Elektroprivreda Srbije (EPS) odbila je neke reklamacije građana na visoku cenu računa za jul zbog toga što im Elektrodistribucija Srbije (EDS) nije dostavila informaciju o očitavanju.
Nije tacno! EPS nema nikakve veze sa ocitavanjem brojila vec EDS. EDS angazuje privatne firme za ocitavanje brojila u domacinstvui u nekim gradovima poslovne prostore! Ako nesto ne znas nemoj ni da pises! Za lose ocitavanje je iskljucivo krivac EDS i njihove angazovane privatne firme.
Tommy gun
14.09.2023 • 12:34
Nije baš tako
Isti problem imam, pa sam se raspitao kod drugara u EDS. Oni, naime, očitavaju brojila javne potrošnje i ugovorene potrošače.Javnu rasvetu, bilborde, semafore, cementare, fabričke pogone, .... Ostatak je u nadležnosti EPS, tj. firme koju su oni angažovali (čitaj Bosketova i Grčićeva)
Nisu racuni veci zbog poskuplkenja nego zbog vece potrosnje bile su velike vrucine klime radile i vise se potrosilo kad vise potrosis vise i platis,a bi sto pisete ove gluposti neka vam je na cast,samo lazi i nisza vise
Sta znaci privremena prijava za legalizaciju stuje, vode, kanalizacije i gasa ako kuca vec ima ove prikljucke legalno prikljucene? Da li treba da se popunjava ovaj zahtev za legalizaciju? Hvala!
Neprihvatljivo je da potrosaci ne mogu da imaju uvid u stanje strujomera u zgradama. Zbog toga ne mogu da to kontrolisu.
Drugo, radnoci ocitavaju strujomere "kako im dune", tj nikad na isti dan u mesecu. Naravno da mogu da pisu racune kako im se svidi.
Nije ni čudo što su računi uvećani, mnogi bili na odmorima, a očitavanje onda nije moguće, a da sarađuju neće, e tako samo po džepu pa će ubuće otključavati kapije i puštati nas kad je očitavanje.
Taj problem će se rešiti daljinskim očitavanjem brojila, ali u tom slučaju će "zaslužni" ostajati bez ozbiljne love na mesečnom nivou... Da mogu ovi "vizionari" bi se vratili na paragon blok overen otiskom prsta umesto potpisa...
Sta vam nije jasno, rade to namerno da bi uzeli novcana sredstva od gradjana za redovni godisnji remont, nije im prvi put. Idu na to da se nece mnogo ljudi zaliti, cak i da se zale, sudski sporovi traju mesecima pa odustanu od zalbe. Kad imate monopol na trzistu kao EPS, mogu da rade sta hoce, nemaju konkurrnciju tj drugog dobavljaca elektricne energije kao sto je to ovde na zapadu, pa birate koji vam vise odgovara, po ceni i uslugama. Pozdrav iz Skandinavije.
Mislim da je ovo "sitna"krađa,u odnosu na višegodišnju,decenijsku pljčku u obračunu hladne vode po stambenoj jedinici
na teritoriji celog grada sa prigrsdskim naseljima.Kada bi se neko time ozboljno pozabavio,podaci bi bili ne za zatvor,već za vešanje!!
Ovaj problem se moze resiti jedino ako se napravi neki protest koji ce biti iskljucivo apolitican, jer politicari su svi isti, nemamo za koga da glasamo, da je moguce na izborima promeniti vlast - ne bi nam dozvolili izbore, vladu sastavljaju strane ambasade...
Republika Srbija se raspada zbog vladavine napredne organizovane radikalsko-spcijalističko-komunističke kriminalne sekte. Budući da je ona podržana od većine građana Republike Srbije, Republiku Srbiju uništava većina sopstvenih građana. Sve te građane pozdravljam, i želim im mnogo zdravlja, i sreće! Trebaće im, s obzirom na korpu koju im je spremio prvi sektaš Srbije!
Račun za jul mi je bio 4800, a sad za avgust 2700. Dakle, kao što sam i mislio, samo su čitali realno stanje posle dužeg perioda odokativnog očitavanja, zato je jul bio veći.
Kada treba smisliti neku kradju, jako su ekspeditivni. Nije da ne mogu to da rese, nego nece. Oce da zajebavaju i potkradaju ljude jer nisu sposobni da drugacije naprave novac.
Mozda 021.rs treba detaljnije da se pozabavi ovom problematikom.
Ovaj mesec sam pokusao na razne nacine da prijavim stanje brojila, bez uspeha.
Metod 1. (koji sam praktikovao godinama unazad): na sajtu Elektrovojvodine je postojala forma gde sam popunjavao sve podatke, bez problema i svaki put sam dobio tacan racun. Posto je ovo 21. vek, ukinuli su ovaj nacin. Prelepo.
Metod 2. Zvao sam mnogo puta broj 0800 220 225 i niko nije podigao slusalicu.
Metod 3. Poslao sam email na prijavastanja.ns@ods.rs, naravno da nisam dobio nikakav odgovor.
Metod 4. Zakacio sam stanje na kapiju.
Bas me zanima kakav racun ce mi stici. Da cekam na salteru, necu.
Pa sto se sad bunite Vojvodjani???? Kad su konfiskovali Elektrovojvodinu svi ste cutali!!!! PA STA, neka vam se odbijaju zalbe, ova bagra na vlasti ne zna ni gde je suplja a mi samo cutimo.
Pratio sam jedno vreme nalog Efektive na tviteru. To su obični kulovi, samo da vidite taj uličarski nivo konverzacije. Kao potrošač, zaobišao bih u širokom luku.
Nama nisu ni odgovorili na našu žalbu zbog računa za jun mesec a koji iznosi 10.000 dinara. Fazon je u tome što je kuća nastradala u požaru pre pet godina i od tada tamo niko ne živi, niti ima struje, niti grejanja, niti vode. Žice su isečene za bandere (isekla ih je ekipa Elektrovojvodine, imamo zapisnik) i nema dovoda struje, jer nema ni krovnog nosača...Niti se ko javlja na telefon, niti nam išta javljaju.
Nista ovde nije cudno tolko su u svim segmentima pogubili kompas da nemam reci...
Tako kako god birali i Vas ce ovo ludilo raspada sistema zakaciti a h
Glavni ce reci pa sta?
Tako da pa sta sto su Vam odbili reklamaciju?nadali ste se necemu?
Za ovo i slanjem novih ugovora,Narod u Srbiji mora da se pozove na Gradjansku Neposlusnost! Ovo je pljacka,svih Gradjana od grupe,SNS bandita koju Moramo Zaustaviti! Sedeti,cekati,bojati se...jos gore sami,sebe uvlacimo i nemojte za mesec dva,kukati kako je skupo itd! Ili mi ili oni,trecega vise nema!!!
Račune izdaje ED.
Računi se izdaju na osnovu stanja brojila.
Brojila su ranije očitavali radnici ED.
Sada brojila očitavaju privatne firme (zašto?).
Na osnovu stanja brojila, koje dostavlja privatna firma, ED donosi račun.
EPS sa tim računima nema nikakve veze i sve se odvija mimo njega.
EPS je u pravu.
Ja se npr nisam žalio na račun jer nemam volje da čekam red i dokazujem šta je ispravno.
Imam vikendicu na Popovici, glavni osigurač struje je odvrnut jer niko nije bio u kući u junu, julu ni avgustu. Strujomer se nalazi u kući, iza zaključanih vrata, a konstatovali smo da nam niko nije provalio u kuću. Ali.. stigla nam je potrošnja struje za jul od 200kW, pa čak i datum očitavanja na računu.
Da li je za ovakvo ponašanje doboljno utvrditi grešku ili je ovo za možda neku malu tužbu?
Pa šta ste mislili odakle 10 hiljada i 20 hiljada jednokratne pomoći…iz ekonomije? Svasta krade se na sve sto se može dabi prividno deo lakomislenih Gradjana zavarali! Isti ko za 100 50 30 evra..platili smo deset puta vise i još plaćamo! Ovakva Srbija nema ekonomije odavno sem ciste pljačke! Uzivajte…a tek ćete od Novembra pa nadalje….
Isti problem imam, pa sam se raspitao kod drugara u EDS. Oni, naime, očitavaju brojila javne potrošnje i ugovorene potrošače.Javnu rasvetu, bilborde, semafore, cementare, fabričke pogone, .... Ostatak je u nadležnosti EPS, tj. firme koju su oni angažovali (čitaj Bosketova i Grčićeva)
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Ovo je Srbija: EPS odbija prigovore zato što EDS ne dostavlja podatke - šta treba da uradite?
Aleksandra Reves
aleksandra.reves@021.rs
Novi Sad
•14.09.2023.
•12:00 > 11:31
Komentari 34
Ljuba
Luka
Tommy gun
14.09.2023 • 12:34
Nije baš tako
Isti problem imam, pa sam se raspitao kod drugara u EDS. Oni, naime, očitavaju brojila javne potrošnje i ugovorene potrošače.Javnu rasvetu, bilborde, semafore, cementare, fabričke pogone, .... Ostatak je u nadležnosti EPS, tj. firme koju su oni angažovali (čitaj Bosketova i Grčićeva)
Lazar
Zoran
nije tema ali
Nikola
Drugo, radnoci ocitavaju strujomere "kako im dune", tj nikad na isti dan u mesecu. Naravno da mogu da pisu racune kako im se svidi.
Čitač
Preciznije
Lopurde
Mile NS
Skala
na teritoriji celog grada sa prigrsdskim naseljima.Kada bi se neko time ozboljno pozabavio,podaci bi bili ne za zatvor,već za vešanje!!
sale
i slicno...
420
Nemus
pape
Aco
Tja
alex
Ovaj mesec sam pokusao na razne nacine da prijavim stanje brojila, bez uspeha.
Metod 1. (koji sam praktikovao godinama unazad): na sajtu Elektrovojvodine je postojala forma gde sam popunjavao sve podatke, bez problema i svaki put sam dobio tacan racun. Posto je ovo 21. vek, ukinuli su ovaj nacin. Prelepo.
Metod 2. Zvao sam mnogo puta broj 0800 220 225 i niko nije podigao slusalicu.
Metod 3. Poslao sam email na prijavastanja.ns@ods.rs, naravno da nisam dobio nikakav odgovor.
Metod 4. Zakacio sam stanje na kapiju.
Bas me zanima kakav racun ce mi stici. Da cekam na salteru, necu.
Joja
Sandra
Zamenik zamenika
Plaćač poreza
Danilo
Hm...
pera
Tako kako god birali i Vas ce ovo ludilo raspada sistema zakaciti a h
Glavni ce reci pa sta?
Tako da pa sta sto su Vam odbili reklamaciju?nadali ste se necemu?
Robert
EPS je u pravu
Računi se izdaju na osnovu stanja brojila.
Brojila su ranije očitavali radnici ED.
Sada brojila očitavaju privatne firme (zašto?).
Na osnovu stanja brojila, koje dostavlja privatna firma, ED donosi račun.
EPS sa tim računima nema nikakve veze i sve se odvija mimo njega.
EPS je u pravu.
NS
Imam vikendicu na Popovici, glavni osigurač struje je odvrnut jer niko nije bio u kući u junu, julu ni avgustu. Strujomer se nalazi u kući, iza zaključanih vrata, a konstatovali smo da nam niko nije provalio u kuću. Ali.. stigla nam je potrošnja struje za jul od 200kW, pa čak i datum očitavanja na računu.
Da li je za ovakvo ponašanje doboljno utvrditi grešku ili je ovo za možda neku malu tužbu?
Pa
Tommy gun
pape
Jaa
Novosadjanin
Dete rock'n rola
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H