Pljačka ljudi od strane eps-a, Nataša Prišić je razotkrila krađu, Natašu Prišić za direktoricu epsa Novi Sad, sklonite teletabise iz direktorkih fotelja, i njihove naredbodavce,
Sta ce biti sa racunima koji su stigli sa neocitanim stanjem? Mi smo stanje uredno prijavili elektronskim putem, ali kao i da nismo. Prigovor je u resavanju vec 12 dana, a sada ce novo ocitavanje.
Nisam dobio ni junski ni junski racun za struju. Zaposljavanje preko veze a ne na konkursima je dovelo do ovoga. EPS i Elektro Vojvodina su bili pojam za vrhunske uslige i znanje. Rasterali su vrhunske Elektro inzenjere i doveli ljude sa Megadensa i Falusa.
Ja sam radio migraciju i zavrsena je u roku jos 23.06.
domacinstva su bila prebacena jos 16.06, da nije tako bilo letele bi glave I neko placao penale. Svi potrosaci do jednog su prebaceni, migracija 100 % utadjena. Problem su masovne zamene brojila, netacno unesena stanja pri zameni, kao I losa ocitavanja. Neko zeli da svoj lose obavljen posao prebaci na migraciju.
bagra eps-ovska, tamo se niko ne javlja na tel mesecima nema nikog u firmi. pa kako to?gde su, sta rade kad nista ne rade?6 brojeva vrtim po nekoliko sati i nista, onda okrenem broj da prijavim kradju struje da vidim ima li tamo nekog neradnika kad ono i tamo niko da se javi.
pa gde ste bagro nesposobna-neradnicka, GDE STE BRE!!!
meni poslali racun i za jun i za jul, a junski racun placen al oni kazu dug iz proslog perioda, pa kako kad je placeno a DUG? vi ste jedna obicna ....... e to ste vi(ako napisem bez tacaka nece objaviti)
Tri meseca neočitano a,poslata stanja mejlom na koje je uredno zahvaljeno. Primetili ste da je sada EPS ad,pa sada gase EPS kojeg nasledjuje EDS... E to vam je,nije lako njima da sve u Eps-u prebace na brzinu i spreme za dalju prodaju recimo Francuzima,možda!
Iz Udruženja potrošača "Efektiva" pojašnjavaju da imaju slučajeve građana koji su dobijali zbirne račune, kao i da je to nezakonito. Kako kažu, takve račune bi trebalo reklamirati. "Prema članu 90 Zakona o zaštiti potrošača, račun za usluge od opšteg ekonomskog interesa se izdaje za pruženu i izmerenu uslugu u obračunskom periodu koji ne može biti duži od mesec dana. Dakle, mesečni račun ne može da se odnosi na sabranu potrošnju iz nekoliko meseci unazad već samo na izmerenu potrošnju u mesecu za koji se taj račun izdaje", kažu u Efektivi. Nadam se da sam vam pomogla da očitate posaljete na reklamaciju epsu ima na računu.
Nadam se da neće spajati račune u vise tarife zbog bogaćenja jer to je već zloupotreba. Ako pravde nema ima predcednik on se u sve razume rešiće i ovo. Ako treba nek smenjuje Montop i direktore.
Mozemo da se obratimo Udruzenju za zastitu potrosaca?
Inace @Soda ubo si sustinu, s tim da ti strucnjaci svi imaju preko 40 godina, a vecina preko 50. Jos 10tak godina i poslednji neka ugasi svetlo. S obzirom sta dozvoljavamo bolje nismo ni zasluzili. Ovi se drze a mi svako svoju politiku, vladace oni dok je sveta i veka.
Račun za mesec Jun dobio sam 31.07.i isti dan i platio.
Danas stigao račun za Jul i gle čuda,ukinut popust od 5% za plaćanje na vreme i fakturisana kamata.
Pa ovo nema nigde kako nas pljačkaju!
Ne stižu ni e-računi. Danas red do ćoška. Bio jedan šalter za reklama iju sad nekoliko. Dosta starih, zašto nema hitne pomoći, ako nekom od čekača pozli.
Становницима ширег центра Новог Сада пуна 3 месеца нису стигли одштампани рачуни за струју!!!
ЕПВ упућује на Пошту, Пошта на ЕПВ!!! Рачуна нигде!
Дакле, нити увида у киловате и тарифе нити у евиденцију прокњижених уплата напамет, јер не знамо да гледамо у пасуљ, кафу, карте и длан, па како"убодемо".
Тражимо да упишемо курсеве за то!
Јер, прво 0, а онда цап треба 10, 15, 17хиљада...
Не вреде ни телефонске ни личне рекламације!!!
Опет но-но верзија и ћао?!
Niko ne komentariše da su od junskog racuna za Vojvodinu promenili broj ziro racuna (sada pocinje sa 200), poziv na broj, naplatni broj, ED broj i šifru mesta isporuke. Ima poruka na portalu Uvid u racun. Jel zna neko nešto o tome?
Projekat prelaska na novu jedinstvenu aplikaciju u okviru EPSa počeo je 2017 god. Migracija podataka potrošača je urađena pre 3 godine. Očigledno da se ovim obaveštenje pokušava sakriti da su imali problema sa očitavanjem.
Prosli mi je racun dosao zadnji dan u mesecu sa 0 potrosnje, samo pretplata od nekih 800 din., znaci nije bilo ocitavanja...Ovaj sada ne dolazi, a kad dodje Bog zna kakva me cifra ceka. Nemaju cak ni konkretan izgovor zasto nema ocitavanja i zasto kasne racuni. Ovo je lopovska drzava, lupajte botovi minuse, ali niko ne moze lopovluk osporiti.
Dragi vlastodršci. Mi, građani, vas na kolenima molimo da nam za struju, vodu i gas ugradite pametna brojila. To je prilika za vas da se ugradite milijardama u nabavke takvih brojila, a za nas da konačno dozvolimo sebi da ne moramo i o tome da razmišljamo. Hajde vlasti, možeš ti to. Samo poželi!
A sta ce EDS da uradi povodom neocitanih brojila i potpunim odsustvom bilo kakvog odgovora na reklamaciju (pritom, zakonom su u obavezi da odgovore na reklamaciju)? Apsolutna sramota, neprofisionalnost i bezakonje, kao i sve ostalo u ovoj "drzavi"...
A o nenormalno visokim racunima za pojedine gradjane ni reci, ovi u EPS -u ili su ludi ili drogirani, reklamacija nista nevredi, a izgubljen dan i cekanje u redu na 40 stepeni ko ce da plati, podpuno ludilo, ovi sto im idu od vrata do vrata za izbore, bolje da ih salju da citaju struju, kad vec nemaju koga
Krajem jula sam preko portala EPSa prijavio da mi brojilo nije ocitano. Taj prigovor i dan-danas stoji, nista se nije desilo niti sam bilo kakvo obavestenje dobio od njih.
Ovo je zrelo za novi ugovor!
Jer, predhodni je bio da oni kao vlasnici mog brojila očitavaju,a ja da nemam pristup,ključić.
Sada ih “jurim” preko aplikacije i tamo opet može da pise svašta,kao i na brojilu(kome nemam pristup).
A,to znači da monopol koji drže,mora da se promeni.
A,to znači i da nisu ugovor raniji ispostovali jer su me skrajnuli od starta i napakovali na racun i akcize, rts, kamate…to je sve njima poznato…
Taj ugovor nije dobio moj potpis.
Znači menjano je bez mog odobrenja,a prinuda da placam i da nemam pristup onome sta trošim.
I sada, kao što se vidi stižu neki novi računi,odnosno ne stižu.
I opet da plaćam nesto što je tudja “greška”, namera?!
A zasto onda samo kasne u Novom Sadu zar EDS nije svuda ista firma..Racuni su stigli svima u Srbiji normalno osim u Novom Sadu..Jedinu je tu problem sa racunima ocitavanjem i slicno..O cemu se radi?
Da se kod mene desi greska u racunu ja bi odma urgirao kod kuma da urgira kod svog skolskog druga da mu kum njegov proveri sa ujkom kome stric radi u distribuciji... Uh, negde sam se upetljao, ma resili bi to preko veze da se meni prosledi neka tudja uplata.
Srbadija pre koji dan: "Da bare kažu jasvno šta je problem i da se barem izvine".
Srbadija nakon ovo saopštenja: "Možete izvinjenje da okačite mačku o rep".
Neki ljudi nisu za struju, možda bi im bolje bilo sa prakljačama i svećama.
A kad otvorite racun zaboli glava koda imam firmu ides da reklamiras samo daba gubis vreme a ovi novinari da dodu mala pred EPS pa da vide koliko red za reklamaciju ceka se po 3 sata da dodes na red i kad dodes na salter sreces se sa neljubaznim osobljem
Kad će gospoda da odgovore na reklamacije? Kako više doskočiti bagri za obračunavanje struje?
Kome se obratiti kad više od 30 dana stoji status reklamacije u rešavanju?
a šta ćemo s time što su neočitani meseci zbrojeni tako da potrošnja ode u skuplje zone? što se ne oglase i povodom toga pa da znamo šta misle o tome što su se za mnoge od nas cena struje efektivno poduplala i šta će povodom toga uraditi?
Nemamo razumevanje. Da su iole ozbiljna firma, ne bi pustili novi sfotver u rad dok ga ne dovedu do toga da građani ni ne osete da se nešto dogodilo. Ovako je to "svirka amatera iz solitera".
Sve do god ne nauče kako da implementiraju sistem treba im zabraniti da sabiraju kilovate za neočitane mesece i prebacuju nas u skuplju tarifu. Šta mi koji smo oštećeni imamo od njihovih izgovora? Ko će nama da nadoknadi štetu zato što oni ne znaju da urade svoj posao već mesecima? Ko njih kontroliše? Da li će njima neko odbiti od plate njihov nerad i neznanje?
Kada ću preko portala eps-a moći i da prijavim stanje brojila, kada već vidim račun(e) i zaduženja, a prijavljujem preko e-maila?, mislim da bi ti značajno pojednostavilo proces i više ne bi bilo neko pogrešno očitao ili nije očitao.
I kad stignu, potrošnja 0. Zajedničku očitali.
A da priznaju da su nesposobni i da zapošljavaju "pogodne" i "sportiste" jer su stalno na nekim sportskim igrama.
Nisam dobio ni za jun ni za jul. S obzirom da je očitavanje kao i dostava plaćena, ne mislim da se zanimam nikakvim aplikacijama i sličnim gubljenjem vremena.
Zašto su već 3 meseca računi sa 0kWh? Sledeće svi ulazimo u crvenu tarifu ili šta? Što u sistemu nisu očitana brojila kada su radnici poslali očitavanja?
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
EDS otkrio zašto kasne julski računi za struju: Rok za popust produžen do 5. septembra
Autor: 021.rs
Novi Sad
•29.08.2024.
•13:02 > 13:27
Komentari 59
Branka
Gordana
Mirko Cemeš
MilosNS
Migrant
domacinstva su bila prebacena jos 16.06, da nije tako bilo letele bi glave I neko placao penale. Svi potrosaci do jednog su prebaceni, migracija 100 % utadjena. Problem su masovne zamene brojila, netacno unesena stanja pri zameni, kao I losa ocitavanja. Neko zeli da svoj lose obavljen posao prebaci na migraciju.
danica G
pa gde ste bagro nesposobna-neradnicka, GDE STE BRE!!!
meni poslali racun i za jun i za jul, a junski racun placen al oni kazu dug iz proslog perioda, pa kako kad je placeno a DUG? vi ste jedna obicna ....... e to ste vi(ako napisem bez tacaka nece objaviti)
Raspad rodjaci
NemaPravde
Nadam se da neće spajati račune u vise tarife zbog bogaćenja jer to je već zloupotreba. Ako pravde nema ima predcednik on se u sve razume rešiće i ovo. Ako treba nek smenjuje Montop i direktore.
Ll
Inace @Soda ubo si sustinu, s tim da ti strucnjaci svi imaju preko 40 godina, a vecina preko 50. Jos 10tak godina i poslednji neka ugasi svetlo. S obzirom sta dozvoljavamo bolje nismo ni zasluzili. Ovi se drze a mi svako svoju politiku, vladace oni dok je sveta i veka.
Беба Струја
Goran
Danas stigao račun za Jul i gle čuda,ukinut popust od 5% za plaćanje na vreme i fakturisana kamata.
Pa ovo nema nigde kako nas pljačkaju!
Lepisava
hhe
Arkadije
Мирка
ЕПВ упућује на Пошту, Пошта на ЕПВ!!! Рачуна нигде!
Дакле, нити увида у киловате и тарифе нити у евиденцију прокњижених уплата напамет, јер не знамо да гледамо у пасуљ, кафу, карте и длан, па како"убодемо".
Тражимо да упишемо курсеве за то!
Јер, прво 0, а онда цап треба 10, 15, 17хиљада...
Не вреде ни телефонске ни личне рекламације!!!
Опет но-но верзија и ћао?!
dd
Soda
Nedic
Ana
Cocco
MiRa
Gorm
sramota
BudjavLebac
"Dvor"
Ćuti i Plaćaj Svoje Dugove .
Djole
Kiki
ja
Nenad
Poljana
Stole
none
Jer, predhodni je bio da oni kao vlasnici mog brojila očitavaju,a ja da nemam pristup,ključić.
Sada ih “jurim” preko aplikacije i tamo opet može da pise svašta,kao i na brojilu(kome nemam pristup).
A,to znači da monopol koji drže,mora da se promeni.
A,to znači i da nisu ugovor raniji ispostovali jer su me skrajnuli od starta i napakovali na racun i akcize, rts, kamate…to je sve njima poznato…
Taj ugovor nije dobio moj potpis.
Znači menjano je bez mog odobrenja,a prinuda da placam i da nemam pristup onome sta trošim.
I sada, kao što se vidi stižu neki novi računi,odnosno ne stižu.
I opet da plaćam nesto što je tudja “greška”, namera?!
Dule
olala
Srele
Srbadija nakon ovo saopštenja: "Možete izvinjenje da okačite mačku o rep".
Neki ljudi nisu za struju, možda bi im bolje bilo sa prakljačama i svećama.
ccc
/
Kanda
Презиме
Žeks
Grunf
Šandor
Marta
Tasa
CS
Kome se obratiti kad više od 30 dana stoji status reklamacije u rešavanju?
"Programska Greška"
Joca
Napravili su sistem na kome niko ne može ništa da proveri i sve se lepo zabašuri sa "softverom" kao da je to neki magični nepremostivi zid.
Zlateva
Nesposobni. I to je to!
marjan
Bili
KE-KS
Velika
Daca
Dragan
Johny
Leona
A da priznaju da su nesposobni i da zapošljavaju "pogodne" i "sportiste" jer su stalno na nekim sportskim igrama.
Čekam poštara
Ma kakvi
Izvinjenje možete da okačite mačku o rep, no koliko plaćate za to razumevanje?
Nema besplatne struje? Onda nema besplatnog razumevanja.
Ana
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H