Hvala za ovaj tekst koji podseća na herojstvo i požrtvovanost ljudi koji su se izložili opasnosti da bi spasili i grad i prirodu od još strašnijeg zagadjenja. Nedostaju detalji ove priče koju znaju upućeni, a koji bi dokazali koliko im svi dugujemo.
Ne razumeš.
Nafta ne vredi (ne može se koristiti) bez mogućnosti prerade i niko je nikada nije i ne bi lagerovao u podzemna skloništa bilo gde, pa ni po Fruškoj i sl.
Lageruju se naftini derivati (dizel i benzin) koji se zatim mogu izvlačiti na malo i slati potrošačima.
Sada jasno?
Као Новосађан који преживи 1999. мишљења сам да где има дима у рафинерији има и ватре,шта сам гасио ? ,гасио сам ватру а испаде да сам гасио дим ,и мени је било чудно после толике експлозије пуне цистерне да цистерна и даље стоји али ипак смо ми ватрогасна полиција ако ме неко схватио
Е да не прочитах коментаре не бих знао за помичне кровове у рафинерији,а Нато ракете тукле баш те помичне док ови са фиксним крововима остадоше нетакнуте ,има ту логике ,да смо одма имали мост на баржама прво би њега потопили као помични мост ови фиксирани би и даље стајали или смо ми мало петљали па наљутили Нато пакт ,како год било бивша Дуга или Туга је била за рушење и пре удара због саме висине моста па увек постоји шанса ми започели Нато завршио али где је нафта ? опет ми започели Нато завршио и нема ни нафте ,сад имамо око соколово на крову рафинерије и ништа нас не сме изненадити осим снега
Тамо пише и да су турци спалили Светог Саву на Врачару ,па испаде да нису него ли су му мошти пренешене у Црну Гору ,а где је нафта из Рафинерије Шангај и Панчево завршила за време агресије зна човек вероватно са gugl конекције из друге нам републике па сад исправља криву Дрину по Новом Саду где тече Дунав,колега сведоци не лажу и не краду свој народ ако нису ратни профитери
Šta god da je bilo,ne ponovilo se.Ja nisam imala radnu obavezu zbog male dece,ali moja koleginica svaki dan išla na posao i finansije radila iz skloništa jer su kancelarije bile uništene.Svi su se borili kao da svoju kuću spašavaju,to je jedino vredno postovanja
Za Danila, kao i Mileta:
Imate Gugl gde se može videti da nije uništen ni jedan bitumenski rezervoar (naravno, ako znate gde da gledate).
Za otpravnika vozova:
Po Vojvodini postoje naftovodi, kao i između Pančeva i Novog Sada (Šangaja).
По мом сазнању сирова нафта се транспортује железницом из Банатског Двора у рафинерију Панчево на дораду а из Панчева излази готова за употребу ,а да се нешто мало сирове транспортује у Шангај,шта је било у цистернама Шангај зна само покојни Слободан Милошевић и СПС у тада коалицији са СРС,данас се зову СНС па неком не одговара да се истина изнесе ,можда тадашњи министар информисања AV нешто зна
У време агресије била сам у викендици у Старим Лединцима ,24 сата су зујале велике цистерне са пребаченим маскирним шаторским крилима пар дана пре удара,за време удара па су онда стале ,све у правцу Планума ,тунела, нису кромпир превозили а биле су и цистерне из Рафинерије Панчево
Мислим да је Миле у праву ,једина ТВ за време бомбардовања је била ТВ К9 ,постоје снимци изјаве радника после удара на рафинерију где се смеју и тврде како је Нато тукао празне цистерне и цистерне са битуменом и ватрогасци како гасе ,мени не изгледа да су биле пуне а да јесу биле би стравичне експлозије па се не би чуло само експлозија ракете , Миле наводи шта би после са нафтом и тачно би тако али неверним Томама не одговара да се 2024. спроведе истрага ко је диловао са нафтом а ко поста Новосадски Бизнисмен
Na današnji dan bi jedino trebali da znate da vam državu "vode" isti oni čija nas je politika odvela u rat i dovela nam iznad glava bombardere, a da je jedini razlog zašto danas živimo u miru to što smo okruženi NATO državama koji čuva mir u regionu.
NATO je imao projekte rafinerijskih pogona, jer su ih radile zapadne firme (osim primarnog, ruskog postrojenja) tako da su tačno znali šta gađaju.
Gađali su uvek pune rezervoare, jer su od nafte i benzina imali pomične krovove (vidi se koji je pun), a od dizela one koji su bili topli (termovizijske kamere).
Na kraju su gađali one ogromne naftne, zbog psihološkog efekta, koji je crni dim ostavljao na stanovništvo (inače, bez prerade je nafta beskorisna).
Kamionima cisternama od 20 m3 iznosili su se samo beli derivati (benzin), da se spasti što se spasti može, ali to je bilo veoma sporo i rizično zbog iznenadnih naleta aviona.
Tako da Mile, ne iznosi netačne i proizvoljne zaključke.
До 20.04.99. извлачено је из РНС и баржама и железницом и друмом. После тога још нешто мало баржама. Ликови који су покушавали да краду из баржи су "процесуирани" од стране Војне полиције широм леђа. Складишта по Фрушкој гори, као и широм Србије постоје, то зна свако ко је до 90. служио војску, а ако се неко за време и после бомбардовања "послужио" из њих нека му је на образ.
Pogledaj Mile iz Gugla i dan-danas se mogu videti lokacije izgorelih rezervoara (temelji), kao i onaj ogromni što je bio pun nafte.
Baržama se nije ništa moglo prevesti, jer su dva pontona za utovar/istovar derivata bili odmah potopljeni, a treći su sklonili sami rafinerci.
Neko prevoženje derivata kamionima su kao kapi u moru, tako da Mile, nisi dobro ništa video.
Cва нафта је превежена цистернама на Фрушку Гору Стари Лединци у подземни тунел повезан са аеродромом Врдник,тунел изграђен '80. и неке ГП Планум Земун извођач радова ,на Лединачкој плажи на Дунаву и данас стоје црпне станице,цевоводи за танковање нафте са бродова трансефразала до тунела у који стане неколико милиона галона нафте ,после рата 1999. све извучено и од те нафте никли нови бизнисмени а Нато гађао празне цистерне и са битуменом.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
FOTO, VIDEO Svedočenje Novosađanina: Radnici Rafinerije su 1999. sprečili ekološku katastrofu
Autor: 021.rs
Novi Sad
•24.03.2024.
•09:36 > 10:41
Komentari 18
Sanjus
@Од гуглу
Nafta ne vredi (ne može se koristiti) bez mogućnosti prerade i niko je nikada nije i ne bi lagerovao u podzemna skloništa bilo gde, pa ni po Fruškoj i sl.
Lageruju se naftini derivati (dizel i benzin) koji se zatim mogu izvlačiti na malo i slati potrošačima.
Sada jasno?
Пера ватрогасац
Мишел Тужибаба
Од гуглу
Lili
@Данило
Imate Gugl gde se može videti da nije uništen ni jedan bitumenski rezervoar (naravno, ako znate gde da gledate).
Za otpravnika vozova:
Po Vojvodini postoje naftovodi, kao i između Pančeva i Novog Sada (Šangaja).
Arkadije
Лиманац
Отправник возова
Славица
Данило
Plaćač poreza
Baš čelik
Rafinerac stari
Gađali su uvek pune rezervoare, jer su od nafte i benzina imali pomične krovove (vidi se koji je pun), a od dizela one koji su bili topli (termovizijske kamere).
Na kraju su gađali one ogromne naftne, zbog psihološkog efekta, koji je crni dim ostavljao na stanovništvo (inače, bez prerade je nafta beskorisna).
Kamionima cisternama od 20 m3 iznosili su se samo beli derivati (benzin), da se spasti što se spasti može, ali to je bilo veoma sporo i rizično zbog iznenadnih naleta aviona.
Tako da Mile, ne iznosi netačne i proizvoljne zaključke.
Александар
@Очевидац Миле
Baržama se nije ništa moglo prevesti, jer su dva pontona za utovar/istovar derivata bili odmah potopljeni, a treći su sklonili sami rafinerci.
Neko prevoženje derivata kamionima su kao kapi u moru, tako da Mile, nisi dobro ništa video.
Очевидац Миле
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H