Gradsko saobraćajno preduzeće je na MAS-u ugradio elektronske barijere za ulaz na perone, koje će uz novu aplikaciju za prodaju karata omogućiti nov način rada na stanici.
super, sada kada karta ima barkod, mozete uvesti i refundaciju za peronske karte vracene u roku od npr. pola sata od izdavanja kako bi najzad oni koji su dosli da isprate putnike to mogli da ucine besplatno.
...u EU,i sta mogu reci za ovu novu glupost od gradske,pokrainske i ostale vlasti, koje sve to dozvoljavaju
Peronske klasicne karte u EU u drzvi FR do sada ne videh.Ipak postoj elektronsko podzianje rampi da bi BUS-ovi mogi uci na stancu-kako je to reglisano ne znam, ali znam da BUS dodje do rampe, i posle par sekundi rampa se podigne,Marselj
na ostalim bus stanicama/Avinjon,Tulon ,Tuluz itd, SVAKI putnik i pratilac putnika, NE PLACA naknadnu peronsku kartu,ne vidoh ni elektronske rampe.
O toaletama na BUS stanicama u EU da i ne komentarisem kakvi su, za pocetak samo, toalet ili WC, se NE NAPLACUJE
niti vidoh policiju koja propusta putnike na peron, kao sto je u BGD.
Ko putuje po EU bilo kojim sredstvima,svim javnim prevozo
pitanje je da li ce reci istinu,kakvi su javni prevozi,BUS i zeljenicke stanice,kakvi su zaposleni i da li su u sluzbi putnika ili je obratno
E zalosno je sto mi samo kukamo po forumima.. i nista ne radimo po tom pitanju! Svakog cuda 3 dana dosta.. Malo se ishejtujemo i onda nas prodje pa prihvatimo sve namete i pravila. Takav smo narod. Moze da nas jase ko god zeli. I shisha...
Znaci, ako neko putuje iz recimo Sombora za Bg i nuzda ga potera da "kreativno" iskoristi pauzu u NS, da bi se vratio u bus i nastavio putovanje, morace da kupi peronsku kartu...nemam reci...
Aha, a onda će u sred najveće gužve sistem da crkne, i šta onda? A ako neko žuri, a gužva je? Ko će da snosi odgovornost za nečije kašnjenje na posao zbog neupotrebljivosti ove gluposti (ima onih koji rade van Novog Sada)? O tome povratku kući nema potrebe pričati.
Koliko znam njima zakup mesta plaća prevoznik, kakve veze mi kao putnici imamo sa tim?
Da mi je zanti u koje vreme je napravljena ova fotografija. Trebalo je staviti neku napravljenu oko 14-15 h i to sa ulaza (tamo gde stoje "čike" kao u filmu Mi nismo anđeli 2).
MAS je oronuo, izgleda jadno za autobusku stanicu jednog grada, a oni ugrađaju neke nove moderne sisteme.
Renovirajte celu stanicu, da liči na autobusku stanicu, pa onda može i ta vrsta ulaza na perone.
a ne daj bože da momak isprati devojku, ili unuk baku i da im pomognu sa utovarom prtljaga u autobus. I to treba naplatiti! A tek ako nekog nužda istera napolje sa perona, moraće da se raspravlja sa "inteligentnim" elektronskim barijerama ili da ponovo plati peronsku kartu za ponovni ulazak? Inače ste smorili sa pronalaženjem novih i kreativnih načina za šišanje sirotinje, hajde malo se okrenite prema džabalebarošima koji se vozaju službenim automobilima, a ne autobusima!
A cemu te peronske karte?Kakvu uslugu nam pruza MAS naplacivanjem peronske karte? Uslugu koriscenja mesta na peronu i mahanja onima koji putuju? Pomaganja u nosenju prtljaga? To je samo sramotan nacin da se uzmu pare a da se nista ne uradi.
"Pretplatne peronske markice zamenjuju se beskontaktnim karticama koje su personalizovane u sistemu i vezane su za korisnika i za dokument za koji važe."
DakleM, imace kompletan spisak kad je ko od vlasnika pretplatnih markica putovao. Lepo...
Sve je to lepo, ali ta stanica još od svoje izgradnje pa sve do današnjih dana podseća na štalu. Peroni su kao obori za svinje a sa nadstrešnice golubovi seru po putnicima. Mnoge vojvodjanske selendre imaju daleko uljudnije autobuske stanice od ove novosadske. Kad god odem na stanicu imam osećaj kao da sam nekim čudom ušao u kadrove filma "Skupljači perja". Toliko decenija se na ime stanične usluge uzimaju velike pare a stanica kao da je izašla iz Felinijevih filmova.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Nov način ulaska na MAS
Novi Sad
•24.01.2012.
•15:15
Komentari 17
Tiberius
Vox
malo ovde
Peronske klasicne karte u EU u drzvi FR do sada ne videh.Ipak postoj elektronsko podzianje rampi da bi BUS-ovi mogi uci na stancu-kako je to reglisano ne znam, ali znam da BUS dodje do rampe, i posle par sekundi rampa se podigne,Marselj
na ostalim bus stanicama/Avinjon,Tulon ,Tuluz itd, SVAKI putnik i pratilac putnika, NE PLACA naknadnu peronsku kartu,ne vidoh ni elektronske rampe.
O toaletama na BUS stanicama u EU da i ne komentarisem kakvi su, za pocetak samo, toalet ili WC, se NE NAPLACUJE
niti vidoh policiju koja propusta putnike na peron, kao sto je u BGD.
Ko putuje po EU bilo kojim sredstvima,svim javnim prevozo
pitanje je da li ce reci istinu,kakvi su javni prevozi,BUS i zeljenicke stanice,kakvi su zaposleni i da li su u sluzbi putnika ili je obratno
HM
ccccc
mala
:)))
Koliko znam njima zakup mesta plaća prevoznik, kakve veze mi kao putnici imamo sa tim?
Da mi je zanti u koje vreme je napravljena ova fotografija. Trebalo je staviti neku napravljenu oko 14-15 h i to sa ulaza (tamo gde stoje "čike" kao u filmu Mi nismo anđeli 2).
Miki
Jogh
But now it's full of evil clowns
It's time to start the countdown
I'm gonna burn it down, down, down
I'm gonna burn it down
Renovirajte celu stanicu, da liči na autobusku stanicu, pa onda može i ta vrsta ulaza na perone.
antifa
Marija
S.
DakleM, imace kompletan spisak kad je ko od vlasnika pretplatnih markica putovao. Lepo...
Vukajlo
V
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H