Ida u crkvu ulaze goli sa kupanja iz ovim crkvama vas nema puno a ne Jos i na strandu
Vladan
09.03.2024 •
10:28
Kome je problem što na Limanu nema crkva neka se preseli tamo gde je ima.
Bojan
04.03.2024 •
09:36
@LimanIV
Totalno možemo i hoćemo. Kad smo zabranili garaže na sprat pod našim prozorima šta je jedna nakaradna sektaška šupa?
LimanIV
03.03.2024 •
16:25
Radujem se
Konacno ce se izgraditi crkva na Limanu. Na Limanima zivi 50 hiljada ljudi a ne postoji ni jedna jedina crkva. To je stvarno sramota. Ok deo ljudi verovatno nije religiozan, neki su druge vere, a vecina nas religioznih uopste nema gde da ode na liturgiju. Tako da je bilo krajnje vreme da se napravi crkva. Ljudi kojima se crkva ne svidja, ne moraju da ulaze u nju. Niko ih nece terati u nju. Ali ne mogu oni da nama zabrane da mi zidamo nasu crkvu. To je van svake pameti. Ovo je demokratska drzava, pa nismo u komunistickoj diktaturi da nam Josip Broz odredjuje u sta cemo verovati. Ko voli Broza neka ide u ono ruglo u Beogradu neka mu se klanja, ja nemam nista protiv.
Милош
03.03.2024 •
11:57
Ко није религиозан не мора да иде у цркву.
Miša
03.03.2024 •
09:21
Popovi
Nema smisla. Nije fer prema ovom našem lepom gradu. Popovi imaju dosta svoje zemlje i novca pa nek prave sami. Grad neka gradi , parkove, igrališta, parkinge , vrtiće.
Krstić
02.03.2024 •
23:21
Građani se krste zbog pozicije crkve tako da će Gradu to da potvdi ispravnost odluke.
Plaćač poreza
02.03.2024 •
18:40
Protest Nedelja 12 h
Čika Pera
02.03.2024 •
12:52
Realno tu i treba crkva da se izgradi Strand je postao ne bezbedno mesto malo malo neko se udavi
Varg Vikernes
02.03.2024 •
11:41
Lepo
Ja nemam nista protiv crkve. Crove su uvek lepe, i mesto okupljanja porodice. Jedva cekam!
novosađanin
02.03.2024 •
11:16
U pitanju je rekreativno područje "Štrand-Kabel". Kakva crkva???
Sasa
02.03.2024 •
11:14
Crkva
Ovo je Srpska Pravoslavna zemlja a najviše naše bogastvo su CRKVE sve bogastvo koje stvorite ostavite propada a samo ostaju crkve
Veka
02.03.2024 •
04:05
Crkva pored plaže
Liman 1 i 2 nemaju biblioteku!
Vladan
01.03.2024 •
14:32
@Spale
Slažem se, a vama crkvu još manje.
Spale
01.03.2024 •
13:03
Niko nije duzan da vam obezbedi parking mesto.
@Branko
01.03.2024 •
10:11
“Da li je moguće da nema niti jednog komentara (u prvih 30-ak koje sam pročitao), koji podržava izgradnju crkve?”
Šta ti Branko nije jasno?
Da li stvarno ne vidiš ili se praviš?
Komentari protiv građana su organizovana sns ekipa, koja radi po nalogu (botovi).
“Probude” se organizovano (istovremeno) kada dobiju nalog i smernice, kako da botuju (u kom pravcu).
Sada jasno?
Милан
01.03.2024 •
00:13
Боже ме сачувај...
Не могу да верујем колико је болесника овде оставило своје фекалије,нека их Бог погледа и избави!!!
realno
29.02.2024 •
23:44
za iq max 89
odlicna tema. Samo udrite debilcici lol
Novi Sad
29.02.2024 •
23:10
Kradja prostora
Crkva neka gradi na svojim parcelama. Gradsko zemljiste ostavite gradjanima!
Ako je to parcela ciji je vlasnik crkva, onda neka gradi. U suprotnom, ostavite djeci ,ne otimajte sns nasilnici.
/
29.02.2024 •
23:10
/
mnogo je ovih sa crticom
/
29.02.2024 •
20:08
/
sodros upravo gori.
da crkva stane u interese naroda pa ajd da joj i progledamo.
ali ovako nije zasluzila
/
29.02.2024 •
19:25
/
Kada bi ovu energiju usmerili protiv izgradnje rudnika litijuma, umesto na zalopojke oko izgubljene livade posute kerecim izmetom.
Branko
29.02.2024 •
18:49
Istraživački novinarstvo
Da li je moguće da nema niti jednog komentara (u prvih 30-ak koje sam pročitao), koji podržava izgradnju crkve?
Šta se to dešava?
Može li neko da cimne administratora sajta da pita?
Limanac
29.02.2024 •
18:39
@Иван Вањошка
E jes vala ruglo, paljba s tim od nas što dalje.
G pen
29.02.2024 •
18:32
Kada rusimo vlast?
Ime
29.02.2024 •
18:19
CRKVa
ZIVI od naseg novca. Strah je ogroman. Produzena ruka Putina, Dodika i SNS-a. Dobro , to je vekovna politika. Pitanje je samo zasto sad? Pa potrebno je skrenuti paznju od tekucih događaja. Od pitanja statusa Vojvodine. Nisam cuo da je Putin tj. Dodik dao donaciju za izgradnju crkve. Mozda jeste da mi ne znamo.
Novi Sad je zagađen grad. Kultura stanovanja i zivota je unazađena da bi ličio na kasabu. Tako je blizi nekim ljudima. Mesecima je centar grada u nekom "sređivanju" bez reda i kraja. Ne mogu srušiti IV to je sad problem Trn u oku SNS. Nis su poklonili - a šta sa ovim? Pa ni jedan grad u Srbiji nema ovakvu građevinu , samo NS. Pa to ne može. To je problem jer svedoči o nekom vremenu i o postojanju Vojvodine kao entitetu cija se kultura ne moze izbrisati.Nezgodno.
Maxmad
29.02.2024 •
17:37
Budalaština
Žuta kuća... ko razume shvatiće...
@Pavle
29.02.2024 •
17:25
Novi Sad je grad svih stanovnika koji u njemu žive i koji ga vole, a ne verska pravoslavna džamahirija. Nikad niti je bio i nikada neće biti, ma koliko vi to priželjkivali. Verujte u šta hoćete, ali to plaćajte iz svog džepa, kao što se to radi u razvijenim državama gde vernici plaćaju porez. Nećete više zavlačiti ruke u džepove svih građana Srbije zbog vaših budalaština.
Иван Вањошка
29.02.2024 •
16:29
Иван Вањошка
Иван Вањошка то је Телеп Храм Светих Кирила и Методија. Слава Богу да размишљаш о томе.
Ivan
29.02.2024 •
14:56
.
Грађани Лимана
Zaboravio/la si Liman V! Da ga posvete presvetom Dodikari?
Arkadije
29.02.2024 •
14:16
Travnata površina
Na kojoj će moći ne odgovorni vlasnici pasa da je prljaju.
hehehee...
29.02.2024 •
14:02
nema vise
sns botova, verovatno ih spremaju za popove, ne bi li narodu ispirali mozak i kada krene na plazu......
besposlen
29.02.2024 •
13:45
pop
i parking ce da krsti.
Novosadjanka
29.02.2024 •
13:34
Odgovor za Mrvu
Ne prozivaj Manjacu! Meni je cela familija s Manjace, postena smo radnicka klasa, niko se nikad politikom nije bavio. Gradonacelnik je Limanac licno. Tacnije svi novosadski politicari Canak, Maja Gojkovic, Jerkov su tri generacije politicara, to je ocigledno nasledna funkcija, a svoju frustraciju leci na nekom drugom umisljena gospodja!
Zgranuti ekolog
29.02.2024 •
12:28
Džamahirija
Ako ste vec spremni da Srbiju i Novi Sad pretvorite u DŽAMAHIRUJU, izgraditev crkvu u budućem po vama prelom Novom Sadu na vodi na Ribarcu, ima vise prostora. A sudeći po vašoj pameti moglo bi i u Dunavskom parku, pa i na Tvrdjavi. Da ljudima definitivno ogadite crkvene institucije.
Spiridon Kopicl
29.02.2024 •
12:20
Blaženi su oni koji ne videše, a poverovaše.
Zar ne zvuci kao Alan Ford?
Iskrenom verniku ne treba zgrada.
Ici u crkvu i govoriti za sebe da si zbog toga vernik je isto kao kad bi isao u garazu i govorio da si automobil.
Treba ubaciti u projekat izgradnje i garaze za njihove dzipeve, i oni su ljudi.
Brmm brmmm
Dzip, Dzip,
Dzip, Dzip
Bozja volja sinko .
Novosadjanin
29.02.2024 •
12:19
Parking mesto
Nije to bez veze planirano. Svako ko dolazi na to mesto moli Boga da nadje parking. Otud i ideja o crkvi! Pocece ljudi da se ubijaju zbog parking mesta! Jos malo cemo doci do toga da ce se parking mesta placati i da ce grad umesto 2400 din za parking mesto naplacivati 10-20.000 dinara za isto.
komšinica
29.02.2024 •
11:39
za Podbarac
Podbarac pozdrav sa Salajke. Salažem se sa svim što si napisao. Ne može ni jedan grad, pogotovo u današnja vremena biti okarakterisan kao pravoslavn, katolički ili bilo šta drugo. To je potpuno smešno. Jedino se ne slažem da je crkva Imena Marijina najlepša u gradu. Nema to veze što je katolička, meni lično ta neka neo kvazi gotika nikad nije legla, ali to nema veze. Stvar svidjanja je individualna stvar. Ono za Liman, potpuno tačno! Pozdrav!
Mihajlo
29.02.2024 •
11:16
Crkva
Ako se gradjani Novog Sada pitaju crkva se sigurno nece graditi!
Milan NS
29.02.2024 •
11:13
Zato je
mrziteljima ovog naroda Sveti Sava "prosvetitelj", a Dositej Obradović koji je zaista pravi prosvetitelj, on se i ne pominje jer je rekao: "Knjige, braćo moja, a ne zvona i praporce..."
Podbarac Original
29.02.2024 •
10:30
@pavle
Nalupetao si se za sve pare pa da ti odgovorim.
Novi Sad nikada nije bio pravoslavni grad,pocetkom ratova 1990. i pojavom propalih komunista koji menjaju ime u SPS pocinje razaranje Novog Sada koje traje i danas,ukida se ta multikulturalnost i multikonfesionalnost,dovode su grad i na vlast okoreli nacionalisti i krece srbovanje.
Najlepsa crkva u gradu je crkva imena Marijinog,tebi poznata kao katedrala u centru grada i ne pripada pravoslavcima,u gradu imas jos nekoliko crkvi raznih nacionalnosti,a najpoznatije crkve koje pripadaju SPC su Saborna u centru i Almaska kod mene na Podbari,mozes doci sa Limana kejom kada god hoces u bilo koju.
Tvoj Lima1 je uvek bio okorelo komunisticki deo garad izgradjen pocetkom 60-tih godina zajedno sa univerzitetskim kampusom,pas su stanove prvo dobijali profesori,zatim vojna lica visih cinova i nosioci spomenica 1941. i razni partizani a zatekao se i neki civil,uglavnom su stanove tada dobijali,veoma retko je neko kupovao.
Drugi talas izgradnje Limana1 je krenuo pocetkom 80-tih,tada su naprevljene te zgrade u Drage Spasic,gerontoloski centar na Limanu 2 i jos neke zgrade a zajednicko za sve njih je da u crkvu nisu isli apsoluno nikada.
Sto se tice cena kvadrata na Limanu,to odredjuje trziste i tu je lokacija glavna stavka,ako je Telep 2300 eura,Veternik 2000.kod mene na Podbari 2.700,Radnicka 3.700 onda je cena od 3000 eura na Limanu 1 skroz ok,ako si nasao stan po te pare kupi ga odmah.
Ukoliko bas zelis da se molis,dodji kod nas na Podbaru.
T.
29.02.2024 •
10:28
Kakav dobar naslov :)
...zato volim 021!
Nemanja
29.02.2024 •
10:15
@Pavle
"Novi Sad je pravoslavni grad"...
More marš nazad u rupu iz koje si ispuzao.
Jarvis
29.02.2024 •
09:50
Oštro sam protiv izgradnje crkve kod Štranda. Oštro protiv!
Грађани Лимана
29.02.2024 •
09:21
траже четири храма
Као грађани Лимана сматрамо да је неопходно изградити четири храма, први храм у насељу Лиман један, други храм у насељу Лиман два, трећи храм у насељу Лиман три и четврти храм у насељу Лиман четири, и храмове посветити Светом Василију Острошком на Лиману један, Светом Симеону Мироточивом на Лиману два, Светој Параскеви Петки на Лиману три и Светој Ксенији Петроградској на Лиману четири, јер у насељу Лиман четири живи изузетно велики број грађана из Русије.
Limanac
29.02.2024 •
09:02
Neće da može
Jelena
29.02.2024 •
08:28
Tuga.....
Joca
29.02.2024 •
08:25
i to je u okviru Vučićeve nacionalističke politike. Idiotizam!
Kewa
29.02.2024 •
08:07
Neće
Kole
29.02.2024 •
07:28
Skakavci, kad vam kažem, živote nam pojeli
Zorro
29.02.2024 •
07:07
CCCC
Само Сrkva Србина Спасава
Vladika Grigorije
29.02.2024 •
06:53
Novac u bolnice a ne u crkve
Više puta sam govorio da ne treba graditi toliko crkava, jer imamo bolnice u kojima nema peškira, papira, gde je sve zapušteno… Teško je gledati sve to jer i to je odraz naše Crkve.
Na ovaj način želimo da preporučimo svima koji su imali ili će imati nameru da prilažu novac u izgradnju hramova, da planirana sredstva daju za uređenje ili izgradnju vrtića, škola, zdravstvenih ustanova i humanitarnih organizacija.
Particulare matter
29.02.2024 •
06:52
U Srbiji je neophodna zakonska obaveza o završenoj srednjoj školi. Crkveni objekat u gradu nije potreban više ni jedan novi ni na jednom mestu.
ДД
29.02.2024 •
06:46
Хвала лепо - не треба
посадите храст да се врати Перун
SNC
29.02.2024 •
06:42
Srpska Radikalna Crkva, koja je promenila ime u Srpska Napredna Crkva...
Dragan
29.02.2024 •
05:36
Verski objekat
Da se ja pitam ja bih predlozio izgradnju dzamije da imamo i drugih verskih objekata u gradu.
T
29.02.2024 •
00:57
da li je i kako moguće podneti primedbe na ovaj predlog?
Srba
28.02.2024 •
23:43
Agresivno inženjersko teraformiranje neposlušnog Limana
( neko bi rekao i zapišavanje teritorije )
Jogi
28.02.2024 •
23:30
A da ostavite Liman na miru , jeste razmisljali o tome ?
need for speed
28.02.2024 •
22:12
Preka potreba
Trebaće im. Da se pomole pred sudnji čas. Da grehe okaju. Svaki grešnik crkvu gradi. Mnogo je gešnika izgleda.
Bivsi student
28.02.2024 •
21:43
Novo pranje para
Kako je fakultet blizu, svaki student ce moci da se pomoli u novoizgradjenoj crkvi i tako polozi ispit za koji nije ucio. Vrlo prakticno mesto za crkvu. Umesto da se cuju ptica poj i miris prirode, bice crkvena zvona, tamjan i gomila auta koji su dosli na vencanje/krstenje. Prosto za pozeleti u svojoj okolini.
Sava
28.02.2024 •
21:02
Samo park
Samo posaditi sto vise drveca,poneku klupu,solarnu rasvetu...nikakvi objekti tu nisu potrebni
Pavle
28.02.2024 •
20:55
Bilo je vreme!
Bilo je vreme da neko prepozna potrebu za pravoslavnim hramom u ovom delu grada.Kao stanovnik Limana 1 sam danas bio svedok da su uglavnom protive ljudi ne pravoslavne verouspovesti i vlasnici pasa! Novi Sad konacno poprima obrise zivog grada,izlazi iz okvira varosice i ucmale sredine. Novi Sad je pravoslavni grad i treba da nicu pravoslavni objekati.Liman 1 kao neki ,, status,, treba da ima nesto kao sto je CRKVA a ne samo da se dici sa izlazom na kej i na Fruskogorsku ulicu puno piljarnica i pekara. Mozda to i opravda cenu od 3000e po kvadratnom metru koju ni sam bog ne zna cim pravdaju prodavci budjavih stanova.
Makarije
28.02.2024 •
20:50
Crkva je neophodna Limancima i daće Bog da se izgradi!!!
verči
28.02.2024 •
20:36
novosađanka
Ljudima koji žive na Limanu ne treba crkva. Centar je blizu,ko je vernik ima gde da se Bogu moli. Kod Štranda, ljudima pod prozor, ne. Zaista, ako je, istina, pitam se Zašto? Ko će vam ići u tu crkvu. A koliko se samo raduju "vernici", kao, baš volimo što ćete dobiti crkvu, vi neverujući.
Миле
28.02.2024 •
20:30
@Kamilica
Јесте и биће. Амин.
Novosadjanin
28.02.2024 •
20:20
Oprosti im Boze, zaista ne znaju sta rade!!!
Plaćač poreza
28.02.2024 •
20:16
Tito je ovo ludilo KGB ekspozirure u Srbiji sprečio time što je Moskvi rekao NJET 1948. godine. Sadašnje divljanje KGB agentura u Srbiji će sprečiti Kijev uz pomoć saveznika kada vojno porazi Moskvu i najuri Rusiju iz Evrope. Kijev donosi slobodu i zdrav razum u Srbiji.
Žile
28.02.2024 •
19:46
A, da ostavite bar Liman na miru, klero lešinari!?
Ovo neće moći!
Dodjos
28.02.2024 •
19:35
Pomozbog
Boze pomozi im, neznaju vise gde i kako prati nase novce ...neznam dal ce to biti sa pedevjem ili brez.
Miljana Kulić
28.02.2024 •
19:33
Mashallah!
Lola
28.02.2024 •
19:26
Oduvek
Crkve se grade na prostranstvu i raskršću, kao i pored glavnih puteva.
Na Limanu se završava velika crkva u Krilovoj.
Sale
28.02.2024 •
19:21
U Novom Sadi ima više od 10 crkvi! Je l vam to malo kvazi vernici nego bi još da ih zidate. Na Štrand ste trebali da je stavite, da se umesto kupanja ljudi mole gospodaru Vučiću!!!!
@@@@
28.02.2024 •
19:17
KOMSIJI
Uvek je najvaznije naci samo dobar izgovor i dobro objasniti cemu se crkva dize a oni koji misle da je momenat ipak za zabaviste ili skolu,zbog vas bi valjda trebalo da se stidimo jer ste vi sve dobro objasnili I rekli nam da treba da shvatimo da nismo PRAVI novosadjani.Isti ste kao i vlast,optuzite druge jer vi ste bas uvek u pravu.
Ta nemojte
28.02.2024 •
19:12
kas'ti
Toliko svi svega imaju,docekasmo zlatno doba i zaista ne razumemo zasto necete crkvu?Bog je u nama i sa nama a zidati zgradu da negde odes da se prekrstis jer to ne mozes u svojoj sobi,stvarno nije za ovaj momenat i ovu napacenu zemlju koja nema lekare,medicinske sestre,lece se deca miloscu oji su poslati sms-ovima od strane empaticnih gradjana a opet neko mora da se "ugradi" u svaku ciglu crkve.Sve je to neprimereno i jadno.Kome li je to palo na pamet(ako je uopste ima??????)
mmm
28.02.2024 •
18:51
neko
rece neko da se modernuzuju drugi delovi grada,,,eto medernizuje se kacka petlja izgradnjom dzamije...znaci gresite ili niste upoznati...a moze i u ritu i drugde da se gradi jos po 1 crkva mada mogli su onu u centru otkupiti i prepraviti u pravoslavnu
Mentalno razg.
28.02.2024 •
18:36
U državi dva su boga, jedan rad a drugi sloga.
NS Gari
28.02.2024 •
18:29
Ne ne i ne
Novi Sad treba da ostane jedinstven grad kao što je i oduvek bio!
Ne treba graditi crkvu na uštrb zelene površine!
Predlažem gradnju jedinstvene CRKVE NA VODI!!!
CRKVA NA VODI bio bi zaista jedinstven objekat, ne samo u Srbiji nego i u zemljama u okruženju!
Gradski oci i urbanisti, razmislite o mojoj jedinstvenoj ideji!
CRKVA NA VODI, taman tamo negde blizu VK Danubius, nizvodno od mosta.
andrija
28.02.2024 •
18:20
Pa sad treba i procitati...
@Komšija
28.02.2024 • 15:55
"Novosađani" moji
i razumeti procitano...
B
28.02.2024 •
18:10
Da se prekrstim i levom i desnom....
Lily
28.02.2024 •
18:07
Licemeri
Srušili su parohijski dom u Pašicevoj da bi dogradili stanove.
Pawlle
28.02.2024 •
18:06
Jbla vas crkva
Novosađanka
28.02.2024 •
17:59
E stvarno mi je više dosta lažnih vernika, lažnog patriotizma,pomodarstva .
Ne treba nam škola, vrtić, park, koncertna dvorana, nego crkva gde joj nije mesto.
Lea Doronjski
28.02.2024 •
17:58
Voimjaoca
Rekvijum za Kej
Kamilica
28.02.2024 •
17:56
@Nana
Da dolazite na Liturgiju videli bi ste da su crkve prepune prvenstveno mladih ljudi! I nije tako samo u Novom Sadu već po mnogim drugim mestima. Bez uvrede. Hristos je među nama!
Jovanka Orleanka
28.02.2024 •
17:55
Žuta kuća..
E bas na mestu zute kuće a pored golf terena tik uz parking je idealno mesto
Boris
28.02.2024 •
17:54
He
Nikad vise crkvi a manje pravih vernika...
Vojvodjanin
28.02.2024 •
17:53
Jel bi bili srećniji da se natakne jedna mala mala mala džamija? Samo nek se grade crkve bre! Što više!
Slavko
28.02.2024 •
17:42
Naksrecniji sam zbog Limanaca jer ovo im je trn u oku.Oni ne vole nista Srpsko i pravoslavno.
Steve
28.02.2024 •
17:42
Bators
Lepo su to Paraf opevali..tu se duša čuva jer ona znade biti neposlušna..
Svetlana
28.02.2024 •
17:39
Logično
Jer ne preostaje nam ništa drugo nego da se molimo bogu za zelene površine.
Ivanns
28.02.2024 •
17:21
Red je da je krstimo..
Zvacemo je "Zuta crkva"...
Bojan
28.02.2024 •
17:04
@Komšija
Loše si čuo, memorijalni centar planiraju da grade kod mosta, s druge strane Kabela.
Ali bez brige, neće im ni ta budalaština proći.
Lila
28.02.2024 •
17:00
Svi na protest! 3. marta u podne!
Zbogom pameti
28.02.2024 •
16:53
U nedelju u podne se vidimo na mestu gde su smislili da grade crkvu!
Rade
28.02.2024 •
16:47
Koliko komentara protiv crkve. Nečastivi ne časi ni časka.
Duda
28.02.2024 •
16:39
Hoće biti ekumenski hram?Šta kaže profiteri je?
Kljaja
28.02.2024 •
16:39
Užas. Upropastili su državu a sada će dokrajčiti Novi Sad.
novosadjanka
28.02.2024 •
16:39
Sta kazu urbanisti veliko limanci kojima ce crkva biti pokraj prozora?
Saglasan dok je tu velika platica a ne radi se baš nešto.
E urbamisti prodane duše!
Лиманац
28.02.2024 •
16:30
@комшиница
Варате се. Немам обичај да се, попут неких који мисле да то чине на моју штету, потписујем другим надимцима.
Што се другог дела тиче, предлажем Вас да се информишете о добротворним активностима Епархије бачке, као и о Народним кухињама које иста снабдева.
НН
28.02.2024 •
16:23
... идемо као у Немачкој ...
... избацити било какво финансирање било које верске организације, увести порез на вернике као у Немачкој, па колико уплате, нека се тиме финансирају, јер овако, лако је туђом "алатком" млатити глогиње, тј. бацати у бездани бунар новце свих грађана, па и оних који нису верници...
Dukka
28.02.2024 •
16:12
Limanci
Nedavno sam upoznao jednog coveka i u razgovoru ga pitao cime se on bavi. Odgovorio mi je “ja sam Limanac”. Vrv je to zanimanje. Stvarno posebna “sorta” ljudi.
Milko
28.02.2024 •
16:10
Aj da glasamo
Ja sam za budisticki hram. Zašto mora crkva?
Brabus
28.02.2024 •
16:09
Liman
Zasto da ne, da prosvetli komunjare sa suncanog keja
Linamac
28.02.2024 •
16:09
Aaaa…
…Koliko novca će crkva izdvojiti za to zemljište?
Ako ga grad daje crkvi besplatno (ne vidim zasto bi, pa sve grade u zlatu), da li bi dala besplatno i katoličkoj crkvi, ili (nedajbože) budistima?
Predlažem da se licitira koja verska zajednica ce zidati tu!!!
Mima
28.02.2024 •
15:59
Strašno
Bolje da daju te pare za lečenje bolesne dece.
Komšija
28.02.2024 •
15:55
"Novosađani" moji
Koliko sam ja čuo, građevinski objekat koji treba da se pravi je memorijalni centar žttava racije i Crkva Hristova u jednom objektu, što je naravno i potpuno normalno... Potomci pravih izvornih Novosađana koji su gradili kulturu i duh ovoga grada, Srbi, Jevreji, Romi i svi oni koji su žrtve fašizma su sigurno srećni što će se imena njihovih predaka naći u memorijalnom cemtru i Crkvi...i na krqju srećni što će ovaj hram konačno da se gradi...
Zlurade komentare mogu da pišu samo kvazi Novosađani kojima ništa ne znače istorija i kultura našeg grada i oni koji su je gradili i živeli duhom Novog Sada...
Konkretno će se naći i imena članova porodice koje je moj deda poznavao i zaista mi je drago zbog toga....
Nana
28.02.2024 •
15:54
@Верник
Vi ste svi nasilni vernici, bolje rečeno na silu vernici. Ima crkava u okolini Limana koliko hoćete, ne vidim potrebu za ovom i na tom mestu. Pa nije Liman 50km od bilo koje crkve pa da nemate gde da se pomolite. Nedeljom na liturgiji crkve poluprazne ili prazne, sve vernik do vernika.
Limanski novosadista
28.02.2024 •
15:49
Inače "veliki" vernici komentatori. Isti oni koji pucaju za Božić, čije slave liče na kafanske proslave, koji se Bogu mole samo dok kradu da ih ne uhvate. Kojima su vakcine zlo a kad se zakašlju prepune čekaonice, koje prskaju iz aviona, čija se vera meri veličinom krsta na retrovizoru.
Čudan fun club. Naporni sa verom ko lgbt.
Otmite djeci
28.02.2024 •
15:42
Otmite djeci
Ovo sve je maslo smrada sa vrha. Zna se ko odlucuje o svemu i rasipa i zaduzuje i rasprodaje Srbiju.
andrija
28.02.2024 •
15:34
To pitanje postavi...
@Gaj
28.02.2024 • 14:45
21. vek ili neki srednji? Ko, sem muslimana , gradi u ovom veku verske objekte? Neće tako nakupiti vernike, već poštenim odnosom prema društvu, pomaganjem, donacijama i ulaganjem u izgradnju objekata koje koriste svi ljudi ( bolnice, parkovi, obdaništa, škole).
gospodinu Dragoslavu Bokanu...i jos par ljudima iz vlasti...pitaj i istoricara i geneticara za misljenje...naravno tu su seobe III... i naravno treba nove crkve...posto se Premudrost Bozja citaj Aja Sofija pretvorila iz muzeja u dzamiju... mislis da ce opstati Gracanica... parkovi i sva zelena povrsina se pretvara u beton zbog izgradjene kanalizacije vode struje puta... tako da nema vise postenja...samo privid... znaju sve to...ali novci su novci...
Zox
28.02.2024 •
15:33
Predvorje fašizma
Nravno, sprečiti po svaku cenu.
Zapravo, ovo je i dobro, pošto će samo pojačati odijum protiv korumpirane parapolitičke organizacije pod imenom SPC.
Daja
28.02.2024 •
15:33
Svašta ko na vašaru rekli bi ljudi! Razlika je samo što je na vašaru šarenilo a ovde...ako nije potpuni mrak...a jeste, onda mi tek ništa nije jasno!
Gordana
28.02.2024 •
15:32
Glasanje
Raspišite referendum mislim da je to jedino rešenje svi građani Novog sada imaju pravo da se izjasne samo Novi sad
Mali rit
28.02.2024 •
15:32
Mali rit
Zasto se ne gradi u Malom ritu,da se taj dio grada civilizuje?
Prestanite da otimate ionako premali zeleni prostor, sns aždaje!
Lala
28.02.2024 •
15:31
I treba...
Pray station
комшиница
28.02.2024 •
15:26
за Лиманац
Лиманац, који се изгледа у другом коментару потписао као Верник, било би лепо када би СПЦ направила неко обдениште за најсиромашнију децу, па их оденула и добро нахранила, о свом трошку, наравно! И то је мисија Цркве. У Шведској примера ради где је Лутеранска црква била и државна црква па је 2000 изгубила тај статус али је остала у неком полустатусу још пре двеста година од државе је добила надлежност и обавезу по питањима социјалног старања. Не нагињем протестантима ни мало, али хајде мало СПЦ да се угледа на нешто целисходно и људима потребно. Друго католичке калуђерице су радиле као помоћно особље у Дечијој болници и на инфективном одељењу а наших негде нема.
Манастир Свете Петке Изворске и монахиње које брину о ментално заосталој деци и имају дом за њих у свом конаку прогања та иста њихова црква! Па лимац, видећемо за ким ће звона да звоне! Не коме, него за ким!!!
Liman I
28.02.2024 •
15:24
Naš vrli Novosađanin bivši gradonačelnik i njegov sledbenik panker bivši već su poklonili zemljište Urineju. Iz temelja žute luće počeli su da izlaze duhovi i sve dok patrijarha ne ugrade u temelje, noću će se rušiti sve što tokom dana izgrade. I onda neće moći da završe, jer bogu nije milo da se crkva gradi gde razgolićene mase prolaze i vesele se. Šalu na stranu, tu ne bi smelo da se radi ništa osim sadnje drveća, a zvuk zvona zagađuje okolinu, preblizu je zgradama, to je isto kao da ste postavili antenu za 5g pod prozorom. Limanci i ostali, lepo na ustanak, pokažite botovima da nas još ima.
Leto na Limanu
28.02.2024 •
15:21
Levo crkva, desno Beza, pravo Strand, ko sta voli, nek' izvoli!
Mr. No
28.02.2024 •
15:18
Kuda plovi ovaj brod
SPC - Sekta Pravoslavne Crkve opasno se približila mračnim silama zla, pedofilije, srebroljublja, destrukcije i mračnjaštva.
Poslali su Lucifera u penziju i preuzeli posao.
Porfirije
28.02.2024 •
15:16
@Верник
Znaš onaj buđavi hit... Na siluuu, ništa mi ne možeš na silu... Eeee
Marko
28.02.2024 •
14:59
Vi probajte da izglasate tu izmenu, pa se vidimo na ulici ponovo... A i izbori su blizu, uvek zgodno vreme da drndaš ljude na organizovan protest.
Makarije Čudotvorac
28.02.2024 •
14:54
Ljezi, opušti se :)
Верник
28.02.2024 •
14:49
Слава Оцу, Сину и Светоме Духу
Нека звона будућега храма громко загрме целим Лиманом,
Нека разбуде уснуло становништво лиманско,
Нека отворе скамењена срца Лиманаца за веру и Господа,
Нека расту нове генерације обожене и љубављу испуњене омладине!
Слава Господу!
Boki
28.02.2024 •
14:48
Pre desetak godina dobije Liman mladog paroha koji je, pun energije, krenuo da lobira za novu crkvu. Tražio je lokaciju kod rektorata i u limanskom parku, ali je odbijen. Grad mu je ponudio u tekstu pomenutu lokaciji, ali je to paroh odbio jer je smatrao da je lokacija zbog Štranda i buke sa mosta neprimerena. Organizovao je i potpisivanje za novu crkvu. Nije sastavio na Limanu ni godinu dana, a sada je jasno i zašto
Gaj
28.02.2024 •
14:45
21. vek ili neki srednji? Ko, sem muslimana , gradi u ovom veku verske objekte? Neće tako nakupiti vernike, već poštenim odnosom prema društvu, pomaganjem, donacijama i ulaganjem u izgradnju objekata koje koriste svi ljudi ( bolnice, parkovi, obdaništa, škole).
Saša
28.02.2024 •
14:35
Bacili su nam kosku da se glodjemo, dok oni pored nas voze avione i kamione drugih problema.
Mene samo zanima da upamtim ime i prezime svih ovih osoba koji su predložili ovaj urbanistički plan i gradske oce koji stoje iza toga.
Da im možemo podići spomenik gluposti.
Mislim sve u svoje vreme
pajo patak
28.02.2024 •
14:31
dragi moderatori:
zašto kada napišem komentar Лиманцу, uvek prođe oko pola minuta dok mi računar ne samelje krug gore levo, a posle dobijam od Googla obaveštenje u novlašćenom pokušaju upada u nalog ?
Limanka
28.02.2024 •
14:30
Ovi sns se baš trude da okrenu ceo narod protiv sebe! Do sad sam bila politički neopredeljena. Nakon ovoga krećem na proteste!
Opaaa eve ih botine
28.02.2024 •
14:30
Prvih 100 komentara normalnih, protiv ove posasti. Oko 13h se razmrdala drzavna preduzeca, pozvali ih da se ukljuce.
E botine prosecne, i da ste se doselili izgradite kicmu. Dajte nadjite posao da vas ne ucenjuju
Pokojni Čika Franja
28.02.2024 •
14:24
ovo ne bi trebalo da prođe
Mišljenja sam da grad ima sasvim dovoljan broj bogomoljâ na svojoj teritoriji. Priča se o zelenim oazama, a vrlo tendenciozno ne spominje da će sama građevina (crkva i propratni objekti) biti „cigla-beton-gvožđe varijanta”. Veća crkva za građane je drvo, šuma, park, ili neka zelena površina, nego gomila kamena, železa, srebra, i zlata. Prvo, korisnija je „zelena crkva” (čitaj „park”) za životnu sredinu — ne narušava se ekosistem, a drugo, ovom gradu još kiseonika može samo dobro doći. Plus, manje košta. Porazmislite o tome. Ako se molite, možete to i ispod drveta činiti, zar ne? Prvobitne ljudske zajednice su se i molile u svetim gajevima, šumarcima, a verovalo se i da je određeno drveće sveto. Najzad, i to drvo je Božja tvorevina, za one koji biraju da veruju u to. Sve najbolje . . .
Komšija
28.02.2024 •
14:18
@mrva
Ništa peticija, samo usrana motka.
pajo patak
28.02.2024 •
14:18
@Лиманац
Нека звона новог храма пројезде међу силним бетоном лиманским, све у славу Божју!
Neka neuronske sinapse projezde tvojom glavom, sve u slavu mozga, koga nemaš.
Djura
28.02.2024 •
14:17
Crkvena mafija
Od limana do centra je par kilometara. Tu ima crkvi ako nekom treba. Ovo.je kriminalna organizacija i oduzimanje zemljišta. Ako je cilj povećanje zelenih površina onda treba izbaciti neplanski izgradnju. Premestiti stadion kod auto puta i pretvoriti taj deo u lep park.
Joca
28.02.2024 •
14:15
Trenutno stanje
U gradu trenutno ima toliko iskrenih vernika da bi stali u jednu crkvu, kada kazem iskren mislim na coveka koji okrene drugi obraz kada ga udaris koji ako ima dvoje pari cipela jedne ce da pokloni, koji sa empatijom koraca kroz ovaj svet, ne mislim na brojanice, srpske majke, tri prsta, ikone, svece, krstenja i ostalo kvazivernistvo... Vernika skoro da vise i nema, tako da umesto crkve posadite kladionicu u tom hramu cete naci danas vrle oceve i momke, iz keca u iks to je molitva...
a?
28.02.2024 •
14:14
Koja glava ovo izmisli?
Vesna
28.02.2024 •
14:11
Uzas
Vrhunac urbanističkog ludila, naprednjaci su nadmašili sami sebe, zar toliko mrze NS?!
Dragec
28.02.2024 •
14:10
Sto dalje
Sto dalje od crkve, to blizi Bogu!
/
28.02.2024 •
14:05
/
a vi stvarno verujete da ce strand opstati?
kada sagrade ns na vodi do spica pa oligarhija izvede svoje camce
stran nece biti siri od 200m.
ne zaboravite da su dva puta vec pokrali pare za izmestanje marine.
dobice je od dodika
Gari
28.02.2024 •
13:59
Ne znaju sta ce sa novcem plus im drzava daje sakom i kapom pa poceli religiju na silu da guraju ljudima pod nos.
Popovi smirite se!!!
трећа
28.02.2024 •
13:52
Ја сам против тога
Градите школе!
mrva
28.02.2024 •
13:44
Protiv ove sulude i nakaradne ideje mora peticija i da se iživljavanju nad gradom stane na put! Ovo je naš grad!
andrija
28.02.2024 •
13:41
E da se ja pitam...
@ZB360
28.02.2024 • 12:18
Oćel biti katolički ili pravoslavni ili nedaj Bože multikonfesionalni??? Pitam za druga.
kao sto se ne pitam ... ja bi tamo crkve na lezecem tocku izgradio... jednu pored druge ...koji se okrece pa nek svako uskace koje je koje vere u svoju crkvu ... bila bi prava verska atrakcija .... ali ima problem sa krugom nece sve crkve stati... koliko ima vera ...i sve prave...
A zasto da se okrece crkva na tockovima ...to je zbog zdravlja popova... i atrakcije jer toga nema nigde u svetu...koliko bi tek prosperirao NS od turista...
Новосађанин
28.02.2024 •
13:32
И треба.
Било је и време да Лиман добије своју цркву.
Није ми најјаснији „духовити наслов”, као да га је писао неко ко нема додирних тачака са вером и молитвом.
Ови што су се острвили на Цркву само показују своју искључивост и нетрпељивост, њима на част.
Изградња овог верског објекта има пуну подршку грађана, а гласна мањина ће увек бити ту да покуша да опструише овакве пројекте, безуспешно, по обичају.
Nemus
28.02.2024 •
13:30
Sramota
Crkva, neoporezovana agencija za sve, i svašta. Bog ih je odavno napustio, tamo se mole onom drugom... Sekta, koja svojom vrhuškom verno prati sektu na vlasti.
Pogodi ko je
28.02.2024 •
13:21
Hajde da vas vidim da kao u Temisvaru duz reke bude park. Sve,ali bas svemora biti zagadjeno srBizmom, a pod time mislim ono lose jer je to postalo sinomim loseg, primitivnog, zatucanog, prljavog i skrnavog, neobrazovanog... Iznenadite me pa stvorite nekada nesto dobro. Dok je u Novom Sadu bilo vise kultura licio je na grad a sada kada su drugi proterani ovo je kasaba.
Limanac
28.02.2024 •
13:18
Nece proci
A da pitaju mestane? To se nisu pomislili. Sramota. Nadam se da ce Limanci spreciti ovu nebulozu.
Nudistkinja
28.02.2024 •
13:15
Pitanjac
Hoćemo li hoćemo li moći u kupaćem u Štrand crkvu?
Ovo je ozbiljan iskorak SPCa u budućnost, jeeee.
WW
28.02.2024 •
13:10
@ volem NS
Vratila im restitucija ali su to popovi uzeli sebi. Sad se dobro grebu o grad. Večiti grebatori. Štrand će biti pravo ruglo i ubrzo opustošiti. Ićićemo na bazene tamo još nema popova
andrija
28.02.2024 •
13:10
Sta se cudite mora se...
jer dosta se slilo deviza... jer ne prodaje se svaki dan KiM... moraju se negde skuciti ljudi...a sad malo tamo malo ovamo onamo..seobe III deo uveliko traju... ne budite na kraju srca...
NS
28.02.2024 •
13:04
Da popovi pare oči na zgodne devojke u kupaćem. Ovo je sramota i ruglo za grad
Toma
28.02.2024 •
13:03
kriminal
Okupatorska kazna za liman.
Vladan
28.02.2024 •
13:00
@Liman 2
Dosta je bilo tvoje vere što palite lomače i izvodite slične cirkuse. Za odlazak u crkvu ćeš i dalje morati negde drugde.
Limanka
28.02.2024 •
12:57
Hvala, ne treba, imamo Bezu.
Volem Ns
28.02.2024 •
12:54
ta mante ga se vise
Zar crkve nemaju svoje zemljiste,na kojem mogu da grade verske objekte?Vraceno im je restitucijom puno.Blizu plaze i reke treba da bude zelenilo,setaliste,sadrzaji za decu,decji kulturni i rekreativni centar i sl. sadrzaji za mlade i sve sugradjane
Vandrokaš
28.02.2024 •
12:52
E, baš da vidim!
nevera
28.02.2024 •
12:50
Jao! Imaćemo crkvu svetog Štranda mirotočivog!
Petar
28.02.2024 •
12:50
Glupost
Izgradite parking, olaksajte zivot ljudima.
mile
28.02.2024 •
12:47
Lakše im je da zaglupljuju narod.
Vladimir
28.02.2024 •
12:40
Osveta
Treba se osvetiti limancima za glasove na svim izborima u posledjih 30 godina. Ostaviti im svo smeće po ulicama, kompost od lišća opalog, a neočišćenog u poslednje tri sezone, ali im treba napraviti crkvu. I ustaškim simbolima skrnaviti mural Balaševiću. Jer, bolnica i škola imamo previše, putevi nam ionako ne trebaju, crkava nam fali.
Zebra
28.02.2024 •
12:38
NS se zadnjih 20 godina uništava! Samo napred! Gazi!
zgroŽena
28.02.2024 •
12:38
Povraća mi se
Zare
28.02.2024 •
12:37
Zar vladika (vise mu ime ne znam) nije zabranio Zmajeve decije igre u Zmaj Jovinoj ulici a sada bi da natekoce crkcu gde je leti naprometnije.
Bob Rock
28.02.2024 •
12:33
E to nam treba! Dosta sa školama i vrtićima, malo tržni centri i crkve!!!
Al da bude u Gračanica stilu, ne tu neka bezveze!
Marija
28.02.2024 •
12:33
Nas neko
Pa sta ce tolike crkve!
Aman dajte te pare za lecenje deci! Pomoc ugrozenima! Sram vas bilo! Ne peru se tako gresi! Zasadite drvored i stavite krst kao u Grckoj i oko njega klupe. Mi od nasih para gradimo hram sv Save dajte te pare za hram da ne moramo mi
Krstiće se i ko neće
28.02.2024 •
12:33
SrBstvo na sterodima u glavnom gradu Vojvodine.
Obnovite pasoše, srbi su ponovo krenuli u osvajanja, a samo smo mi ostali.
Budite spremni za bežanje, biće kasno kad se Dunav zaledi.
Novosadjanka
28.02.2024 •
12:31
Dosta!
Gradite bolnice, škole, pozorišta. Dosta više verskih objekata. Kladionice i crkve kao pečurke posle kiše. Grozno.
Koferce
28.02.2024 •
12:31
ahahahaha pa ovo je potpuni hit!!!!!!!
Pa nemam reci vise sta se pravi od ovog grada, jos samo ja nisam nazidao nesto na sred centra, svi drugi jesu...
B
28.02.2024 •
12:31
Da li za crkvu važi zaštita od buke ili su i po tome iznad zakona pa se na Limanu više neće moći spavati?
Buda
28.02.2024 •
12:30
Nek se potrude da povećaju broj škola i vrtića.
Nehumano je da bude toliko dece u odeljenjima. Nije ni čudo što su non stop bolesni
Srđan
28.02.2024 •
12:29
Sledeći korak...
... biće zahtev za zabranom šetanja u kupaćim u okolini, jer to vređa osećanja vladike..
V
28.02.2024 •
12:29
Povecaće zelene površine tako što će na zelenoj površini izgraditi crkvu?
Svetlana
28.02.2024 •
12:28
Oni ozbiljno nameravaju da svaki kvart Novog Sada ima po jednu obaveznu crkvu i kladionicu. Zamislite da jednog dana pocnu da zidaju nove vrtice, ili domove zdravlja i zaposle nekog sposobnog u tim ustanovama.
Carls Tejlor
28.02.2024 •
12:26
Glupost i nesreca srpskog naroda meri se brojem pravoslavnih crkava po kvadratnom kilometru.
Tetka
28.02.2024 •
12:21
Bravo
U vrticima mesta nema.
Skole se raspadaju.
Igralista za decu nedovoljno.
Neka su nam prioriteti verski objekti.
Ivan
28.02.2024 •
12:19
Dokle?
Dokle više gradnje crkava? Novi Sad neće više biti srpska Atina, već srpska Sveta gora.
U Novom Sadu žive i ljudi druge veroispovesti, tako je uvek bilo, dok Novi Sad bio pravi grad. Sada postao seljana.
Vucevic
28.02.2024 •
12:19
Katastrofa! Propast i sunovrat!
Cam
28.02.2024 •
12:18
Zelena površina
Mislim da bi zelena površina koja je planirana, i gde bi moglo da se sedi na travi ispod drveća, bila mnogo veća da se ne planira i crkva. Grad je pun novoizgrađenih crkvi a sve je manje zelenih površina.
ZB360
28.02.2024 •
12:18
Oćel biti katolički ili pravoslavni ili nedaj Bože multikonfesionalni??? Pitam za druga.
boki2
28.02.2024 •
12:17
koji će nam crkva gradite vrtiće ,bazene škole kakve koristi od crkava ili zbog pranja para
Joca
28.02.2024 •
12:15
Pravac srednji vek! To!
VladaN
28.02.2024 •
12:13
Da li su…
… normalni? Ovo je retoričko pitanje. Odgovor je poznat.
Liman
28.02.2024 •
12:13
Zemljište je već poklonjeno crkvi. Da li želimo da nam zvone zvona pod prozorom?
Nebitna
28.02.2024 •
12:12
Genijalno
To samo sns lobanja moze da smisli! A paz da popovi ne daju ljudima da sede na travi kod njihove crkve! Stvarno sve veci i veci idiotluci
Pero
28.02.2024 •
12:08
vera
Muslimanski ?
Gordana
28.02.2024 •
12:07
Crkva
Oprosti im boze, ne znaju sta cine.
Liman
28.02.2024 •
12:05
Čini mi se da je akcent na koncept baru i sedenju na travi, a izgleda da povećanje broja zelenih površina ne može bez povećanja broja verskih objekata.
Zare
28.02.2024 •
12:05
Ni sto novih crkava u Novom Sadu nece obrisati boljsevizam iz dusa novih Novosadjana.
Milan NS
28.02.2024 •
12:03
Svetosaaaaavlje
niče pored Štranda.
"Žuta kuća" vam nikad neće zaboraviti ni oprostiti.
Miša
28.02.2024 •
12:03
Gradjenje crkve pored štranda
Obidjite novosadske crkve radnim danima i videćete da su prazne vi zidate sve pogrešno mesto škole i obdaništa vi zidate crkve koje zvrje prazne
Sava
28.02.2024 •
12:02
rusofili i AV radikali u ekstazi...
Marko
28.02.2024 •
12:01
Zar nije jednostavnije da se napravi ili proširi park, ako je u pitanju briga za zelene površine? Više verskih objekata nam zaista ne treba u trenutku kada nema dovoljno mesta u vrtićima i parkova.
SPC želi da napravi crkvu oko Limanskog parka ili u Limanskom parku već oko 2 decenije koliko znam. Zelena oaza je zaista loš izgovor, crkva naplaćuje sve i svašta i upravlja portom, mogu tu da naprave i parking za vladiku ako hoće. U Kornelija Stankovića postoji crkva sa ogromnim dvorištem, nikad nisam video da tu neko "sedi na travi i ispod drveća".
Hm...
28.02.2024 •
12:01
Zašto mi se sad javlja ona čuvena scena iz filma "Čudo neviđeno"...sa ocem Makarijem i ocem Leontijem?
Liman
28.02.2024 •
12:00
Divota
Drage komšije neka nam je bog upomoći ako sagrade crkvu pored štranda.Moja devojka i njene komšije ne spavaju od kako je proradila crkva na grbavici.Zvona zvone po ceo božji dan.Užas.
Heretic
28.02.2024 •
11:58
Odvratno.
Jaja
28.02.2024 •
11:55
Necemo skole ni vrtice, necemo bolnice, ali jako nam fali stadiona i crkvi!
sale
28.02.2024 •
11:55
razuma bez
Sreca pa su (kako to patriJotska opozicija voli da kaze) na vlasti "proklete komuljare i njihovi potomci", inace, ko zna koliko bi jos crkava bilo izgradjeno narodnim parama (dok se skole i bolnice raspadaju) da su oni vladajuci...
Bole
28.02.2024 •
11:54
Bole
Pravoslavna Dzamahirija.
Batman
28.02.2024 •
11:53
Gospode Bože
Opšte je poznato da je "urbanistima", pod vođstvom gospodina Miladinovića, Bog oduzeo i mozak i dušu, pa da se pomolimo za njih da ne gore u Paklu.
Mmmm
28.02.2024 •
11:52
Nemoj slucajno da ste uredili park umesto crkve! Svezeg vazduha nam ne treba! Bas nam je lepo sa ovim smrdljivim. Ali zato da bogu molimo pre nego udjemo u zagadjenu vodu Dunava,u koju se svasta nesto izlilo u poslednje vreme,pozdravljam!
Prva Srbija
28.02.2024 •
11:52
!!!
Nadam se da će nova vlast poništiti ovu odluku. Postali smo neprosvećena džamahirija.
Jedna od mnogih
28.02.2024 •
11:51
Koji
... je kreten ovo smislio? Koji? Pa stvarno, je l ovde ima ikog normalnog? Samo nemojte da počnete sa onim " ova je protiv verskih objekata, Boga i bla, bla...". Umetnici ste da izgradite nepotreban objekat na najneadekvatnijem mestu!!!!
Brat Djura
28.02.2024 •
11:51
...
...samo fali jos jedna crkva u NS. Sta ce nam parkinzi, zabavista, skole, bolnice i slicni nepotrebni sadrzaji. Zar ne mogu vernici da prosetaju do Saborne crkve ili neke u blizini, nego mora svaki kvart da ima svoju bogomolju. Alo urbanisti, 21-vi vek je, a vi ste izgleda zaostali u 15-tom??? Raspad sistema...
beeeeee
28.02.2024 •
11:49
Definitivno nisu normalni ...kod najlepšeg kupališta na Dunavu crkva ?!?
Već ih ima na svakom ćošku !!!!!!!!!
Da li u ovom, sada, jadnom Gradu ima ko pri zdravoj pameti ?!?!?!
Mile
28.02.2024 •
11:47
Jos crkvi! Jer narod nije dovoljno zatucan. Bravo.
ekosremac
28.02.2024 •
11:46
jel to na fali
e,. i za kuce i za mace da imaju di da overavaju svoju teritoriju,.nego stvarno zasto Liman nema crkvicu??
Liman VII
28.02.2024 •
11:45
Crkvene zelene površine nisu javne, uglavnom su ograđene kapijom. Pogledajte crkvu na Detelinari, svo zelenilo je iza kapije i ključa. Da li neko razmišlja o tome?
Glupost
28.02.2024 •
11:43
neviđena
Je l' to da bi popovi imali bolji pogled na decu koja se kupaju? Da se neko ne udavi, na to sam mislio.
Limanac
28.02.2024 •
11:43
Talibani.
mrva
28.02.2024 •
11:41
Pa pošto su "svi isti".. uživajte da vam "manjača" uređuje grad. Pravoslavna džamahirija, "država" u raljama kriminala i SPC. Kada jednom kriminalci koji sada podređuju grad vlastitim privatnim interesima i uređuju ga kao nekakav svoj plac na Romaniji, sjašu sa vlasti i budu pohapšeni.. počistiti livadu ponovo i napraviti pristojan park!
Salamander
28.02.2024 •
11:40
kako ogaditi crkvu?
Jednostavno: samo raditi tako kako radi SPC i spregnuta partija.
U crkvu ne verujem.
Crkve su preduzeća za zloupotrebu religija.
Teraju verujuće, da ne veruju.
Uzalud.
Mi koji nemamo žigove, nismo u njihovom igrokazu zla.
Нећемо тако
28.02.2024 •
11:40
.
Прави Новосађан се моли по шопинг моловима.
Ciri
28.02.2024 •
11:38
Gde bre da metnu tamo crkvu, neka je grade sebi u dnevnim sobama, idioti neopevani.
HAhaha
28.02.2024 •
11:36
Dobar naslov , mada ovde ni molitva ne pomaze.Cemu tolike bogomolje? Nisam nevernik ali mislim da ce biti neograniceno vremena za onaj zivot posle i za molitve. Bolje da su planirali nesto da se uziva dok smo na ovom svetu.Ima crkava i vise neg sto treba.
Liman I
28.02.2024 •
11:34
Kakva glupost!!!
Separatista
28.02.2024 •
11:33
Napravite park! Da možemo da dišemo čistiji vazduh! Pa dokle više i koliko crkava treba da imamo????
misa
28.02.2024 •
11:32
Te crkve su pranje para 100%
Idem sa porodicom jednom nedeljno u crkvu i nikad nisam video vise od 20 ljudi. Dodju za Bozic i Uskrs i to je to. Ne razumem zasto umesto jos jedne crkve ne moze da se napravi uredjena zelena povrsina gde i stari i mladi mogu da dodju i uzivaju. A kostalo bi mnogo manje!
komša
28.02.2024 •
11:32
Komšije kad krećemo da se orgamizujemo?
Laloš
28.02.2024 •
11:31
Kakav civilizacijski napredak posle Žute kuće crkva u vizantijskom stilu.
Mihajlo
28.02.2024 •
11:31
I naravno...
..kladionica ili pet shop. Pet shop na 1000m2 je novi biznis za pranje love izgleda...
Racunica
28.02.2024 •
11:30
na kojoj tacno lokaciji bi bio verski objekat?
samo da nije nekadasnja lokacija zute kuce.
Ćoravi desk
28.02.2024 •
11:29
Ma da, samo nam fale crkve, kao nema ih dovoljno u gradu.
Vojvodjanin
28.02.2024 •
11:28
FUJ
Više crkava nego vernika. U Novom Sadu ima crkava na svakom ćošku. Ovo je sekularna država.NAPRAVITE PARKOVE!!!
Ivana
28.02.2024 •
11:27
Zašto nam je potrebno još crkava?
I da li je to primereno mesto za verski objekat?
Sad najbolje da u svakoj ulici napravimo po jednu crkvu.
Sedam
28.02.2024 •
11:25
...vam mater okupacionu!
Uzgred, prateća slika je potpuno neadekvatna: sigurno se neće graditi crkva po ugledu na tradicionalnu vojvođansku baroknu arhitekturu, nego neka kopija srbijanskog srednjevekovnog
PajO PatriJota
28.02.2024 •
11:25
Uzas
Uzas sta je Novi Sad docekao sa ovim divljacima.
reri
28.02.2024 •
11:24
ahahahaha
krstiće se i ko neće
Zokins
28.02.2024 •
11:23
crkve
Knjige , gospodo,a ne zvona i praporci !! - Dosiitej Obradović
Ko je tražio crkvu ?
pročitajte
28.02.2024 •
11:22
Crkva kraj Štranda sa popovima u crnom i vernicima propisno obučenim, a kraj crkve parking gde dolaze u kupaćem, minićima, poluprovidnim helankama, dekolteima, šorcevima, u kolima u kojima trešti glasna muzika, RnB, Rap, domaći Gangsta-Style, sa skuterima i velikim bučnim motorima.
I to je normalno, kejom se trči u šrocevima, helankama...
Lala
28.02.2024 •
11:22
Molba
Ako moze bas kad mora da bude vojvodja nska, a ne srbijanska arhitektura.
LimanacNS
28.02.2024 •
11:20
Iskreno, više volim da se zidaju crkve po gradu, nego Galensare. Manji objekat, na većoj površini, deluje kao spomenik kulture, vernici imaju gde da dođu, a turisti da vide. Još ako se okolina uredi, onda je lepo i prijatno. Oko crkve na Naselju je puno zelenila i dece, a i crkva na Detelinari je jako lepo osmišljena, samo da se uredi do kraja. Mnogo lepši prizori nego da je na tim placevima napravljeno 1000 stanova. I još uz sve to, ostaje kao istorijski objekat.
Nena
28.02.2024 •
11:17
Oprosti im Boze, ne znaju sta rade
Talac
28.02.2024 •
11:16
Pa da li ste normalni...
Posmatrač
28.02.2024 •
11:16
Samo urbano
"Da se pomolite za mesto" - lepo rečeno
Vidoviti Limanac
28.02.2024 •
11:16
Užas
Komšije pobunite se.
Još smo samo mi na limanima ostali bez crkava i moglo bi tako i ostati....
Misa
28.02.2024 •
11:14
Dodajte i mcdonalds
Ozelenjavanje povrsine ce se vrsiti izgradnjom crkve... Sve receno.
Moze npr. Budisticki hram. Toga nema. Pravoslavnih crkava ko pecuraka posle kise. I da, obavezno nema predaje i mural kad se vojska na kokosovo vrati.
Zamenik zamenika
28.02.2024 •
11:13
Bože sačuvaj.
stari novosađanin
28.02.2024 •
11:13
parking na štrandu
Ovo bi, smatraju urbanisti, trebalo da dozvoli veću slobodu kretanja i korišćenja prostora i van staza, a i "sedenje na travi i ispod drveća". A I NEZABORAVNE VEČERI U KOLIMA U DVOJE ISPOD DRVEĆA ISPRED ŠTRANDA! Hvala što ste me potsetili na divne dane iz mladosti.
Milenko
28.02.2024 •
11:11
Losa ideja
Nije pametno mesati babe i zabe! Svestenim licima smetaju bucne manifestacije u centru a sada se priblizavaju najbucnijoj zabavnoj povrsini za mlade. Crkvi je ipak mesto u mirnom i prostranom okruzenju .
Limanac
28.02.2024 •
11:10
Nama nama pomoci mada kakvi smo ni ne zasluzujemo nista bolje.
red justice
28.02.2024 •
11:09
Dabogda se Dunav izlio i potopio ceo ovaj propali grad.
Лиманац
28.02.2024 •
11:08
Слава Господу!
Место на ком је у Погрому 1942. страдао огроман број наших суграђана треба да буде и биће место на ком ће се изградити храм, а око ког ће се народ сабирати и одавати помен страдалницима.
Изградња храма на територији Лимана култивисаће духовну пустињу на простору тог дела града.
Нека звона новог храма пројезде међу силним бетоном лиманским, све у славу Божју!
Novosadjanin
28.02.2024 •
11:06
Još jedna uzurpacija prostora
Još jedna uzurpacija slobodnih zelenih površina, a crkava ima na svakom ćošku dok igrališta za decu nema.
Marija
28.02.2024 •
11:06
Nas neko
Pa sta ce tolike crkve!
Aman dajte te pare za lecenje deci! Pomoc ugrozenima! Sram vas bilo! Ne peru se tako gresi! Zasadite drvored i stavite krst kao u Grckoj i oko njega klupe. Mi od nasih para gradimo hram sv Save dajte te pare za hram da ne moramo mi
Jogi Letač
28.02.2024 •
11:04
Da li sam ja dobro pročitao? Na delu koji je sada zelena površina će se graditi crkveni objekat okružen zelenilom kako bi se povećalo zelenilo?
Anita
28.02.2024 •
11:03
Vrtići nam ne trebaju,samo crkve!!
Bojan
28.02.2024 •
11:03
Kad se skupimo da ovo blokiramo konačno ćemo imati priliku da vidimo da li ćirilični limanac sme da izviri iz svoje rupe xD
B
28.02.2024 •
11:02
Patetično
Crkva pored Štranda...
Tome mogu da se obraduju popovi i dileri sa istetoviranim Ostrogom na bicepsu.
Zoran
28.02.2024 •
11:02
Konačno
Konačno da i Liman dobije crkvu.
Ceo Liman "se moli" u Sabornoj i još pola grada.
Liman je pravljen za vreme komunizma pa nije bilo predviđeno da bude crkva...
Građanin
28.02.2024 •
11:02
Pa ovo je nizdrživo
Ni sada nema dovoljno parkinga, a šta će tek da bude kada se deo pretvori u pcrkveno dvorište. Limancima samo još crkva treba, svega ostalog ima dovoljno: i vrtića i škola i parkinga i igrališa za decu i zelenih površina i svega drugog. Možda odmah uz crkvu da se naprave i jedna džamija i jedna sinagoga, da se nađu.
Jovan Deretic
28.02.2024 •
11:01
Protestantska crkva?
nadam se, drugih vec ima previse, sa po 15 max vernika...
Šanel od Kokoa
28.02.2024 •
11:01
Crkva pored Štranda?! Ima li idiotskijeg mesta za bogomolju?! Urbanisti, vratite diplome!!
Haha
28.02.2024 •
11:01
Stvarno teba jos jedna crkva.
Gradite
28.02.2024 •
10:59
i
Gradićete vi kako vam volja i postavite oca Branka. Tzv izlečitelja narkomana i alkoholičara, a voli noću da prošeta sa svojim saradnicima Zmaj Jovinoj mrtvi pijani.
/
28.02.2024 •
10:58
/
kako se gradjenjem povecava zelena povrsina?
crkve su na detelinari i naselju napravljene preko mesta za parkove
nesto ne lici da se zelenilo uvelicalo
Štrandoje
28.02.2024 •
10:58
Uskoro
Gde god nađeš zgodno mesto , ti crkvu posadi ....biće više crkava nego drva ...
Liman 2
28.02.2024 •
10:57
Pravo rešenje
Konačno i mi Limanci da dočekamo izgradnju Pravoslavne crkve.
Sada vi ateisti i protivnici izgradnje lupajte minuse, osim mržnje ništa drugo ne očekujemo od vas.
Ovo nikoga ne ugrožava, samo nas pustite da mirno ispovedamo svoju veru.
Vucevic
28.02.2024 •
10:57
Katastrofa! Propast i sunovrat!
Amin
28.02.2024 •
10:57
Uz Božiju pomoć,niknuće tu velelepni Hram Gospodnji na radost većine nas verujućih Novosađana.Amin,Bože daj !
Frenki
28.02.2024 •
10:56
E budalaštine majko mila.. Čemu??
brktsmr
28.02.2024 •
10:56
Prioriteti
A nisu mogle te pare u Betaniju?
I
28.02.2024 •
10:56
krstove da "sadite" po gradu umesto drveca, samo cete pojačati averziju prema religiji sa ovakvim alavim popovima. Gde su dečija igrališta, gde su vrtici, gde su obnovljene i nove škole? Posadite i u Promenadi i po marketima i tržnim centrima po jednu crkvu, da se krste ljudi gledajuci cene po radnjama.
igor_t
28.02.2024 •
10:55
Ah da, strand i crkva bas idu ruku pod ruku.
Umesto da nam se ljudi i deca bave gradjanskim vaspitanjem, mi gradimo bogomolje za nase "posteno" svestenstvo.
Aleksej
28.02.2024 •
10:54
Xexe
Hahahahahaha joj covece najbolji naslov za duze vreme, autor zasluzuje nagradu :D :D :D
Mastodont
28.02.2024 •
10:54
Neće tu nikad biti crkva.
Dušan
28.02.2024 •
10:54
I treba crkva.
Evo lično ću da paltim da se sagradi.
Mile
28.02.2024 •
10:53
Po nekom starom urbanističkom planu, crkva na Limanu je trebala da bude tamo gde je sada Park city, na uglu N. Fronta i Šekspirove. Dok tu parcelu behaton Mirović nije prodao Aleksandar gradnji....
Vlade
28.02.2024 •
10:53
Je-**-te…
nebitno
28.02.2024 •
10:51
Tacno je bolje da naprave kompleks zgradi nego crkve
khm
28.02.2024 •
10:51
Tuzno je gde mi zivimo
TAZ
28.02.2024 •
10:50
PDV
Umesto da se zidaju nove škole po gradu, oni daju pare za crkve...
LIMAN
28.02.2024 •
10:49
llllll
Samo još fali ckva tamo.
ex chapman
28.02.2024 •
10:49
crkva
ne treba
parking - smanjite malo to vozikanje braco Amerikanci
jel mora bas svuda i uvek da se ide kolima?
nego ukinite vi te kafice po strandu. dosta je 2 prema vodi i dva nazad oko kabina. vratite Strand Strandarosima :)
gradjaninX
28.02.2024 •
10:48
Gradice crkvu na Bulevaru Despota Stefana? Crkva, na Bulevaru? Bolje da nista ne dirate.
mikac
28.02.2024 •
10:45
ne treba ljudima parking - ljudima trebaju crkve
Dr Vucelja
28.02.2024 •
10:42
Super
Super u tom delu bas ima malo objekata upravo to je ono sto ie falilo ovom gradu.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Gradiće se crkva pored parkinga kod Štranda - da se pomolite za mesto
Autor: 021.rs
Novi Sad
•28.02.2024.
•10:37 > 14:24
Komentari 276
Gola
Vladan
Bojan
Totalno možemo i hoćemo. Kad smo zabranili garaže na sprat pod našim prozorima šta je jedna nakaradna sektaška šupa?
LimanIV
Милош
Miša
Krstić
Plaćač poreza
Čika Pera
Varg Vikernes
novosađanin
Sasa
Veka
Vladan
Slažem se, a vama crkvu još manje.
Spale
@Branko
Šta ti Branko nije jasno?
Da li stvarno ne vidiš ili se praviš?
Komentari protiv građana su organizovana sns ekipa, koja radi po nalogu (botovi).
“Probude” se organizovano (istovremeno) kada dobiju nalog i smernice, kako da botuju (u kom pravcu).
Sada jasno?
Милан
realno
Novi Sad
Ako je to parcela ciji je vlasnik crkva, onda neka gradi. U suprotnom, ostavite djeci ,ne otimajte sns nasilnici.
/
/
da crkva stane u interese naroda pa ajd da joj i progledamo.
ali ovako nije zasluzila
/
Branko
Šta se to dešava?
Može li neko da cimne administratora sajta da pita?
Limanac
E jes vala ruglo, paljba s tim od nas što dalje.
G pen
Ime
ZIVI od naseg novca. Strah je ogroman. Produzena ruka Putina, Dodika i SNS-a. Dobro , to je vekovna politika. Pitanje je samo zasto sad? Pa potrebno je skrenuti paznju od tekucih događaja. Od pitanja statusa Vojvodine. Nisam cuo da je Putin tj. Dodik dao donaciju za izgradnju crkve. Mozda jeste da mi ne znamo.
Novi Sad je zagađen grad. Kultura stanovanja i zivota je unazađena da bi ličio na kasabu. Tako je blizi nekim ljudima. Mesecima je centar grada u nekom "sređivanju" bez reda i kraja. Ne mogu srušiti IV to je sad problem Trn u oku SNS. Nis su poklonili - a šta sa ovim? Pa ni jedan grad u Srbiji nema ovakvu građevinu , samo NS. Pa to ne može. To je problem jer svedoči o nekom vremenu i o postojanju Vojvodine kao entitetu cija se kultura ne moze izbrisati.Nezgodno.
Maxmad
@Pavle
Иван Вањошка
Ivan
Zaboravio/la si Liman V! Da ga posvete presvetom Dodikari?
Arkadije
hehehee...
besposlen
Novosadjanka
Zgranuti ekolog
Spiridon Kopicl
Zar ne zvuci kao Alan Ford?
Iskrenom verniku ne treba zgrada.
Ici u crkvu i govoriti za sebe da si zbog toga vernik je isto kao kad bi isao u garazu i govorio da si automobil.
Treba ubaciti u projekat izgradnje i garaze za njihove dzipeve, i oni su ljudi.
Brmm brmmm
Dzip, Dzip,
Dzip, Dzip
Bozja volja sinko .
Novosadjanin
komšinica
Mihajlo
Milan NS
Podbarac Original
Novi Sad nikada nije bio pravoslavni grad,pocetkom ratova 1990. i pojavom propalih komunista koji menjaju ime u SPS pocinje razaranje Novog Sada koje traje i danas,ukida se ta multikulturalnost i multikonfesionalnost,dovode su grad i na vlast okoreli nacionalisti i krece srbovanje.
Najlepsa crkva u gradu je crkva imena Marijinog,tebi poznata kao katedrala u centru grada i ne pripada pravoslavcima,u gradu imas jos nekoliko crkvi raznih nacionalnosti,a najpoznatije crkve koje pripadaju SPC su Saborna u centru i Almaska kod mene na Podbari,mozes doci sa Limana kejom kada god hoces u bilo koju.
Tvoj Lima1 je uvek bio okorelo komunisticki deo garad izgradjen pocetkom 60-tih godina zajedno sa univerzitetskim kampusom,pas su stanove prvo dobijali profesori,zatim vojna lica visih cinova i nosioci spomenica 1941. i razni partizani a zatekao se i neki civil,uglavnom su stanove tada dobijali,veoma retko je neko kupovao.
Drugi talas izgradnje Limana1 je krenuo pocetkom 80-tih,tada su naprevljene te zgrade u Drage Spasic,gerontoloski centar na Limanu 2 i jos neke zgrade a zajednicko za sve njih je da u crkvu nisu isli apsoluno nikada.
Sto se tice cena kvadrata na Limanu,to odredjuje trziste i tu je lokacija glavna stavka,ako je Telep 2300 eura,Veternik 2000.kod mene na Podbari 2.700,Radnicka 3.700 onda je cena od 3000 eura na Limanu 1 skroz ok,ako si nasao stan po te pare kupi ga odmah.
Ukoliko bas zelis da se molis,dodji kod nas na Podbaru.
T.
Nemanja
"Novi Sad je pravoslavni grad"...
More marš nazad u rupu iz koje si ispuzao.
Jarvis
Грађани Лимана
Limanac
Jelena
Joca
Kewa
Kole
Zorro
Vladika Grigorije
Na ovaj način želimo da preporučimo svima koji su imali ili će imati nameru da prilažu novac u izgradnju hramova, da planirana sredstva daju za uređenje ili izgradnju vrtića, škola, zdravstvenih ustanova i humanitarnih organizacija.
Particulare matter
ДД
SNC
Dragan
T
Srba
( neko bi rekao i zapišavanje teritorije )
Jogi
need for speed
Bivsi student
Sava
Pavle
Makarije
verči
Миле
Јесте и биће. Амин.
Novosadjanin
Plaćač poreza
Žile
Ovo neće moći!
Dodjos
Miljana Kulić
Lola
Na Limanu se završava velika crkva u Krilovoj.
Sale
@@@@
Ta nemojte
mmm
Mentalno razg.
NS Gari
Ne treba graditi crkvu na uštrb zelene površine!
Predlažem gradnju jedinstvene CRKVE NA VODI!!!
CRKVA NA VODI bio bi zaista jedinstven objekat, ne samo u Srbiji nego i u zemljama u okruženju!
Gradski oci i urbanisti, razmislite o mojoj jedinstvenoj ideji!
CRKVA NA VODI, taman tamo negde blizu VK Danubius, nizvodno od mosta.
andrija
28.02.2024 • 15:55
"Novosađani" moji
i razumeti procitano...
B
Lily
Pawlle
Novosađanka
Ne treba nam škola, vrtić, park, koncertna dvorana, nego crkva gde joj nije mesto.
Lea Doronjski
Kamilica
Da dolazite na Liturgiju videli bi ste da su crkve prepune prvenstveno mladih ljudi! I nije tako samo u Novom Sadu već po mnogim drugim mestima. Bez uvrede. Hristos je među nama!
Jovanka Orleanka
Boris
Vojvodjanin
Slavko
Steve
Svetlana
Ivanns
Bojan
Loše si čuo, memorijalni centar planiraju da grade kod mosta, s druge strane Kabela.
Ali bez brige, neće im ni ta budalaština proći.
Lila
Zbogom pameti
Rade
Duda
Kljaja
novosadjanka
Saglasan dok je tu velika platica a ne radi se baš nešto.
E urbamisti prodane duše!
Лиманац
Што се другог дела тиче, предлажем Вас да се информишете о добротворним активностима Епархије бачке, као и о Народним кухињама које иста снабдева.
НН
Dukka
Milko
Brabus
Linamac
Ako ga grad daje crkvi besplatno (ne vidim zasto bi, pa sve grade u zlatu), da li bi dala besplatno i katoličkoj crkvi, ili (nedajbože) budistima?
Predlažem da se licitira koja verska zajednica ce zidati tu!!!
Mima
Komšija
Zlurade komentare mogu da pišu samo kvazi Novosađani kojima ništa ne znače istorija i kultura našeg grada i oni koji su je gradili i živeli duhom Novog Sada...
Konkretno će se naći i imena članova porodice koje je moj deda poznavao i zaista mi je drago zbog toga....
Nana
Limanski novosadista
Čudan fun club. Naporni sa verom ko lgbt.
Otmite djeci
andrija
28.02.2024 • 14:45
21. vek ili neki srednji? Ko, sem muslimana , gradi u ovom veku verske objekte? Neće tako nakupiti vernike, već poštenim odnosom prema društvu, pomaganjem, donacijama i ulaganjem u izgradnju objekata koje koriste svi ljudi ( bolnice, parkovi, obdaništa, škole).
gospodinu Dragoslavu Bokanu...i jos par ljudima iz vlasti...pitaj i istoricara i geneticara za misljenje...naravno tu su seobe III... i naravno treba nove crkve...posto se Premudrost Bozja citaj Aja Sofija pretvorila iz muzeja u dzamiju... mislis da ce opstati Gracanica... parkovi i sva zelena povrsina se pretvara u beton zbog izgradjene kanalizacije vode struje puta... tako da nema vise postenja...samo privid... znaju sve to...ali novci su novci...
Zox
Zapravo, ovo je i dobro, pošto će samo pojačati odijum protiv korumpirane parapolitičke organizacije pod imenom SPC.
Daja
Gordana
Mali rit
Prestanite da otimate ionako premali zeleni prostor, sns aždaje!
Lala
комшиница
Манастир Свете Петке Изворске и монахиње које брину о ментално заосталој деци и имају дом за њих у свом конаку прогања та иста њихова црква! Па лимац, видећемо за ким ће звона да звоне! Не коме, него за ким!!!
Liman I
Leto na Limanu
Mr. No
Poslali su Lucifera u penziju i preuzeli posao.
Porfirije
Marko
Makarije Čudotvorac
Верник
Нека разбуде уснуло становништво лиманско,
Нека отворе скамењена срца Лиманаца за веру и Господа,
Нека расту нове генерације обожене и љубављу испуњене омладине!
Слава Господу!
Boki
Gaj
Saša
Mene samo zanima da upamtim ime i prezime svih ovih osoba koji su predložili ovaj urbanistički plan i gradske oce koji stoje iza toga.
Da im možemo podići spomenik gluposti.
Mislim sve u svoje vreme
pajo patak
Limanka
Opaaa eve ih botine
E botine prosecne, i da ste se doselili izgradite kicmu. Dajte nadjite posao da vas ne ucenjuju
Pokojni Čika Franja
Komšija
Ništa peticija, samo usrana motka.
pajo patak
Neka neuronske sinapse projezde tvojom glavom, sve u slavu mozga, koga nemaš.
Djura
Joca
a?
Vesna
Dragec
/
kada sagrade ns na vodi do spica pa oligarhija izvede svoje camce
stran nece biti siri od 200m.
ne zaboravite da su dva puta vec pokrali pare za izmestanje marine.
dobice je od dodika
Gari
Popovi smirite se!!!
трећа
mrva
andrija
28.02.2024 • 12:18
Oćel biti katolički ili pravoslavni ili nedaj Bože multikonfesionalni??? Pitam za druga.
kao sto se ne pitam ... ja bi tamo crkve na lezecem tocku izgradio... jednu pored druge ...koji se okrece pa nek svako uskace koje je koje vere u svoju crkvu ... bila bi prava verska atrakcija .... ali ima problem sa krugom nece sve crkve stati... koliko ima vera ...i sve prave...
A zasto da se okrece crkva na tockovima ...to je zbog zdravlja popova... i atrakcije jer toga nema nigde u svetu...koliko bi tek prosperirao NS od turista...
Новосађанин
Није ми најјаснији „духовити наслов”, као да га је писао неко ко нема додирних тачака са вером и молитвом.
Ови што су се острвили на Цркву само показују своју искључивост и нетрпељивост, њима на част.
Изградња овог верског објекта има пуну подршку грађана, а гласна мањина ће увек бити ту да покуша да опструише овакве пројекте, безуспешно, по обичају.
Nemus
Pogodi ko je
Limanac
Nudistkinja
Ovo je ozbiljan iskorak SPCa u budućnost, jeeee.
WW
andrija
NS
Toma
Vladan
Dosta je bilo tvoje vere što palite lomače i izvodite slične cirkuse. Za odlazak u crkvu ćeš i dalje morati negde drugde.
Limanka
Volem Ns
Vandrokaš
nevera
Petar
mile
Vladimir
Zebra
zgroŽena
Zare
Bob Rock
Al da bude u Gračanica stilu, ne tu neka bezveze!
Marija
Aman dajte te pare za lecenje deci! Pomoc ugrozenima! Sram vas bilo! Ne peru se tako gresi! Zasadite drvored i stavite krst kao u Grckoj i oko njega klupe. Mi od nasih para gradimo hram sv Save dajte te pare za hram da ne moramo mi
Krstiće se i ko neće
Obnovite pasoše, srbi su ponovo krenuli u osvajanja, a samo smo mi ostali.
Budite spremni za bežanje, biće kasno kad se Dunav zaledi.
Novosadjanka
Koferce
Pa nemam reci vise sta se pravi od ovog grada, jos samo ja nisam nazidao nesto na sred centra, svi drugi jesu...
B
Buda
Nehumano je da bude toliko dece u odeljenjima. Nije ni čudo što su non stop bolesni
Srđan
V
Svetlana
Carls Tejlor
Tetka
Skole se raspadaju.
Igralista za decu nedovoljno.
Neka su nam prioriteti verski objekti.
Ivan
U Novom Sadu žive i ljudi druge veroispovesti, tako je uvek bilo, dok Novi Sad bio pravi grad. Sada postao seljana.
Vucevic
Cam
ZB360
boki2
Joca
VladaN
Liman
Nebitna
Pero
Gordana
Liman
Zare
Milan NS
"Žuta kuća" vam nikad neće zaboraviti ni oprostiti.
Miša
Sava
Marko
SPC želi da napravi crkvu oko Limanskog parka ili u Limanskom parku već oko 2 decenije koliko znam. Zelena oaza je zaista loš izgovor, crkva naplaćuje sve i svašta i upravlja portom, mogu tu da naprave i parking za vladiku ako hoće. U Kornelija Stankovića postoji crkva sa ogromnim dvorištem, nikad nisam video da tu neko "sedi na travi i ispod drveća".
Hm...
Liman
Heretic
Jaja
sale
Bole
Batman
Mmmm
Prva Srbija
Jedna od mnogih
Brat Djura
beeeeee
Već ih ima na svakom ćošku !!!!!!!!!
Da li u ovom, sada, jadnom Gradu ima ko pri zdravoj pameti ?!?!?!
Mile
ekosremac
Liman VII
Glupost
Limanac
mrva
Salamander
U crkvu ne verujem.
Crkve su preduzeća za zloupotrebu religija.
Teraju verujuće, da ne veruju.
Uzalud.
Mi koji nemamo žigove, nismo u njihovom igrokazu zla.
Нећемо тако
Ciri
HAhaha
Liman I
Separatista
misa
komša
Laloš
Mihajlo
Racunica
samo da nije nekadasnja lokacija zute kuce.
Ćoravi desk
Vojvodjanin
Ivana
I da li je to primereno mesto za verski objekat?
Sad najbolje da u svakoj ulici napravimo po jednu crkvu.
Sedam
Uzgred, prateća slika je potpuno neadekvatna: sigurno se neće graditi crkva po ugledu na tradicionalnu vojvođansku baroknu arhitekturu, nego neka kopija srbijanskog srednjevekovnog
PajO PatriJota
reri
Zokins
Ko je tražio crkvu ?
pročitajte
I to je normalno, kejom se trči u šrocevima, helankama...
Lala
LimanacNS
Nena
Talac
Posmatrač
Vidoviti Limanac
Još smo samo mi na limanima ostali bez crkava i moglo bi tako i ostati....
Misa
Moze npr. Budisticki hram. Toga nema. Pravoslavnih crkava ko pecuraka posle kise. I da, obavezno nema predaje i mural kad se vojska na kokosovo vrati.
Zamenik zamenika
stari novosađanin
Milenko
Limanac
red justice
Лиманац
Изградња храма на територији Лимана култивисаће духовну пустињу на простору тог дела града.
Нека звона новог храма пројезде међу силним бетоном лиманским, све у славу Божју!
Novosadjanin
Marija
Aman dajte te pare za lecenje deci! Pomoc ugrozenima! Sram vas bilo! Ne peru se tako gresi! Zasadite drvored i stavite krst kao u Grckoj i oko njega klupe. Mi od nasih para gradimo hram sv Save dajte te pare za hram da ne moramo mi
Jogi Letač
Anita
Bojan
B
Tome mogu da se obraduju popovi i dileri sa istetoviranim Ostrogom na bicepsu.
Zoran
Ceo Liman "se moli" u Sabornoj i još pola grada.
Liman je pravljen za vreme komunizma pa nije bilo predviđeno da bude crkva...
Građanin
Jovan Deretic
nadam se, drugih vec ima previse, sa po 15 max vernika...
Šanel od Kokoa
Haha
Gradite
/
crkve su na detelinari i naselju napravljene preko mesta za parkove
nesto ne lici da se zelenilo uvelicalo
Štrandoje
Liman 2
Sada vi ateisti i protivnici izgradnje lupajte minuse, osim mržnje ništa drugo ne očekujemo od vas.
Ovo nikoga ne ugrožava, samo nas pustite da mirno ispovedamo svoju veru.
Vucevic
Amin
Frenki
brktsmr
I
igor_t
Umesto da nam se ljudi i deca bave gradjanskim vaspitanjem, mi gradimo bogomolje za nase "posteno" svestenstvo.
Aleksej
Mastodont
Dušan
Evo lično ću da paltim da se sagradi.
Mile
Vlade
nebitno
khm
TAZ
LIMAN
ex chapman
parking - smanjite malo to vozikanje braco Amerikanci
jel mora bas svuda i uvek da se ide kolima?
nego ukinite vi te kafice po strandu. dosta je 2 prema vodi i dva nazad oko kabina. vratite Strand Strandarosima :)
gradjaninX
mikac
Dr Vucelja
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H