Можда ови мање дивљају по граду без ранца брзе хране ,е сад има и екстремних по Ђави ,да су критични и сами се назваше ,али брате сад електрични зује ,у Железничкој један дан овај са електричним брза храна налети на овог са педалама искриви му точак од удара ,а да налети на колица са бебом ,зар маме да стављају кациге бебама у колицима ?
Put na nasipu je, zapravo, servisna saobraćajnica JP "Vojvodinašume" i JP "Vode Vojvodine" koje održavaju priobalni deo Dunava. Bilo koja druga namena je sporedna.
Komšo, pre nego počneš da kometariše prvo pročitaj šta je napisano, a ne da prozivaš, a to je da se tim putem mogu ovlašćeno kretati samo vozila sa posebnom dozvolom, Vojvodina šume , vode.... Nigde nije napisano da je to dozvoljeno niti da je to uredu da se voze kola na putu, gde postoji zabrana kretanja i ja sam sam izričito protiv toga. Izneo sam samo u čemu je problem, a i rešenje problema, jer će ne savesni vozači i dalje koristiti ovaj put bez obzira na sve, a ima i vikendica (za ne upućene sa branjene strane nasipa i ljudi moraju doći do svojih poseda, ne kao na kamenjaru u zoni poplavnog područja). E sad drugo je pitanje zašto su Futožani i Veterničani diskriminisani u odnosu na stanovnike Kamenjara? Zbog čega je njima (buržuaziji) dozvoljeno kretanje nasipom, a od Karina do Futoga nije, a napisao sam već, da i tu postoje dva odvojena puta i svi normalni uslovi za bezbedno odvijanje saobraćaja, pod uslovom da se sporna rampa ukloni. Možda je rešenje da se kod ovih vikendaša useli neki bitan baja (tajfun) pa da se prestane sa ovom diskriminacijom ljudi koji žive na zapadu, tj posle karina.
Lep pozdrav i mislite malo i na druge ljude, previše je sebičnosti
Trebali ste umesto vožnje te stubiće koji su počupani ponovo vratiti na mesto i tako dok debilima ne dosadi da ih stalno sklanjaju raditi svaki put.Ovo je dobronameran savet,a ne kritika ili tako nešto.Ajd uzdravlje.
sve sto je izgradjeno na divlje i mimo zakona i zdravog razuma treba porusiti
a ne jos im titrati i o trosku drugih gradjana im obezbedjivati infrastrukturu
sto se voznje bicikla po nasipu tice - ok. naravno pod uslovom da se postuju i setaci, trkaci, kuckari i ostali koji tuda idu
motorna vozila - makar i elektricna - su za ulice, a ne za setacke zone
jos jedna primedba - biciklisticka inicijativa je davno prerasla okvire malog pokreta i sad su se vec uvezali sa raznim strukturama. with power comes responsibility, kazu englezi, te stoga biciklisticka inicijativa ima obavezu da se bavi i drugim stvarima od znacaja, a ne samo onim koje njihov shef odluci da su bitne. mnogo groznija stvar od voznje automobila po nasipu je voznja kvadova, motora i automobila po planinarskim stazama po Fruskoj Gori (i drugde). biciklisticka inicijativa, koja svoj uticaj i duguguje "kriticnoj masi" odnosno masovnoj podrsci svih gradjana, duzna je da to vrati tako sto ce podrzati i druge koji se bore protiv motorizovanog unistavanja i uzurpiranja prirode. svaka cast na uspesima, ali treba pomoci i drugima, kao sto su drugi pomogli tebi. gde bi bila biciklisticka inicijativa da su svi rekli npr. "bas me briga ja na nasip i ne idem"?
Klasično primitivno siledžijsko lupetanje. Ako je tu rampa to znači da tuda NE MOŽEŠ da prolaziš automobilom, a ne da siroma imaš opravdanje da voziš biciklističkom stazom.
Debela laž. Itekako ima mesta da izađeš iz autobusa i staneš na stajalište, problem je što takvi kao ti misle da vam karta za autobus daje pravo da se šetate po biciklističkoj stazi.
Ljudi kometarišu stanje na nasipu, a da ni ne znaju situaciju na terenu. U tom delu gde će se održati skup, protest, kod prve rampe, postoje dva odvojena i potpuno nezavisna , asfaltirana puta (oni se prostiru od ulice Heroja Pinkija u NS do ulaska u Futog i firme Svetorog, posle kroz Futog ima samo jedan put koji koriste i pešaci i biciklisti zajedno, dakle kroz Futog je samo jedan put, zajednički, a kod Svetoroga nema ni puta, uništen je u potpunosti(obiđite i tu lokaciju). Problem je između firme Svetorog i firme Karin komerc, a pitam se dokle će da ide ovo bezvlašće i uništavanje prirode od strane ove dve firme, ali to je druga tema).Elem,jedan put je biciklistička staza, drugi put je dosta širi i po njemu se trenutno mogu kretati vozila, samo sa dozvolom, Vojvodina vode , šume.... Problem , najveći za bicikliste u ovom delu je rampa. Automobili koji se kreću ne ovlašćeno po nosipu od Futoga do Karina , zaobilaze tu famoznu rapu, koju su jedni čupali, a drugi brže bolje vraćali. Vozila se kreću tim širim putem , ali kad zaoblaze rampu nanose blato na biciklističku stazu. Problem se može jednostavno rešiti, uklanjanjem rampe, na ovaj način biciklisti ne bi bili više ugoženi, jer imaju svoju nezavisnu stazu i vozila ne bi više koristila stazu za zaobilaženje famozne rampe.
Линија бус-а бр 6 пролазиш Јеврејском према Футошкој Пијаци и прва станица у Футошкој дешава се шта ? ни да уђеш у бус ни да изађеш од бициклова, пошто ома са врата буса стајеш на бицикли стазу ,ови возе ко попиздели е то им је критична маса ,чекаш у бусу да они прођу па ако стигнеш да изађеш или уђеш
@Jelena, ako ti je vikendica od rampe blize Futogu, onda dodjes do nje Novosadskom ulicom a ako ti je blize Novom Sadu, onda dodjes Novom 1 ili kojom god do Kamenjara pa dalje Podunavskom.
Uopste nema potrebe obilaziti rampu preko biciklisticke staze jer se sa obe strane moze doci.
A kako ti isti biciklisti misle da ljudi koj iimaju vikendice dodju do istih????
Neka se bore da se skloni rampa..i vozila nece obilaziti po biciklistickoj stazi!!!!!
Lako rešivo. Skloniti rampu kod peskara. Dozvoliti od Karin peskare do ulaska u Futog automobila, kao što je dozvoljeno od kraja Heroja Pinkija do peskare Karin. Tada niko neće prelaziti, u jednom delu, na biciklističku stazu. Nastaviti izgradnju staze za bicikle duž nasipa kroz Futog, kao što je urađeno do ulaska u Futog.
Ti isti biciklisti da uspore kroz Futog nasipom. Ima tu dece koja koriste taj nasip svakon prilikom da prohodaju...naravno i svi ostali setaci. A setaci da imaju razumevanja dok ne bude ta staza prosirena da obrate paznju i sklone se koliko je to moguce sa staze biciklistima
A vi kafanski filozofi koji po internetu glumite doktore na znate ni rečenicu ljudski da sastavite ali ste nekim čudom eksperti za saobraćajne propise.
Moja je preporuka da se provozate do druge rampe (razvaljena je), kod Svetoroga pa da vidite da li je tamo bezbeno voziti bez puta po blatu i rupama i to je trasa međunarodne biciklističke staze.
@Žitelj, nasip od ulice Ribarsko ostrvo do ulice Heroja Pinkija ima pesacko-biciklisticku stazu. I to je tako jer to to cinjenicno stanje. Nema tu nikakvog "po ovim biciklistima".
Dali je po ovim biciklistima i nasip na Šodrošu i Telepu isto biciklistička staza jer taj deo nameravaju da uklone ovi zlotvori i da nas sve dovedu u opasnost zarad njihovih milijardi.
@NS boj
Promasio si temu, ljudi traze da bezbedno voze svoj biciklov na mestima koja su za to predvidjena.
Problem je u tome sto pojedini pripadnici naroda koji nisu prilagodjeni voze svojA autA na mestu gde je zabranjeno.
Ali ovo takozvani "biciklisti" trebalo bi da krenu od sebe i da se pozabave sa njihovim ugrožavanjem bezbednosti pre svega pešaka a svojom jer se dobar deo njih bezobzirno i bezobrazno ponaša i saobraćaju (ne poštuju a i ne znaju saobraćajne propise , ne osvetljenji, ....... ).
Moja prva zelja je da rese pitanje prelaska sa kolovoza na biciklisticke staze.Ono su stepenici...samo maloumne osobe mogu ovako da odrade prelaz.Odvaljujes tockove i kicmu...
ovde protestuje 16 biciklista, na sodrosu protestute 20 aktivista, u zrenjanjinu 9 paora, na trgu 11 zena, u beogradu, zbog ilegalne izgranje i savskog nasipa na dva mesta protestuje po 17 komsija, u nedeljicama zbog litijuma 24 mestana... i svi su apoliticni, svi nemaju za koga da glasaju...
a resenje za sve ove i mnoge druge probleme, lezi iskljucivo na jednom jedinom mestu...
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Prvom ovogodišnjom kritičnom masom NSBI poručuje: Nasip kod Futoga je za bicikliste
Autor: 021.rs
Novi Sad
•23.02.2024.
•08:25 > 07:14
Komentari 32
Пешак Срећко
Realno
Miki
Lep pozdrav i mislite malo i na druge ljude, previše je sebičnosti
Musa kesedžija
ns1
ex chapman
a ne jos im titrati i o trosku drugih gradjana im obezbedjivati infrastrukturu
sto se voznje bicikla po nasipu tice - ok. naravno pod uslovom da se postuju i setaci, trkaci, kuckari i ostali koji tuda idu
motorna vozila - makar i elektricna - su za ulice, a ne za setacke zone
jos jedna primedba - biciklisticka inicijativa je davno prerasla okvire malog pokreta i sad su se vec uvezali sa raznim strukturama. with power comes responsibility, kazu englezi, te stoga biciklisticka inicijativa ima obavezu da se bavi i drugim stvarima od znacaja, a ne samo onim koje njihov shef odluci da su bitne. mnogo groznija stvar od voznje automobila po nasipu je voznja kvadova, motora i automobila po planinarskim stazama po Fruskoj Gori (i drugde). biciklisticka inicijativa, koja svoj uticaj i duguguje "kriticnoj masi" odnosno masovnoj podrsci svih gradjana, duzna je da to vrati tako sto ce podrzati i druge koji se bore protiv motorizovanog unistavanja i uzurpiranja prirode. svaka cast na uspesima, ali treba pomoci i drugima, kao sto su drugi pomogli tebi. gde bi bila biciklisticka inicijativa da su svi rekli npr. "bas me briga ja na nasip i ne idem"?
Komšija
Klasično primitivno siledžijsko lupetanje. Ako je tu rampa to znači da tuda NE MOŽEŠ da prolaziš automobilom, a ne da siroma imaš opravdanje da voziš biciklističkom stazom.
Trt
Kojim to jezikom pokušavaš da pišeš?
Vlada
Debela laž. Itekako ima mesta da izađeš iz autobusa i staneš na stajalište, problem je što takvi kao ti misle da vam karta za autobus daje pravo da se šetate po biciklističkoj stazi.
Miki
sale
Da li vam je vikendica legalno izgradjena?
Nana
Vaaaau
Сузана
Бус путник
S.
Uopste nema potrebe obilaziti rampu preko biciklisticke staze jer se sa obe strane moze doci.
Jelena
Neka se bore da se skloni rampa..i vozila nece obilaziti po biciklistickoj stazi!!!!!
Zos
Ivan
Trt
A šta su ti ti "biciklovi"?
Bbb
Bojan
A vi kafanski filozofi koji po internetu glumite doktore na znate ni rečenicu ljudski da sastavite ali ste nekim čudom eksperti za saobraćajne propise.
9
Miki
S.
Žitelj
Anonimni biciklista
Promasio si temu, ljudi traze da bezbedno voze svoj biciklov na mestima koja su za to predvidjena.
Problem je u tome sto pojedini pripadnici naroda koji nisu prilagodjeni voze svojA autA na mestu gde je zabranjeno.
Dr
Zerstorer
Iguman
Da ima reda u drzavi, bio bi i policajac ,bar ponekad, ne toj deonici.
sale
a resenje za sve ove i mnoge druge probleme, lezi iskljucivo na jednom jedinom mestu...
NS boy
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H