Većina poslovnih ljudi a i mnogi privatno,koriste svoje računare i preko njih pristupaju svojim nalozima,računima i elektronskim plaćanjima.Kada će virtuelni šalter biti dostupan za operativne sisteme Windows,Linux i druge?Veliki IT stručnjaci nisu u stanju da skoro 4 godine naprave ovaj sistem.A postojao je softver odnosno portal u kome je sve lepo funkcionisalo.Registracija,logovanje,uvid u stanje potrošnje gasa i račune,prijava stanja,reklamacije.Ne razumem zašto su to uništili a nisu sposobni da naprave ništa bar slično,sve do danas.Katastrofa za ovako veliki grad jer mnogo manji gradovi,varošice i mesne zajednice imaju ovakve sisteme a Novi Sad nema.
Treba da se postavi na google play store. Ljudi uglavnom ne znaju kako se skida i instalira APK a pored toga stranica sa koje se moze skinuti je oznacena sa 'nebezbedna' ( verovatno je samo sertifikat u pitanju ali ipak...)
Instalirala sam aplikaciju iako je telefon rekao da je nebezbedna.
Na njoj ništa ne radi, ne mogu videti stare račune i uplate.
Ovaj mesec se zagubio račun za gas i nismo ga dobili.
Mislila sam da mogu da odštampam u Pdf-u, ali u aplikaciji nema ništa. Razočarana sam.
Najzad uspešna prijava na ovaj virtuelni šalter! Uz pomoć komentara sam se uspešno uspela prijaviti i otvoriti svoj nalog. Od sada ću sama svakog 01. u mesecu fotografisati i prijavljivali stanje svog brojila. Veliki PLUS za ovu mogućnost prijavljivanja.
Dugo sam čekala,ali sam dočekala samo uputstvo. Aplikaciju ne mogu da preuzmem jer je nebezbedno, a ne mogu ni da se regustruhem. Virtualni šalter je bio tako dobar, nisu ga trebali dirati ako nisu sposobni za sve godine da ga urade. Sramota da u manjim gradovima radu i na kompjuteru, a Novi Sad nikako
Marko, ja sam za br telefona unela sa +38163… Za potrosacki broj sam prepisala broj sa racuna mesto isporuke a ime korisnika je isto kao sto pise na racunu, Vase ime. Nadam se da sam pomogla
Konacno da ne moram da se vucem po salterima, zovem, cuvam racune... Napravio nalog, sve funkcionise i sada imam sve na telefonu predlazem svima da predju na aplikaciju jer stvarno znaci puno.
Iznenadio me Gas sa ovom novinom, ipak misle na potrosace :)
stvarno se javljaju neki bas normalni klinci, deluju fino. Meni su rekli da je korisnicki broj onaj broj primopredajnog mesta sa racuna, 50 počinje i korisnicko ime i prezime ime i prezime sa racuna... e da a bro je +381 i dalje je sve islo glat. Toliko od mene. Lepo sto se neko setio i nas potrošača da ne obijamo pragove po šalterima :)
Aplikacija je odlicna bas laka za koriscenje, kontaktirao sam podrsku oko nekih detalja i dobio odgovore. Ljubazne osobe iz podrske,
iznenadjen sam pozitivno obzirom kako u ovoj zemlji sve ide na silu i cekanje.
Aplikacija je odlicna bas laka za koriscenje, kontaktirao sam podrsku oko nekih detalja i dobio odgovore. Ljubazne osobe iz podrske,
iznenadjen sam pozitivno obzirom kako u ovoj zemlji sve ide na silu i cekanje.
Postovana Jelena, posto ste se jednostavno logovali, a da ne zovem NS-GAS, mozete li mi pomoci i napisati gde da nadjem informacije: koji sam potrosacki broj, koji format broja telefona da unesem (06* ****** ne radi), ime korisnika koje unosim....
Imam razna iskustva sa NS Gasom u 20 godina korišćenja, ali danas sam i prijatno iznenađenja. Javili su se momentalno na telefon neki mladi i izrazito ljubazni ljudi, koji su mi pomogli da se registrujem. Za "korisničko ime" unela sam prezime i ime sa računa, a za identifikacioni broj potrošački broj sa računa, i sve je dalje išlo kako treba... Da doživim i lepo iskustvo od Gasa.
Ja sam se logovala bez problema i aplikacija je bas napravljena jednostavno i lako za upotrebu cak i ljudima koji nisu u IT svetu. Konacno i elektronsko resenje da ne moram vise da vijam racune i zovem za proveru zaduzenja. Svaka pohvala!
Nedavno (zimus) su objavili mogucnost dostave racuna putem e-maila. Prijavio sam se isti dan i evo vec dva meseca mi postar donosi račune. Sad poštara oslovljavam sa ''Imejl'' umesto po imenu.
Jedva sam je preuzela sa linka i pored upozorenja da je nebezbedno (potpuna glupost ovako lansirati aplikaciju), a pritom na koji način se registrovati, traže korisničko ime, identifikacioni broj, broj mobilnog, a onda ispada da korisnik ne postoji. Gde li se krije uputstvo?
Nadam se da ce uspeti da otklone nedostatke koje su mi na lep nacin u telefonskom razgovoru pojasnili, konacno da cu moci da vidim svoje stanje racuna i da pratim, vredelo cekati
Na telefonu nejasna registracija (verifikacioni kod?). Na računaru ne funkcioniše. Na telefon se javlja radnik na centrali, ali ne i operateri zaduženi za razgovor sa korisnicima - danima zovem. Zagubila sam račun, treba mi poziv na broj, ali potpuno je nemoguće završiti to od kuće. Treba iz svog mesta da otputujem do njih, ako su uopšte na svojim radnim mestima.
Na početnoj strani stoji da je Virtuelni šalter još u pripremi, a do stranice koja se nalazi u tekstu se dolazi kroz glavni meni. Linkovi na stranici uopšte ne vode na PlayStore, odnosno Apple Store, već direktno preuzimaju .apk fajl koji služi za instalaciju. Em što je nebezbedno na taj način instalirati aplikaciju, em velika većina korisnika neće znati da je instalira. Svaka čast za NS gas!
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
"Novi Sad-Gas" pokrenuo aplikaciju "Virtuelni šalter" - računi i prijava problema na jednom mestu
Autor: 021.rs
Novi Sad
•03.04.2024.
•10:04 > 10:04
Komentari 33
Stevan
potrosac
Goga
Na njoj ništa ne radi, ne mogu videti stare račune i uplate.
Ovaj mesec se zagubio račun za gas i nismo ga dobili.
Mislila sam da mogu da odštampam u Pdf-u, ali u aplikaciji nema ništa. Razočarana sam.
Mirjana
Zdravvko
VERA
Jelena
Nesa
Iznenadio me Gas sa ovom novinom, ipak misle na potrosace :)
Z@mlata
Steva
iznenadjen sam pozitivno obzirom kako u ovoj zemlji sve ide na silu i cekanje.
Steva
iznenadjen sam pozitivno obzirom kako u ovoj zemlji sve ide na silu i cekanje.
Marko
Hvala unapred.
Olivera
Dragan
Jelena
Pera
Anyway...
Ivana
Srlence
Popisivac
ns
Zoja
s
Potrošač
http://64.226.112.18/files/vs/VS-ios_v1.01.
Link kaže:
Sorry, the page you are looking for could not be found.
Zemlja čudesa
Jelena
Tolko dugo cekamo ovu pogodnost, kad "corak".
Eh te "aplikacije"..
msqa
korisnik
Nema ni virtuelnog šaltera
nezavršeno
nema aplikacije na plejstoru
kao deca da su se igrala
Aleksej
Kiki
Android 17
НС
haha
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H