Novosadska biciklistička inicijativa ocenjuje da, uprkos izgradnji biciklističke staze od Ulice Sime Matavulja u Novom Sadu do Dunavske u Futogu, bezbednost biciklista na ovom potezu nije unapređena.
Gde je ovom narodu mozak?
Karin komerc i Gogic koji zaradjuju ogroman novac i sa svojim teskim teretnim vozilima habaju i nasip i asfalt uz postavljanje rampi kao da im je tata kupio i potez uz Dunav i nasip i put NISU PROBLEM, vec obicni ljudi koji ne mogu da prodju normalno, vec pored rampe. Uh..
Na nasipu nije dozvoljen saobraćaj teretnih vozila preko pet tona, ali svakodnevno prođe više desetina istih. Svi to znaju, pa i policija, ali niko od nadležnih ne reaguje.
Slazem se da vozila ne bi trebala da idu biciklistickom stazom, al to cine zbog nelegalno postavljene rampe koja je u privatnoj reziji postavljena zbog sukoba dve firme oko iskopavanja sljunka.
Imate nelogicnost da je na nasipu do Kamenja dozvoljeno kretanje natovarwnih kamiona od skoro 10 tona, a da je za 500m nasipa do Futoga zabranjen saobracaj.
Ljudi nije ista širina asvalta na kamenjaru i od karina ka Futogu.Kamenjar ima dve trake a ovamo je uže i nije izvodljivo bezbedno razmenjivanje.Prilikom razmenjivanja će se opet gaziti staza.Ugrožava se bezbednost i pešaka i biciklista.
Zabranite saobraćaj i na kamenjaru! Zbog čega je tu bezbednije , a u ovom delu nije? Karin postavio rampu da ne dozvoli Gogiću prolaz, to je poenta priče, sukob jednih i drugih (uništitelja dunavca i ekologije, to vam ne smeta). Zbog rampe, vozila i nanose blato na biciklističu stazu, jer zaobilaze rampu i penju se na stazu. A šta da biciklisti kažu na sam deo ispred Gogića, tj na deo od penjanja na nasip kod Dudije , pa do Gogića (bespravne šljunkare), tu nema ni asvalta, kamioni sve uništili. Tu biciklisti ne mogu ni da voze zbog rupa i blata, jer tvrde podloge nema, silazi se sa bicikla. Slažem se sa predlogom, otvorite taj deo za automobile, kao kod kamenjara, razlike nema, a i rešen problem blata.
...i da se lepo ukloni rampa, uradi prenamena tog dela zemljista i da se spoji Futog sa Novim Sadom. Zabraniti kamionski saobracaj, i to resiti fizickom preprekom, i omoguciti lepo ljudima da stignu do grada autom za 15 minuta.
Ist stvar na Bistriici iza Lukoil pumpe... Kamioni prelaze pešačku stazu, sve su izgazili, sve je blatnjavo i nikom ništa.
Ljudi tu parkiraju kamione...
Voleo bih da mi neko objasni zašto je zabranjen saobraćaj između Karin komerca i Futoga (do Dudije)? Ako uzmemo da na samo pedeset metara od postavljene rampe svakodnevo stotine kamione natovareni šljunkom, peskom,... prelaze krunu nasipa i voze istom bez problema. Isto tako u Futogu dozvoljen je saobraćaj kamionima po istoj toj kruni nasipa do Gogićeve peskare. Da li je moguće da je putnički automobil veća opasnost po bezbednost nasipa od natovarenog kipera? I kako to da je postavljena rampa bez mogućnosti otvaranja iste? Vatrogasna i vozila hitne pomoći nisu u mogućnosti da koriste taj pravac u slučaju hitne intervencije.
Veliki problem ovde predstavljaju i psi koji se zaleću na bicikliste. Kod Karin komerca recimo. Novosadska biciklistička inicijativa na ovo treba da ukaže. Automobili će se rešiti, a ovaj stari problem će ostati.
A zbog čega je tu uopšte zabrana saobraćaja za motorna vozila? Sad više nema logike da postoji zabrana. Biciklistička staza je završena i biciklisti će voziti stazom kao što već i voze. Automobili upravo i gaze biciklističku stazu jer stoji rampa bez potrebe i zaobilaze je.Kad je već dozvoljeno voziti nasipom celom dužinom Kamenjara zašto se ne bi dozvolilo i do prve ulice u Futogu?
Problem je već vidljiv i na nezavršenoj biciklističkoj stazi uz DTD Kanal između Rumenke i Novog Sada.
Automobili prolaze ovuda i uništavaju novoasfaltiranu biciklistićku stazu i pre nego što je završena.
Jedino rešenje je patrola policije, koja bi na licu mesta pisala maksimalne kazne nesavesnim vozačima. Ili da ih snimi telefonom, pa neka pošalje kazne naknadno.
Mogla bi i policija javno da objavi, da su dobrodošli snimci građana mobilnim telefonom automobila i traktora koji krše zabranu, te da će te snimke rado prihvatiti, i po skraćenoj proceduri poslati kazne.
U ljudskost...
Nije samo problem što koriste ,već što se ponašaju kao da je magistralni put. Ako si pešak,biciklista ....gaze. Nažalost ni ja nisam kršten, nema sklanjanja....ima da im presedne....Svaki put završe sa strane.
NEMA ODSTUPANJA! Čuvajte vašu stazu. Svako vozilo slikajte table i šaljete na gradsku upravu i na policiju.
Svima nek nam presedne.
Kamere su jedini način da se automobili spreče da voze tim delom nasipa, a da nije bezbedno za bicikliste - nije, nedavno sam tuda prolazila, blatnjavo je jako, a samim tim i klizavo za vožnju po biciklističkoj stazi. Ne znam zasto je vozačima automobila teško da poštuju propise, ali jedini način i kod nas i u svetu je kažnjavanje novcem.
Biciklisticka staza je promasaj! Bez video nadzora nema smisla,auta su unustila stazu, pojas oko nje! Policije nema! Dnevno preko 200 vozila prolazi tuda!
Posebno mi je simpatično parče staze posle cementare prema Futogu gde se rampa zaobilazi kolima ispod nasipa. Mislim da se zamajavaju sa kamerama ako rampa i nasuta zemlja nisu pomogli, u Srbiji bi samo minsko polje pomoglo.
sve se radi mimo zakona i mimo zdravog razuma
postavljanje kamera nije nikakvo resenje
pravo resenje je da koga uhvate na nasipu sa motornim vozilom odmah mu se oduzima vozacka dozvola i da je dobije tek kad ponovo polozi vozacki. da nauci gde se sme a gde se ne sme voziti.
a u plavnom pojasu gde se ne sme graditi izniklo citavo naselje! pa jel vam i za to trebaju kamere? ne vidi se golim okom? NIJE normalno da vecina objekata bude nelegalna, da rusi, zida, betonira, sece svako kako mu padne na pamet. znam licno za vise slucajeva uzurpacije tzv. javnog zemljista gde su ljudi prosto dosli i sazidali vikendicu na drzavnoj zemlji i nikog brige nije. prodje nekoliko godina i onda se "stanovnici" tog "naselja" krenu zaliti kako nemaju asfalt, kanalizaciju, struju i sta sve ne. dobro kad su pored Dunava uglavnom se ne zale na kanalizaciju jer svoju ispustaju direkt u reku.
fiat iustitia, et pereat mundus - sve porusiti sto je mimo zakona. SVE! svakog cinovnika dobro pretresti da li je ikad odobrio nesto sto se nije smelo. i odmah otkaz. ako mu se dokaze i da je primio mito za to - zatvor
uzurpacija javnog dobra i korupcija su glavne odlike PRIMITIVNIH drustava. a dosledna primena zakona i briga o opstem interesu su odlika RAZVIJENIH drustava.
ne treba tu puno filozofirati postaviti kamere i znakove zabrane i upozorenje, a svima koji se ogluše na sve to naplatiti kaznu jedno 150-200 hiljada dinara jer mi se drugačije ne možemo dovesti u red.Znači samo udri po džepu pa kome dosadi.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Staza na nasipu do Futoga i dalje nebezbedna za bicikliste, automobili opasni i nanose blato
Autor: 021.rs
Novi Sad
•18.01.2024.
•08:56 > 09:10
Komentari 31
Gde smo
Karin komerc i Gogic koji zaradjuju ogroman novac i sa svojim teskim teretnim vozilima habaju i nasip i asfalt uz postavljanje rampi kao da im je tata kupio i potez uz Dunav i nasip i put NISU PROBLEM, vec obicni ljudi koji ne mogu da prodju normalno, vec pored rampe. Uh..
Pravo Ja
Biciklista
123
Imate nelogicnost da je na nasipu do Kamenja dozvoljeno kretanje natovarwnih kamiona od skoro 10 tona, a da je za 500m nasipa do Futoga zabranjen saobracaj.
Vlada
Schematiqu
Paja
Ja
Miki
Mitar
18.01.2024 • 09:30
postavite kamere i problem resen
Imao si kamere i na naplatnoj rampi Doljevac i?
Zika
Slucaj
Zivko
Miša
Ljudi tu parkiraju kamione...
Biciklista
igor_t
Evo mog predloga: da narod prestane da bude stoka?
pera
Futozan
Orvel
Automobili prolaze ovuda i uništavaju novoasfaltiranu biciklistićku stazu i pre nego što je završena.
Jedino rešenje je patrola policije, koja bi na licu mesta pisala maksimalne kazne nesavesnim vozačima. Ili da ih snimi telefonom, pa neka pošalje kazne naknadno.
Mogla bi i policija javno da objavi, da su dobrodošli snimci građana mobilnim telefonom automobila i traktora koji krše zabranu, te da će te snimke rado prihvatiti, i po skraćenoj proceduri poslati kazne.
+ / -
Branko
Nije samo problem što koriste ,već što se ponašaju kao da je magistralni put. Ako si pešak,biciklista ....gaze. Nažalost ni ja nisam kršten, nema sklanjanja....ima da im presedne....Svaki put završe sa strane.
NEMA ODSTUPANJA! Čuvajte vašu stazu. Svako vozilo slikajte table i šaljete na gradsku upravu i na policiju.
Svima nek nam presedne.
banens
Zoki
Ivana
Bbb
Ceca
ex chapman
postavljanje kamera nije nikakvo resenje
pravo resenje je da koga uhvate na nasipu sa motornim vozilom odmah mu se oduzima vozacka dozvola i da je dobije tek kad ponovo polozi vozacki. da nauci gde se sme a gde se ne sme voziti.
a u plavnom pojasu gde se ne sme graditi izniklo citavo naselje! pa jel vam i za to trebaju kamere? ne vidi se golim okom? NIJE normalno da vecina objekata bude nelegalna, da rusi, zida, betonira, sece svako kako mu padne na pamet. znam licno za vise slucajeva uzurpacije tzv. javnog zemljista gde su ljudi prosto dosli i sazidali vikendicu na drzavnoj zemlji i nikog brige nije. prodje nekoliko godina i onda se "stanovnici" tog "naselja" krenu zaliti kako nemaju asfalt, kanalizaciju, struju i sta sve ne. dobro kad su pored Dunava uglavnom se ne zale na kanalizaciju jer svoju ispustaju direkt u reku.
fiat iustitia, et pereat mundus - sve porusiti sto je mimo zakona. SVE! svakog cinovnika dobro pretresti da li je ikad odobrio nesto sto se nije smelo. i odmah otkaz. ako mu se dokaze i da je primio mito za to - zatvor
uzurpacija javnog dobra i korupcija su glavne odlike PRIMITIVNIH drustava. a dosledna primena zakona i briga o opstem interesu su odlika RAZVIJENIH drustava.
M
šumar
Silver
Sps
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H