Novi Sad
15.11.2023.
16:00 > 15:05
Novi portal Elektroprivrede Srbije "Uvid u račun", koji je postao jedino mesto na kojem onlajn možete da pregledate svoja izmirenja i dugovanja, zbunjuje korisnike koji prijavljuju različite probleme.
  • Aleksandar Jovanovic

    12.02.2024 10:15
    EPS-ova azurnost
    Danas je 12. februar, uvid u racun za januar jos nije postavljen na sajt. ocigledno da im je vaznije da prvo "srede" brisanje stanara iz trafo stanica jer ako dodje do istrage izbornih kradja, na tapet ce i firma koja je prodala software EPS-u. Nije li to slucajno firma Brnabickinog brata?
  • Goran

    21.01.2024 07:46
    ne radi...
    Portal ne radi. Racun sam dobijao na mail, ali od oktobra ni njega nema. Znaci, fali za novembar, decembar i eto uskoro ce i za januar... Portal se ne moze otvoriti, ne mogu se registrovati. U prevodu, nasa posla... :)
  • Đorđe

    18.01.2024 10:05
    18.01. još uvek sistem nedostupan....
  • MILANA

    25.12.2023 09:25
    PEOBLEM
    Ja sam izvršila registraciju na novom sajtu i sve do pre 7-8 dana mogla da pristupim svom nalogu ali računi za novembar nisu bili urađeni .Pojavilo mi se stanje pretplate za oktobar nekih 0.30 din.Pokušavam ovih dana ponovo da proverim stanje -iznos računa za novembar ali bezuspešno.Sajt ne radi.Da li se to dešava samo meni ne znam ali sve to vreme još uvek ne stiže ni račun na kućnu adresu.
  • Mille

    24.12.2023 14:45
    Prevara
    Glavni cilj ove prevare je da im potpisivanjem ugovora prenesete u vlasništvo priključak i brojilo da omaste brke kad budu prodavali EPS,a i bata,i bratija su debelo naplatile svoju verziju a postojeću ugasili.
  • Sremac

    20.12.2023 16:19
    Glavno da je bratija uzela milione za softver koji ne radi.
  • Zoran Zivkovic

    20.12.2023 13:01
    Kao i sve drugo u Srbiji
    Da li nesto funkcionise u Srbiji. Eto sad se ne moze na EPSov portal, a i geosrbija ne radi. Cirkus od drzave.
  • Marijan

    19.12.2023 11:30
    M
    Od juce ne moze ni dase udje na portal.
  • Vojvodina

    19.12.2023 11:09
    Sajt je nedostupan
    Opet nema računa
  • Леонида

    03.12.2023 23:52
    Тешка будалаштина
    Прво, кад унесем свој ЕДБ и матични број, појави се порука: "Унети подаци се РАЗЛИКУЈУ од ИСТИХ..." (О, Боже, подари им памети!)
    Друго, кад сам после целодневног дреждања у километарском реду пред шалтером ЕПС-а пријавио проблем, који је сутрадан био отклоњен, (искључиво њихова грешка), цврц! Нема рачуна! Али ми господа испоставили цифру коју треба да платим БЕЗ РАЧУНА! Чекао сам 5 дана и на крају платио. Рачун се не појављује ни до дан-данас. Значи да опет морам на њихов шалтер.
    Треће, уништили су могућност која је постојала на старом сајту да сами можемо пријавити стање свог бројила преко свог налога, слањем стања бројила и слике бројила, што је за мене - а верујем и за многе друге - била изванредна могућност, јер живим у далекој забити где лисица носи пошту.
    Четврто, овај сајт су од неког преписали, али као тотално неписмене дилеје нису умели ни да препишу.
    Пето, овде треба метла од брезовог прућа.
  • Dragan

    21.11.2023 20:00
    21 .10 . 2003
    Ja sam sa juga Srbije i takodje sam bas dugo koristio stari portal uvid u racun . Sada nemogu da se registrujem kao i vecina ljudi . Doci ce postar sa racunom samo da ne pogresi sanducic , A EPS JE TRENUTNO U HIBERNACIJI .
  • Turci su dobročinite

    21.11.2023 13:26
    Srbijanci lopovi
    Ukidaju na svakom mestu Vojvodinu, pa i portal "Elektrovojvodina" koji je radio, smeta. I nije čudo što su svi protiv srbijnaca iz Beograda.
    Sajt izgleda kao da se deca igrala statistike u Excel-u.
    Plaćanje online se naplaćuje dodatnih 20 dinara.
    Opančari i hajduci i lopovi.
  • Slobodan

    21.11.2023 10:51
    Ažuriranje
    Svi koji nemaju upisan JMB građana u EPSu ne mogu da pristupe portalu. Što znači da nemaju sklopljen ugovor sa EPSOM. Treba da odu u filijalu i sklope ugovor. E da li neko ima vremena da se bakće sa time ili će da čeka račun odluka je na njemu. Jednostavnije je pozvati telefonom i tražiti da izdiktiraju cifru za uplau. Pod uslovom da se jave.
  • Za ovog bez potpisa

    19.11.2023 09:12
    Ne radi
    Nepotrebna statistika potrošnje.Za one koji imaju više brojila ne vidi se ni jedno.Matematika je upitna.Loše rešenje,a to što upućuju da platimo preko ALTA banke,a imamo QR kod,je čista pljačka. A ukinuli stari uvid u račun.... bezobrazluk i bahatost.
  • Milijana

    18.11.2023 21:05
    softver strucnjaci
    Sve sto naprave nasi "veliki softverasi" ne funkcionise SEF, svaki mesec doradjuju softver i aplikaciju vise se ne zna sta se radi i kako, softver za Agenciju za zastitu zivotne sredine takodje stotine bagova i muka sa unosom podataka, eto sad i ovo sa EPS-om i ko zna sta jos.
    Bolje da su ostavili stari nacin provere racuna i stanja placanja za struju.
  • @VratiteStariSajt

    18.11.2023 19:54
    Jeste, ukucaš bilo čiji ED broj što možeš i nasumično i lepo dobiješ njegov račun i istoriju računa, njegovo ime, prezime, adresu stanovanja i adresu mernog mesta. Šta kažeš tako da banke dozvole uvid u stanje svakome ko zna broj računa? Pa jednostavno je, "stručni kadru".
  • Radonjić Ljiljana

    18.11.2023 19:25
    Vec duže vreme koristim portal za uvid u stanje mog računa potrošnje električne energije i izmirujem elektronskim putem pre dobijanja računa.Nov portal nemogu da se registruje pokušavam već par dana tako što me vraća uz komentar nevažeća lozinka ili ti pogrešna adresa neznam gde grešim a to traje već 7 dana tražim pomoć
  • VratiteStariSajt

    18.11.2023 17:30
    Što da bude jednostavno, kad kod nas sve može i komplikovano. Stari sajt je bio mnogo bolji, i jednostavniji, nego ovaj. Pored toliko drugih problema u EPS-u, njima je ovo bio prioritet. A stranica za on line prijavu stanja brojila ne radi više od pola godine, mesecima izbacuje greške. Da, naravno, sve bake i deke će se registrovati na njihov novi servis. Mhm, kako da ne. Onako smo bar svi mogli u najkraćem roku da imamo uvid, kucajući ED broj, jednostavno. I, šta je tome falilo? Očigledno da se pere novac, na svakom koraku. Sve STE upropastili! "Stručni" kadru.
  • Milena

    18.11.2023 12:35
    LogIn
    Znači, objasnite mi molim vas postupno, kako se ulogovati? Nakon što unesem mejl adresu i lozinku, potrebno je uneti Naplatni broj i JMBG. Unesem Naplatni broj i JMBG, nakon čega piše kako se uneti podaci ne poklapaju sa onima u sistemu? Ne razumem.
  • Dragan

    18.11.2023 09:35
    Uvid u racun
    Juče sam se registrovao. Sad sam skinuo račun.
  • Nevena

    18.11.2023 07:49
    Objavljeni su računi za oktobar na portalu, ali sa dugovanjem. Na mom računu se pojavio dug od 3.500,00 din, pisala sam im niko naravno ne odgovara, zvala call centar gospodja kaze da ne zna o čemu se radi i da bi bilo najbolje da odem lično u filijalu da vidim o čemu je reč. Čemu odna portal ako moram da idem od šaltera do šaltera, trebali su ostaviti onako kako jeste, kao u kamenom dobu, bar sam znala da nisam dužna. Moram da naglasim da su svi računi do sada izmireni, ni na jednom predhodnom računu nije bilo dugovanje.
    Da li je ovo joše jedan pokušaj krađe građana pa kod koga upali ili nesto drugo, vremenom ćemo saznati.
  • Saša*

    17.11.2023 20:15
    Gde je kuglica?
    Gore od klasičnog šibicarenja.
    Za dvadesetikusur dinara prave novi sajt, samo to je prava svrha ove ujdurme. Pi, valjda će i njima doći kraj.
    PS.
    Za one koji ne žele da pogađaju gde je kuglica, kad nam stigne račun na aplikaciju samo ga preuzmite i opet na njemu ima QR kod i opet možete bez šibicarske provizije da platite.
  • usput

    17.11.2023 20:03
    komentar
    Radikalski sistem što gore to bolje!
  • Sajam 2

    17.11.2023 18:25
    ZAŠTO NE MOŽE...
    ... vlasnik dve stambene jedinice da prilikom prijave na novi ultra-hiper-super portal koristi svoj e-mail tj. može na isti da prijavi samo jedan tzv. naplatni broj? Znači da za drugi mora da ima, ili da otvori, novi e-mail nalog, te da prilikom provere računa treba da se uloguje na dva različita e-mail naloga. Poznato je da kod popularnog Gmail naloga može u jednom mahu da se prijavi samo na jedan nalog s kojeg se mora odjaviti da bi se korisnik ulogovao na drugi, različiti nalog. Kakvo gubljenje vremena i živaca! Čemu, onda, na čuvenom šarenom portalu postoji "dodavanje računa", kad neće da prihvati i napominje da na jednog korisnika (tj. e-mail adresu) može da se prijavi samo jedan račun? Mnogi građani poseduju više stambenih jedinica, ili stan i vikendicu, na primer, znači li to da će svi oni morati da otvore još jedan e-mail nalog koji će im služiti samo za taj drugi EPS račun. Besmisleno.
  • Petar

    17.11.2023 12:17
    uvid u moj račun
    EPS naplaćuje svoje usluge 70% skuplje nego banka, on line plaćanje bi trebalo da bude besplatno.
  • Racun

    17.11.2023 10:58
    Je
    Osmisljen da mozete sa jednim nalogom za fiz.lica dodati drugog korisnika ako znate edbroj i jmbg i za njega videti racune tako i vrsiti uplate ips om ili karticom sto dobijate na mail koji je ujedno i korisnicko ime.
  • Portal

    17.11.2023 10:10
    Da objasnim
    Mali kupci koji imaju pib mbr email edbroj, email mora da im se poklapa sa emailom koji im je evidentiran u bazi i prilikom registracije upisuju taj mail. Nakon toga dodaju pib mbr i edbroj i tako uspeva registracija. Fizicka lica mogu da daju email adresu i koja nije u bazi epsa vec ce se naci jao takva u bazi portala i sa edbrojem i jmbg om koji se proverava iz baze epsa u skupu sa edbrojem se dozvoljava oristup Za Vojvodinu sistem knjizenja uplata po ed ne moze da se menja zati uplate iako se balans tj trenutno stanje salje na dnevnom nivou ne mogu biti evidentirane pre knjizenja uplata.
  • Светислав

    17.11.2023 09:11
    Црвени октобар
    Нема рачуна за октобра , али ће бити извршитеља уколико се октобар не плати...
  • Zivkovic

    17.11.2023 08:28
    Ja ne znam sta ljudi očekuju od korumpiranog sistema. Po definiciji koruptivni sistem ne može ništa dobro da napravi jer kvalitet nije prioritet. To je kao korozija. Na kraju pojede i uništi sve. I metal. Može samo gore biti jer kažem tako radi korupcija. Vi kada glasate za sns glasate za korupciju i svojoj deci uzimate iz usta zbog privremene povlastice ili progutane laži.
  • Dragana

    16.11.2023 20:55
    Uufff
    I namom racunu je 240 din duga,sto je neistina,jer placam redovno svaku paricu.
  • Korisnik

    16.11.2023 12:05
    Juče i prethodnih dana sam bio na nuli, a danas navodno dugujem 240 dinara od ranije??? To je nepostojeći dug pošto sve račune plaćam tačno u paru i na vreme. Plus računa za oktobar i dalje nema.
  • Zokins

    16.11.2023 11:19
    elektrovojvodina
    I zbog ovog su uništili Elektrovojvodinu ? Svaka centralizacija je štetna za građane,tako i ova !!
  • Filip

    16.11.2023 11:17
    Novi portal - novi problemi
    OK sve je to lepo (verovatno i skupo naplaceno) ali gde je racun za oktobar?
    Pitao sam sve na poslu i svi koji koriste novi portal nisu dobili razun za struju za oktobar!?! Stici ce pre po "golubu pismonosi"?
  • Raša

    16.11.2023 10:28
    Neće
    Nema uvida u račun za 10.mesec, ima neki dug od 209.din, koji nema veze sa vezom, forsiraju da se plati na toj Modernizovanoj platformi i JOŠ naplate proviziju, kako kažu, manju nego u banci i pošti. Ja neću, treba mi samo uvid u račun i platiću gde ja hoću. Ono sa unošenjem ED broja bilo mnogo lakše, koga još interesuje GRAFIKON!!!???
  • Jogurt

    16.11.2023 10:23
    Mladji ljudi se vise ni ne secaju kako je sve bilo nekada.
    A onda su dosli autobusi sa Kosova, poceo je da leti jogurt i sve je otislo u...
    Da skratim, tri decenije kasnije oni i dalje moraju sve da otimaju i prebacuju na Beograd.
    Svi su pobegli glavom bez obzira, samo je Vojvodina nagrabusila, pardon, zaboravih, Sever Srbije..
  • Igranje sa pišibriši

    16.11.2023 09:51
    e uprava
    Dosadasnji sajt smo uspesbno koristili mal malo jer pijani ili slabovidi ili nepismen postar pomeša račune pa nama ubaci neki iz susedne ulici (kućni br isti) ili ne ubaci nijedan.Zamisli posalju ludo da deli pošaljike . kakvu štetu i posao ta b moze da ti napravi mozes da naslutis ako imaš imalo mozga
    Ovaj koji je sve drugo sem uvida u račun neka koriste samo guzicari naplata bez potrošlje a la dva šaltera majstrori za maltreriranje gradjana a to što Brbarićka koristi priliku da ispuni zadatak e uprave neka joj se vrati istom merom. I neka joj vladajući zahvali ako dobije manje glasova. Sad si našla da šiljiš.Bljak.
    Izgleda kao da se pripremamo za dozivotno neizlazenje iz kuce u spoljašnju dzunglu.
    Šta je falilo prethodnom sajtu ?
    To što je koristio gradjanima a ovaj koristi drugoj strani .Zove se uvid u račun i tome treba da sluzi nama za uvid a ne za neke njihove potrebe.
  • noname

    16.11.2023 09:10
    ne radi "portal"
    Jel se ovo mali od nekog rukovodioca vežba ili ...
  • baba

    16.11.2023 09:09
    portal famoznog EPS-a
    Moram da napisem il smo mi posandrcali ili ovi u Epsu.
  • E

    16.11.2023 08:46
    E
    E bas me zabole ali iskreno!!!
  • Nikola

    16.11.2023 08:29
    X
    Zašto ovo niste dali nekom Vojvođaninu da napravi kako treba? Stari sajt je bio mnogo bolji. Na ovom nema računa ali zato ima 10 grafikona o istoj potrošnji struje u različitim bojama.
    Isto kao i početkom 90 tih. Sve što je bilo dobro u Vojvodini zamenili ste lošijem iz Srbije. Zato što ste, Bože moj, vi Srbijanci pametniji u svemu.
  • Super Steva

    16.11.2023 08:14
    Majstori, majstori
    Brže bolje ukinu portal koji je godinama unazad super radio, da uvedu ovu glupost koja uz to i ne radi. I nikom na pamet ne pada da vrati stari portal dok oni "unapređuju ovaj što ne radi"?! Pa, stvarno su nam mali zatvori, a betonski ivičnjaci vape za ovako spretnim ručicama IT stručnjaka.
  • Novosadjanin

    16.11.2023 07:24
    Novosađanin
    Tehnicka podrska je uzas! Sajt j enapravljen da nam online izmu jos para jer se svaka uplata naplacuje vise jer se placa online! UZAS! Em ti banka uzme 14 dinara, em oni jos 28 dinara! Ne bi im platio online pa da nemam noge da odem da uplatim!
  • Stevan

    16.11.2023 07:17
    šarenilo
    Sve sam uspeo i da se prijavim i da vidim blještavilo kojekakvim grafikonima ali račun koji treba da platim nema. Ima samo cifra koliko treba da platim, koja se uopšte ne slaže sa mojom računicom i nema nigde koliko sam potrošio struje. Znači opet su dali nečijem sinu da se malo igra i da napravi šarenilo koje zamazuje oči. Bitno je da se plati tamo neka cifra. Sramota
  • Kuku lele

    16.11.2023 06:42
    Nema razloga za brigu kad je narod glup. Samo ga jasite jer kad su mogli Turci 500god, mogu i ovi nasi domaci jos 4god tj.ukupno minimum 20
  • Zemlja čudesa

    16.11.2023 06:30
    Kičerica umesto funkcije
    Bitno je da su ga ušarenili... Prva strana koja se otvara su besmislene i nikom potrebne statistike, a račune moraš da iščeprkaš. Stanje na računu se iskazuje (ako si u pretplati) sa negativnim brojem? Ista budalaština kao poreska uprava. Gospodo, račun je MOJ i na njemu treba da bude prikazano MOJE zaduženje ili potraživanje prema vama, a ne obrnuto. A onda - klimaks! 15-og u mesecu još uvek ništa od računa. Izgleda da je i raboš bolje funkcionisao od ove digitalizacije.
  • mrk

    16.11.2023 02:00
    klasicni lezibegovici i sve strucnjak do strucnjaka. ako nesto nije spremno, nemoj pustati u rad. a ne pustis, pa onda se narod pati a ti lagano kao popravljas
  • Dejan Despotovski

    15.11.2023 23:29
    Lopovi
    Snsekta banda vam skuplja sve podatke zbog krađe na izborima šta će epsu moj matični broj bilo je samo ed broj sa računa i imaš uvid u racun a sada mora i matični broj pa će da nam traže i krvnu grupu 17 decembar je blizu svi na glasanje da srušimo bandu lopovsku sa vlasti
  • Lili

    15.11.2023 23:19
    Izbaciti iz UVIDA U RAČUN opciju da se ukucava JMBG!!! Dovoljan je ED broj.
  • Maja

    15.11.2023 22:57
    Posle nekoliko pokusaja sam uspela da se ulogujem ili ti registrujem,al slaba vajda ,stigne obavestenje da ne postoji takav ugovor.Nazovem eps ko velim da pitam ,kad kazu nije baza podataka azurirana,kao nije moj muz dobija na njegovo ime uredno racun vec 20 godina,mislim ne mogu da verujem da za 20 godina nije nesto sredjeno a opet racun glasi kako treba na mog supruga.Sta su se koji moj utrkivali da puste ovo sranje ,koje je takvo kakvo je sto nam nisu ostavili mogucnost izbora.Samo kad bih kod nas moglo nesto slobodno da biras.
  • Gari

    15.11.2023 21:44
    E pa, ovako...
    Za sav rukovodeći kadar EPS-a i SNS kleptomane, pozdravite vašu mamu...
  • Ana

    15.11.2023 21:27
    @Tdz
    To je bila i poenta "novog" sistema :( Kad prođeš sve prijave, dođeš do plaćanja i provizije Alta banke.
    Baš me zanima da li je bilo tendera za ovu uslugu i jedino se Alta banka javila?
    I u MUP-u su umesto Pošte njihovi šalteri - i duplo skuplja provizija!
  • Tigar

    15.11.2023 21:20
    Kidamo
    Bože kako je ovo sve zanimljivo. Posebno mi je interesantno što su neki ljudi svim ovim dešavanjima iznenađeni. Pa vi ste stvarno verovali da smo mi ekonomski tigar?
  • NS

    15.11.2023 21:02
    I opet Vojvodina ima problem zbog Beograda. Slučajno? Prečesto je da bi bilo slučajno.
  • Matija

    15.11.2023 20:42
    Neće da šalju račune da se ne zameraju narodu pred izbore , nema računa ni za odvodnjavanje za ovu godinu , ima sve da nam naplate duplo posle izbora.
  • Kum Žoržo

    15.11.2023 20:17
    @Toki
    Nije brat od brnabićke, nego brat od kisićke
  • Liman

    15.11.2023 20:16
    Meni stoji da nemam ugovor. A na osnovu čega su mi do sada naplaćivali i kako da dođem do ugovora?
  • lala

    15.11.2023 20:07
    molba
    Strucnjaci, vratite stari sistem dok ovaj novi ne prodje testiranje i pokaze se da je bolji od starog.
  • Boco

    15.11.2023 20:07
    Valjda cemo i mi jednog dana u bgd sa pasošem što kaže balaševic
  • Nikola

    15.11.2023 20:01
    Nisu ga još ni povezali sa korisnicima van Beograda...
  • NE POKLAPANJE

    15.11.2023 19:47
    PODATAKA
    Problem sa ne poklapanjem podataka u bazi sam i ja imala. Kako nije bilo moguce da je greska jer u ruci drzim racun i suprugovu licnu kartu, dosla sam na ideju da je greska u bazi, iako je struja prevedena na supruga i racun uredno stize na njegovo ime vec dve godine. Pokušala sam sa podacima pokojnog svekra i bila sam u pravu. U bazi podataka je svekrov JMBG (na koga se inace vodilo brojilo).
    Prethodni uvid je bio odlican. Jednostavan.
  • Koordinacija g6

    15.11.2023 19:39
    Glasati po zasluzi
    Radnici eds ne dolaze na posao ni inače od kako su unapredjeni. A radnici protent su u stranačkim aktivnostima,vijaju glasove u nadi da će dobiti ugovore (a neće jer go sns ns je prevarant)
    Eds plata cca 150.000
    Pro tent plata cca 50.000
    Hvala sns
  • Zabrinuti

    15.11.2023 19:29
    Građanin
    Ako je promena nijanse na logou brenda pošte koštala "milku" i po, koliko % BDP-a našeg nasušnog je koštala ova nefunkcionalnost!
  • Ivan

    15.11.2023 19:01
    Novi sajt je puno bolji
    Nisam bio zadovoljan sa prethodnim sajtom, jer nisam mogao da skinem račun u pdf-u, a bilo je i problema sa štampanjem.
    Novi sajt je odličan, bez problema sam skinuo nekoliko računa iz prethodnih meseci, kao što to radim na mts-u i Informatici.
    Puštanje novog sajta se nesretno poklopilo sa potrebom obračuna popusta na manju potrošnju u odnosu na isti mesec prethodne godine i najverovatnije je upravo to razlog kašnjenja računa.
  • Tdz

    15.11.2023 18:59
    Alt
    A to sto su unajmili posrednika za placanje racuna. Po uplati naplacuju 28 dinara... Umesto da bude besplatno...
  • Dragan

    15.11.2023 18:56
    Voleo bih da znam ko je autor novog sajte i zamolio bih ga da pri registraciji, pored silnih podataka, zatraže da napišemo težinu, visinu, broj cipela, ime svastike i još koješta.
    Stari sajt je bio mnogo prikladniji za korišćenje, ovaj novi je užas.
  • Mari a

    15.11.2023 18:44
    Užas
    Svakog meseca plaćam račun čim izađe na portalu, i uvek platim više, barem 400-500 dinara. Meni piše da im dugujem 1500 dinara. Plus što račun za oktobar ne izlazi...
  • Toki

    15.11.2023 18:39
    delo
    Je li i ovo radio brat od Brnabić ?
  • Ana

    15.11.2023 18:39
    Sramota za EPS!
    Stranica je loše urađena, sa puno bespotrebnih grafikona. Nama je pri prvom logovanju pisalo da smo u pretplati na dva pretplatna mesta, što je tačno, a dan posle se pojavio podatak da smo dužni po oba računa neki manji iznos. Greška još nije ispravljena. Ko malo bolje pogleda sajt, videće da ima još propusta.
  • banat

    15.11.2023 18:36
    Malo ćemo da kraduckamo.
  • Siniša

    15.11.2023 18:35
    70+
    Zašto na sajtu naplaćuju uslugu za plaćanje računa to treba da je besplatno,meni je jeftinije platiti preko banke nego kod njih na sajtu.
  • alex

    15.11.2023 18:17
    A prijava novog stanja brojila? Sa kojom magijom je moguce prijaviti stanje? Nesposobni napredni kadar.
  • Bivsi

    15.11.2023 18:06
    Bot
    Sve je otislo u tri lepe..mora nesto da se menja ovo je uzas
  • Penzioner

    15.11.2023 17:57
    Ko ce biti kriv
    a kome ce odmah iskljuciti struju jer racuni za oktobar 2023. ne stizu ni postom, posto postari strajkuju, a EPS ne objavljuje racun na portalu. Najbolje im ide brisanje pristupa racunima iz prethodhih godina. Tu su i EPS i bankari nenadmasni u uskracivanju nam uvida u nasa ranija placanja. Sta namisle to urade a o poslicama ne razmisljju.
  • V

    15.11.2023 17:54
    Gde je taj novi portal? Danima pokušavam da preko sajta preuzmem račune za oktobar i proverim stanje a sajt je nedostupan. Probala da guglam, da li je na nekoj drugoj adresi, nisam našla ništa
  • Saša

    15.11.2023 17:51
    Pranje para
    Ocigledna nova peracina para SNS garniture.
  • Cocco

    15.11.2023 17:48
    E, pomenem vas sposobne...
  • Nikola

    15.11.2023 17:48
    *
    Meni se svidja ovaj novi sistem. Jutros sam se ulogovao da vidim račun za oktobar. Račun nije postavljen ali zato sam prijatno iznenađen kada sam od do jučerašnje pretplate od 0.63 dinara danas u pretplati 1.000,63 dinara.
  • Joca

    15.11.2023 17:43
    Moj do mojega
    Stari nacin rada je bio koliko dobar ali nije bio azuran. Ovo sad je cirkus. Mozda im neko pamwtan van kuce to sredi i naplati. Nisu oni kadar za ovako nesto.
  • Dete rock'n rola

    15.11.2023 17:31
    Da li je moguće da OVI ništa ne mogu da urade kako treba? Pa i čekić bi uspeli da pokvare.
  • Aleksandar

    15.11.2023 17:27
    Od EPS sam dobio odgovor da na novom portalu ne mogu da registujem merno mesto za stan u kojem živim i redovno plaćam struju jer navodno u njihovoj bazi ne postoji ugovor.
  • Lala iz Banata

    15.11.2023 17:16
    Jeeel
    Što rade nešto ako neznaju .
  • Milica

    15.11.2023 16:48
    EPS
    Svaki put moras uneti email ,lozinku iako uspes da se ulogujes i das svoje podatke mras dati i JMBG.Svaka cast onom sto je pravio sajt. Sto bi rekli popravni.Kod Informatike vrlo jednosavno ulogujes se na moj racun i imas pregled racuna .
  • Nenad

    15.11.2023 16:43
    Otvoreno:pljačka
    Novi portal tek treba da radi navodno ovo što je nabrojano. Samo je pitanje čemu? To ne traži ni 1% korisnika, a debelo je naplaćeno.
    Žalosno je što ovakvi izveštaji i saopštenja nisu od strane medija istražena i pojašnjena. Koliko je potrošača i do sada koristilo portal, kad ih na šalterima(i na ulici) bude na stotine? U gradu kao NS, u ruralnim sredinama još gore je stanje.
    Elektro Vojvodina je imala portal sa svim pokrajinskim distribucijama na jednom mestu, tu ništa novo nije urađeno, osim što novo ne radi.
    Dalje, danas u EDNS nisu izdavali račune za oktobar, samo ručno pisane uplatnica.
  • R49

    15.11.2023 16:43
    e-bezveze
    e-račun = e-zbrka
  • Milan

    15.11.2023 16:40
    Amaterizam za medalju.
  • Jopac

    15.11.2023 16:36
    A problem sto jedna mail adresa ne moze da se koristi za vise brojila?
    Ima tu i preduzetnika, i ko placa za roditelje,…
    Sta je falilo uvidu na sajtu ElektroVojvodine osim sto je radio kako treba?!
  • Aleksandar

    15.11.2023 16:31
    Odogovor
    Izmišljaju usluge i daju drugima bez tendera, kradu narod. Pre toga portal uvid u račun radio normalno i bio u vlasništvu EPS-a.
    SNS kradikali će svakojake usluge izmišljati i davati da rade njihovi samo da se novac izvlači iz budžeta, tako osnivaju kojekakve agencije i izvlače novac.
  • MOLIM 021 DA REAGUJE

    15.11.2023 16:31
    JMBG
    Kada se registrujem na novi portal, nije više dovoljan samo broj računa već sada traže i JMBG osobe na koju se vodi struja. Kako ja nemam taj podatak, samim time više nisam ni u mogućnost da ostvarim uvid u račun, a pritom i pošte štrajkuju pa ga ne dobijam ni u fizičkom obliku!
  • Joca

    15.11.2023 16:31
    Pretvorili su savršeno ispravan i pregledan servis u nakaradnost koja ne radi!
    Ali su zato najverovatnije oprali gomilu para.
  • Joks

    15.11.2023 16:29
    Prilagodjeni
    Odavno smo mi prilagodjeni, bice računi postavljeni, do prvog limburga.. .
  • Marko

    15.11.2023 16:28
    Ništa vi ne brinite, puška je zakočena.

    Računi za oktobar još uvek nisu postavljeni. Kako su unapredili sistem, tako će i da vide novce.
  • ns ja

    15.11.2023 16:23
    Mogu da se ulogujem, ali računa još uvek nema, a bogami ni uplatu na račun od pre 9 dana ne prikazuje da je izvršena!!! Rečju stari pristup računu preko sajta ED ElektroVojvodina bio mnogo operativniji i ažurniji! Nadam se da neće biti još i problema u evidenciji izvršenih uplata, i reklamacija,...
  • Mare

    15.11.2023 16:21
    Imao sam vrlo niska očekivanja i opet su uspeli da me razočaraju.
  • Šojić

    15.11.2023 16:18
    Rasulo u preduzeće
    A nema ni poštara sa računima , ne treba im platiti struju jedan mesec uopšte ,pa da vidiš kako će da se opamete .
  • s

    15.11.2023 16:16
    da li
    Da li treba ukidati nešto što funkcioniše dok to novo nije testirano i funkcionalno?
  • Slobodan

    15.11.2023 16:11
    Upravo prolazio pored elektrovojvodine usao, lepo se javio i zamolio za informaciju oko sajta i nemogucnosti uvida u racun i dobio samo drcno i nekulturno ne radi. Kao da mi neko opalio samar. Lepo se zahvalio okrenuo i otisao.
  • Misa

    15.11.2023 16:10
    Misa
    Zabole bas mog Tatu da se zeza sa raznim portalima i E racunima kada covek nezna sa tim! Kada ispostavite racune imate i uplate do tada nista!!! A ja...i ovako svaki drugi placam pa mi sve jedno vise!!!

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna