Posao analize saobraćaja u novosadskim kružnim tokovima, vredan oko četiri miliona dinara, dobila je projektantska kuća "Adomne" putem tendera Gradske uprave za saobraćaj i puteve.
Najbolji je turbo kružni tok na limanu. Rasteretio saobraćaj 100% više niko ne ide tuda. A kad sam video kružnice na parkingu prečnika jedan metar, e morao sam da stanem da povratim.
A da vi date ta 4 miliona iz svog džepa, pošto ste na više mesta napravili sr@nje sa tim tzv. kružnim tokovima. Da ste produžili nadvožnjak preko rumenačkog puta, umesto kružnog toka, to mesto bi funkcionisalo sjajno.
Kruzni tok je u redu ukoliko je krug veci, odnosno obim velik. Ukoliko prave sa malim obimom gde jedva stane 5, 6 auta onda bude kolaps. Nekoliko kruznih su napravili s toliko malim obimom, da se samo pogorsala situacija, nastaje zskrcenje, umesto da bude manja guzva
Evo rezultata, za džabe:
Ni jedan kružni tok nema nikakvog efekta na ubrzavanje saobraćaja i smanjivanje gužvi i zastoja jer se na pravcima, najdalje 100 metara nalaze pešački prelazi i/ili semafori. Jedino pravo i trajno rešenje jeste izgradnja podzemnih prolaza ispod saobraćajnica, što u Novom Sadu a i celoj Vojvodini košta đavo ipo zbog nivoa podzemnih voda “na dva ašova”…
Molim, i drugi put
Sledeca je analiza opterecenosti biciklistickih staza, cena "analize" bar 15 miliona din. A onda analiza saobraca ispod nadvoznjaka, pa na pesackim prelazima... a to sve dobro platiti, naravno, firmama koje su osnovane pre neki dan.
Javna je tajna kako se dobijaju ti tenderi, nema tu konkurencije. Takve ekspertize treba da radi fakultet (FTN ili SF), a ne firme koje pola para vrate... Ko vrati više taj radi.
umsto da razbacaje novce na svoje dokazano izvedene budalaštine i gluposti koje samo prave pičvajz u saobraćaju bolje da trajno reši poluvekovni problem podvožnjaka u partizanskoj nekom pametnom ko to zna da uradi kako valja a ne sa ugrađenim šaranima koji pojma nemaju osim da lapaju.
Ne morate da plaćate analizu, očigledno je da su kružni tokovi obično đubre. Par pešaka zaglavi kompletan saobraćaj u njemu jer im je ZOBS dao pravo prvenstva u odnosu na sva druga vozila. Kod normalnih semaforisanih raskrsnica takvih problema nema.
Kada će neko uraditi analizu kruznog toka na ulasku u Bački Jarak? Taj primer treba da se izučava na svim stručnim fakultetima. To je za rubriku verovali ili ne. Pozivam sve vozače Vojvodine sa se provozaju i pogledaju to čudo. Idejno rešenje, kvalitet radova, mesto postavljanja... Jednom rečju čudo.
Mogu ja za dž da vam kažem da je na Liman umesto raskrsnice kojoj ništa nije falilo dobio turbo kružni tok koji se posle osrednje kiše pretvori u jezero duboko pola metra, što raskrsnicu čini mnogo gorom nego što je bila
Jedan jedini kruzni tok u NS koji je uradjem funkcionalno non politicki jer na kraju ulice Marka Miljanova, taj tzv kruzni bi bio dobar da nije onih semaforma, sve ostalo je toalno ne funkcionalno jos od samog starta upotrebe ! Kad imate lose sagradjen kruzni tok,lose ucenike saobraja, dobijate guzve i saobracajne nesrece, kraj price !
Kruzni tok treba da ima trake za desno van kruznog toka, i pesacki prelazi treba da budu bar 20m od kruznog, a ne da dvoje kola koja izlaze iz kruznog i stanu da propuste pesake naprave zastoj u kruznom toku
Evo ja cu vam reci. Turbo raskrsnica na Limanu 1 bi zaista ubrzala protok da sa dve strane te raskrsnice, 100ak metara udaljenosti, nisu namesteni semafori. Jos je najgore na trecoj strani gde je na izlazu pesacki prelaz i gde se staje kad god neko korakne na njega. A tu vazda studenata, prolaznika, namernika.... Ukupan efekat nikakav. Uplatite 1000 dinara od tih 2 miliona....
Zaboravili su da stave pešačke prelaze na turbo kružni tok. Glavna svrha kružnih tokova je da i pešaci i vozači mogu da prolaze a da ne čekaju semafor. Ovako je lošije nego pre.
je na kruznom toku na rumenackom putu kolaps. ne treba vam analiza, znam pouzdano iz prve ruke. ceka se u kruznom toku za aptiv zbog guzve u kruznom toku na rumenackom putu.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Kakvi su kružni tokovi u Novom Sadu: Grad daje četiri miliona za analizu
Gorica Nikolin
gorica@021.rs
Novi Sad
•26.09.2023.
•15:30 > 16:11
Komentari 29
Sima kosmos
Nix80
Pićuka
Gagans
Krug
Nemanja
Ni jedan kružni tok nema nikakvog efekta na ubrzavanje saobraćaja i smanjivanje gužvi i zastoja jer se na pravcima, najdalje 100 metara nalaze pešački prelazi i/ili semafori. Jedino pravo i trajno rešenje jeste izgradnja podzemnih prolaza ispod saobraćajnica, što u Novom Sadu a i celoj Vojvodini košta đavo ipo zbog nivoa podzemnih voda “na dva ašova”…
Molim, i drugi put
Zika zivac
Garisa
NN
Sremac
NS
/
Aleksej
Vlad
"pametna"
Kls.ns
Amateri se javljaju
Amateri grade
Amateri analiziraju
Anateri ispravljaju
Ko placa?
Amateri ne placaju
Nijedan kruzni toj nije 100% funkcionalan, tuga amaterska
Zemlja čudesa
Stručnjaci
V
Dejan
Rodjo
ex Pezos
Mirko
Lav mi tender...
Pele
NSTulip
a
u spicu
Djomla
Zdravko
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H