Zakon jasno utvrđuje da je vozač automobila dužan da uspori kad se približava pešačkom prelazu kako bi mogao da reaguje na svaku situaciju. Onog trenutka kad ne usporiš jer si ti "procenio" da ne morš, već si prekršio zakon.
Da ne govorimo o tome da neko ko ne može da na vreme vidi biciklistu koji "jurca" 20 km na sat nipošto ne bi smeo da sedne za volan jer nije sposoban za vožnju.
"Dakle ne može odjednom da skrene i pređe pešački prelaz a do tada je paralelno vozio u odnosu na automobil koji ima uslovno pravo da skrene."
Bahato, bez mozga i protiv propisa.
Uslovno pravo da se skrene desno je jasno. Samo ako nema pešaka na prelazu, niti na trotoaru a žele na prelaz. Oni imaju prvenstvo. Automobili kao" jači"se probijaju i ne mare za pešake u tim slučajevima. Na većini prelaza gde postoji i odbrojavanje u sekundama za pešake, auta se guraju i kad je 1 sekund u pitanju. Čak i ostanu na prelazu?
U konkretnom navodu ove bahate neznalice, da razjasnimo: ako je biciklista bio ispred auta, a jeste, on ima prednost. Ne možete ga obilaziti na prelazu, pa zatim skretati uslovno desno. Vozačku dozvolu niste zaslužili.
Informativna i kratka praktična obuka u školama do 4. razreda za sve đake koji voze bicikl i trotinet!
Spasimo decu jer oni ne znaju pravila u saobraćaju a niko im ne objašnjava.
Za pohađanje i polaganje besplatnig jednodnevnog kursa dodeliti nalepnicu i nalepiti je na bicikl. Deca ponosna na svoj uspeh a sigurnost popravljena. To se u D radi još od 70-ih.
Trotinet i bicikl postaše od dečjih radosti razlog za brigu. Nije dovoljno dobro uređeno zakonom kako i gde se kreću biciklisti i ovi drugi na trotinetima. Davno se učilo da je bicikl vozilo ako se kreće u istom pravcu kao i automobil i da je u prekršaju da ako naglo skrene radi prelaska pešačkog prelaza, u vožnji. Pešak je ako bicikl pregura preko prelaza. Dakle ne može odjednom da skrene i pređe pešački prelaz a do tada je paralelno vozio u odnosu na automobil koji ima uslovno pravo da skrene. Ne može vozač da uoči biciklistu na vreme, ovaj juri nenormalno a da ne govorimo o trotinetu.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Devojčicu na trotinetu udario automobil u centru Novog Sada
Autor: 021.rs
Novi Sad
•15.10.2023.
•18:41
Komentari 6
Aaa
Vlada
Zakon jasno utvrđuje da je vozač automobila dužan da uspori kad se približava pešačkom prelazu kako bi mogao da reaguje na svaku situaciju. Onog trenutka kad ne usporiš jer si ti "procenio" da ne morš, već si prekršio zakon.
Da ne govorimo o tome da neko ko ne može da na vreme vidi biciklistu koji "jurca" 20 km na sat nipošto ne bi smeo da sedne za volan jer nije sposoban za vožnju.
Nenad
Bahato, bez mozga i protiv propisa.
Uslovno pravo da se skrene desno je jasno. Samo ako nema pešaka na prelazu, niti na trotoaru a žele na prelaz. Oni imaju prvenstvo. Automobili kao" jači"se probijaju i ne mare za pešake u tim slučajevima. Na većini prelaza gde postoji i odbrojavanje u sekundama za pešake, auta se guraju i kad je 1 sekund u pitanju. Čak i ostanu na prelazu?
U konkretnom navodu ove bahate neznalice, da razjasnimo: ako je biciklista bio ispred auta, a jeste, on ima prednost. Ne možete ga obilaziti na prelazu, pa zatim skretati uslovno desno. Vozačku dozvolu niste zaslužili.
savche
Spasimo decu jer oni ne znaju pravila u saobraćaju a niko im ne objašnjava.
Za pohađanje i polaganje besplatnig jednodnevnog kursa dodeliti nalepnicu i nalepiti je na bicikl. Deca ponosna na svoj uspeh a sigurnost popravljena. To se u D radi još od 70-ih.
Venja
Arena
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H