Meni je bankomat banke Inteza pre jedno dve godine isplatio 2000 dinara manje, podizao sam 40000. Naravno, prilikom preuzimanja para sa bankomata, ja ih nisam brojao, tek kada sam dosao kuci primetio sam da fale 2000. Otisao sam u ekspozituru banke Inteza gde se nalazi bankomat u Fruskogorskoj ulici, I na salteru su mi rekli da jedino sto oni mogu da urade je da se napise nalog da se uradi presek stanja na bankomatu i da ce mi se javiti za par dana da li se moja reklamacija prihvata ili ne. Kada mi se posle 7 dana niko nije javio, ponovo sam otisao u istu ekspozituru gde su mi rekli da oni ne mogu nista da urade, da presek stanja radi neka eksterna firma za njih, zaboravio sam kako se zove, I da se obratim toj firmi ili banci preko kol centra ili na email. U toj firmi koja radi punjenje bankomata su mi rekli da oni komuniciraju samo sa bankom i da klijentima ne smaju da daju nikakve informacije. Banci sam poslao vise emailova na koje mi nikada niko nije odgovorio. Preko kol centra nisam uspeo da uspostavim nikakav kontakt ni sa kim, jer me uvek posalje na fukciju da ostavim poruku masini pa ce mi se neko vec javiti. Nikada mi se niko nije javio. Na kraju sam odustao od svega….
Meni je bankomat banke Inteza pre jedno dve godine isplatio 2000 dinara manje, podizao sam 40000. Naravno, prilikom preuzimanja para sa bankomata, ja ih nisam brojao, tek kada sam dosao kuci primetio sam da fale 2000. Otisao sam u ekspozituru banke Inteza gde se nalazi bankomat u Fruskogorskoj ulici, I na salteru su mi rekli da jedino sto oni mogu da urade je da se napise nalog da se uradi presek stanja na bankomatu i da ce mi se javiti za par dana da li se moja reklamacija prihvata ili ne. Kada mi se posle 7 dana niko nije javio, ponovo sam otisao u istu ekspozituru gde su mi rekli da oni ne mogu nista da urade, da presek stanja radi neka eksterna firma za njih, zaboravio sam kako se zove, I da se obratim toj firmi ili banci preko kol centra ili na email. U toj firmi koja radi punjenje bankomata su mi rekli da oni komuniciraju samo sa bankom i da klijentima ne smaju da daju nikakve informacije. Banci sam poslao vise emailova na koje mi nikada niko nije odgovorio. Preko kol centra nisam uspeo da uspostavim nikakav kontakt ni sa kim, jer me uvek posalje na fukciju da ostavim poruku masini pa ce mi se neko vec javiti. Nikada mi se niko nije javio. Na kraju sam odustao od svega….
U Mobi banci, na njihovom aparatu istog dana u aktu jedan za drugim sam podizao dva puta po 40,000rsd i drugi but mi nije otvorio da uzmem novac. Zvao sam odmah preko mobilnog banku, sve ispričao kako se desilo i za manje od pola sata su mi vratili na račun 40H. Prodjoh dobro sa samo pola sata nervoze
Meni jednom prilikom bankomat banka intesa izbaci 3 hiljade dinara manje, ulozim prigovor oni pogledaju log kazu bankomat u logu izbacio kako treba i pojeo vuk magarca ostetili me za 3 hiljade. Skoro uvek izbaci tacno ali eto moze se i ovo desiti.
Zaredom dižem pare...skida sa računa a ne izbacuje novac. U banci se prave ludi,kažu nemoguće. Posle nedelju dana sam došao sa pandurima da se pogledaju snimci sa kamera iznad bankomata. Da vidiš čuda kako saradjuju. Kažu jadnici do bankomata je, a pokušao na tri različita. Nego fazon, ako prodje prodje.
Dva puta mi se desilo da mi bankomat nije vratio karticu. Reklamirao sam to odmah na šalteru. Ovlašćeni službenik je otvorio bankomat sa zadnje strane i vratio mi karticu. Nisam čekao ni 5 minuta.
Desilo mi se isto na Intesinom bankomatu, samo sto je bilo uvece, i kol centar nije radio. Nazvao sam ih ujutru, i rekli mi da odem do ekspoziture u kojoj se nalazio bankomat da ulozim zalbu.
Sluzbenik je posle 15 minuta provere sa tehnickom sluzbom utvrdio da novac nije isplacen, i navedeni iznos su mi vratili na racun odmah na licu mesta, tako da svaka cast.
Doduse, mogli su to olaksati da se ne mora do ekspoziture bas ici, al mozda ih je smao bolila patka da to rade onlajn. Necemo nikad znati.
Meni se 2022 desio taj slučaj u inostranstvu. Otišao na bankomat, odradio sve kako treba, međutim vratanca na otvoru za uzimanje novca se nisu otvorila. Da bude još veći problem bila je subota a prvi radni dan banke čiji je bankomat je bio utorak. U utorak sam otišao u banku, podneo prigovor i posle nekih desetak dana su mi na račun vraćene pare zajedno sa naplaćenom provizijo banke.
Kada se na poštanskom automatu novčanica "zaglavi" ,tj. ostane u automatu ,a dešava se pri brojanju zbog toga što je prljava, zamašćena , sa zalomljenim uglom . Službenici Pošte apsolutno ne žele da pozovu dežurnu službu da nedostatak otklone iako im se automati nalaze u filijalama. Jedini odgovor je bio . " kada služba za punjenje redovno dođe videće ako je došlo do greške pa će nas obavestiti " Naravno službenica se trudila da nam objasni da je procedura pozivanja i dolaska dežurne službe jednaka uzimanju uzorka tla sa Marsa. I evo čekamo tri godine , a "obaveštenje" nikako da stigne bez obzira što su im ostavljni svi podatci. Konkretno u pitanju je pošta u centru u upravnoj zgradi.
Meni se desilo da mi je bankomat isplatio hiljadu dinara manje od ukupnog iznosa a registrovano je kao da je isplatio. Pozvao sam telefonom kol servis gde mi je operaterka rekla da ako se utvrdi da je tako kao što sam rekao biće mi uplaćeno na račun toliko, što su i uradili sutradan.
A kome da se zalim sto lazni novac duplo manje vredi nego prosle godine, laznoj doktorki iz pristine? Kakva je to libanska prevara tek! Usavrsili lopovluk do maksimuma.
I meni se to desilo pre mesec dana. Cekala sam sat vr. ispred banke kad je ista pocela raditi, ulozila prigovor, nakon 24 h legla mi uplata. Hvala mojoj banki OTP.
Pre pola godine sam podizao novac sa bankomata Postanske stedionice. Isto je krenuo da broji novac, ali ga nije izbacio. Stigla je isto poruka da su sredstva skinuta. Upravo tada je dotrcao radnik koji puni bankomate (posebna firma) i upitao me da li je izbacio novac? Reko, nije, ali je skinuo. Uff, kaze, javili su da sto pre dodje i zatvori bankomat, mehanicki je kvar, ali je novac deponovan fizicki u neki poseban deo bankomata. Kazem mu, otvaraj brzo i daj novce. Ee, ne ide to tako... u ekspozituru, pa sve po redu. Vec sam se spremio da ce to potrajat, kad ono za sat vremena stize uplata, tacan iznos koji su skinuli! Pohvale za Postansku!
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Novosađanki bankomat nije isplatio novac: Šta da radite u takvoj situaciji?
Aleksandra Reves
aleksandra.reves@021.rs
Novi Sad
•30.01.2024.
•18:00 > 15:51
Komentari 20
Pop Milo Jovovic
Pop Milo Jovovic
Seka
I obaveza.
Drax
Stojan
Anonimus
Duck
Dijaspora6
Gasa
Sluzbenik je posle 15 minuta provere sa tehnickom sluzbom utvrdio da novac nije isplacen, i navedeni iznos su mi vratili na racun odmah na licu mesta, tako da svaka cast.
Doduse, mogli su to olaksati da se ne mora do ekspoziture bas ici, al mozda ih je smao bolila patka da to rade onlajn. Necemo nikad znati.
Andrija Ivanov
Moj slucaj
ku3a
9
Plaćač poreza
Ha
Citalac
Ja
Guca
Kaca Telep
/
ovih dana na minusu erste bankini automat nesto sporo radi
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H