Postavljanje privremene fabrike betona za most u produžetku Bulevara Evrope neće značajno uticati na životnu sredinu, pokazala je Studija procene koja je trenutno na javnom uvidu.
Naravno da neće biti problema jer već sve uništeno. Kao što se dozvoljava divljanje po Fruškoj gori pa životinje beže. Koliko sam puta već naišao na zgažene lisice na Mišeluku na putu za Petrovaradin. Koga uopšte zanimaju životinje? Sami smo sebi dovoljni i ponosni na svoje uspehe, lične.
Него што се прича.
Као прво, само постројење мобилне фабрике бетона неће бити велики проблем, али њен рад хоће.
Проблем ће стварати број камиона цистерни који ће довозити цемент из Беочина. Којом рутом и колико често. Јасно је то да ће ићи или Жежељевим или Слободе (уз посебну дозволу) и да ће то бити свакодневно и више пута.
Бетон ће се од фабрике превозити камионима миксерима капацитета 10/12м3 до места уградње. Колико дневно пута? За такав објекат, од 50 до 100 пута.
Одакле ће се довозити бетон када ова буде у квару или имала застој (тзв бекап)?
Простор за испирање камиона миксера и пумпи за бетон, односно пражњење уколико свежа бетонска смеша не задовољава...Има ту заиста много ствари, али да препустимо то "стручњацима".
A zašto fabriku betona ne prave na placu sa sremske strane koji je već poravnat i raskrčen od svega živog? Jedva smo raskrčili prostor oko mosta slobode, sad ćemo ovde da pravimo haos i da se betonjerke ispiraju u Dunavac? Bolesno. A još bolesniji oni što nisu izašli na glasanje.
Glasali ste ili niste imali za koga da glasate?
Sad je kasno da razmišljate u pravcu kakav će uticaj na prirodu imati privremena fabrika betona.
Vrlo prosto.
Posebno da se zapita onih 5%.
Jel stvarno nema ko da zaustavi ove štetočine? Zašto pristajemo da nam uništavaju grad sa nečim što niko neće, osim onih koji na tome kradu naše novce? Zar ćemo se i dalje praviti gluvi i slepi? Dokle?
Novosađani mnogo zabrinuti za životnu sredinu (jer je to sad moderno) i ubiše se braneći Ribarac i Šodroš od mosta koji će ih preleteti, a za to vreme posekoše pola tog istog Ribarca za kafane i nikom ništa. Kod Petrovaradina uveliko prave most na ivici zaštićene zone, saobraćajnicu sa mosta koja će ići po samom nasipu i kroz zaštićenu zonu i niko o tome ne govori. Svi brane samo ono što mogu iz fotelje da vide, a niko neće da se pomuči da brani ono što je pravi problem, nego se bave nebitnim stvarima.
Ne može , ne može i ne može! izaćićemo na ulice i sprečiti vaše pogubne planove za uništenje životne sredine vazduhga vode i zemlje ovo se već zove terorizam, neka vođa vućević i đurić to rade u svojoj kući nas ne zanima to neće se praviti ništa kraj priče!
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Analiza: Kako će privremena fabrika betona na Ribarskom ostrvu uticati na prirodu?
Dragana Prica Kovačević
dragana@021.rs
Novi Sad
•13.06.2024.
•14:41 > 14:42
Komentari 21
Pićuka
Пера Ждера
Као прво, само постројење мобилне фабрике бетона неће бити велики проблем, али њен рад хоће.
Проблем ће стварати број камиона цистерни који ће довозити цемент из Беочина. Којом рутом и колико често. Јасно је то да ће ићи или Жежељевим или Слободе (уз посебну дозволу) и да ће то бити свакодневно и више пута.
Бетон ће се од фабрике превозити камионима миксерима капацитета 10/12м3 до места уградње. Колико дневно пута? За такав објекат, од 50 до 100 пута.
Одакле ће се довозити бетон када ова буде у квару или имала застој (тзв бекап)?
Простор за испирање камиона миксера и пумпи за бетон, односно пражњење уколико свежа бетонска смеша не задовољава...Има ту заиста много ствари, али да препустимо то "стручњацима".
Kraj
Crnje ne može.
Stručnjak
Vladan
Klaaičan stav zalutalih seljačina.
NS
Zeleni kader
Zašto tada niste protestovali ili uputili neka pitanja NEKIMA sa govornice ?!
/
u kineskim gradovima i ruskim breznjevkama
pruzi malo nos napolje da vidis.
Liman
albino
Milan
Ljudi, zivot u modernom gradu sve ovo podrazumeva.
Mićo
rambo beton
Sad je kasno da razmišljate u pravcu kakav će uticaj na prirodu imati privremena fabrika betona.
Vrlo prosto.
Posebno da se zapita onih 5%.
NS
Juca
Nikola
Novosadjanka
/
prvo crkva, sada ovo
Kajtel
Zemlja čudesa
Servia
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H