Aparati za prodaju karata na železničkoj stanici u Novom Sadu jutros nisu radili, kao ni mobilna aplikacija, dan nakon što je Srbijavoz povećao cene karata, saopštila je Stanka slobode i pravde.
PRVA PRUGA U VOJVODINI:
Godine 1856. završena je i otvorena za javni saobraćaj sa parnom vučom železnička pruga od Bazijaša do Jasenova. Dve godine kasnije 1858. puštena je u saobraćaj železnička pruga Jasenovo– Temišvar. Ova pruga je bila vrlo važna u privrednom pogledu, jer je bila povezana sa svetskim saobraćajem.
Stari latini su rekli da je istorija učiteljica života, nažalost nisi imao dobru учјитељицу.
У време власти политичких камелеона ССП-а није ни било возова у Републици Србији, па самим тим није ни било продаје карата за вожњу са њима.
Ипак, њихова нестручност и неспособност, не мења чињеницу да су баш ови напредњаци, тј., актуелна власт, изградили ову пругу, и да сада истом саобраћају возови какве СЛУЧАЈНО нема Мађарска, Румунија, Бугарска, Грчка, Албанија, Црна Гора, Босна и Херцеговина, Хрватска и Аустрија.
Наравно, имају они спорије возове, али не овакве што иду 200 km/h.
Онда је јасно зашто се ђиласоиди буне, они би желели да имамо возове који развијају брзине 30-40 km/h, као у време владавине њихових жутих.
Šta se dešava kada političari prave pruge i kupuju vozove pa onda jedini cilj bude da se napravi brza pruga i da karta košta 500 dinara. I na kraju između dva najveća grada u državi dobiješ turističke vozove, a ne realan broj mesta. Daljim dizanjem cena se samo sve više istiskuju ljudi kojima realno treba voz - studenti, radnici, penzioneri i ostaje skup ukras za otvaranje i kačenje zastava.
Nekada je ŽTP bio jedinstvena firma te ste davnih 60.tih ,70.tih i 80.tih imali direktnu vezu Atina -Minhen i bočno do Istanbula i Trsta.Sada imamo Vučića i brze pruge...Malo li je u "usrećenoj zemlji"?
To očigledno govori o rasterivanju putnika. Da li je neko primetio, da vikendom ne rade baš oni jutarnji polasci koji su zgodni izletnicima i presedačima?
Takođe, čak ni radnim danom između 07.30 i 10.00 iz Beograda nema nijednog polaska za centralnu Srbiju niti Pančevo.
Subotica - Segedin na svaka tri sata, izuzev u 10.37 koji je preskočen. Taj bi bio najkorisniji za putnike iz unutrašnjosti koji idu npr. u Budimpeštu.
Zaključak: teraju izletnike da idu kolima, a ne nerentabilnim vozom
Korisničko iskustvo nije samo kafa u vozu. To putnici dobro znaji. Ovo danas je bilo neprihvatljivo. Lično su mi dva voza pobegla zbog neorganizovanosti Srbija Voza. O propuštenom sastanku i da ne govorim. Na kraju, i svoje radnike ste ostavili na cedilu. Neprijatno im je bilo zbog opravdanih prigovora ljutih putnika.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
SSP: Dan nakon poskupljenja voznih karata, aplikacija i aparati na stanici u Novom Sadu nisu radili
Autor: 021.rs
Novi Sad
•02.09.2024.
•16:56
Komentari 8
pajo patak
Godine 1856. završena je i otvorena za javni saobraćaj sa parnom vučom železnička pruga od Bazijaša do Jasenova. Dve godine kasnije 1858. puštena je u saobraćaj železnička pruga Jasenovo– Temišvar. Ova pruga je bila vrlo važna u privrednom pogledu, jer je bila povezana sa svetskim saobraćajem.
Stari latini su rekli da je istorija učiteljica života, nažalost nisi imao dobru учјитељицу.
ЛиМан
Ипак, њихова нестручност и неспособност, не мења чињеницу да су баш ови напредњаци, тј., актуелна власт, изградили ову пругу, и да сада истом саобраћају возови какве СЛУЧАЈНО нема Мађарска, Румунија, Бугарска, Грчка, Албанија, Црна Гора, Босна и Херцеговина, Хрватска и Аустрија.
Наравно, имају они спорије возове, али не овакве што иду 200 km/h.
Онда је јасно зашто се ђиласоиди буне, они би желели да имамо возове који развијају брзине 30-40 km/h, као у време владавине њихових жутих.
rale
Predrag
Mladi ste
Rastko
Takođe, čak ni radnim danom između 07.30 i 10.00 iz Beograda nema nijednog polaska za centralnu Srbiju niti Pančevo.
Subotica - Segedin na svaka tri sata, izuzev u 10.37 koji je preskočen. Taj bi bio najkorisniji za putnike iz unutrašnjosti koji idu npr. u Budimpeštu.
Zaključak: teraju izletnike da idu kolima, a ne nerentabilnim vozom
Nikolau
Zasto se o tome ne prica? Zasto se voz zaustavlja negde na sredini puta?
Putnik
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H