Da se ne lažemo: svi učesnici u saobraćaju moraju da se poprave. Srbija je pri vrhu po pogibiji dece, po teškim ishodima.
Muškarac 37 će biti dobro, ugruvan je, povredio je vrat, kičmu. Dok su stojali na semaforu, vozaču auta iza je skliznula noga sa kvačila i nabio se na njega. Policajci koji su vršili uviđaj su ga vređali, da simulira povrede. To ih nije sprečilo da, kao i meni uvek, uzmu njegov broj telefona da ga bombarduju ponude advokata.
U ovim individualni slucajevima ima krivaca sa obe strane. Generalno je problem u poznavanju saobracaja, toleranciji, osecaju za voznju i tok saobracaja. Vozac sam i motora i kola, nema tu deljenje na motoriste, vozace kola, sve je do pojedinca.
Za pocetak zmigavac niko ziv ne daje, ni motori ni kola. To me i najvise nervira. Da sam policajac, samo bih ovo gledao po gradu i kazanjavao ceo dan.
Nerezonski se rade mnoge stvari. Ne znam kako dici tu svest na visi nivo.
Te opasnije stvari, nenormalne brzine zaustavnom trakom i slicno, to je za momentalno oduzimanje dozvole.
Po evropi, zavisno od drzave, generalno je kultura voznje bolja, defanzivnija, mada su dosta smotani i usporeni sa druge strane. Ali svakako je to bolje i bezbednije.
Evo sad sam usao posle dvosatne voznje motorom po gradu. Pogodite koliko puta su me isekli na kruznom toku? Pogodite koliko puta se na bulevaru neko prestrojio u mene bez ikakvog zmigavca? Pogodite koliko puta me je isekao neko ko ide levo dok ja idem pravo na raskrsnici? Sve 50 i ispod da se razumemo.
Najlakse je uperiti prstom. Saobracajna kultura nam je dno, bez obzira kojom masinom ucestvujete u saobracaju. Ovo ostalo su samo kompleksi.
Pre dva dana ispred zgrade, na minijaturnom pešačkom prelazu, u zoni 30, zamalo da me pokupi vozač Fiat Pande od 70ak godina, dok sam gurala kolica sa bebom i vodila dva psa na povodcu. Nema šanse da me nije video, a shvatila sam da ne namerava ni da uspori kad sam već bila na polovini prelaza, kada sam i stala da nas ne bi sve ubio. Bahati su SVI učesnici u saobraćaju, muka mi je kad treba da pređem pešački na Keju jer se ne zna ko je gori.
Žao mi je nastradalih i verujem da 90 posto motorista vozi ok ali ja sam OČAJAN zbog manjine. Oni divljaju celu noć na bulevaru potpuno suludim zvukovima i suludim brzinama. To je divljanje ludaka. Sa druge stane imamo policiju koju nemamo a šta radi ne znam. Zato i ostavljam očaj komentar u nadi da će biti objavljen i pročitan od strane onih koji primaju platu da regulišu saobrać javnio red i mir. PS: Sramota da vas bude policijo.
...da vozači automobila manje gledaju u telefon dok voze, da ne uskraćuju prvenstvo drugim učesnicima u saobraćaju, da biciklisti i trotinetaši ne izleću kao iz zasede i možda da pešaci postanu svesni da su i oni učesnici u saobraćaju pa da se ponašaju odgovornije! Možda da svi učesnici u saobraćaju postanu odgovorniji a da policija obrati pažnju na njih sve!
Mozda. A mozda i nisu oni krivi u ovim konkretnim slucajevima. Zanimljivo je kako ste sigurni u neciju krivicu bez znanja detalja. Spremni da osudite bez i jednog dokaza, na osnovu predrasuda. Mislite o tome.
Najvecu odgovornost u saobracaju ima onaj koji je "jaci". Odn.koji je u vecem vozilu. Kladim se da kamiondzije to isto govore za vozace automobila. Znaci, ne lupetaj i moli boga da nikad ne budes u slicnoj situaciji ni sa jedne strane.
Apsolutno sam za da se policija pozabavi motorašima.
Vozim u pravcu Mišeluka desnom trakom i čujem urlikanje motora. Gledam u levi retrovizor ne vidim ga, on kao metak projuri sa desne strane zaustavnom trakom i krenu da vozi cik cak između vozila...
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Za manje od 10 minuta u Novom Sadu oboreno dvoje motociklista
Autor: 021.rs
Novi Sad
•09.08.2024.
•08:30
Komentari 16
Lanmi
Muškarac 37 će biti dobro, ugruvan je, povredio je vrat, kičmu. Dok su stojali na semaforu, vozaču auta iza je skliznula noga sa kvačila i nabio se na njega. Policajci koji su vršili uviđaj su ga vređali, da simulira povrede. To ih nije sprečilo da, kao i meni uvek, uzmu njegov broj telefona da ga bombarduju ponude advokata.
Nenad
Za pocetak zmigavac niko ziv ne daje, ni motori ni kola. To me i najvise nervira. Da sam policajac, samo bih ovo gledao po gradu i kazanjavao ceo dan.
Nerezonski se rade mnoge stvari. Ne znam kako dici tu svest na visi nivo.
Te opasnije stvari, nenormalne brzine zaustavnom trakom i slicno, to je za momentalno oduzimanje dozvole.
Po evropi, zavisno od drzave, generalno je kultura voznje bolja, defanzivnija, mada su dosta smotani i usporeni sa druge strane. Ali svakako je to bolje i bezbednije.
Čitalac
Sremac
Genije
Najlakse je uperiti prstom. Saobracajna kultura nam je dno, bez obzira kojom masinom ucestvujete u saobracaju. Ovo ostalo su samo kompleksi.
Aleksandra
/
evo, komentari potvrdjuju sta sam napisao.
svi drugi su krivi
Marko
citalac
Dr
/
ma na koga vise apelovati u ovoj ... drzavi.
vlast ove drzave i gradjani su odbili sve ponude zive dostojno.
lakse je ovako pa kada dodje do necega onda vlast plasira kako su svi nepravedni i nicim izazvani
Bananamen
@jaja
Savahudin
Vozim u pravcu Mišeluka desnom trakom i čujem urlikanje motora. Gledam u levi retrovizor ne vidim ga, on kao metak projuri sa desne strane zaustavnom trakom i krenu da vozi cik cak između vozila...
Viktor
Jaja
Mozda da saobracajci stave akcenat na motorase?
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H