Narodna stranka u Novom Sadu kandiduje tri inicijative iz oblasti saobraćaja koje bi, kako navode, mogle u budućnosti promeniti način života Novosađana.
Covek moze kvalitetno ziveti samo ako ima pristojna primanja i penzije! Ovo se podrazumeva u 21 Veku. Jos nikoga nisam čuo da garantuje resenje o primanjima i iskorjenjivanju siromaštva u Srbiji u koje nas je AV uvukao za ovih 12 godina!
Sva rasprava o bilo kojoj inicijativi je korisna, ali rasprava se ne vodi komentarima bez argumenata. Ocito da postoje botovi koji ce sve da omalovaze i kritikuju, a sami nisu u stanju da ista kreativno naprave. Ideje su dobre i o njima treba temeljno raspravljati u institucijama. Obicno su najglasniji oni koji ne vide šumu od drveta.
Davnih sedamdesetih prošlog veka ona velika država je imala svetske stručnjake za projektovanje aerodroma u JATu.
Tada se odlučivalo da li novi aerodrom da se gradi kod Osjeka ili N.Sada.Odlučeno za Osjek. Projekat za NS postoji u arhivima bivšeg JATa. Nije kod Kovilja a ni na Čeneju
Narodna stranka, dveri i ostali koji su pod okriljem sns-a su vise nego providni. Sve se planira sa Kinom.
Prve dve inicijative su neostvarive dok je treca moguca ali ne verujem da ce od toga nesto biti posto ce da kosta ko svetog Petra kajgana.
Nisam nesto primetio da se zalazu za smanjenje upotrebe vozila kroz grad na primer. Izgradnja zelenih zona, parkova ... a da nije beton pa se ne zna drugacije. A da se investira u biciklisticku infrastrukturu kao u Holandiji? Moglo bi se vise raditi na svesti gradjana da koriste vise gradski transport. Efikasan, cist i cest gradski transport. Ovaj koji imamo u Novom Sadu je dosta oronuo i tacno se vidi da fali decenija ulaganja. Bilo kakva gradnja bilo cega od navedenog iz prve inicijative bi dovelo do masovnih guzvi i trostrukog opterecenja cele transportne mreze. Da ne zalazim u efikasnost nasih gradjevinara ili jos gore inzinjeringa sa urbanistickim planiranjem.
Druga inicijativa je katastrofalna i svodi se na partijsko-burazersko stimovanje poslova. Predlog je vise nego ocajan ako cemo sagledavati sve racionalno i pragmaticno. Izgradnja bilo kakvog aerodruma donosi neverovatan nivo buke i zagadjenja. Novi Sad je poprilicno zagadjen ovakav kakav jeste. Aerodrum bi to u petostrucio. I opet dolazimo na isti problem infrastrukture. Niko nije svestan koja je infrastruktura potrebna da bi se jedan cargo aerodrum odrzavao u zivotu.
Sve u svemu jeftina, nemastovita i opasna stranacka propaganda.
Pešački most podići tek kad se napravi centralni prečistač voda! Koja je svrha mosta, ako turisti, a pre svega novosađani, moraju prvo da zapuše nos da bi se popeli na njega. Rešite elementarne stvari u gradu. Tu spada i prevoz.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Narodna stranka: Ovo su tri inicijative koje bi promenile život Novosađana
Autor: 021.rs
Novi Sad
•15.05.2024.
•14:12 > 14:12
Komentari 15
Sava
Cl
Bora solun
Most
Telep
Zoran
pera
Salajčan
Tada se odlučivalo da li novi aerodrom da se gradi kod Osjeka ili N.Sada.Odlučeno za Osjek. Projekat za NS postoji u arhivima bivšeg JATa. Nije kod Kovilja a ni na Čeneju
Žikić
Hell Bent Flyer
Prve dve inicijative su neostvarive dok je treca moguca ali ne verujem da ce od toga nesto biti posto ce da kosta ko svetog Petra kajgana.
Nisam nesto primetio da se zalazu za smanjenje upotrebe vozila kroz grad na primer. Izgradnja zelenih zona, parkova ... a da nije beton pa se ne zna drugacije. A da se investira u biciklisticku infrastrukturu kao u Holandiji? Moglo bi se vise raditi na svesti gradjana da koriste vise gradski transport. Efikasan, cist i cest gradski transport. Ovaj koji imamo u Novom Sadu je dosta oronuo i tacno se vidi da fali decenija ulaganja. Bilo kakva gradnja bilo cega od navedenog iz prve inicijative bi dovelo do masovnih guzvi i trostrukog opterecenja cele transportne mreze. Da ne zalazim u efikasnost nasih gradjevinara ili jos gore inzinjeringa sa urbanistickim planiranjem.
Druga inicijativa je katastrofalna i svodi se na partijsko-burazersko stimovanje poslova. Predlog je vise nego ocajan ako cemo sagledavati sve racionalno i pragmaticno. Izgradnja bilo kakvog aerodruma donosi neverovatan nivo buke i zagadjenja. Novi Sad je poprilicno zagadjen ovakav kakav jeste. Aerodrum bi to u petostrucio. I opet dolazimo na isti problem infrastrukture. Niko nije svestan koja je infrastruktura potrebna da bi se jedan cargo aerodrum odrzavao u zivotu.
Sve u svemu jeftina, nemastovita i opasna stranacka propaganda.
Deni
Alan Ford
Darwin
U junu glasam za Maksu.
Slucaj
/
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H