilo zaustavljanju iseljavanja zapadnog Srema i zapadne Backe do krajnjeg severa.Pun je kufer narodu hrvatske carine i njihove zaebancije
A V nije posetio Temerin ni kao Predsednik, a ni pre tpga. Obećavali sve to i pre,većina stabilna i sigurna, a vrli prejašnji opštinar se ulagivao i glumatao pa ništa ne napravi, a jedva zatvori staru farmu što je smrdila do Novog Sada. Ovag novog postaviše iz centrale, da im bude ponizan pa sad kako su izbori na pragu, obećanje ni sa pokrajinskog nivoa ne izgleda uverljivo. Dakle, ako ne obeća Predsednik Aleksandar Vučić, biće tesno.
Jogi letač pod hitno da uzme mapu APV. Most izmedju B.Palanke i Nestina bice najkraca veza Vojvodine- pogotovo zapadne i južne Bačke kao i sev.Banata ( kad se zavrsi ''smajli'') sa Rep.Srpskom i zap.Srbijom.Od Neština do petlje Kuzmin ima svega 20- tak km.Znači to nikako ne moze biti most lokalnog značaja.Sem tog sav saobracaj koji bude isao preko njega sada ide kroz NS.Znaci i grad ce biti rastereceniji i manje zagadjen. Trece, da si nekad obisao ta sela uz hrvatsku granicu video bi da su opustela i postace vikend naselja ubrzo.Sa aspekta sigurnosti granice i to nesto znači.Nadam se da mozes da razumes.Tek na kraju mozemo pricati o ''lokalnom'' znacaju mosta pogotovo sto niko ne trazi da se pravi nova ''Gazela'' sa 6 saobr.traka.Nama dovoljno samo dve mada sam negde procitao da se planira most za brzine do 100 km/ h a to sugerise da ce biti vise. Kad bi mene pitali odmah bih povezao most sa ''smajlijem'' kod Vrbasa.To bi bio pun pogodak.
@Комша, sve je to u redu, ali taj put > NIJE < obilaznica, to je put koji povezuje Novi Sad i Bačku Palanku pa nadalje ili prema Hrvatskoj ili prema Odžacima.
Izgleda od gradnje mosta blizanca - ništa, a najavljivali dugo vremena, a gužve rastu li rastu, posebno nedeljom kad je Najlon...Izgleda da su postoje drugi i novi prioriteti.
Brza magistrala Bečej – Novi sad sa obilaznicom oko Temerina od vitalnog je značaja za celo Potisje. Trenutna situacija i stanje saobraćajnice je nepodnošljivo !!!
Pa lepo sremskom stranom do Kamenice pa na most, kroz Banoštor i Čerević, ako volite ekstremnu vožnju po rupama i šahtove visine ležećeg policajca. Ako ne imate skelu u Banoštoru. I naši preci su prelazili teke skelom, čuvamo tradiciju.
@Jogi Letač
Пут ће почињати код петље Нови Сад север на аутопуту. Онда иде јужно од Руменке па северно од Ветерника, Футога и Бегеча. После иде јужно од Гложана и Челарева. Не иде кроз насељена места. Тај пут се планира већ дуго.
Ovi radikali misle da smo svi kreteni. Kakva je to obilaznica koja započinje u N. Sadu, pa se nastavlja kroz Veternik, Futog, Begeč, Gložan, Čelarevo i završava se u Bačkoj Palanci? To je put koji ide OD Novog Sada, a ne oko Novog Sada! Pa još onaj most kod Neština, kao imaće ogroman značaj za region, a ono imaće lokalni značaj da se gravitirajuća sela povežu sa B. Palankom. Nikave logike. Ovi stručnjaci sa raznih megadens univerziteta će nas uništiti, a narod zadovoljan jeftinijim pilećim parizerom.
Je Bulevar Evrope koji ide po sredini grada. Tu negde posle Sabiodora prema Telepu ovi sto zive na I spratu moci ce da nude kafu za poneti kamiondzijama.
Ok. O toj obilaznici se priča godinama a objekti po parcelama se dižu. Svakako treba odraditi i obilaznicu a i most kod Palanke da se ljudima olakša cirkulacija.
Takođe predlog gradskim vlastima da se uvede tramvaj normalnog koloseka i da se premreži ceo grad i okolna naselja i da interval u špicu bude 5 minuta a van špica 10 minuta. Tada nam neće trebati kola u ovpmobimu kao danas. Vazduh čistiji. I da se ugledamo na Budimpeštu gde ima el. trotineta na svakom koraku da se iznajmi i rešićemo gomilu problema. Tada ćemo moći mnoge ulice u centru da zatvorimo i da pređu u pešačku zonu a samim tim biće lepše i zanimljivije za nas a i za turiste.
A da su pametni, pa da paralelno planiraju i železnicu koja bi spojila sva ta mesta, pa da rasterete drumski saobraćaj, a ljudima koji rade u Novom Sadu, a iz tih manjih mesta su, omoguće da brže, jače i bolje dođu do svog posla, a ostanu da žive u svojim kućama i rasterete Novi Sad...
Ali čemu to, kako će se ugraditi od svakog m2 koji grade i stvoriti svoju imperiju novih ultra-bogataša bez osnovne škole i poznavanja tri padeža, sa završenim fakultetom i dozvolom da se gaze kolima neistomišljenici...
"U narednim nedeljama počeće izgradnja takozvanog "smajlija" - brze saobraćajnice od granice naše zemlje sa Hrvatskom do granice sa Rumunijom, od Sombora do Srpske Crnje".
zar nije vojvodjanski smajli najavljen od backog brega (granica sa madjarskom) do nakova (ne do srpske crnje)?
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Mirović: U naredne dve godine priprema dokumentacije za izgradnju obilaznice oko Novog Sada
Autor: 021.rs
Novi Sad
•11.09.2023.
•18:50
Komentari 27
Alex
Laky
Sta god
Jogi Letač
Eto
A Klisa
Šta će biti sa Klisanskim mostom?
Izgleda od gradnje mosta blizanca - ništa, a najavljivali dugo vremena, a gužve rastu li rastu, posebno nedeljom kad je Najlon...Izgleda da su postoje drugi i novi prioriteti.
Stefan
banat
TsiBB
Комша
Пут ће почињати код петље Нови Сад север на аутопуту. Онда иде јужно од Руменке па северно од Ветерника, Футога и Бегеча. После иде јужно од Гложана и Челарева. Не иде кроз насељена места. Тај пут се планира већ дуго.
Зора
Jogi Letač
Mile-NS
Dimitrije
Bob
Most na šodrošu za pravac Ruma kroz tunel venac a zaobilaznica preko futoga .
Marko, Liman
Saša
Mile
Takođe predlog gradskim vlastima da se uvede tramvaj normalnog koloseka i da se premreži ceo grad i okolna naselja i da interval u špicu bude 5 minuta a van špica 10 minuta. Tada nam neće trebati kola u ovpmobimu kao danas. Vazduh čistiji. I da se ugledamo na Budimpeštu gde ima el. trotineta na svakom koraku da se iznajmi i rešićemo gomilu problema. Tada ćemo moći mnoge ulice u centru da zatvorimo i da pređu u pešačku zonu a samim tim biće lepše i zanimljivije za nas a i za turiste.
Ištvan
Ali čemu to, kako će se ugraditi od svakog m2 koji grade i stvoriti svoju imperiju novih ultra-bogataša bez osnovne škole i poznavanja tri padeža, sa završenim fakultetom i dozvolom da se gaze kolima neistomišljenici...
mrmot
sija, vrat
zar nije vojvodjanski smajli najavljen od backog brega (granica sa madjarskom) do nakova (ne do srpske crnje)?
Novosadista
Patuljak
Sps
Lalo
Apsurdistan
Na još uvek neaktivnom gradilištu kineskog mosta koje je vrdalama otvoeio pre godinu i po dana i dalje piše "Bypass". Nema natpisa na srpskom.
Eko
Zemlja čudesa
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H