Motociklista srednjih godina, čiji identitet za sada nije poznat, poginuo je danas u 12.54 časova kada je motociklom naleteo na automobil na Mostu slobode.
@Propisi
kao sto je propis 130km/h
@jogi medved
bio je gradska saobracajnica do nedavno, valjda se secas.
trendovi su da se popusta srbima i u saobracajnoj signalizaciji
Mnoge stvari neznate ili pogrešno tumačite, Trt kaže da da niko nema pravo da trubi ako ide iznad ograničenja da se ovaj skloni. Ima pravo jer zvučno upozorava onog ispred sebe koji mora da se skloni bez obzira što nije u prekršaju a onaj iza jeste. Takođe da se juri po mišeluku je tačno ali je to jako malo ni 5 % ko do pre 2010 dok nije kriza počela da tera ljude odande. Takođe sportski motori uopšte nisu u modi već 15 godina i ima ih jako malo a još manje onih koji znaju da ih proteraju, trenutno samo jedan. Ako je most van grada onda je po moto putu zabranjeno ići levom trakom osim u obilaženju.što se tiče ove nesreće vvizači kavezari-pogdran naziv za zatvorena vozila naprave bar na 1 km vožnje po gradu prekršaj nad motorima malim ili većim isti ko na mostu samo što su brzine male i Motociklista može da uspori i skrene. Znači od bolnice do centra bar 2-3 puta ko te.. bićeš mrtav ako ne skreneš ili ne uspori bez ikakve griže savesti čak i kad nema nikog iza po par stotina metar. Mišljenje Motociklista je hiljadu puta gore o kavezarima nego obrnuto baš zbog toga jer pretnja smrću ili teškom nesrećom je na svakih kilometar.
Da, Svetlana je u pravu, i mislim da ne govori o "uslovnom levom" (jer tako nešto ni ne postoji, postoji samo direkciono svetlo za levo) nego uslovnom desnom. U Britaniji ne postoji uslovno levo (faktički ono što je kod nas uslovno desno, jer voze na levoj strani), i kada je zeleno za pešake, svim vozilima je crveno na raskrsnici. Time se drastično smanjuje rizik da pešaci i biciklisti nastradaju na pešačkom prelazu.
na semforu u Kamenici, posle izlaza iz tunela, reovno napaljenici sa miseluka prolae kroz crveno, umalo me nije udario nedavno sa malim detetom u kolima.
...voziti u Beogradu, voziti po Budimpešti, Varšavi ili po Moskvi..bez problema. A Novosadske vozače jednostavno ne razumem. Takmičenje u nepredvidivosti. Hoće li neko već napraviti statistiku pa da se traže rešenja.
Most slobode decenijama faktički jeste gradska saobraćajnica i saobraćaj na njemu će to uvek oslikavati, to što nije tako kategorisan je direktno ugrožavanje građana Novog Sada. Inače čak i da si u pravu čovek je jasno napisao da se kretao desnom trakom od dve kojima se kreće saobraćaj, znači nema šta da mu bilo ko trubi; osim toga, niko ko se kreće preko ograničenja apsolutno nema prava da nekom svira da se skloni i da nasilničkom vožnjom ugrožava druge učesnike u saobraćaju.
“…Isto tako je i na autoputu.Non stop vam je neko u dupetu( bukvalno na 20 cm) i blica I trubi da se sklonite iako je kolona i vozite 130 pa čak i preko toga.Odlucim ja da ću da ih ignorisem,desno je uvek kolona slepera,nervira me da se uvlačim izmedju njih.Onda pomislim,pusti budalu…”
Draga Maja, veoma grešiš.
Leva traka na autoputevima je rezervisana za obilaženje, bez obzira koja je dopuštena brzina i kojom se brzinom kreće onaj, koga obilaze.
Sustina je sto niko ne postuje Zakon.
Biciklisti i pesaci na crveno setaju i lagano voze.
Motoristi obilaze kolone i ubacuju se.
Vozaci automobila u 98% slucajeva sa mobilnim telefonima u rukama.
Popravite sebe i bice super.
Bravo Svetlana, "ukinite uslovno zeleno". Možda je bolja varijanta - zabranite vožnju radnim danom i vikendom?!
A da se vratiš u auto-školu i obnoviš vožnju na raskrsnici sa uslovnim strelicama?!
@Svetlana
12.06.2024 • 23:55
Saobraćaj
U NS je loša saobraćajna signalizacija. Treba ukinuti uslovno zeleno i smanjiće se broj udesa. Nije normalno da zeleno svetlo bude i za vozila i za pešake i bicikliste.
Most Slobode nije gradska saobraćajnica, reč je o putu rezervisanom za saobraćaj motornih vozila. Raspored saobraćajnih traka na mostu je sledeći
(s desna na levo): zaustavna traka, vozna traka, traka za preticanje.
I da, bio si dužan da voziš srednjom/voznom trakom. Traka za preticanje služi, kako joj i naziv kaže, za preticanje - a ne za vožnju.
@Viperovski
12.06.2024 • 22:27
Bahatost
Vozim preko mosta 80 km/h desnom trakom koliko je i dozvoljeno a iza mene se priljubio neki džip i uporni trubi ,ablenduje i besno gestikulira rukama da se sklonim,mada nemam gde kolona je i u srednjoj traci.Mnogi misle da je put preko mosta i dalje auto put a ne gradska saobraćajnića i da nema traka za preticanje,u svim trakama važi ograničenje od 80 km/h
Komentari upravo odrazavaju tuznu sliku o nama kao vozacima. Jednom treba dve sekunde da proceni bezbednost prestrojavanja, drugi kaze kako "nema radar" pa ne moze da proceni brzinu, treci kaze kako ga uvek iznenade motori, cetvrti se plasi svega...
Zbog vas takvih inzenjeri ubrzano rade na razvoju autonomnih vozila koja voze sama. Nadam se samo da nece prisiliti na "autopilote" i nas, manjinu, koji volimo voznju.
U medjuvremenu od srca savetujem da se manete volana i da korisitite sto vise javni prevoz, bice svima lakse i bolje. Nije svako za voznju, nekad su zdravstvene i ispitne komisije zaista radile svoj posao. Danas vise ne.
I jos jednu stvar da dodam,od pocetka godine u svim saobracajnim nesrecama u kojim su ucestvovali motociklisti u samo jednoj trecini su oni krivi.To su zvanicni podatci mupa.
Vi sudite a ne znate ni coveka ni sta je tacan uzrok nesrece.Ne mora da znaci da je covek motocikla isao brzo,mozda je imao neki nabudzeni auspuh pa je bio vise glasan i odavao utisak da ide brze nego sto zaista jeste.Motoristi mnogo cesce ginu zbog bahatosti,ne paznje i ne znanja ljudi koji voze automobile.Koliko samo vozaca automobila nema osecaj za voznju i saobracaj da je za ne poverovati.Saucesce porodici ovog coveka i neka pociva u miru.Ljudi gubite ljudskost i osecanja za druge ljude a to su mozda i najvece vrednosti jednog coveka.
U vreme nesreće nalazio sam se u Kam. parku, u blizini mosta. U jednom trenutku se čuo zvuk trkalice, kao na moto dromu, zavrištala kad joj je data vatra i posle par sekundi udarac i tišina...Pametnome dosta!
Ne znam sta se desilo, i kolikom brzinom je išao motor, ali nisu u pravu ovi koji pretpostavljaju da nije pazio vozač kola kada se prestrojavao. Mi svi učestvujem u saobraćaju sa očekivanja da i drugi učesnici poštuju ograničenja. Kada pogledam u retrovizor i vidim motorno vozilo iza sebe ja na osnovu dozvoljene brzine i iskustva ocenio da li mi je bezbedno da se prestrojim. Ja nemam radar da izmerim da se lik kreće dva puta većom brzinom od dozvoljene. Jer ako ne pretpostavljam da se lik drži dozvoljene brzine, zašto bih pretpostavio da lik iz suprotne trake neće iznenada preći u moju, ili proći na crveno svetlo? JASNO JE KAO DAN DA OVU DRZAVU NIJE BRIGA NI ZA JEDAN ZIVOT. OVU DRZAVU INTERESUJE SAMO LOVA. DAJ PARE I MARS. Da se hoće, veoma brzo bi se stalo na put bahacenju svake vrste.
... to što će većina ovde izraziti zgražavanje nad bahatošću nekih motociklista (poznajem i par koji sasvim normalno voze), kao i nad apsolutnom nezainteresovanošću policije da bilo šta uradi, a ceo rezultat svega toga je da ste malo izduvali ventil i apsolutno ništa se neće promeniti... Pa onda ispočetka kada se desi sledeća nesreća.
Isto tako je i na autoputu.Non stop vam je neko u dupetu( bukvalno na 20 cm) i blica I trubi da se sklonite iako je kolona i vozite 130 pa čak i preko toga.Odlucim ja da ću da ih ignorisem,desno je uvek kolona slepera,nervira me da se uvlačim izmedju njih.Onda pomislim,pusti budalu,da neko ispred naglo zakoci eto lančanog od 20 vozila….
Veoma bitna stvar a koju ucesnici u saobracaju ne rade je davanje zmigavca pre prestrojavanja u levu odnosno desnu traku i na taj nacin upozore onoga ko je iza.U autoskolama rusiti polaznike kao od sake za to.
I da uvek i svuda su krivi samo motociklisti, a sta je sa nesavesnim biciklistima koji voze posred puta te se sire levo desno kako njima padne napamet jer misle da ako su na bajsu da imaju prednost, tako da ih moras precizno obilaziti a u susret ti ide vozilo koje se krece velikom brzinom, mamini i tatini sinovi koji divljaju sa besnim kolima i dzipovima pritom nikada ni ne daju zmigavce vec skrenu na po metra kada moras da zakocis naglo, idioti , trotinetasi, jos gori nevidljivi, pesaci ko muve bez glave prelaze put , ja vozim motor vec dvadeset godina kao i automobil i svega sam se nagledao u saobracaju i najveci krivac za ovakve nezgode nisu samo motoristi vec i oni koji ne umeju tacno da precene datu situaciju i da prilagode brzinu uslovima i mestu u kom se nalaze zbog toga nastaju nezgode i ovde je itekako kriv i vozac od 21 godinu jer kad neko ispred vas naglo zakoci samo zato sto mu je ispao mobilni dok je snimao i selfovao se, desi se ovo, i nemate ni pola sekunde vremena da reagujete i izbegnete udes.
U NS je loša saobraćajna signalizacija. Treba ukinuti uslovno zeleno i smanjiće se broj udesa. Nije normalno da zeleno svetlo bude i za vozila i za pešake i bicikliste.
Veliki broj ljudi loše vozi, sporo idu ili jure, naglo koče, prestrojavaju se iznenada, ne prate saobraćaj ispred i iza.
Motoristi su najugoženiji, jer ih drugi ne vide i jer uglavnom voze brzo.
Stanujem na Limanu 2 i kako krene lepo vreme slušam celu noć motore kako divljaju po Mostu Slobode i Mišeluku.
I ja se pitam, kao mnogi komentatori kako je to uopšte dozvoljeno i gde su kamere? Pa samo njih da kažnjavaju napunili bi i budžet i džepove.
Drugo, meni je to nasilna vožnja kad mi na raskrsnici turira motor ili auto sa nabudženim auspuhom, bukvalno odskočim od straha i buke.
Zar ne može da se donese neki zakon koliko može decibala da bude buka i ako treba da stave neke prigušivače, pogotovo noću???
Vozim preko mosta 80 km/h desnom trakom koliko je i dozvoljeno a iza mene se priljubio neki džip i uporni trubi ,ablenduje i besno gestikulira rukama da se sklonim,mada nemam gde kolona je i u srednjoj traci.Mnogi misle da je put preko mosta i dalje auto put a ne gradska saobraćajnića i da nema traka za preticanje,u svim trakama važi ograničenje od 80 km/h
Ovako jel moze neko da pojasni zbog cega saobracajna policija tolerise divljanje motora po miseluku jer oni Glupi znakovi 80 60 40 važe samo za automobile ? I samo oni podlezu kaznama radarima kamerama !!! Apsurd jos veci okupljanje na petlji iznad koje je ukleta bolnica Mišeluk zar je to lokacija za divljanje dok onim mucenicima od pacijenata se bore za opstanak svoj ....
jedne godine..prolazim tunel..noc..meni pukla besika..izasao iz tunela..znaci gotov sam..moram stati na sred mosta..nema dalje..i na pola mosta dajem zmigavac da skrecem u zaustavnu traku..u retrovizoru nema nikoga..kako sam poceo da skrecem..motor je prozujao tako brzo..da me proslo soranje ali u momentu..budala sam ja..ali on je veca..izasao je iz tunela sa 300 na sat..da me je udario..odleteo bi preko ograde u dunav.toliko
Na Bul. oslobodjenja uz most slobode ni danju ni nocu nema mira, ni sa dvorisne strane. Sve zvoni od neispravnih i nedozrelih detinjarija. Odrastite ljudi, idite u NAVAK pa se provozajte na stazi. Ovo nije smekerski ovo je seljoberski.
Po udarcu na automobilu se vidi da je išao najmanje 150km/h,malo da ga produva, a auto se neoprezno prestrojavao 21god pocetnik....U toj kombinaciji nesreca je neminovna.
Nedavno se uključujem iz Narodnog Fronta ka Mišeluku i prestrojavam se skroz levo zbog gužve i zastoja da bi lik sa jačim skuterom toliko dao gas iz pravca Bulevara da sam morao cimnuti volan ka desnoj traci da se nezakuca u mene i još mlatara rukama, hoće čovek da se bije. Pa da li ste normalni? Motor nemože da preleti auto bez posledica.
Prosto za mene su to ljudi koji neznaju da voze dvotočkaše.
Sto se tice izgradnje crkve na Miseluku, SPC se ne gadi ni prljavih para, ako se zna da je crkvu kao svoje pranje savesti finansirao Darko Saric, prema tome stvarno bi imali gde da se mole , nazovi ovi novi vernici.
Pitanje za nadležne : koliko još treba da ih pogine da konačno zaustavite divljanja, najpre na Mišeluku, ali i na ostalim lokacijama u gradu koja se koriste za trkanje?!! Šta vas konkretno sprečava?!
Pre nekoliko dana idemo od Iriga ka Vencu, motor se stvorio za sekund, pretekao nas na punoj liniji i nestao... a sve to se desava pored policijske patrole. Suprug je vozio 80, a kojom brzinom je vozio motor ne zelim ni da znam. Suprug je hteo da se okrene i vrati da pita saobracajce da li su videli sta se desilo i zasto ne reaguju, ali srecom nije. Jos bi i njega priveli. Svaki put kad idem tom deonicom, pa preko Miseluka ka gradu frka mi je od njih i molim Boga da se neko ne zakuca u nas ili da nam podleti pod tockove. Za njih ogranicenja brzine ne vaze!
Treba po gradu kaciti na bilborde udese i mrtve sa sve slikama uzasa...dopreti do mozga nalozenih klinaca i onih starijih lozaca na brzinu je tesko ali u podsvesti neka im "blica" kako prolaze ljudi koji ne postuju ogranicenja(bez obzira cija je krivica)
Nevezano od ove tragedije moram konstatovati da je saobraćaj u gradu više nego užasan, katastrofalan... kako god to nazvali!
Neverovatna količina bahatih "vozača", čuveno parkiranje na kolovozu sa uključenom "četvorkom", prelaženje pešaka na crveno i van semafora, jurcanje autima, motorima, trotinetima i dostavnim biciklovima, parkiranje svuda i na svakom mestu (autobusko stajalište, prolazi kroz zgradu, travnjaci...)... itd...itd..., a sve to bez pravih sankcija!
I dalje se kažnjavaju vozači koji se nisu vezali???
Све је ово нирмално и испројектовано. Нестајемо убрзано, све је то неко испланирао ко је имао претензије од давнина на ову територију. Е сад што то ради на фињака преко влдавине недоказаног човека и његове неписмене камариле, зарад њихових бедних крвавих долара, то треба сви да се запитамо. Предали смо се без испаљеног метка, проливене крви и показаних зуба и то издајнику из нашег рода, умотаног у машну, напућеног....
Ja sam vozač dugogodišnji i auta i motocikla i ono što sam zapazio da u saobraćaju kod nas je najčešća greška prestrojavanje iz jedne trake u drugu a bez da se pre toga pogleda u retrovizor i u takvim situacijama ja teško izbeći nezgodu.
Molim nadlezne da stave policiju na Miseluk i na Bulevar Evrope da zaustavlja i auta i motorase..celu noc su zrke i jurnjava... kad krenu da sprovode zakon i da ih kaznjavaju bice nam svima bolje.
Ima li i danas snimka ? Most je barem pokriven svim mogućim kamerama . Ima li prevencije ? Ima li rada vrle policije da malo razjuri dečicu bogatuna koji divljaju po Mišeluku npr kaznama za prekoračenje brzine ili bahatu vožnju? Nedavno je ugrađena radar kamera sa sve svetlosnim farom za noćna snimanja prekoračenja brzine ali pokriva samo prednju stranu vozila ,a gospoda sa motorima koliko je poznato ima registraciju samo nazad .
Porodici saucesce,coveka odlicno poznajem,nije nikakav nasilni motorista niti je iz price trke motora,Miseluk i ostale stvari.Jedan divan porodican covek koji je sa svojim motorom samo obavljao svoju dnevnu obavezu i na zalost tragicno prosao.Rade pocivaj u miru. :(
Za okupljanja i divljanja na Mišeluku. Pre par nedelja su me posle tunela 2 puta zaustavljali na rutinski alko test a 50 metara dalje ispred restorana lik potpisuje bmw, crta čovek krofne sve u 16. Još deset automobila stoje pored i masa navija. A ko je izmislio pucanje auspuhom, da mu zariba motor. Toliko.
pa vam jedino ostaje da se praznoverno molite jer da su ta sredstva (za izgradnju bogomolje) uložena u prevenciju i edukaciju i kažnjavanje divljih motoraša ne bi svaki dan čitali kako je neko poginuo ili proletao kroz semafor poput uniformisanog junoše prekjuče i bio nadrogiran , a za volanom.
Pitanje je dana kada ce na Klisi/Slanoj bari neko da nastrada.Svaku noc trke na Sentandrejskom putu,prolazak na crveno,sto autima,sto motorima.O buci koju prave da ne pricamo.Policija zna sve,zna se ko to radi,gde sede,ali zna se i ciji su,pa ih niko ne dira,tj.ni policija im nista ne sme.
Vozim i automobil i motocikl. Ne osuđujem nikoga, jer ne znam šta se desilo. Činjenica je da vozači motocikala (ne svi) voze nenormalno brzo, a pojedini vozači automobila imaju loše procene ili ne gledaju
Prolazio sam iza minut bukvalno i prošao i ne mogu vam objasniti tu tišinu ,i posle 2min.sam zvao i ja hitnu jer je nije bilo...uglavnom vozač automobila je verovatno uzas kao i vecina ,jer da gleda u retrovizore i da je pazio ,ovo se ne bi desilo ,i vise ne znam kovise uci te ljude da voze da li je moguce da niko ne reaguje a ginu ljudi kao zečevi
Ovakvi dogadjaji su pretuzni,nema svrhe sada osudjivati preminulog. Mozda nije on kriv,a vozaci automobila prave nevidjene greske. I u ovakvoj situaciji vecina ce osuditi motorasa. Kad se most ponovo "otvorio" ,setila se policija da postavi auto ...malo kasno. Doduse,kod nas se uglavnom reaguje kad je kasno.
Iskreno saucesce porodici stradalog.
Živim u Kamenici.. Svaku noć su trke na Mišeluku. Krenu čak oko 8 uveče. To zaista izgleda jezivo! Uletanje u krivine, presecanje puta..To već predugo traje i da li neko treba da izgubi život da bi se ti bahati idioti rasterali? Zašto policija nije svako veče na Mišeluku? Zašto ih ne kažnjavaju? Zašto im ne oduzmu vozila? Raspale Bul. Oslobodjenja,preko mosta, pa na petlju. Neka nas Bog čuva! Pošto očito nema ko..
Nazalost covek poginuo. Cesto prolazim miselikom i mostom cudim se kako se ovo ne desava vise puta dnevno. To nije staza za motocikliste grobnik ili slicna nego javni put na kome se krecu brojni ucesnici u saobracaju. Ali zivimo u vremena bez morala, smisla, zakona... tako da se ne treba cuditi nicemu, jos nam je predobro koliko i sta sve tolerisemo
Vozim i auto motocikl i svašta i šta primećujem:
Kanda pojedini vozači automobila ne prate vožnju ali i pomo ljubomorno ili čak i namerno (doživeo više puta!) ne daju motociklustima da ih obidju. Meni nikada ne smetaju. Pogledam retrovizore, ostavljam mesta, pratim mrtve uglove, osluškujem oko sebe, ne buljim u mobilni i ne kucam poruke, ne panjim muziku, ne pričam u kolima, ne pijem, ne šmrčem... jer zna biti skupo.
Uz most se vozi desnom trakom, a obilazi levom. To je put za motorna vozila.
Na Naselju svaku noc imamo trke motora i auta. Ako se ne trkaju, onda testiraju svoja vozila da vide koliko brzo mogu da jure.
Pitam se gde je policija, gde su radari, da li rade te kamere...
Ono što je sigurno jeste da motorista nije vozio 80kmh. Kao što ni jedan ne vozi na mostu i u tunelu. Ono to vide kao prostor da pokazuju svoju “muškost”. Sa druge strane, auto je možda menjao traku ili nešto, možda je oduzeo prednost motoru, ali sve je drugačije kad nema ludaka koji voze dva puta preko ograničenja! A kamere… Kamere ne mogu da ih snime. Gomila njih drži tablicu zalepljeni tako da gleda na dole…
Nevezano od ove tragedije moram konstatovati da je saobraćaj u gradu više nego užasan, katastrofalan... kako god to nazvali!
Neverovatna količina bahatih "vozača", čuveno parkiranje na kolovozu sa uključenom "četvorkom", prelaženje pešaka na crveno i van semafora, jurcanje autima, motorima, trotinetima i dostavnim biciklovima, parkiranje svuda i na svakom mestu (autobusko stajalište, prolazi kroz zgradu, travnjaci...)... itd...itd..., a sve to bez pravih sankcija!
I dalje se kažnjavaju vozači koji se nisu vezali???
Panduri na motoru umesto da sprecavaju divljanje divljaka sa petelje i ka petlji oni se sunjaju na semaforima i gledaju ko nije vezao pojas.
Na petlju motorasi u uniformi
Tamo je problem majstori !!!!
Jedan život ugašen, a "mrtva usta ne govore".
Veliki broj vozača, iskusnih i neiskusnih, ne uključuje žmigavac pri promeni trake. Kada se tome doda velika brzina, teško se može spasiti.
Rusi, kao i mi, isto voze "ludački", pa ipak većina ima kamere u vozilima.
do drzave je koja podstice srbijanje.
divljaju po celom gradu ne samo po mostu.
setite se kako je da bi srbija isfolirala brigu-postavila semafor na mesto gde je ubijeno dete divljanjem motociklista
lobi im prodaje motore koji se nigde ne voze po gradu vec se otslepaju do piste.
Nedavno sam od Lidla skrenuo desno prema gradu i tako presekao duplu puno. Vozio sam 5 na sat. Hahvatao me policajac na motor i u izvestaju je napisao "nasilna voznja", a o kazni da i ne pricam sta sam i koliko dobio. Kako se onda racuna voznja motora na mostu onda???
Od kada su policajci skinuli uniforme tj prešli iz policije u Agenciju za bezbednost saobraćaja i počeli da nas uče pravilima saobraćaja, sve nam bolje ide, ide, ide...
I biće nam još bolje!
Živi mi ostali!
Puno je neznanja i nedostatka vestine. Meni motociklisti kao takvi ne smetaju. Smetaju mi svi koji ne znaju da voze. I motociklisti i ostali. Kao na primer ovaj sto kaze da mu je trebalo 2 sekunde da pogleda da li moze da se prestroji. Morate vise vezbati voznju a manje se plasiti. Strah vas blokira i nikada necete nauciti da vozite tako. Razume se, ne preko ogranicenja ali ne ni 60 km/h tamo gde je dozvoljeno 80km/h. Nigde se u Evropi ne vozi generalno toliko sporo a sa toliko nesreca. Ima puno smusenih a autoskole ocigledno ne rade svoj posao. Mene je instruktor pre 40 godina ucio kako se bezbedno "seku" krivine. Toga danas sigurno nema a rezultate vidimo svaki dan.
Po celom gradu
12.06.2024 • 14:36
Sumanuta vožnja
Vozači motora su najpre opasni za sebe a ugrožavaju i druge. Baš na tom mostu sumanuto voze, prave slalom između automobila, voze nenormalno brzo i rizično. Isto tako voze i po bulevarima i na keju i nikom ništa. Ako ne brinu o svojoj glavi (a ne brinu) , zašto da drugi stradaju zbog njih? Kad će početi trajno oduzimanje motora od takvih vozača? Koliko još ljudi treba da strada do tada? Oduzeti im i motor i dozvolu i pravo na bilo koju drugu dozvolu kad prvi put tako voze pa nek idu zauvek peške.
Ovo treba procitati bar dva puta. Grad su okupirali ludi motociklisti koji su skinuli auspuhe i voze brzinom po nekoliko stotina kilometara gradskim ulicama. Puno je i kvadova koji su registrovani kao traktori ali to niko iz policije ne dira. Stekao sam utisak kao da se posebno brinu o njima da bi ovi mogli da budu sto agresivniji prema obicnim gradjanima.
Divljanje po mostu je postalo nepodnošljivo. Od aprila do novembra svakodnevno turiranje motora na raskrsnici kod Limanskog parka, vožnja na jednom točku itd.
Svaki dan ih gledam kako se bahate. Juče je jedan mogao stradati u direktnom sudaru, jer me je obilazio na krivini. Dokle?? Moraju se gurati da budu na čelu kolone, moraju preći na pešački da obiđu crveno na semaforu.
Najviše me je šokiralo dete od nekih 9 godina kod OŠ Jožef Atila na skuteru, samo je izletelo i oduzelo mi prvenstvo, sekunda je falila. Bez kacige, naravno.
Ukinuti motocikle na teritoriji grada! Niko ih nikad ne zaustavlja, pravila za njih ne vaze, znam kolko hoces ljudi koji voze po celoj Srbiji a nemaju NI POLOZENO ZA MOTOR!!! GODINAMA IH NIKO NIKAD NIJE ZAUSTAVIO!
Jos jedan izgubljen zivot usled divljackog saobracaja.
Motoriste niko ne kontrolise i, sto neko rece, sluze samo da prave buku i ugrozavaju bezbednost.
No, "nas" premijer ih je pre koju godinu "pohvalio" i dao im zeleno svetlo za divljanje na Miseluku jer je i on kao mlad tu dolazio da krsi zakon o bezbednosti saobracaja!
BIZARNO je uživati u vožnji, ma kakvo vozilo posedovali, po gusto naseljenim gradskim četvrtima i ovakvim saobraćajnicama. Na sve to i problem sa parkingom... Nešto debelo nije kako treba.
Država i njene institucije nisu sposobne da uvedu red u saobraćaj. Nažalost. Sve dosadašnje vlasti su pooštravanjem zakonskih propisa mislili da će se stanje popraviti ali se stanje pogoršava svake godine. Jednostavno više nije bezbedno ni na pešačkom prelazu koji je 50 metara od saobraćajnih traka. Divlja se bez prestanka i niko ne sankcioniše. Već dve godine lik u belom BMW-u divlja detelinarom svaku noć, stavio i nabudženi auspuh i još ga niko nije zaustavio. Sramota za državu i za Policiju, a sutra kada pregazi nekoga svi će se javiti kako su preduzeli sve mere da se takvi događaju ne dešavaju.
Mišeluk, nekad je strah i pogledati prema tamo jer kada krene divljanje izletu sa svih strana. Vlast i policija ćute i daju im eksluzivno pravo da se tako ponašaju.
Vozači motora su najpre opasni za sebe a ugrožavaju i druge. Baš na tom mostu sumanuto voze, prave slalom između automobila, voze nenormalno brzo i rizično. Isto tako voze i po bulevarima i na keju i nikom ništa. Ako ne brinu o svojoj glavi (a ne brinu) , zašto da drugi stradaju zbog njih? Kad će početi trajno oduzimanje motora od takvih vozača? Koliko još ljudi treba da strada do tada? Oduzeti im i motor i dozvolu i pravo na bilo koju drugu dozvolu kad prvi put tako voze pa nek idu zauvek peške.
Ne zna se ko je bahatiji, motociklisti koji danju/noću već više od 30 godina divljaju preko mosta, bulevarima, ulicama... ili policija koja sve to zna, a ništa ne preduzima.
Ne znam ko je kriv. Iskreno saucesce porodici. Ono sto znam je da se motociklisti previse opuste na mostu Slobode i na Miseluku. Pre nedelju dana mi je prilazio motor velikom brzinom u levoj traci. Dao sam migavac i krenuo da mu se sklonim, a on je toliko brzo isao da je i on krenuo da me obilazi sa desne strane. To je svega 2sek vremena dok sam pogledao retrovizor da li mogu da se prestrojim, krenuo u desno i bacim pogled kad on isto krenuo. Samo ga je Bog spasio. Malo lakse ljudi. Prebrzi ste.
iživljavaju se automobilima i motociklima na mišeluku, a noću se prošire na bul.Oslobođenja, Narodnog fronta...
Po mišeluku se sazna za udes samo kada se neko povredi i ako dolazi hitna.. inače prođe sve na crno
Nije da se motociklisti brzo voze samo po mostu prema Kamenici , voze oni brzo po celom gradu i ubacuju se gde stignu, a najgore je sto ih policija ne kontrolise i ne sankcionise
Ne znam ko je kriv za ovaj udes, ali cesto prelazim ovaj most, i cesto motociklisti bezglavo jure izmedju automobila, ugrozavajuci i sebe i druge. Ni jednom nisam videla saobracajnu miliciju da ih zaustavlja i sankcionise.
Po ko zna koji put ponavljam. Motocikli ...moped..bicikli. To su VOZILA. Za njih važe ista pravila saobraćaja kao i za sve ostale učesnike u saobraćaju ,kamione..automobile..traktore....itd.
Ovo se ne može desiti pri brzini od 80km/h.
Žalosno jedan je život....
Prođem kolima pola Evrope, i na delu puta od Mišeluka Bulevarom oslobođenja do stanice - nagutam se više straha nego celim putem. Jednostavno, NE VIDITE motoriste, samo prolete pored, mimo, kako god.
Zivim na bulevaru i motorciklisti uzivaju da nam uniste san a i dan. Nemaju nikakvu svrhu u zivotu osim da divljaju. U tome im pomaze vuciceva policija tako sto se sakrije ili eventualno hapsi babe sto prodaju cvece. Plus auti bez auspuha koji divljsju nocu i opet nema ni jednog od 40 hiljada vucicevih slugu sa znackom
Bilo bi lepo da nekada policija kontroliše most. KAko divljaci voze ono nije normalno.Uleću levo desno. Blicaju jer im je sporo 120kmh da voze na mostu.
Pogotovu prema kamenici kako uleću u tunelu bez žmigavca...
Pa onda dalje od semafora prema uključenju za kamenicu redovno se trkaju ko će iz desne da uleti .
Pa se vozi zaustavnom trakom na mostu. Niko nikog ne poštuje.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
FOTO: Motociklista naleteo na automobil na Mostu slobode i poginuo, povređen i vozač kola
Autor: 021.rs
Novi Sad
•12.06.2024.
•13:16 > 14:16
Komentari 93
Emilija
Novosađanka
/
kao sto je propis 130km/h
@jogi medved
bio je gradska saobracajnica do nedavno, valjda se secas.
trendovi su da se popusta srbima i u saobracajnoj signalizaciji
Saša
kom da uzme prase
Da, Svetlana je u pravu, i mislim da ne govori o "uslovnom levom" (jer tako nešto ni ne postoji, postoji samo direkciono svetlo za levo) nego uslovnom desnom. U Britaniji ne postoji uslovno levo (faktički ono što je kod nas uslovno desno, jer voze na levoj strani), i kada je zeleno za pešake, svim vozilima je crveno na raskrsnici. Time se drastično smanjuje rizik da pešaci i biciklisti nastradaju na pešačkom prelazu.
Kole
Grues
Brane
Trt
Most slobode decenijama faktički jeste gradska saobraćajnica i saobraćaj na njemu će to uvek oslikavati, to što nije tako kategorisan je direktno ugrožavanje građana Novog Sada. Inače čak i da si u pravu čovek je jasno napisao da se kretao desnom trakom od dve kojima se kreće saobraćaj, znači nema šta da mu bilo ko trubi; osim toga, niko ko se kreće preko ograničenja apsolutno nema prava da nekom svira da se skloni i da nasilničkom vožnjom ugrožava druge učesnike u saobraćaju.
Propisi
Draga Maja, veoma grešiš.
Leva traka na autoputevima je rezervisana za obilaženje, bez obzira koja je dopuštena brzina i kojom se brzinom kreće onaj, koga obilaze.
Milenko
Biciklisti i pesaci na crveno setaju i lagano voze.
Motoristi obilaze kolone i ubacuju se.
Vozaci automobila u 98% slucajeva sa mobilnim telefonima u rukama.
Popravite sebe i bice super.
Uslovno levo
A da se vratiš u auto-školu i obnoviš vožnju na raskrsnici sa uslovnim strelicama?!
@Svetlana
12.06.2024 • 23:55
Saobraćaj
U NS je loša saobraćajna signalizacija. Treba ukinuti uslovno zeleno i smanjiće se broj udesa. Nije normalno da zeleno svetlo bude i za vozila i za pešake i bicikliste.
Jogi letač
(s desna na levo): zaustavna traka, vozna traka, traka za preticanje.
I da, bio si dužan da voziš srednjom/voznom trakom. Traka za preticanje služi, kako joj i naziv kaže, za preticanje - a ne za vožnju.
@Viperovski
12.06.2024 • 22:27
Bahatost
Vozim preko mosta 80 km/h desnom trakom koliko je i dozvoljeno a iza mene se priljubio neki džip i uporni trubi ,ablenduje i besno gestikulira rukama da se sklonim,mada nemam gde kolona je i u srednjoj traci.Mnogi misle da je put preko mosta i dalje auto put a ne gradska saobraćajnića i da nema traka za preticanje,u svim trakama važi ograničenje od 80 km/h
Talac
Zbog vas takvih inzenjeri ubrzano rade na razvoju autonomnih vozila koja voze sama. Nadam se samo da nece prisiliti na "autopilote" i nas, manjinu, koji volimo voznju.
U medjuvremenu od srca savetujem da se manete volana i da korisitite sto vise javni prevoz, bice svima lakse i bolje. Nije svako za voznju, nekad su zdravstvene i ispitne komisije zaista radile svoj posao. Danas vise ne.
Miroslav
Miroslav
Ela
Uhosluhač
j
Naučiti nešto o saobraćaju
Marko
ja
Maja
Maki
MotoMarjan
Svetlana
Veliki broj ljudi loše vozi, sporo idu ili jure, naglo koče, prestrojavaju se iznenada, ne prate saobraćaj ispred i iza.
Motoristi su najugoženiji, jer ih drugi ne vide i jer uglavnom voze brzo.
Sara
I ja se pitam, kao mnogi komentatori kako je to uopšte dozvoljeno i gde su kamere? Pa samo njih da kažnjavaju napunili bi i budžet i džepove.
Drugo, meni je to nasilna vožnja kad mi na raskrsnici turira motor ili auto sa nabudženim auspuhom, bukvalno odskočim od straha i buke.
Zar ne može da se donese neki zakon koliko može decibala da bude buka i ako treba da stave neke prigušivače, pogotovo noću???
Viperovski
Vozac
nessa
Stanar
Realan
Rajko
Prosto za mene su to ljudi koji neznaju da voze dvotočkaše.
@otac Makarije
/
Nanu li
Teodosije III
Čudo je da se ovako nešto ne događa svaki dan.
Maki
Dzoni
Nana
Sale NS
Neverovatna količina bahatih "vozača", čuveno parkiranje na kolovozu sa uključenom "četvorkom", prelaženje pešaka na crveno i van semafora, jurcanje autima, motorima, trotinetima i dostavnim biciklovima, parkiranje svuda i na svakom mestu (autobusko stajalište, prolazi kroz zgradu, travnjaci...)... itd...itd..., a sve to bez pravih sankcija!
I dalje se kažnjavaju vozači koji se nisu vezali???
Симеон
Vozač
Steva
Vlad
9
Milena
Joca
otac Makarije
Cornholio
Slanobarac
Viktor
Nebojša
Bojan
dm
Iskreno saucesce porodici stradalog.
Eli
Ludilo u stali
DžiajDžo
Kanda pojedini vozači automobila ne prate vožnju ali i pomo ljubomorno ili čak i namerno (doživeo više puta!) ne daju motociklustima da ih obidju. Meni nikada ne smetaju. Pogledam retrovizore, ostavljam mesta, pratim mrtve uglove, osluškujem oko sebe, ne buljim u mobilni i ne kucam poruke, ne panjim muziku, ne pričam u kolima, ne pijem, ne šmrčem... jer zna biti skupo.
Uz most se vozi desnom trakom, a obilazi levom. To je put za motorna vozila.
Biba
Pitam se gde je policija, gde su radari, da li rade te kamere...
Zebra
Sale NS
Neverovatna količina bahatih "vozača", čuveno parkiranje na kolovozu sa uključenom "četvorkom", prelaženje pešaka na crveno i van semafora, jurcanje autima, motorima, trotinetima i dostavnim biciklovima, parkiranje svuda i na svakom mestu (autobusko stajalište, prolazi kroz zgradu, travnjaci...)... itd...itd..., a sve to bez pravih sankcija!
I dalje se kažnjavaju vozači koji se nisu vezali???
Mile Sauer
Na petlju motorasi u uniformi
Tamo je problem majstori !!!!
saller.ns
Nikola
Veliki broj vozača, iskusnih i neiskusnih, ne uključuje žmigavac pri promeni trake. Kada se tome doda velika brzina, teško se može spasiti.
Rusi, kao i mi, isto voze "ludački", pa ipak većina ima kamere u vozilima.
/
divljaju po celom gradu ne samo po mostu.
setite se kako je da bi srbija isfolirala brigu-postavila semafor na mesto gde je ubijeno dete divljanjem motociklista
lobi im prodaje motore koji se nigde ne voze po gradu vec se otslepaju do piste.
Momir
Bran
I biće nam još bolje!
Živi mi ostali!
Realista
Maja
@Gonzales
Talac
Saruman
Vlad Cepes
12.06.2024 • 14:36
Sumanuta vožnja
Vozači motora su najpre opasni za sebe a ugrožavaju i druge. Baš na tom mostu sumanuto voze, prave slalom između automobila, voze nenormalno brzo i rizično. Isto tako voze i po bulevarima i na keju i nikom ništa. Ako ne brinu o svojoj glavi (a ne brinu) , zašto da drugi stradaju zbog njih? Kad će početi trajno oduzimanje motora od takvih vozača? Koliko još ljudi treba da strada do tada? Oduzeti im i motor i dozvolu i pravo na bilo koju drugu dozvolu kad prvi put tako voze pa nek idu zauvek peške.
Ovo treba procitati bar dva puta. Grad su okupirali ludi motociklisti koji su skinuli auspuhe i voze brzinom po nekoliko stotina kilometara gradskim ulicama. Puno je i kvadova koji su registrovani kao traktori ali to niko iz policije ne dira. Stekao sam utisak kao da se posebno brinu o njima da bi ovi mogli da budu sto agresivniji prema obicnim gradjanima.
Jovan
Joca
Zvučno zagađenja povrh vazdušnog da začini malo.
Miki
Najviše me je šokiralo dete od nekih 9 godina kod OŠ Jožef Atila na skuteru, samo je izletelo i oduzelo mi prvenstvo, sekunda je falila. Bez kacige, naravno.
Nenad
Klisanin
Neko iz struke
Motoriste niko ne kontrolise i, sto neko rece, sluze samo da prave buku i ugrozavaju bezbednost.
No, "nas" premijer ih je pre koju godinu "pohvalio" i dao im zeleno svetlo za divljanje na Miseluku jer je i on kao mlad tu dolazio da krsi zakon o bezbednosti saobracaja!
Cantona
Branko
Pc
Mišeluk, nekad je strah i pogledati prema tamo jer kada krene divljanje izletu sa svih strana. Vlast i policija ćute i daju im eksluzivno pravo da se tako ponašaju.
Po celom gradu
mala
Prestrašno
nsbot
PRINCIPijalan
B&B
komsha
Po mišeluku se sazna za udes samo kada se neko povredi i ako dolazi hitna.. inače prođe sve na crno
Gonzales
Svake noći trke na mišeluku.
Map
Kamencanka
Pera
Ovo se ne može desiti pri brzini od 80km/h.
Žalosno jedan je život....
Milan
Citalac
Dusan
Pogotovu prema kamenici kako uleću u tunelu bez žmigavca...
Pa onda dalje od semafora prema uključenju za kamenicu redovno se trkaju ko će iz desne da uleti .
Pa se vozi zaustavnom trakom na mostu. Niko nikog ne poštuje.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H