Пред крај године су по обичају сва ЈКП у минусу док град пуни касицу почетком године ,ово је пуштена бува само да се не радправља о ваљкастом црву и ректорату у скупштини града ,сад ће директор Грас-@ бити именован за саветника градоначелника ,он није тукао студенте
Postoji samo jedan razlog za enormne deficite u JGSP Novi Sad, a taj razlog je pohlepa države. Ako želite da zaposlite vozača i da mu date pristojnu platu (da ne bi glavom bez obzira pobegao u Nemačku) morate da mu date bar 100.000 dinara mesečno. Na taj iznos, država za poreze i doprinose uzima još 60.000! Gorivo je verovatno najveći trošak JGSP, i naravno preko polovine cene goriva su državni nameti, pre svega akciza i PDV.
Javni prevoz je neprofitabilan zato što ulazi u gubitak zbog nameta države, pa ga onda država dotira iz gradske kase. I eto nama ekonomskog tigra, svetskog šampiona u - presipanju iz šupljeg u prazno!
Ne želim da neko pogrešno shvati
Meni je ova vlast arhineprijatelj
Svuda u svett javni prevoz se dotira i to ozbiljnim parama
Međutim ovde je problem što bratija i partija uzima keš uz naduvane cene materijala, repromaterijala, marketinga, i ko zna čega još
E to je problem
Kad se uzme u obzir da gsp vode politički obrazovani i podobni (sns) ljudi, rezultati su još dobri. Kad se još uzme u obzir da su komunisti krali sa kašikama a ovi sa šleperima. Onda su rezultati gsp-a izvanredni.
Mora da se zabrane divlji taksisti koji u prigradskim linijama na stajališta dolaze pre autobusa i kupe putnike. To mora da se zabrani i da se tome stane na put! "Divljaci" uzimaju deo prihoda GSP-a a posle građani plaćaju deficit preduzeća rebalansom gradskog budžeta.
Privatizovati GSP i rešena stvar, i vozači se mnogo bahate i nisu fer, neću ja da plaćam kartu i da se čekiram a da drugi ulaze na srednja i zadnja vrata, da se švercuju, ili plaćaš kartu voziš se ili ne plaćaš ne voziš se autobusom, u centru grada najviše se švercuju mladi i sredovečni Romi i građevinski radnici i ostala omladina ne pokazuju ni kartu ni ništa, šverc i samo šverc, treba napraviti takav sistem da ako nemaš važeću kartu ili nećeš da platiš , šta ima da tražiš u autobusu!?
Pa kada bi iz republickog budzeta (direktno i indirektno preko grada) upumpavan novac kao sto se to radi u Beogradu, bili bi u plusu samo tako. Ocigledno da neko zeli da ovde udju privatni prevoznici.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
JGSP "Novi Sad" i dalje u milionskom gubitku: Kolika je sposobnost poslovanja?
Aleksandra Reves
aleksandra.reves@021.rs
Novi Sad
•25.09.2024.
•11:48 > 16:38
Komentari 15
Sovra
Пеша студент
Dejan
Javni prevoz je neprofitabilan zato što ulazi u gubitak zbog nameta države, pa ga onda država dotira iz gradske kase. I eto nama ekonomskog tigra, svetskog šampiona u - presipanju iz šupljeg u prazno!
stanovnik po glavi
Џука
Mane
Meni je ova vlast arhineprijatelj
Svuda u svett javni prevoz se dotira i to ozbiljnim parama
Međutim ovde je problem što bratija i partija uzima keš uz naduvane cene materijala, repromaterijala, marketinga, i ko zna čega još
E to je problem
dule
Joca
Vi smuvate još koji tender i podignete karte na 150/200din. Može?
Samo pitam
Kartal Ozrenković
ccc
Zumzum
Zoran
anonimniBaja
Marko
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H