U autobusima GSP-a od danas, 5. februara papirne karte kod vozača prodaju se po višim cenama, dok će dosadašnja niža cena i dalje važiti za elektronske karte.
Evo moj utisak, bez nekog partijskog navijanja, skroz objektivno.
Nigde u Evropi gde sam bio, vozači ne prodaju karte već samo voze, tako da mislim da je ovo pomak u dobrom smeru.
Kupio sam karticu među prvih 3000 tako da sam je dobio za džabe. Za sad nijednom mi nije zabagovao aparat niti mi je skinuo duplu kartu, istina ovo sa check-outom je malo dupli posao ali koliko sam shvatio to se radi samo kad hoćemo da se vozimo po gradu na međugradskim linijama, tako da bez brige u 7 ne morate dva puta da se čekirate.
Vidim da se ljudi žale što karte ne važe 90 minuta, ne znam, tu bi trebalo da se nađe neka zlatna sredina, nema smisla da se za dva prevoza plaća 130 din a opet nismo mi ni Bg pa da su presedanja česta.
Kad moram bez kola, kupiću pojedinačnu kartu kod vozača. J_be mi se da se zaje_avam sa kupovinom te elektronske karte(novčanika), pa dopuna, pa kur_c, palac. Kad su toliko komplikovani, neka štampaju kartu. J_be mi se za 35 dindži.
Ne vidim puno pomaka u usluzi. Placam kartu 65 din, kao i ranije, samo moram da idem busom do prve trafike da bih dopunila karticu. I dalje moram da platim kartu kad nakon dve stanice presedam u drugi bus. Digitalizacija bi trebalo da uvede neke novine, karte koje vaze 30 min ili 60 min, da mozete bez problema presedati jer sa ovim redom voznje koriscenjem samo jednog busa gubite dosta vremena.
Ko o čemu ja o parkingu.
Ima li šanse da parking servis uvede plaćanje za realno vreme provedeno na parkingu.
To znači 10min.sam proveo na parkingu hoću toliko da platim,to jest to liko me zaduže na računu za telefon.Aplikaciju naprave deca za vreme velikog odmora.
A mogu i ovaj validator da instaliraju recimo jedan na 30 parking mesta ili koliko već neki stručnjak proceni za potrebno,pa lepo i tu E-novčanik,ček-aut i platim koliko koristim.
Ne znam koliko su platili "špijunsko vozilo" ali sam siguran da su za te pare mogli da instaliraju "milion" validatora,a špijun neka šeta i snima.
Previse komplikovano.
Previse skupo.
Raspali autobusi.
Neredovni redovi vožnje.
Totalno bespotrebno i nepraktično.
Odem u BG pre neki dan sa stavom "jooj ko zna koliko su karte u glavnom gradu", udjem u autobus vidim tablu na kojoj je sve objasnjeno i praktično, pošaljes jedan SMS sa telefona i to je to, cena 150 dinara i vozim se ceo dan po celom BG i okolini. Iako mi okolina nije ni trebala al reko bolje tako mirna glava.
U NS ako neko ne moze da skonta ovaj glupi sistem ili nema vremena da dopuni karticu treba da plati 400-600 dinara samo da ode i da se vrati sa jednog kraja grada na drugi sa par presedanja. Jel to realno?
Ja ne znam jel se ovde neko zajebava sa narodom, kakvo je to objasnjenje po zonama pa kao ne moze vremenska karta, koliko ja znam postoji gradska i prigradska zona, nista im ne pije vodu.
Plus platis "karticu" reko bar ce biti taj iznos na kartici, al jok platis plastiku pa posle dopunjavas.
U zivotu nisam igde u svetu cula da postoje dve različite cene za istu uslugu i takvo ucenjivanje, al u NS sve moze ocigledno.
Al ko sta narod pita uopste, bitno da oni mlate lovu.
Novi Sad -Stari Rakovac 210 din.
Cak je i kondukter kaze bio iznena djen u ponedeljak.
Sto je najgore dosta ljudi uzima kod konduktera i dalje.Ne vidim neki pomak da im je lakse ista.
Pa naravno da treba biti skuplja papirna,jer taj papir košta.Koliko samo šuma treba poseći da bismo se vozikali gradskim sa papirnom kartom u dzepu? Uskoro cemo u toalet sa E-Papirom.....
Check-out je potreban samo ukoliko u gradskoj zoni sednete u autobus koji ide ka prigradskom naselju. Tada rezerviše punu cenu. Ukoliko sednete u prigradski autobus koji vozi ka gradu u gradskoj zoni naplatice 65 dinara.
Ajde i to da progutamo ,a zna se da je nekome namešten posao,samo me interesuje a nigde u opisu nisam našao kako funkcioniše e-novčanik,dali se čekira kad ulazi normalno i dali se čekira kad izlazi,moja žena ide iz Veternika za novi sad to je gradska karta,,jako slabo objašnjeno ,neke članove po tačkama bez veze,mesto da se kaže prosto i jednostavno kada ulaziš čekiranje ,kada izlaziš čekiranje,i to je to,a šta ako od gužve ne možeš i ne stigneš da čekiraš izlaz onda ti skinu više novaca na e novčanik kartici ,ovo je urađeno zato da vozači ne naplaćuju karte ,i da se bakću sa novcem ,jednostavno NEĆE to da rade pa ajde da zavitlavamo građane.
Ovo je cist idiotizam, namerno uradjeno komplikovano, da bi se ljudi demotivisali od voznje busa,i vratili u kola, tako pospesili prodaju sve skupljeg goriva i smanjili guzve u autobusima pogotovo u spicevima.
I kako smo pomogli vozačima da budu više koncentrisani na vožnju-tako sto to isto rade al' po novoj vecoj ceni?! Oni koji redovno koriste usluge imaju mesecne a vrlo dobro znate kol'ko cete zaraditi od ostalih pa udri... Budalastina da se prvo kupi nekakva kartica pa tek onda na nju da se uplacuje novac nije vredna komentara. Sta ce se desiti kada na izlazu ne mozete usled kvara aparata, neispravnosti ili ogromne guzve to ne budete u mogucnosti? Sat vremena da vazi kupljena nego sta, naivno i glupo je zonsko objasnjenje
U Nišu je karta prve zone 80 rsd i imaju konduktere koji naplaćuju. I treba da bude skuplje za Novi Sad, jer je obim saobraćaja i potreba veći. Em se ljudi ovde "švercaju".
Ne mogu verovati kolika je glupost ili bezobrazluk ljudi u gradskoj vlasti koji su dopustili da građani na ovakav način plaćaju gradski prevoz.Pitanje za gradske vlasti je,da li vi uopšte poznajete svoje sugrađane,da li vi uzimate u obzir naše primedbe,zašto uvek(čak ste uporni u tome) povlačiti poteze koje čak ni ne umete objasniti(vaši zaposleni koji moraju sprovoditi vaše nebuloze)?Dajte se uozbiljiti,ovo je prevršilo svaku meru.
Koji Gremlini upravljaju nasim javnim saobracajem?
KOJI GREMLIN JE IZMISLIO KARTU ZA JEDNU VOZNJU?
Ako ides busom, pa valjda moras i da se vratis?
Ako obavljas poslove po gradu, treba ti minimum dve, a cesce 4 i vise voznji sa sadasnjim rasporedom linija.
Nit manjeg grada nit veceg gremlinskog preduzeca.
Upravljaju samo autobusima.
Nema tramvaja, nema trolebusa, nema vozova, nema metroa.
JAAAAAAVNIIIIIIIIII PREEEEEVOOOOZZZZZZ
Kada bude dovoljno jednostavno da politicari mogu da ga koriste onda je dobro. Dokle god politicari moraju da idu sluzbenim vozilom sa vozacem, nije dobro.
Resenje je DNEVNA, VISEDNEVNA, NEDELJNA, MESECNA, VISEMESECNA, GODISNJA.
Nije to pretplata na kablovsku bez koje se moze. To je pravo svakog coveka.
Bez normalnog javnog prevoza Novi Sad je selendra.
Pored svega već iskritikovanog ovde je problem i što se praktično radi o praćenju građana, verovatno nezakonitom, ali mi smo svakako svetlosnim godinama udaljeni od uređenja svega toga oko privatnosti i uopšte pravne države pa valjda nikome nije ni bitno. Ovim neko može da sazna tačno gde se krećete jer se čekirate i pri izlasku. Zna gde ste ušli i gde ste izašli, vaše kretanje po gradu, koliko često i trenutno.
Neverovatno je da ste uspeli da use**te nešto što je trebalo da bude jednostavno. O NSmart online portalu bolje da ne pričam, ono neko nogama da je pisao kod, bolje bi ga iskodirao, potpuna sramota! "E-novčanici" koji se moraju kupiti i dopuniti na trafici, online portali koji izgledaju kao da ih je neko napravio 2005. godine, i koncepcija sistema prijave i odjave za koji ti treba titula doktora nauka da bi skontao šta je GSP uopšte hteo da uradi time.
rekordan profit nakon ovoga jer jeftinije je pozvati taksi i preći iz Sremske Kamenice do Podbare ili Petrovaradina 300,400 dinara izađe dođu po Vas ne idete na stanicu ne čekate da date svoj novac vozaču i vozite se u vozilima a klase od tačke A do tačke B .
Sa autobusima morate od tačke A primer Sremska Kamenica stiči do autobuskoj stajališta tačka B pa odatle tačka C stajalište u centru pa iz tačke C čekati drugi autobus to tačke D primer do Podbare pa od tačke D autobuskog stajališta na Podbari stići do tačke E Vašeg stana pešaka .
I sve to izađe maltene sada isto i taksi i autobus .Takoreći isto 50 dinara gore dole.
Ako ste dvoje izađe duplo jeftinije nego autobusom i uštedite pola sata do sat vremena svog života umesto sa autobusima.
Ala su zakomplikovali online dopunu... umesto da bude samo jedan korak, uplata i to je to, novac je na novčaniku, ovde imaš tri koraka - uplata, pa moraš ručno da prebaciš na novčanik, i onda još i zasebno da validiraš dopunu u busu (što će samo usporiti ulazak). Čemu sve to?
Najlakše bi bilo kada bi se novčanik mogao dopuniti jednostavno slanjem SMS-a, pa nek zaduži kredit/postpaid račun (makar za manje iznose).
Ako se insistira na check-out-u, ne bi bilo loše razmisliti o postavljanju check-out aparata na samim stanicama, bar onim gde su najveće gužve. Onda ne mora sa se usporava izlazak, već ljudi mogu da to obave van busa.
Nije mi jasno ovo da ne mogu vremenske karte pošto je sistem "zonski". Zašto ne bi moglo da se iskombinuje? Ili ako baš ne može, pa pređite onda sa zonskog na čisto vremenski, zašto mora zonski?
mesečna karta autobusi tramvaji metro mini busevi autobusi su 15 godina starosti red vožnje na svaka 5 do 7 minuta grad od 2 miliona stanovnika .
dnevna karta bez ikakvih fotografija 24 sata za radijus od 50 km u krugu Varšave 15 zlota 3 eura 350 dinara danju noću možete dati kartu bilo kom članu porodice kad ste vi kod kuće da je koristi .
Novi Sad postaje neki novi Lucern ili Bern u Švajcarskoj po cenama prevoza ili kao neki Stokholm a autobusi kao u Africi.O vozačima ne treba trošiti reči suvišno i zamorno o tome pričati .
Beograd:
- Dnevna karta za gradski prevoz je 120 dinara, to jest jedan evro, u zonama A i B. U zoni C je 150 dinara.
- Vremenska karta koja traje 90 minuta košta 50 dinara u zonama A i B, i 100 dinara u zoni C.
- Placa se SMS-om.
Novi Sad:
- Ne moze da se placa SMS-om, vec imamo skupi i bespotrebno komplikovani sistem naplate.
- Na primer, da dodjete sa Juznog Telepa do zeleznicke stanice (otprilike 4-5 km udaljenosti), morate da promenite minimum 2 a u praksi 3 autobusa (da biste brze stigli), vas to izadje 3x100 din ako nemate elektronski novcanik GSPa, ili 3x65 din i to samo ukoliko sistem besprekorno radi pa se bez smetnji odcekirate prilikom izlaska iz svakog autobusa.
Važno je da su nazivi linija na autobusima ispisani ćirilicom.
A to što je objašnjenje kako se koristi e- novčanik skoro kompletno na engleskom, to ništa. Čemu izrazi koje pola građana ne razume?
Stariji svet, oni koji povremeno dodju u Novi Sad i svi koji ne znaju engleski, neka plaćaju duplo.... Ovde ćirilica i srpski ne važe.
Nije mi jasno kako da platim, dnevnu kartu iz Temerina za Novi Sad e-novčanikom. Do sad je bila 350dinod jutros 500 u papirnoj varijanti. Nije mi jasno, kako e-novčanikom da platim recimo kartu od B. Jarku do Temerina ili kako da u Futoškom autobusu platim sa e-novčanikom gradsku kartu ako nemam aplikaciju na telefonu.
Hvala vam na objašnjnju! Sve je tako urađeno osim tog koraka čekiranja u busu! Znači "proradiće" čim prvi put čekiram karticu, palo mi je to napamet ali u onoj žurbi jutros nisam želela sebe da dovedem u bilo kakvu stresnu situaciju.
Pročitajte, lepo objašnjeno:
- zašto treba check out
- kako "validirati" dopunu e-novčanika
........
http://www.autobusi.net/nsmart-kako-dopuniti-e-novcanik-preko-aplikacije/
Dopuna online funkcionise na sledeci nacin. Uplatite avansno novac na vas enalog. U roku od 24 sata se navac pojavi. Posle toga mozete prebaciti novac na e-novcanik i kada to uradite novac prividno nestane ako gledate samo sajt (skine se novac sa enaloga i pojavi se na enovcaniku). Medjutim u aplikaciji nsmart se vidi da je iznos rezervisan i ceka da dopunite enovcaniku autobusu.
Kada udjete u autobus i prislonite karticu sistem ce primetiti da treba da se dopuni enovcanik i pocece da odbrojava 1,2 i na 3 ce upisati iznos na enovcanik i od tada mozete da koristite elektronski uplacen novac. Ako dopunu radite na kiosku onda nije potrebna ova operacija sa 1,2 i 3 kao kada placate online. Veoma jednostavno...i ponekad ne radi (u velikom broju slucaja). Da budem posten uglavnom radi a kada ne radi mozete se samo slikati.
Vozac autobusa mi je rekao da je chek out potreban i u gradskim linijama jer da ne "chek out-iramo", navodno skine 100 din. koliko je i papirna, a ne 65. Testirah, pri chek outu zaista potvrdi da je "to-to", tada izvesti ponovo o finalnom balansu na kartici.
NA STRANU TO STO MI JE REKAO DA SU KARTICE NOVA KRADJA NOVACA I GLUPOST, objasnio mi covek iskreno i zasto. 1) Nekad nema mreze u busu i sta ces onda?
2) Ljudi su nervozni i poguraju te da sto pre izadjes
3) itd.
Sve to znam/o naravno.
Нови Сад није гравни град (АП) Војводине већ је административни центар
пс супер за ГСП е-новчаник али могли су да убаце и опцију плаћања преко платних картица, нпр да је за 10,00 скупља карта тако купљена а код возача да је ипак 150,00 а не 100,00 ... или бар дупло од електонске карте
Prekomplikovano. Zašto nisu mogli da samo stave opciju da se aplikacija poveže sa karticom i samo sa kartice skine novac? Daju opciju da se plati žiro računom. Onda stignu dva mejla. Onda treba da prevučeš uplaćeni novac sa aplikacije na e-novčanik (čak ni to ne ide automatski, zašta će mi novac na aplikaciji ako ne za e-novčanik?). E kad se to sve uradi, onda se čeka satima ili danima da e-novčanik u aplikaciji registruje da je novac uplaćen. Izgleda da je lakše otići na trafiku i uplatiti, nego to raditi od kuće.
Svuda u svetu i u vecini grasova Srbije karta vazi 60 minuta u jednom pravcu. Zasto to ne moze u NS? Nesposobni su i sada kad sve ide elektronski... Strasna otimačina.
Svetu neđelju ti .... Evo opet jutros 51b 05:55h mini bus. Sistem ne radi a mi se gužvamo. Ako sistem ne radi daj te bar cjeli bus umjesto ove polovice . Ko ovo organizuje đe će toliki narod u mimi bus?
u Beogradu zona A i B radijus od 60 kilometara čak do Mladenovca i Lazarevca iz centra Beograda za neograničen broj vožnji trolejbusi,autobusi,tramvaji i plaća se SMS om pokažete kontroloru i izađete u Novom Sadu prigradska vožnja 150 dinara u jednom pravcu pa kad se vraćaš opet još 150 dinara.
Mada to narod Novoga Sada i voli.Da ne voli ne bi ćutao nego bi izašao kao narod u Nemačkoj Francuskoj Austriji Holandiji i rekao Marš napolje .
Ali kažem narod to voli.I 500 dinara da je narod bi opet plaćao .
Ako u aplikaciji na delu "moj nalog" piše iznos avansnih sredstava koji ste uplatili, onda klikom na ikonicu pored "moj NSmart" treba da idete na +dopuni.
Evo meni ne radi. Uplata izvršena preko kartice telefonom još u subotu, dobila potvrdni imejl i evo me u busu platila 100din. Razlog? I dalje stoji iznos avansnih sredstava-balans 0! još uvek nije prošlo! Tako da je to sasvim dovoljan razlog da ne valja.
Potreba za Checkout-om je jako sturo objasnjena i u clanku i na sajtu JGSPa. Naime, dat je najekstremniji primer, da se vozite unutar gradske zone, prigradskim autobusom, i onda je bitan chekout kako vam ne bi skinulo sa novcanika prigradsku cenu karte. Ali mogli ste i vi, a i ljudi koji odrzavaju JGSP, da stavite i primer da ako se vozite gradksim linijom koji ne izlazi iz gradske zone da je checkout nepotreban. Primetih u ovih dve nedelje je pocela ponekad da se stvara i guzva prilikom izlaska iz autobusa da bi se ljudi checkoutovali nepotrebno na linijama.
Zavisi od banke čiju aplikaciju koristite. OTP banka ima mogućnost da prilikom korišćenja funkcije "IPS placanja" iz galerije učitate QR kod. Tako da kad dobijete is NSmart aplikacije QR kod za dopunu eNovcanika samo ga uvezete u aplikaciju banke iz galerije i upišete željeni iznos kojim želite da dopunite vaš novčanik. Nažalost nema svaka banka tu mogućnost (npr.Erste).
Već dve godine ne postoje pokazne karte nego kartica koja se čekira.
Ovo je realno odlično jer će vozači prodavati mnogo manje karata pa će se kraće čekati na stanicama. Nema poskupljenja za one koji plaćaju bus karticom!
Naravno uvedite dopunu kartica preko ebankinga online a ostali mogu na trafiku.
Ne znam zaista, koji je problem sa eNovcanikom, meni fantastično funkcioniše. Ni jednom mi nije izbacilo da validacija nije uspela, doplata preko aplikacije takođe radi bez problema. Check-out je potreban jedino kada prigradski autobus koristite za gradsku vožnju - i to sam isprobala, sve besprekorno funkcioniše. Najzad ne moram da se guram na prvi ulaz i da čekićam da se fiskalizuje račun od pola metra za 65 dinara.
Možda svašta nešto ne funkcioniše i na to smo navikli, ali od mene za ovo velika pohvala, kao i za NSmart aplikaciju.
Posto postoji problem sa check out-om, tacnije na prigradskim linijama naplacuju cenu do krajnje lokacije a ne do mesta izlaska, GSP je na online nsmart sajtu ugasio mogucnost da vidite naplacene voznje (da ne bi odmah primetili pa da se zalite). Da bi predupredili ovaj problem uvek mozete, da kada udjete u autobus, da odete kod vozaca i da kazeda dokle hocete kartu i da platite enovcanikom. U tom slucaju necete imati problem jer sistem prilikom chekcout-a ne radi. Medjutim deo vozaca nije obucen da koristi sistem. Pa zavisi na koga naidjete.
Mene zanima kako da uplatim pare na e-novčanik preko aplikacije ako mi nudi QR kod? QR kod treba da se "očita" preko telefona. Ako ga ja dobijem na ekranu svog telefona, s kojim drugim telefonom da ga očitam? NS smart aplikacija nudi samo žiro račun preko kog može da se uplati novac za e-novčanik, što uopšte ne olakšava apsolutno ništa. Sve je užasno!
Ovo je donedavno bilo u Bg i funkcionisalo je tako da skoro niko nije čekirao kartu na ulasku u bus nego tek kad vide kontrolor na stajalište onda se čekiraju.
Vozači da su skoncentrisani,ali menadžment GSP-a nije,stoga ih najljubaznije molimo da se što pre skoncentrišu i organizuju prevoz kako valja.
Ako nisu kadri,neka puste ljude koji umeju da rade.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Od danas skuplje papirne karte u autobusima GSP-a: Nove cene vožnje gradskim i prigradskim linijama
Žarko Bogosavljević
zarkob@021.rs
Novi Sad
•05.02.2024.
•07:31 > 07:37
Komentari 63
Dragan
Silver
Nigde u Evropi gde sam bio, vozači ne prodaju karte već samo voze, tako da mislim da je ovo pomak u dobrom smeru.
Kupio sam karticu među prvih 3000 tako da sam je dobio za džabe. Za sad nijednom mi nije zabagovao aparat niti mi je skinuo duplu kartu, istina ovo sa check-outom je malo dupli posao ali koliko sam shvatio to se radi samo kad hoćemo da se vozimo po gradu na međugradskim linijama, tako da bez brige u 7 ne morate dva puta da se čekirate.
Vidim da se ljudi žale što karte ne važe 90 minuta, ne znam, tu bi trebalo da se nađe neka zlatna sredina, nema smisla da se za dva prevoza plaća 130 din a opet nismo mi ni Bg pa da su presedanja česta.
Najo bus
Trt
Ne znaš šta je luđe - koliko ste nepažljivi za volanom, koliko nemate pojma o propisima, ili koliko o tome popujete drugima.
Ana
Milovan Telep
Ima li šanse da parking servis uvede plaćanje za realno vreme provedeno na parkingu.
To znači 10min.sam proveo na parkingu hoću toliko da platim,to jest to liko me zaduže na računu za telefon.Aplikaciju naprave deca za vreme velikog odmora.
A mogu i ovaj validator da instaliraju recimo jedan na 30 parking mesta ili koliko već neki stručnjak proceni za potrebno,pa lepo i tu E-novčanik,ček-aut i platim koliko koristim.
Ne znam koliko su platili "špijunsko vozilo" ali sam siguran da su za te pare mogli da instaliraju "milion" validatora,a špijun neka šeta i snima.
Ganc
Mira
Novosadjanka
Previse skupo.
Raspali autobusi.
Neredovni redovi vožnje.
Totalno bespotrebno i nepraktično.
Odem u BG pre neki dan sa stavom "jooj ko zna koliko su karte u glavnom gradu", udjem u autobus vidim tablu na kojoj je sve objasnjeno i praktično, pošaljes jedan SMS sa telefona i to je to, cena 150 dinara i vozim se ceo dan po celom BG i okolini. Iako mi okolina nije ni trebala al reko bolje tako mirna glava.
U NS ako neko ne moze da skonta ovaj glupi sistem ili nema vremena da dopuni karticu treba da plati 400-600 dinara samo da ode i da se vrati sa jednog kraja grada na drugi sa par presedanja. Jel to realno?
Ja ne znam jel se ovde neko zajebava sa narodom, kakvo je to objasnjenje po zonama pa kao ne moze vremenska karta, koliko ja znam postoji gradska i prigradska zona, nista im ne pije vodu.
Plus platis "karticu" reko bar ce biti taj iznos na kartici, al jok platis plastiku pa posle dopunjavas.
U zivotu nisam igde u svetu cula da postoje dve različite cene za istu uslugu i takvo ucenjivanje, al u NS sve moze ocigledno.
Al ko sta narod pita uopste, bitno da oni mlate lovu.
Naravno
Djole
Trollface
Cak je i kondukter kaze bio iznena djen u ponedeljak.
Sto je najgore dosta ljudi uzima kod konduktera i dalje.Ne vidim neki pomak da im je lakse ista.
Joks
telep
Grga
Lidija
Qwer
Lala®
Jelena
Vesna
Pera
Lakić
BOTa i Dijamanti
Joca
KOJI GREMLIN JE IZMISLIO KARTU ZA JEDNU VOZNJU?
Ako ides busom, pa valjda moras i da se vratis?
Ako obavljas poslove po gradu, treba ti minimum dve, a cesce 4 i vise voznji sa sadasnjim rasporedom linija.
Nit manjeg grada nit veceg gremlinskog preduzeca.
Upravljaju samo autobusima.
Nema tramvaja, nema trolebusa, nema vozova, nema metroa.
JAAAAAAVNIIIIIIIIII PREEEEEVOOOOZZZZZZ
Kada bude dovoljno jednostavno da politicari mogu da ga koriste onda je dobro. Dokle god politicari moraju da idu sluzbenim vozilom sa vozacem, nije dobro.
Resenje je DNEVNA, VISEDNEVNA, NEDELJNA, MESECNA, VISEMESECNA, GODISNJA.
Nije to pretplata na kablovsku bez koje se moze. To je pravo svakog coveka.
Bez normalnog javnog prevoza Novi Sad je selendra.
Marko
Johnny
Ugasite se.
Božović Ninoslav
- Meša Selimović .
Borko
Sa autobusima morate od tačke A primer Sremska Kamenica stiči do autobuskoj stajališta tačka B pa odatle tačka C stajalište u centru pa iz tačke C čekati drugi autobus to tačke D primer do Podbare pa od tačke D autobuskog stajališta na Podbari stići do tačke E Vašeg stana pešaka .
I sve to izađe maltene sada isto i taksi i autobus .Takoreći isto 50 dinara gore dole.
Ako ste dvoje izađe duplo jeftinije nego autobusom i uštedite pola sata do sat vremena svog života umesto sa autobusima.
Bus
Najlakše bi bilo kada bi se novčanik mogao dopuniti jednostavno slanjem SMS-a, pa nek zaduži kredit/postpaid račun (makar za manje iznose).
Ako se insistira na check-out-u, ne bi bilo loše razmisliti o postavljanju check-out aparata na samim stanicama, bar onim gde su najveće gužve. Onda ne mora sa se usporava izlazak, već ljudi mogu da to obave van busa.
Nije mi jasno ovo da ne mogu vremenske karte pošto je sistem "zonski". Zašto ne bi moglo da se iskombinuje? Ili ako baš ne može, pa pređite onda sa zonskog na čisto vremenski, zašto mora zonski?
Dobrivoje
dnevna karta bez ikakvih fotografija 24 sata za radijus od 50 km u krugu Varšave 15 zlota 3 eura 350 dinara danju noću možete dati kartu bilo kom članu porodice kad ste vi kod kuće da je koristi .
Novi Sad postaje neki novi Lucern ili Bern u Švajcarskoj po cenama prevoza ili kao neki Stokholm a autobusi kao u Africi.O vozačima ne treba trošiti reči suvišno i zamorno o tome pričati .
Red vožnje kao u Bangladešu.
Kaca Telep
- Dnevna karta za gradski prevoz je 120 dinara, to jest jedan evro, u zonama A i B. U zoni C je 150 dinara.
- Vremenska karta koja traje 90 minuta košta 50 dinara u zonama A i B, i 100 dinara u zoni C.
- Placa se SMS-om.
Novi Sad:
- Ne moze da se placa SMS-om, vec imamo skupi i bespotrebno komplikovani sistem naplate.
- Na primer, da dodjete sa Juznog Telepa do zeleznicke stanice (otprilike 4-5 km udaljenosti), morate da promenite minimum 2 a u praksi 3 autobusa (da biste brze stigli), vas to izadje 3x100 din ako nemate elektronski novcanik GSPa, ili 3x65 din i to samo ukoliko sistem besprekorno radi pa se bez smetnji odcekirate prilikom izlaska iz svakog autobusa.
ALOOOOOOOOOOOOO!
Zla...
A to što je objašnjenje kako se koristi e- novčanik skoro kompletno na engleskom, to ništa. Čemu izrazi koje pola građana ne razume?
Stariji svet, oni koji povremeno dodju u Novi Sad i svi koji ne znaju engleski, neka plaćaju duplo.... Ovde ćirilica i srpski ne važe.
Seljak
Nana
Svašta nešto
- zašto treba check out
- kako "validirati" dopunu e-novčanika
........
http://www.autobusi.net/nsmart-kako-dopuniti-e-novcanik-preko-aplikacije/
tuta
Separatista
@Nana i botovi
Kada udjete u autobus i prislonite karticu sistem ce primetiti da treba da se dopuni enovcanik i pocece da odbrojava 1,2 i na 3 ce upisati iznos na enovcanik i od tada mozete da koristite elektronski uplacen novac. Ako dopunu radite na kiosku onda nije potrebna ova operacija sa 1,2 i 3 kao kada placate online. Veoma jednostavno...i ponekad ne radi (u velikom broju slucaja). Da budem posten uglavnom radi a kada ne radi mozete se samo slikati.
Ja
NA STRANU TO STO MI JE REKAO DA SU KARTICE NOVA KRADJA NOVACA I GLUPOST, objasnio mi covek iskreno i zasto. 1) Nekad nema mreze u busu i sta ces onda?
2) Ljudi su nervozni i poguraju te da sto pre izadjes
3) itd.
Sve to znam/o naravno.
Светозар Милетић
пс супер за ГСП е-новчаник али могли су да убаце и опцију плаћања преко платних картица, нпр да је за 10,00 скупља карта тако купљена а код возача да је ипак 150,00 а не 100,00 ... или бар дупло од електонске карте
omg
jbgsp
Vidis da tamo rade sve uhlebi do uhleba, nista me vise ne cudi
Ns
Dođoš
Rista Beograd
Mada to narod Novoga Sada i voli.Da ne voli ne bi ćutao nego bi izašao kao narod u Nemačkoj Francuskoj Austriji Holandiji i rekao Marš napolje .
Ali kažem narod to voli.I 500 dinara da je narod bi opet plaćao .
Daj narodu to što traži i u čemu uživa .
/
Pera
Nana
Pera
Milos P
Dušan l
NS
Istina
Ovo je realno odlično jer će vozači prodavati mnogo manje karata pa će se kraće čekati na stanicama. Nema poskupljenja za one koji plaćaju bus karticom!
Naravno uvedite dopunu kartica preko ebankinga online a ostali mogu na trafiku.
To
NS
Možda svašta nešto ne funkcioniše i na to smo navikli, ali od mene za ovo velika pohvala, kao i za NSmart aplikaciju.
Biciklista
Pera
aleks
Caca
NS
Mitra
Vozači da su skoncentrisani,ali menadžment GSP-a nije,stoga ih najljubaznije molimo da se što pre skoncentrišu i organizuju prevoz kako valja.
Ako nisu kadri,neka puste ljude koji umeju da rade.
Koponen
/
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H