Novi Sad
25.09.2024.
11:48 > 16:38
Javno gradsko saobraćajno preduzeće "Novi Sad" je prošlu godinu završilo u minusu za više od 347,5 miliona dinara.
  • Dje ge vara

    28.09.2024 09:13
    Neškolovani neradnici
    Inžinjeri sa kupljenim diplomama, loši đaci na dobrim radnim mestima,penzioneri koji su postavljeni kao savetnici a ne znaju ni gde su stajališta.Broj neradnika po kancelarijama i neradnika koji ne dolaze na posao a dobijaju platu.Krađa u nabavkama i td.
  • Zoran

    27.09.2024 19:41
    Karte i ostalo
    Uvodjenjem novog sistema drasticno se povecao broj putnika bez karte, kontrola ekstremno retko dolazi, a procenjujem da 70% studenata i ucenika nema mesecnu ili godisnju kartu, ulaze masovno u autobus, niko ni ne pomislja da pridje validatoru, a ovo se odnosi i na druge kategorije putnika. Karta je skupa jer cak i u verziji od 65 rsd podrazumeva samo jednu voznju, o 100 rsd da i ne govorimo. Elekt. novcanik je preskup, ne sme da kosta vise od 50 rsd, a trebalo bi ga periodicno davati besplatno. U Bg za 50 rsd moze se voziti 90 min, mogu se menjati linije po zelji. Intervali polazaka su dugacki, a 40% voznog parka je potpuno zastareo i neodgovarajuci za sadasnje vreme.

  • Klisani

    25.09.2024 20:17
    Biznis trange
    Gde su pare? Kumovi i braca direktora, svi privatne firme, sve poslove dobijaju svi bez skole.... gde bi bile? Direktor bez radnog iskustva, zamak ima na Klisi...
  • Mile

    25.09.2024 20:16
    Šojić varijanta
    A ko bi mogao da vozi za 65 dinara, a zvake 90 dinara? Namerno se rastura da se prodaju pojedini delovi privatnici a Samo onda je jarta 265 dinara, umesto 65 din.
  • Drug Crveni

    25.09.2024 20:15
    Priprema za prodaju GSPa....u Beogradu je javno i privatmo partnerstvo....
  • Sovra

    25.09.2024 19:54
    Više birokrata nego vozača u prevoznickoj firmi,to bi Šeik propao
  • Пеша студент

    25.09.2024 19:32
    Пред крај године су по обичају сва ЈКП у минусу док град пуни касицу почетком године ,ово је пуштена бува само да се не радправља о ваљкастом црву и ректорату у скупштини града ,сад ће директор Грас-@ бити именован за саветника градоначелника ,он није тукао студенте
  • Dejan

    25.09.2024 18:26
    Postoji samo jedan razlog za enormne deficite u JGSP Novi Sad, a taj razlog je pohlepa države. Ako želite da zaposlite vozača i da mu date pristojnu platu (da ne bi glavom bez obzira pobegao u Nemačku) morate da mu date bar 100.000 dinara mesečno. Na taj iznos, država za poreze i doprinose uzima još 60.000! Gorivo je verovatno najveći trošak JGSP, i naravno preko polovine cene goriva su državni nameti, pre svega akciza i PDV.
    Javni prevoz je neprofitabilan zato što ulazi u gubitak zbog nameta države, pa ga onda država dotira iz gradske kase. I eto nama ekonomskog tigra, svetskog šampiona u - presipanju iz šupljeg u prazno!
  • stanovnik po glavi

    25.09.2024 18:25
    naša posla
    Gubitak i subvencije=25 meleona evrići
  • Џука

    25.09.2024 18:23
    Ди' су паре до јуче су били у (+) све у апс од одборника па навише
  • Mane

    25.09.2024 18:18
    Gsp
    Ne želim da neko pogrešno shvati
    Meni je ova vlast arhineprijatelj
    Svuda u svett javni prevoz se dotira i to ozbiljnim parama
    Međutim ovde je problem što bratija i partija uzima keš uz naduvane cene materijala, repromaterijala, marketinga, i ko zna čega još
    E to je problem
  • dule

    25.09.2024 18:02
    Jel utvrdjeno koliko ima ukupno zaposlenih, i koliko od tog broja nije direktno ukljuceno u prevoz ili odrzavanje vozila?
  • Joca

    25.09.2024 17:50
    Rešenje:
    Vi smuvate još koji tender i podignete karte na 150/200din. Može?
  • Samo pitam

    25.09.2024 17:44
    Kad se uzme u obzir da gsp vode politički obrazovani i podobni (sns) ljudi, rezultati su još dobri. Kad se još uzme u obzir da su komunisti krali sa kašikama a ovi sa šleperima. Onda su rezultati gsp-a izvanredni.
  • Kartal Ozrenković

    25.09.2024 17:25
    Svi arče, al samo je Arči znao kao se malkice arči
  • ccc

    25.09.2024 17:02
    na dan
    vise od miliona gubitaka
  • Zumzum

    25.09.2024 16:52
    Kolike su plate naprednih kadrova sa kupljenim fakultetima?Privatizujte se da osetite kako je narodu koji j...e svaki dan!
  • Zoran

    25.09.2024 16:49
    Divlji taksisti?
    Mora da se zabrane divlji taksisti koji u prigradskim linijama na stajališta dolaze pre autobusa i kupe putnike. To mora da se zabrani i da se tome stane na put! "Divljaci" uzimaju deo prihoda GSP-a a posle građani plaćaju deficit preduzeća rebalansom gradskog budžeta.
  • anonimniBaja

    25.09.2024 16:41
    Privatizovati GSP i rešena stvar, i vozači se mnogo bahate i nisu fer, neću ja da plaćam kartu i da se čekiram a da drugi ulaze na srednja i zadnja vrata, da se švercuju, ili plaćaš kartu voziš se ili ne plaćaš ne voziš se autobusom, u centru grada najviše se švercuju mladi i sredovečni Romi i građevinski radnici i ostala omladina ne pokazuju ni kartu ni ništa, šverc i samo šverc, treba napraviti takav sistem da ako nemaš važeću kartu ili nećeš da platiš , šta ima da tražiš u autobusu!?
  • Marko

    25.09.2024 16:29
    Pa kada bi iz republickog budzeta (direktno i indirektno preko grada) upumpavan novac kao sto se to radi u Beogradu, bili bi u plusu samo tako. Ocigledno da neko zeli da ovde udju privatni prevoznici.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna