U 2023 godini kad mi neko kaze da se dva vlaka na istoj pruzi sudare sve sisteme Njemacke i Svicarske u smece i pozatvrati bandi tvornice koje su pobacali po celom svetu da im narod za male pare radi. Moj auto ima modul GPS lokaciju cak i orientir od 500 m i vise isto tako par modula u svaki vlak kad dolaze blizu posebno ako su na istoj pruzi da ih zaustavi automatski. Tako jednostavno tako simple. Ali ne Siemens i dalje ugurava za milione EUra par ormarica sa relejima i PLC zastarjelim sistemima da ne govorimo kakve smo mi sisteme imali u Jugoslaviji koje smo izvozili po celom svetu dok nas nije banda unistila sve tvornice i proizvodnju lokomotiva i vagona i sistema samo se sjecam EI Nis RIZ Zagreb ISkra sistemi Iskra optika Iskra Vojna tehnika komunikacije Iskra vlaki itd. Isto je i sa onim velikim brodovima da se oni na oceanu sudare pricajte to vi nekom drugom naivnom. U 2023 sa svom elektronikom i tehnologijom da ne govorim o 1970tim godinama sa relejima koji su i dan danas glavni u Rusiji na svim uredjajima jer ne zataje nikada dok sva elektronika itekako moze. Ide vlak na istoj pruzi oba dva da uspore motore automatski ili zakoce. Jaka tehnologija za to treba.
Tako je to kada na Željeznici u Srbiji ima 17.000 zaposlenih.
Od toga 15.500 je zaposlenih u 1 zgradi u Beogradu po nazivu "Gumena zgrada" ( odnosno njih 15.500 prima platu i čuva 100 metara pruge pored zgrade), a u ostatku cele Srbiji na željeznici ima 1500 zaposlenih koji čuvaju ostalih 3500 km pruge.
Pošto je Vesić odgovoran za ovako loš raspored zaposlenih na Željeznici, odgovoran je za sve nestreće koje se dešavaju na prugama jer nije dobro rasporedio pružne radnike, i Vesić treba da podnese ostavku, a ako neće, onda treba da dobije otkaz zbog sudara vozova.
Željko je u pravu,opozicija je oco namestila kao Prle i Tihi,nisu krivi nestručni kadrovi.Isto je i sa poštarima i poljoprivrednicima.Ne štrajkuju oni zbog plate od 50.000,ili zbog toga što godinama rade pod ugovorom, niti paori zbog žita od 20 din.i suncokreta od 38 din.,to je sve opozicija namestila .I ovu kišu su navukli da nam pada već 10 dana.
SRBIJA naletela na VOZ po predviđenoj najavi - SRBIJAVOZ.
umesto što menjaju nazive za po 1,5 miliona evra, mogli bi (kada bi znali) srediti saobraćaj, za početak, ulaganjem u školovanje personala.
Previše je kupljenih diploma.
Tek cete da vidite sta se desava, ko god da dodje na vlast, gotovo je, oni su u sistemu, zaposlili su ih, ne znaju posao, niti ih zanima, najgore je sto je tako i u zdravstvu a takvi vas lece
Nema ni skolovanih masinovodja. I oni odlaze organizovani u Nemacku da tamo budu masinovodje. U Srb su vozili sta su stigli, vozova nije bilo dovoljno..
Kako da ne bude jer smo uništili železničku školu dobijamo mašinovođe, pregledače kola, otpravnike za 6 meseci od pekara, magacinskih radnika, bravara i ostalih ne železničkih struka u sumnjivim školama gde je bitno pojaviti se i prošo si(ovde se ograđujem od ŽOC).
A u rukovodstvu železnice i železničkih operatera su kondukteri magacioneri bravari sa brzo završenim školama i ogromnim znanjem iz svega a nijedan ispit i rad na terenu nemaju SRAMOTA
Ovde treba totalan reset i vraćanje na stare vrednosti
Možda bi zapošljavanje stručnih, a ne politički podobnih, doprinelo da se ovako nešto ne dešava?
Pretpostavljam da medju povredjenim ima i onih koji glasaju za vlast koja vodi takvu politiku zapošljavanja
Razmislite! Mogli ste i vi biti u tom vozu.
Na pruzi na kojoj ima toliko malo saobracaja je nedopustivo da se ovako nesto desi! Kakva je to organizacija koja ne moze da obavesti masinovodju o stanju na pruzi, koja nije uhvatila da terrtni voz nije dosao do Odzaka. Uzas! Drzava se raspada po svim savovima.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Sudar vozova na pruzi Novi Sad - Sombor, ima povređenih
Autor: 021.rs
Novi Sad
•17.11.2023.
•19:53 > 20:56
Komentari 26
Uros
Banacanin
Ostavka Vesića
Od toga 15.500 je zaposlenih u 1 zgradi u Beogradu po nazivu "Gumena zgrada" ( odnosno njih 15.500 prima platu i čuva 100 metara pruge pored zgrade), a u ostatku cele Srbiji na željeznici ima 1500 zaposlenih koji čuvaju ostalih 3500 km pruge.
Pošto je Vesić odgovoran za ovako loš raspored zaposlenih na Željeznici, odgovoran je za sve nestreće koje se dešavaju na prugama jer nije dobro rasporedio pružne radnike, i Vesić treba da podnese ostavku, a ako neće, onda treba da dobije otkaz zbog sudara vozova.
Vlada
savche
umesto što menjaju nazive za po 1,5 miliona evra, mogli bi (kada bi znali) srediti saobraćaj, za početak, ulaganjem u školovanje personala.
Previše je kupljenih diploma.
Željko
nn
Ivan
Pera
/
Ns
Нс бој
Rade
zztop
Pravi Željov
A u rukovodstvu železnice i železničkih operatera su kondukteri magacioneri bravari sa brzo završenim školama i ogromnim znanjem iz svega a nijedan ispit i rad na terenu nemaju SRAMOTA
Ovde treba totalan reset i vraćanje na stare vrednosti
Pivničan
Bananamen
Tihomir 1959
Klasican ljudski faktor.
Osveta losih djaka sa kupljenim diplomama.
Ali takve narod.i zeli takve.
Realista
Otpornik
Zamenik zamenika
lalosss
Možda bi zapošljavanje stručnih, a ne politički podobnih, doprinelo da se ovako nešto ne dešava?
Pretpostavljam da medju povredjenim ima i onih koji glasaju za vlast koja vodi takvu politiku zapošljavanja
Razmislite! Mogli ste i vi biti u tom vozu.
Vojislav
:D
Marko
Boze boze
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H