Neverovatno kako su dobro smislili rešenje. Svi ćemo se voziti autobusima, niko neće voziti auto, pa neće biti gužve u saobraćaju. Zaista moram da glasam za opoziciju.
Nije nama kriv ni Galens ni politika, nego opšta nezainteresovanost i letargija koja vlada Novim Sadom. Sami smo sebi krivi što smo dopustili da dođe do toga, a sada se pitamo ima li nama spasa. I naravno u komentarima prevlada odgovor "ne", i tako se mirno vraćamo u sigurnost naših kreveta čekajući da neka vanzemaljska sila uradi nešto umesto nas... A pravo pitanje bi bilo: šta da uradimo da se ljudi napokon ujedine za ovaj grad?
Od kako SNS vlada:
Kanalizacija - lošija
Urbanizam - lošiji
Kvalitet vazduha - lošiji
Ekologija - lošija
Zaduženje grada - višestruko veće
Krov nad glavom - skuplji višestruko
Izvršitelji isteruju ljude iz svojih domova!
Sve je gore. Neka neko napiše ako sam pogrešio
1. u centru grada većinu ulica proglasiti jednosmernim
2. uvesti zakup parking mesta sa sve stubićem/blokadom umesto dosadašnjih "stanarskih parking karata", po istoj ceni kao i "stanarske parking karte" za stanare koji koriste parkinge kod svog mesta stanovanja.
3. za sve firme koje imaju trgovinu u opisu delatnosti, uvesti obavezu zakupa parking mesta za dostavna vozila, ali po ekonomskim cenama
4. zabraniti i kontrolisati zabranu bilo kakvog zauzeća javne površine bez dozvole koja se može izdati na maksimalno 7 dana (u prevodu, rasterati frižidere raznih marketa sa trotoara ispred lokala, kao i bašte kafića)
5. poništiti GUP i umesto NSH2O na lokacijama Mornarice i D.Stefana napraviti park
6. dozvoliti skupštinama stanara i mesnim zajednicama da organizuju popločavanje/asfaltiranje/betoniranje ugaženih staza koje se koriste decenijama, umesto da hodamo po blatu i prašini
7. uvesti poprečne autobuske linije, npr Novo Naselje-Adice-Telep. Uvoditi i poprečne prigradske linije (Futog-Rumenka...)
8. raditi na ukidanju parkinga na svim bulevarima, umesto istih trasirati "žute trake" za autobuse, taxi i službe. Početi naravno od Bul. Oslobođenja
9. početi izgradnju podzemnih pešačkih prolaza ispod svih bulevara, ukidati zebre.
10. revitalizovati međumesnu autobusku stanicu bivšeg ATPa, na mestu dosadašnje napraviti montažnu parking garažu. Sve autobuske linije koje završavaju na Ž.Stanici produžiti na ATP
Eto, za početak...
Svi problemi nase varosi su lako resivi, pravo pitanje je da li postoji iko politicki aktivan kome su problemi NS-a vazniji od licnog bogacenja?
A bojim se da takvih nema...
А да ти благо нама,ако је све тако како пишеш,одеш до моста па скочиш у Дунав. Мсм, време ти је, кажеш нема спаса и онако...само ми жао што са таквим индивидуама исти ваздух делим.
Rešenja uvek ima ali nema želje i koristi za time! Lično urbanizam mi nesmeta sta vise dobro je sto se gradi i razvija ali saobracaj se raspao! Smeta mi isto raspadnut centar grada koji se pod odmah treba rekonstruisati izgraditi ili sta god samo da ne izgleda ovako zapušteno i raspalo! Sve ostalo ide nekim tokom koji je potreban za 450 500 hiljada ako ne i vise Gradjana Ns. Potreban je Aerodrom i još mnogo toga ali sto treba izgraditi jer deo gradjana”zaboravlja” da je ovo trecina 21 veka i Ns ide na 1 milon Gradjana vrlo brzo!
...ne, nema. Prešla se tačka bez povratka i ovaj grad ne može više biti mesto za humani život. Mudriji će se odseliti 30-ak kilometara dalje od Novog Sada u bilo kom pravcu i dolaziti ovamo isključivo poslom. Ostaće sirotinja bez novca i siromašni duhom.
Bice jos gore.Nicu zgrade a infrastruktura ne prati razvoj grada.Trazili smo,gledamo.Za par godina selo u Indiji ce biti velegrad za razvaljeni NS.Zao mi je sto je tako.
"Predlažemo izgradnju depo parkinga na obodima grada, gde bi ljudi koji poslom dolaze u grad mogli da se parkiraju i onda efikasnim javnim saobraćajem dođu do centra grada."
Ovo niko pod milim Bogom ne bi poštovao a iskreno i ne treba da poštuje. Ako ja živim u Kovilju i plaćam Boga oca para za benzin, tehnički, registraciju i parking vala ću se i dovesti do posla kolima a i vratiti se. Neću sigurno ostavljati kola na hladnjači pa promeniti dva autobusa po gradu i još dva da se vratim do kola pa da idem kući. I manite me sa woke zelenom agendom kako ja nekome razboljevam dete od zagađenja. Prvo Novi Sad uopšte nije toliko zagađen koliko liberali drame i koliko sanjaju vlažne snove o proterivanju automobila (automobil je potreba za porodicu, shvatićete to kad dobijete decu), drugo život u gradu po definiciji podrazumeva neke stvari. Između ostalog saobraćaj i zakrčenje tu i tamo. Manite me manjih gradova po Nemačkama, Austrijama, Švajcarskama, tamo je drugačija dnevna migracija i sve kancelarije su na obodima grada što sa Novim Sadom prosto nije slučaj. Dakle ta nesuvisla poređenja su prosto nerelevantna. Apropo biciklista, trotinetista i ostalih hipstera - vi nemate nikakva veća prava od ostalih učesnika u saobraćaju. Dakle, poštujte semafore, raskrsnice, ne izlećite na crveno pa tek onda možda možete ovde nekome držati slovo o kulturi i o tome kako bi neko trebao sebi da organizuje prevoz. A mogli bi i neki doprinos za uređenje tog saobraćaja da platite kad se večito žalite.
Iako u mnogim stvarima podržavam sns, u NS ću glasati za bilo koga drugog. Trenutna urbanistička eksploatacija i uništavanje mora da stane. I sns treba da zna da gubi glasove zbog preterane halavosti!
Meni smeta sto plaćam grejanje i kada me ne greju.
Tako da sve radove plaćam,a opet nekome poplava, nema parking i trotoar. I cene u marketima otišle u nebesa,a ja plaćam grejanje cele godine i kada nisam kući.
Nema spasa. Grad je stručno uništen. Jedino rešenje je rušenje čitavih blokova u centru grada ili zatvaranje šireg centra za saobraćaj kao što je urađeno u Ljubljani. Naš mentalitet je problem. Grad je ravan ko tepsija ali gospoda neće da voze auta. Srbin misli da auta voze hipici, ljudi kojima se pokvario auto i sirotinja. Ljudi, prosto shvatite. Od prvog svetskog rata na ovamo izginulo je sve što je vredelo, sve što je htelo da se bori za ovu zemlju. Ostatak kvalitetnih ljudi otišao je u inostranstvo. Shvatite ovde su ostali ljudi nižeg intelekta i oni koji nemaju EU pasoš. Kraj... Ne trebaju nama spoljni neprijatelji, sami ćemo uništiti i sebe i ovu zemlju.
Ima rešenja zove se kontra-jogurt revolucija. To je bio momenat kada su Novi Sad i Vojvodina zavijeni u crnilo u kom se do danas nalaze. Dok su na snazi akteri i tekovine tih sramnih događaja ne postoji šansa za dostojanstven i civilizovan život našeg grada i pokrajine.
Evo Vam rešenje za parking. ispod svake pijace Futoške, Detelinarske , Riblje postaviti podzemni parking. Imaš 2h za kupovinu . Ja u 99% slučajeva nemogu da svratim na pijacu jer nema mesta.
Imate i kargo ulaz odakle se roba dostavlja u pijacu a ne da likovi blokiraju sve saobraćajnice i time prave gužvu.
Drugo tamo parking kod SNP njega i parcelu pored. srušiti i napraviti 3 nivoa ispod zemlje a 8 iznad i omogućiš veliki broj automobila da se parkira.
Glas ide Maksimoviću i koaliciji Narodna-Dveri-Živim za Srbiju.
Jedini su čisti i bez afera.
Mislio sam da glasam za KP, ali kandidat za gradonačelnika im živi u Sr. Mitrovici. Fantomski kandidati...
kad se npr. problem izlivanja kanalizacije, nastao usled nestručnosti i gramzivosti, odnosno zbog neplanske izgradnje koju nije ispratilo proširenje infrastrukture, maskira nestankom (čitaj zavrtanjem) vode na celoj teritoriji Novog Sada dok ne prođe pljusak.
Nema rešenja jer Vlast ne želi i ne može da razreši probleme.Godinama se obraćam MZ i ZIG-u jer imamo problem atmosferskog odvoda iz ulice i ispred zgrade M.Lalića 17.Posle svake kiše dok se voda koja slije pred našu zgradu duž pola ulice ne povuče prirodnim putem stanari ne mogi da uzadju do asfaltnog puta pošto nemamo pešačku stazu niti da parkiraju svoja vozila na perking koji se nalazi na dvorišnom delu ispred zgrade. Sa problemom je upoznata MZ i ZIG Grada Novog Sada i od njih dobijamo redovno odgovor biće te uvršćeni u naredni investicioni plan ali im zato nije smetalo da nam uzmu novac za uredjenje gradskog zemljišta prilikom legalizacije objekta.
1. Kanalizacija pre svega, dok su noge mokre i u go*nima, ne može se raditi ništa.
2. Autobusi na metan, jeftini a čisti. Struja je za bogata društva, a mi smo sirotiLJa
3. Kad ljudi ne budu trovali svojim krševima od 1000 evra i 20 godina, svima će biti mnogo bolje, čak i njima.
NS propada i propadaće i dalje. Ko god bio na vlasti uništavaće ga brže ili sporije. Vizionar koji bi naš grad pretvorio u svetski moderan grad se nije rodio.
Korupcija je relativan problem: u smislu da vlast promoviše da će se boriti protiv toga a ustvari neće. A građani svakako ne vide direktnu posledicu (ne) borbe protiv korupcije. Plus što se samo smenjuju ljudi: zamene jednog koji je korumpiran, dođe drugi skoro isti na to mesto. Skoro pa je borba protiv korupcije je samo fraza. Dok npr rezultat rešavanja "poboljšanje zdravstvenih usluga, rešavanje problema parkiranja, ekoloških problema, saobraćajnih gužvi" građani mogu direktno da vide za jako kratak rok.
Skloniti/otpustiti 90% ljudi na SVIM rukovodećim pozicijama u SVIM državnim institucijama (odnosno, SVE koji su tu došli po partijskoj/rođačkoj/prijateljskoj liniji) i zaposliti ljude SA ZNANJEM i VOLJOM da izguraju promene.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Ima li rešenja za probleme Novog Sada?
Žarko Bogosavljević
zarkob@021.rs
Novi Sad
•23.05.2024.
•11:00 > 15:39
Komentari 37
Mirko
Starosadski duh
joki
Kanalizacija - lošija
Urbanizam - lošiji
Kvalitet vazduha - lošiji
Ekologija - lošija
Zaduženje grada - višestruko veće
Krov nad glavom - skuplji višestruko
Izvršitelji isteruju ljude iz svojih domova!
Sve je gore. Neka neko napiše ako sam pogrešio
Nemanja
2. uvesti zakup parking mesta sa sve stubićem/blokadom umesto dosadašnjih "stanarskih parking karata", po istoj ceni kao i "stanarske parking karte" za stanare koji koriste parkinge kod svog mesta stanovanja.
3. za sve firme koje imaju trgovinu u opisu delatnosti, uvesti obavezu zakupa parking mesta za dostavna vozila, ali po ekonomskim cenama
4. zabraniti i kontrolisati zabranu bilo kakvog zauzeća javne površine bez dozvole koja se može izdati na maksimalno 7 dana (u prevodu, rasterati frižidere raznih marketa sa trotoara ispred lokala, kao i bašte kafića)
5. poništiti GUP i umesto NSH2O na lokacijama Mornarice i D.Stefana napraviti park
6. dozvoliti skupštinama stanara i mesnim zajednicama da organizuju popločavanje/asfaltiranje/betoniranje ugaženih staza koje se koriste decenijama, umesto da hodamo po blatu i prašini
7. uvesti poprečne autobuske linije, npr Novo Naselje-Adice-Telep. Uvoditi i poprečne prigradske linije (Futog-Rumenka...)
8. raditi na ukidanju parkinga na svim bulevarima, umesto istih trasirati "žute trake" za autobuse, taxi i službe. Početi naravno od Bul. Oslobođenja
9. početi izgradnju podzemnih pešačkih prolaza ispod svih bulevara, ukidati zebre.
10. revitalizovati međumesnu autobusku stanicu bivšeg ATPa, na mestu dosadašnje napraviti montažnu parking garažu. Sve autobuske linije koje završavaju na Ž.Stanici produžiti na ATP
Eto, za početak...
B
A bojim se da takvih nema...
Arkadije
Nervozni glasač
Pogodi ko je
@Nema spasa nikakvog
@Nema spasa
Maki
Zemlja čudesa
Maja
Prigradski New Now
Ovo niko pod milim Bogom ne bi poštovao a iskreno i ne treba da poštuje. Ako ja živim u Kovilju i plaćam Boga oca para za benzin, tehnički, registraciju i parking vala ću se i dovesti do posla kolima a i vratiti se. Neću sigurno ostavljati kola na hladnjači pa promeniti dva autobusa po gradu i još dva da se vratim do kola pa da idem kući. I manite me sa woke zelenom agendom kako ja nekome razboljevam dete od zagađenja. Prvo Novi Sad uopšte nije toliko zagađen koliko liberali drame i koliko sanjaju vlažne snove o proterivanju automobila (automobil je potreba za porodicu, shvatićete to kad dobijete decu), drugo život u gradu po definiciji podrazumeva neke stvari. Između ostalog saobraćaj i zakrčenje tu i tamo. Manite me manjih gradova po Nemačkama, Austrijama, Švajcarskama, tamo je drugačija dnevna migracija i sve kancelarije su na obodima grada što sa Novim Sadom prosto nije slučaj. Dakle ta nesuvisla poređenja su prosto nerelevantna. Apropo biciklista, trotinetista i ostalih hipstera - vi nemate nikakva veća prava od ostalih učesnika u saobraćaju. Dakle, poštujte semafore, raskrsnice, ne izlećite na crveno pa tek onda možda možete ovde nekome držati slovo o kulturi i o tome kako bi neko trebao sebi da organizuje prevoz. A mogli bi i neki doprinos za uređenje tog saobraćaja da platite kad se večito žalite.
Zz
DJ
dosta pljačke
Tako da sve radove plaćam,a opet nekome poplava, nema parking i trotoar. I cene u marketima otišle u nebesa,a ja plaćam grejanje cele godine i kada nisam kući.
Zebra
Nema spasa
Svitac
Pera Ždera
pogodi ko je
Stevan
Oterati nesposobnu vlast.
Izbori su 2. juna
Samo pametno, samo br. 11
Novosađan
Miloš
Dušan Savić
Imate i kargo ulaz odakle se roba dostavlja u pijacu a ne da likovi blokiraju sve saobraćajnice i time prave gužvu.
Drugo tamo parking kod SNP njega i parcelu pored. srušiti i napraviti 3 nivoa ispod zemlje a 8 iznad i omogućiš veliki broj automobila da se parkira.
Darwin
Jedini su čisti i bez afera.
Mislio sam da glasam za KP, ali kandidat za gradonačelnika im živi u Sr. Mitrovici. Fantomski kandidati...
NN
Realista
kratko i jasno
Nema
Bbb
usput
Da vam skratim
2. Autobusi na metan, jeftini a čisti. Struja je za bogata društva, a mi smo sirotiLJa
3. Kad ljudi ne budu trovali svojim krševima od 1000 evra i 20 godina, svima će biti mnogo bolje, čak i njima.
B
/
korupcija
ja
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H