Udruženje za zaštitu potrošača "Prosperitet" iz Novog Sada saopštilo je da su brojni građani izgubili poverenje u Elektroprivredu Srbije i njene partnere.
Problem nije u samom eps-u koliko u ods-u, koji angazuje radnike firme "montop" za ocitavanje brojila. Bahati, nepismeni, niko im nista ne moze. Drugo, softveri koji su uvaljeni ods-u ne vrse posao kako treba, a menadzment ods-a ih stiti.
Ја сам епс,у слсо више пута стварно стање док они верују пописивачима који су једном уписали више од стварног стања и сада се то врти ко воденица без да стане меило е сам ом слаоа тамо ко да седе оловке и фломастери ништа се не дешава такорећи циркус живи
Evo jedan slucaj izbacili su sat za struju na banderu koja je udaljena nekih 20m.kuca je u pitanju sto naravno vlasnik nije to potpisao da pristaje oni su nasilno to uradili i pocele su velike cifre da stizu vlasnik nije placao račune jer je bila očigledna kradja oni elektro Vojvodina predala izvrsitelji i sada izvrsitelji nabio 10 hiljada evra.i sta ce sada taj jadnik ni kriv ni duzan
Digitalizacija nam je donela upitnu tačnost u obračunu usluga i roba protiv koje ne možemo ništa, a uskratila je prava starima i slabije obrazovanima da jasne račune primaju na kućnoj adresi i plaćaju ih na šalterima.
Ne zaboravi, Eps više nije javno preduzeće, već su ga peko noći pretvorili u akcionarsko društvo… samo još uvek nismo saznali ko su “akcionari”… Ali, od tada je sve krenulo nizbrdo sa postavljnjem novih brojila, ne očitvanjem stanja, naplatom preko privatnih firmi…
Gledam moj poslednji račun. Iznos za potrošenu struju 2800 dinara. Redovno plaćeni računi, nemam dugovanja iz prethodnog perioda. Račun iznosi 4800 dinara. Za šta ja dajem dodatnih 2000 dinara? Ljudi moji, da li je ovo moguće i kako je ovo moguće?
ne shvata glupo srblje ni po drugi put namerni pokusaj prevare a resenje im stoji ispred nosa, aplikacija za placanje racuna ili QR kod, al ne veruju neverni, vole da stoje u redu jedan iza drugog,to uslo srbima u gene od imflacije... Hoce sistem takvih da se otkaci ali se nedaju,eto sta vam rade !!!
EPS se sprema za "prodaju", kao otpis dugova u koje nas je Vucic uvukao. U toju je masovna i hitna rasprodaja svega sto imamo, nadam se da ste primetili.
Stanje u EPS-u mora biti dovedeno do ocajnog, da bi se PRODALO PO STO NIZOJ CENI! Za to sluze vlasnici pecenjara i Blekrokove sluskinje.
I pored toga što sam očitavam stanje i javljam, jer sada plaćam kilovate koji nisu očitani 3 meseca,a struju redovno plaćam,i pored toga što im javim stanje oni upišu ono šta oni hoće prošli mesec su mi upisali 25 kw više,znači rade šta hoće i kako da im se veruje i to nije prvi put da su mi dodali KW-ate a da ne pričamo o tome koliko je poskupela struja jer plaćamo jeftin izvoz a onda EPS uvozi pa na računu imamo akcizu !!~!!!pa kako da im se veruje, a možda oni i žele da im se neveruje pa da se prodaju,samo da im bude jasno jedno EPS nije gradio nmi Milošević,ni tadić,ni Vučić,elektroprivreda se razvijala samodoprinosima zaposlenih kojima se skidalo sa plata,i to još za vreme one Jugoslavije,tako da je EPS narodni,pripada građanima Srbije.
Kad neko čita komentare na saopštenje "Prosperiteta" vidi koliko su potrošači nenaučeni (ne znaju šta im je problem) i ne postavljaju jasno pitanje šta imaju kao problem. Svi komentari su takvi.
Kume doveli su norvežane da im pokriju njihove malverzacije isto tako žele da im nemci garantuju za apokalipsu što ju sprema rio tinto, baš su maštoviti jel misle da se kopčamo na leđima... ...
Juče je jedan nevadpitani klinac očitavao struju u centru. Drzak i bezobrazan,nije dozvolio da proverim kako mi je očitao brojilo. Možda na brzobrazluk postane ,bar odbornik. Sledeći mesec ga pecam i slikam,nek ljudi znaju kako nepismeni i bezobrazni " očitavaju"
Treba pod odmah prestati plaćati njihovu otimačinu! To se zove Gradjanska neposlusnost! E sada dali smo složni j jedinstveni to…? Tako se radi u zemljama gde nevaze zakoni vise!
Veliki problem je nepismenost naseg naroda. Meni je stiglo o kw za jun.
Otisao na aplikaciju ostavio prigovor.
Postovanje molim Vas da mi korigujete racun usled neocitavanja bla bla bla
Srdacan pozdrav.
U utorak sam poslao prigovor u ponedeljak dobio nov ispravan racun. Samo na reč koja se odnosila na stanje brojila na 01.07.koje sam sam ocitao, bez fotografisanja i sl. Pismenost elokventnost i lep pristup imaju prolaz svuda
Samo jos glupi i naivni veruju u srbijanske institucije,onda im malo zamazu oci sa nekim crkavicama i to prolazi vec 6-7 decenija ! Ovde se zivot svodi samo da drpanje od drugog,laganje,otimanje, podeli pemzionerima 20000 a posle to preko goriva i racuna za struju vrati nazad i jos sa kamatom !!!
Ja sam konkretno nakon zamene strujomera 16. Juna dobio račun za jun mesec 4 puta veći od proseka a da pri tome nisam koristio ništa od velikih potrošača. Pri tome je očitana struja na starom satu do 16. Juna bila uobicajena, da bi na novom strujomeru posle 16. Juna potrošnja eksplodirala. Na prigovor je EPS odgovorio identično kao što se navodi u tekstu. Praktično sam ostao vezanih ruku a siguran sam da je klasična krađa u potanju!!!
Izgubio sam poverenje od 01.07.2015. Otkada je ugašena Elektrovojvodina kao najbolji deo EPS-a u svakom pogledu, od organizacije do naplate. Ovo je bleda kopija nekadašnjeg giganta...
Već 6 meseci igram Ping pong sa eps-om i reklamacijama. Ne očitaju brojilo dva meseca, onda bubnu račun od 20k. Računi ne prikazuju tačan broj brojila, svaka reklamacija se završi sa 'nismo mi a i ne znamo, to čita druga kompanija'. Prošlo 12 dana od poslednje reklamacije, ide Tržišna sada jer nema druge.
Kakve, crne, procedure???!!!!! To je leglo neradnika, sendvičara, poluobrazovanih ispijača piva ispred lokalne prodavnice ili nadničara koji su se uhlebili u EPS posle 2012. Distribucija nije ništa bolja. Odlaze vrsni inženjeri i monteri, a zapošljavaju starlete i frizere.
EPS ocitava sta hoce i obracunava kako hoce..Da ne pisem u detalje primer zgrade u kojoj zivimo kao da svaki stan rudari kripto i nikakve zalbe ne primaju sad smo advokata angažovali.Ne znam dokle ce tako
Dobijem za jun 550kwh i podnesem prigovor (lično pošto mail teško da neko proverava). Potrebno je fotografisati brojilo i vratiti se na šalter - što znači još 2h čekanja.
Platim 550kwh, sa sve probijenom zonom - jer tako smo glasali i ovo smo želeli, zar ne?
Za čitav niz godina, kao vlasnik stana i korisnik usluga EPS nisam doživeo da dobijem poruku da nisam u sistemu te firme, te da treba da ponovo potpišem ugovor. Računi i dalje stizali, do ovog poslednjeg koji nije isporučen. Dva puta sam odlazio da ponovo potpišem ugovor, ali su me vraćali iz nekih banalnih razloga i nisu mi to dozvolili. Ne znam da li neko ima slično iskustvo.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Novosadsko udruženje: Građani izgubili poverenje u EPS, nailaze na zid birokratskih procedura
Autor: 021.rs
Novi Sad
•08.08.2024.
•16:00 > 15:00
Komentari 51
Maki
Дука Нс
Floyd011
Izvrsitelji
Brine
Veka NS
Cccaki
Stanje slikano i javljeno 26.7?
Sta cu dobiti samo neki tamo u Epsu valjda zna?
Gde im je Montop?
Nestao bobos
Besna
zgađen
Samo me intersuje koji su ovi što sve komentare ocenjuju negativno?
Jel oni nemaju brojila kući?
Imaju brojila, ali nemaju savest i vole sendviče.
/
Ana
Mika
Dejan
Maja
Joca
Stanje u EPS-u mora biti dovedeno do ocajnog, da bi se PRODALO PO STO NIZOJ CENI! Za to sluze vlasnici pecenjara i Blekrokove sluskinje.
K3
Ljiljana
Đole
Dragan
Bojsi
Jel oni nemaju brojila kući?
Huncut
zztop
Komšinica
EDS
Papiga
Gojko
Pola godine ne možete da rešite problem sa računima.
let
Savica
Nenad
U mom stanu još uvek rešavamo očitavanje od februara do maja. U međuvremenu se isti problemi javili na nivou zgrade za zajedničku potrošnju.
Užas, užas.
Djeki
Sasa
Suverenitet
R
Sloba
Otisao na aplikaciju ostavio prigovor.
Postovanje molim Vas da mi korigujete racun usled neocitavanja bla bla bla
Srdacan pozdrav.
U utorak sam poslao prigovor u ponedeljak dobio nov ispravan racun. Samo na reč koja se odnosila na stanje brojila na 01.07.koje sam sam ocitao, bez fotografisanja i sl. Pismenost elokventnost i lep pristup imaju prolaz svuda
Dejan
Pokvaren sendvic
Zato svi dobijaju vece racune.
Glasali ste za Vucica a dobili ste Bosketa da vas dere na racunima!
Sale
???
Gargamel
Ns
Građanin
Ja
Višedecenijski
Lala
danica G
Tommy gun
E,
Mane
Joca
Platim 550kwh, sa sve probijenom zonom - jer tako smo glasali i ovo smo želeli, zar ne?
Darko
Tale
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H