Autor: FoNet

Novi Sad
25.05.2024.
16:34
Svi radovi na izgradnji pruge Novi Sad – Subotica treba da budu završeni do 30. jula kada počinje testiranje pruge.
  • Veljaš

    26.05.2024 20:35
    Još su i stare šine iskoristili i postavili.
  • Realno

    26.05.2024 12:47
    Sad će vozovi u Novi Sad stizati krcati.
    Realno, jedva su organizovali saobraćaj na pruzi od BG do NS koji je funkcionisao kao vozić u luna parku: sam ma šinama.
    A šta stvarno imamo videće se kad se vrati teretni i medunarodni saobraćaj na prugu...
  • Zoran

    26.05.2024 09:50
    Ma nista ne valja,kao sto ne valja ni pruga NS-BG,za koju se isto govorilo pa koliko vidim to bas i nije tačno Osim botova vise mi se gase hejteri.Profi pljuvači svega i svačega.
  • Mučenik

    26.05.2024 08:30
    I timočani su ljudi
    Premijeru Vučeviću, lepo je što gradite puteve i železnice u Vojvodini. Setite se da i u Timočkoj Krajini ževe ljudi i proizvode bakar, zlato i srebro, a putevi i železnička pruga i vozovi su za svaku osudu. Mi timočani nemamo ništa što se grade putevi i pruge u Centralnoj Srbiji i Vojvodini. Kada će te sanirate puteve i šine u Istočnoj Srbiji. Такође, povežite železnički transport Beograd-Zaječar. Godinama putnički voz ne saobraća na liniji Majdanpek Požareva, a tiomočani vole da putuju vozom, a kako preko Niša?
  • Marry Poppins

    25.05.2024 18:16
    NEAT transferzala kroz Švajcarske Alpe prolazi 2/3 kroz granitni kamen i košta po 1km isto kao 1km pruge BG-Subotica iako se na NEAT trasferzali nalaze brojni tuneli vijadukti mostovi,a u vojvodini je sve ravno bez tunela,kako je to moguće?
  • Ali zasto

    25.05.2024 18:01
    Ali zasto lupetati "najbrza najbolja bla bla".
    Covece, uzmes gugl pa pogledas -
    Peking-Sangaj 1200 km za brzine 300 kmh izgradjena za 42 meseca.
    Mi smo 100 km gradili 18 meseci.
    I ko je tu brzi?
    A da ne spominjemo rokove, nisam ja jos 2014 zavrtao srafove i obecavao "Do Budimpeste za dva i po sata vec od 2018 godine"
  • Hm hm

    25.05.2024 17:46
    Respect
    A mora se se priznati, niti je trasa postojala, niti je teren jednostavan za izgradnju. Toliko je tunela moralo biti probijeno, toliko kanjona premošćeno...
  • Citizen

    25.05.2024 17:23
    --
    Povesti ekipu malo duž trase da vidi koliko sve to izgleda sklepano i aljkavo. G. ambasadora takođe povesti, pa da se sit nadivi. Za način na koji su izvođeni radovi u, recimo, Stepanovićevu bi mu zemljaci u matičnoj zemlji verovatno negde tucali kamen kao nagradu za dobro obavljen posao.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna