Građani koji nisu kupili kartu pre ulaska u voz, te žele da je pazare kod konduktera, moraće da izdvoje dodatnih 500 dinara. Međutim, za putnike u Novom Sadu ne ide sve "glatko".
Na stanici gde ne radi blagajna ,naplacena mi je doplata 500 za kartu , evo sedim i pitam se kako ce jedna baka ,koja nosi stari tel ,i nezna na kartomat da kupi kartu ,da putuje i od svoje penzije da plati ,a da ne pričam o tome da vam se isprazni tel ,sta onda ...Srbijo kroz neku zemlju putarinu platis manje nego doplatu za kartu u vozu ....
Zato što želim slobodu izbora. Podjednaka prava za obe strane, a ne da se jadna šikanira i svesno i namerno gura u određenom pravcu. Sličan primer smo imali i pre tri godine kada se vršio nenormalan pritisak na one koji nisu želeli ‘lekovitu’ u sebi i koji su uprkos svemu rekli ne. Pa smo videli i vidimo danas koliko je sve to bilo besmisleno i suprotno zdravom razumu. Sloboda izbora prijatelju a ne nametanje jednog.
Kapiraš!
Samo je potrebno vreme da prođe, onda se sve jasno vidi. I šta je bio cilj, i koja namera, i zašto je kreiran problem, i koje je rešenje smišljeno za isti.
Cui bono, uvek.
A da Srbija Voz objasni da li su karte poslupele jer umesto 36 u vozu u proseku sedimo 55 minuta? Ili zbog onoliko “cistih” wc na Prokopu? Ili zbog bizarnosti kada nas preko ozvucenja obavestavaju da je voz na koloseku br. 1 a voz je realno negde kod Beske u tom trenutku? Sta je od toga razlog za poslupljenje
Nisam robot
05.09.2024 • 15:23
Sve se radi planski
Klasično guranje u beskontaktno plaćanje i korišćenje aplikacija, sa jasnim ciljem odstranjivanja keša kao načina plaćanja. Na sve načine otežavaju svima koji žele kešom da plaćaju i njihovo kažnjavanje zbog neposlušnosti. Otuda i sve ove trenutne povoljnosti preko korišćenja onlajn plaćanja, dok se narod ne navuče. Posle će biti isto ili skuplje jer treba održavati servere. Ali tada će biti kasno. Isto rade i marketi sa samoplaćajućim kasama gde samo karticama može da se plaća, a gde su normalne kase stave jednog radnika i prave veštačke redove i gužve, zatim banke koje sve više prelaze na bankomate i onlajn bankarstvo.
A kada sve stvarno bude onlajn na jedno dugme će moći da vam blokiraju sredstva ako slučajno kazete nešto protiv vladajućih ili imate kritičko mišljenje. Tehnokratija u na
Ajde, ne lupetajte. Kao i uvijek na željeznici, vozovi su kategorisani. Možete da se vratite bilo kojim vozom ako imate kartu za Sokola.Ali ako imate za ovaj drugi, ne možete u Soko bez doplate. Tako je bilo i ranije, kad sam ušla u međunarodni voz do NS-a sa kartom za regionalni, morala sam da doplatim. Vi izgleda nikad niste putovali željeznicama. Ono što jeste problem što im se pruga nakon par godina raspada pa Soko sada ide 44min umjesto 35min, pa realno nemaju pravo da naplaćuju uslugu koju ne pružaju.
500 dinara je uvedeno zbog izuzetno velikog broja svercera u vozu. Desava se da ih toliko mnogo udje da nema mesta za stajanje, da putnici sa kartom ne mogu da udju u voz a kondukter od guzve ne moze da se krece.
Kada primete izuzetno veliku guzvu, ulazak je na samo jedna vrata sa kartom i vise nema problema, putnici sa kartom mogu da udju i nema tolike guzve da se ne moze uci u voz.
Klasično guranje u beskontaktno plaćanje i korišćenje aplikacija, sa jasnim ciljem odstranjivanja keša kao načina plaćanja. Na sve načine otežavaju svima koji žele kešom da plaćaju i njihovo kažnjavanje zbog neposlušnosti. Otuda i sve ove trenutne povoljnosti preko korišćenja onlajn plaćanja, dok se narod ne navuče. Posle će biti isto ili skuplje jer treba održavati servere. Ali tada će biti kasno. Isto rade i marketi sa samoplaćajućim kasama gde samo karticama može da se plaća, a gde su normalne kase stave jednog radnika i prave veštačke redove i gužve, zatim banke koje sve više prelaze na bankomate i onlajn bankarstvo.
A kada sve stvarno bude onlajn na jedno dugme će moći da vam blokiraju sredstva ako slučajno kazete nešto protiv vladajućih ili imate kritičko mišljenje. Tehnokratija u najavi
Koliko ljudi insistira da nije dovoljno pismeno da preko aplikacije ili kartomata kupi kartu za voz a ipak bez mnogo muke uspevaju da ostave komentar na ovom sajtu.
Ljude samo mrzi da bilo sta novo nauce, cak i kada im neko realno pojednostavio sve...
Vojvodjanske pruge ste izvadili i odneli za srbiju a sad neki srbija voz , Nama treba pruge da povezuju Vojvodjanska mesta kao sto su pre vise od 100 godina bile.
Koji je prosek potrebnog vremena za prodaju karte na salteru u NS, odn. koliko brzo se krece red? Secam se da je u pocetku, pre 2 godine, bilo 10 min po osobi. Pored toga sto odstampa i naplati kartu za sta je otprilike bilo potrebno 1 minut, salterski sluzbenik je rucno nesto pisao po papirima i knjigama oko 9 minuta ? Dakle, odstampa kartu, pise 9 minuta i tek onda naplati. Kada smo se pobunili, rekli su da moraju da "evidentiraju" kartu. Mi smo kao 3-4 u redu stigli taman na voz , a dosli smo na stanicu 45 minuta ranije - cekali smo 40 minuta.
Karte bi trebalo proveravati na ulasku na peron, ne u vozu. I Jos jednom ih proveriti na izlaznom peronu. Za to služe automati za ulaz i izlaz na perone.
Ko redovno putuje vozom trebalo bi da mu se isplati mesečna ili godišnja karta.
Aplikacija je uzasna, prava burazerska. Naplatila mi dve karte umesto jedne vise puta, istina vratili su novac ali umanjen za troskove transakcije. Poslednji slucaj je da mi je u 23h prodata karta za 21:30
U Petrovaradinu nema šaltera za kupovinu karte(bio ,dok je bila i ona tzv razdrdana pruga ),ja sa starijom Nokia-om ne mogu kupiti online,kao i svi stariji građani),bolestan sam od Parkinsonove bolesti.Je li treba da plaćam skuplje ili jeftinije?
Svašta!!!
Znači kažnjavaj ljude koji hoće za keš da kupe kartu!?
A,sistem im ne dozvoljava da se prevezu drugačije.npr. pad sistema,aplikacija ne radi,ovde redovi.
Jednostavno ne znate kako, hoćete da olaksate,a sve suprotno radite.
Opsti javasluk u javnim firmama. Cega god se naprednjaci late sve upropaste. Eps, Er Srbija, Srbija voz itd itd. Sve strucnjaci sa kupljenim diplomama a mnogi ni tablicu mnozenja ne znaju. Ali zato znaju da se ugradjuju i u dzep stavljaju.
Nije u redu da se naplacuje kazna iz Karlovaca, gde postoji samo kartomat. Pa ne barataju svi tehnologijama, niti svi koriste kartice. Jednostavno nije u redu.
voz Novi Sad Beograd stiže ja u čekaonici njih 15 čekaju ispred šaltera voz stiže za 10 minuta troje je kupilo kartu ostalih sedam je moralo da uđe u voz i da plati doplatnu kartu jer prodavačica na šalteru je otišla kod kolege da skuva kafu .
Ali kad se malo bolje promislim za to je narod i Novoga Sad i Inđije i Beograda glasao .
Vidim kako oni žele da informacijama savetuju putnike.
Šta raditi ako na kartici nemaš novca? Pa naravno, odustati od vožnje.
To što rade, sve je pokušaj rasterivanja putnika. Najpre su sve putnike koji nisu bili kadri unapred rezervisati kartu, oterali na regionalne vozove, a onda kad su videli da je vrag odneo šalu, teraju ih i sa Sokola.
Jasno je da je ova brza pruga zapravo samo Vučićeva samopromocija i da je po državu povoljnije da se građani voze kolima...
Ha, ha, ha... ZTP nikad ne moze da izneveri. Uvek uspeju da omanu.
Dobro je sto nisu uveli da moze preko internata, doslo bi do slabljenja protoka u gradu.
Sad ce tek da se vidi porast profita preduzeca. Nece vise moci besplatno da se putuje vozom.
Moramo priznazi da smo nesposobni.
O ovome se vec znalo preko mjesec dana. Svako ko redovno putuje vozom se mogao pripremiti valjano. Nema izgovora za ovakve propuste i sa jedne i sa druge strane
Tačno je da su obavestili o izmenama. I ja koji retko putujem vozom sam bio obavešten o novom sistemu naplate i poskupljenja.
Ali...
Kao što je većina putnika mogla da kupi unapred kartu, tako su iz Srbija Voza mogli da pretpostave da će biti gužve.
Problem nije u tome da neko nije bio obavešten, već u tome što oni koji su bili obavešteni nisu mogli da kupe kartu preko aplikacije, sajta i kartomata, već da čekaju u redu na blagajni gde su jedan ili dva radnika prodavali karte.
Gospodo, ako ste znali da če prvih dana verovatno biti problema, osim što ste mogli da omogućite da bezgotovinski načini plaćanja rade, mogli ste i da dodate još kojeg radnika da prodaje karte kada već drugi načini nisu radili.
Nešto malo je i do putnika, ali 99% je do vas.
Kada su putnici onemogućeni da kupe kartu usled toga što nerade kartomati,a ogromna gužva na šalteru,onda im ne treba naplaćivati penale od 500 dinara jer su kupili kartu u vozu.To nije fer ,nisu putnici krivi već sistem železnice. ..
"Ova pojava je očekivana, budući da sada isti putnici koji su se ranije odlučivali za kupovinu karata u vozu to više ne žele da čine, i taj isti broj putnika sada karte kupuje na blagajnama ili kartomatima..."
Nisu očekivali da neko kupuje karte na za to predviđenim mestima ili ti "sneg je iznenadio putare u decembru"
Ne treba im uopste placati kartu za usluge koje ne rade, neka tuze i neka sud utvrdjuje zasto nema nikoga na salteru, aplikacije i automati ne rade a od redova se ne moze stici na voz... vec bi namerno da im svi plate jos 500 dinara... ovako nek dobiju shipak. Kada pola voza bude bilo bez karte ili odbijalo da plati, resice problem ili ce ih tuzbe kostati vise nego da srede saltere. Nego su ljudi ovce.. za 600 din mozes taksijem do Karlovaca otprilike i bez ponizavanja.
Konacno, I vreme je da se ovaj narod tehnoloski informise I nauci. I treba naknada da bude 1000 a ne 500 dinara! Svuda u civilizovanom svetu se karte kupuju pre ulaska u voz, a ne u vozu.
Sada stojte u redovima kada niste stojali dok je bilo glasanje :)
jos jednom hvala svima koji su ostali kuci dok je bilo glasanje, bez vas ovo ne bi bilo moguce, tako da se nadam da ste ponosni.
A i sa povratnim kartama napravljen je cirkus.
Nema više da kupiš povratnu i vratiš se, isti dan, kad hoćeš i bilo kojim vozom.
Neeeeeeee,....
Sad je neko 'kompetentan' smislio da pri kupovini povratne moraš da se izjasniš kojim vozom se vraćaš, i ako se zadržiš duže u gradu ne vredi povratna već kupuješ novu kartu, za koju . u vozu, uzimaju još i 500 dinara.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Muke Novosađana pri kupovini karata za voz: Iz "Srbijavoz" teše da će biti bolje
Aleksandra Reves
aleksandra.reves@021.rs
Novi Sad
•05.09.2024.
•10:39 > 11:29
Komentari 40
Putnik
Ana
Nisam robot
Zato što želim slobodu izbora. Podjednaka prava za obe strane, a ne da se jadna šikanira i svesno i namerno gura u određenom pravcu. Sličan primer smo imali i pre tri godine kada se vršio nenormalan pritisak na one koji nisu želeli ‘lekovitu’ u sebi i koji su uprkos svemu rekli ne. Pa smo videli i vidimo danas koliko je sve to bilo besmisleno i suprotno zdravom razumu. Sloboda izbora prijatelju a ne nametanje jednog.
Kapiraš!
Samo je potrebno vreme da prođe, onda se sve jasno vidi. I šta je bio cilj, i koja namera, i zašto je kreiran problem, i koje je rešenje smišljeno za isti.
Cui bono, uvek.
Antun čupak
Samostalni referent
9
Bezveze
05.09.2024 • 15:23
Sve se radi planski
Klasično guranje u beskontaktno plaćanje i korišćenje aplikacija, sa jasnim ciljem odstranjivanja keša kao načina plaćanja. Na sve načine otežavaju svima koji žele kešom da plaćaju i njihovo kažnjavanje zbog neposlušnosti. Otuda i sve ove trenutne povoljnosti preko korišćenja onlajn plaćanja, dok se narod ne navuče. Posle će biti isto ili skuplje jer treba održavati servere. Ali tada će biti kasno. Isto rade i marketi sa samoplaćajućim kasama gde samo karticama može da se plaća, a gde su normalne kase stave jednog radnika i prave veštačke redove i gužve, zatim banke koje sve više prelaze na bankomate i onlajn bankarstvo.
A kada sve stvarno bude onlajn na jedno dugme će moći da vam blokiraju sredstva ako slučajno kazete nešto protiv vladajućih ili imate kritičko mišljenje. Tehnokratija u na
Zasto i ovu poruku nisi poslao poštom redakciji?
Nana
Dema Gogić
Pera
Kada primete izuzetno veliku guzvu, ulazak je na samo jedna vrata sa kartom i vise nema problema, putnici sa kartom mogu da udju i nema tolike guzve da se ne moze uci u voz.
Eee
Nisam robot
A kada sve stvarno bude onlajn na jedno dugme će moći da vam blokiraju sredstva ako slučajno kazete nešto protiv vladajućih ili imate kritičko mišljenje. Tehnokratija u najavi
Ana
S
lol
Ljude samo mrzi da bilo sta novo nauce, cak i kada im neko realno pojednostavio sve...
lola
Anonymous
Pera
Ko redovno putuje vozom trebalo bi da mu se isplati mesečna ili godišnja karta.
Dragana
Karta moze da se kupi 60 dana ranije?? - ne bas
Kuku lele
Pera
NS
Tulipan
Neznanje
Znači kažnjavaj ljude koji hoće za keš da kupe kartu!?
A,sistem im ne dozvoljava da se prevezu drugačije.npr. pad sistema,aplikacija ne radi,ovde redovi.
Jednostavno ne znate kako, hoćete da olaksate,a sve suprotno radite.
Мака
Mojsije
Nik
Zdravko Beograd
Ali kad se malo bolje promislim za to je narod i Novoga Sad i Inđije i Beograda glasao .
Svakome po zasluzi .
Vasa
Šta raditi ako na kartici nemaš novca? Pa naravno, odustati od vožnje.
To što rade, sve je pokušaj rasterivanja putnika. Najpre su sve putnike koji nisu bili kadri unapred rezervisati kartu, oterali na regionalne vozove, a onda kad su videli da je vrag odneo šalu, teraju ih i sa Sokola.
Jasno je da je ova brza pruga zapravo samo Vučićeva samopromocija i da je po državu povoljnije da se građani voze kolima...
bg
Dobro je sto nisu uveli da moze preko internata, doslo bi do slabljenja protoka u gradu.
Omg
lol
Stranac
Moramo priznazi da smo nesposobni.
O ovome se vec znalo preko mjesec dana. Svako ko redovno putuje vozom se mogao pripremiti valjano. Nema izgovora za ovakve propuste i sa jedne i sa druge strane
The Lalosh
Ali...
Kao što je većina putnika mogla da kupi unapred kartu, tako su iz Srbija Voza mogli da pretpostave da će biti gužve.
Problem nije u tome da neko nije bio obavešten, već u tome što oni koji su bili obavešteni nisu mogli da kupe kartu preko aplikacije, sajta i kartomata, već da čekaju u redu na blagajni gde su jedan ili dva radnika prodavali karte.
Gospodo, ako ste znali da če prvih dana verovatno biti problema, osim što ste mogli da omogućite da bezgotovinski načini plaćanja rade, mogli ste i da dodate još kojeg radnika da prodaje karte kada već drugi načini nisu radili.
Nešto malo je i do putnika, ali 99% je do vas.
Darko
Milan NS
Nisu očekivali da neko kupuje karte na za to predviđenim mestima ili ti "sneg je iznenadio putare u decembru"
dz0
digitalizacija
av
jos jednom hvala svima koji su ostali kuci dok je bilo glasanje, bez vas ovo ne bi bilo moguce, tako da se nadam da ste ponosni.
Putnik namernik
Nema više da kupiš povratnu i vratiš se, isti dan, kad hoćeš i bilo kojim vozom.
Neeeeeeee,....
Sad je neko 'kompetentan' smislio da pri kupovini povratne moraš da se izjasniš kojim vozom se vraćaš, i ako se zadržiš duže u gradu ne vredi povratna već kupuješ novu kartu, za koju . u vozu, uzimaju još i 500 dinara.
Glupo i zatucano, ali od ovih -OČEKIVANO !!
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H