Rekonstrukcija stanične zgrade Železničke stanice Novi Sad uveliko su u toku, a po njihovom završetku to će biti potpuno moderan objekat, iz kog će se upravljati brzim vozovima.
Odakle je ta informacija? Vozovi svakako usporavaju zbog krivine u Petrovaradinu na 80 km/h tako da nema nikakve logike da se ne zaustavljaju u Novom Sadu.
Moderna železnička stanica, a prošle godine rastavljeno 400 km pruga u Vojvodini... Pretpostavljam da ćemo uvesti leteće vozove od Kineza, taman zajedno sa onim letećim automobilima.
Setimo se kako su radikali "sredili" autobusku stanicu.
I niko za to nije odgovarao.
Hvata me jeza svaki put kad se dohvate nečega da "sređuju".
Sedimo se okretanja kocki na trgu u Beogradu nakon čega je Vesić postao ministar ?
Šta je bilo sa 5 miliona drveća koje je obećao da će zasaditi.
Ovo su sve samo Potemkinova sela, a suština je da je željeznica potpuno uništena, a u Vojvodini nepostojeća.
Ovo što se gradi je u najmanju ruku nestručno, izgradnje traju večno, a zavrešeni radovi ni mesec dana, a sve nas to košta bar 3 puta više nego što bi trebalo.
A na samo 1700 m od stanice građani kroz Slovačku ulicu hodaju po blatu i barama jer niko 10 godina nije sredio trotoar i kolovoz. Centar tog istog grada gde će biti telekomanda za brze vozove.
Kako ga neko nije ubacio u bus za Kać,Budisavu,Kovilj da oseti blagodeti saobraćaja bez grejanja???Ljudi mi ćemo pre imati leteće tanjire u upotrebi nego klimatizovane autobuse gradskog saobraćajnog prevoza.
A vesić nereče oćel bit kakvog spomenika nekom nemanjiću na platou ispred kad se poploči ... istina sa svime se upravlja iz jednog centra na andrićevom vencu, al pući će i te veze ...
Autobuska je gde treba da bude. Ako treba neka je srede. Idealno je da se autobuska nalazi pored zeleznicke a tu je i terminal gradskog i prigradskog saobracaja.
Sve plaćamo 5 puta skuplje!!! Niko nije protiv pruge i autoputa, ali se grade bez tendera, zadužujemo se kod Kineza koji će nam kožu sa leđa odrati sa kamatom!
Da li neko zna zašto je napravljeno stajalište za vozove preko puta Squer Guarden kompleksa? Koliko sam shvatio za lokalne vozove. Ali zašto tu? Ljudi izađu na tu stanicu u sred ničega poljana sa jedne i druge strane i ranžerna stanica, i šta onda gde idu? Hoće li se tu graditi nešto? Ili ću kretati neki gradskimsaobraćaj? Da li negde može da se nađe plan za taj deo. I zašto je sagrađen nadvožnjak iza Kanarinca,za vozove? Ili možda za neki budući tramvaj, o čemu se radi?
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Vesić o Železničkoj stanici u Novom Sadu: Sa nje će se upravljati brzim vozovima
Autor: 021.rs
Novi Sad
•04.02.2024.
•10:32
Komentari 21
Bojan
Slažem se, treba to što pre da sruše.
Garisa
Žoli
Nikola
Zemlja čudesa
Zokins
usklađivanje
Beholder
Novosađanin
I niko za to nije odgovarao.
Hvata me jeza svaki put kad se dohvate nečega da "sređuju".
Sedimo se okretanja kocki na trgu u Beogradu nakon čega je Vesić postao ministar ?
Šta je bilo sa 5 miliona drveća koje je obećao da će zasaditi.
Ovo su sve samo Potemkinova sela, a suština je da je željeznica potpuno uništena, a u Vojvodini nepostojeća.
Ovo što se gradi je u najmanju ruku nestručno, izgradnje traju večno, a zavrešeni radovi ni mesec dana, a sve nas to košta bar 3 puta više nego što bi trebalo.
Preambula
Sredite trotoare
Mićo
Dindong
hendri
zztop
@Autobuska
pajo patak
Nikola
Milutin
Razmisli o tome.
Urke
Ja
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H