Novi Sad
01.10.2024.
15:14 > 15:31
Građani ne treba da čekaju u redu ispred Elektroprivrede Srbije (EPS), već da pisano upute svoje primedbe kako bi imali sve dokaze o žalbama.
  • yokozuna

    03.10.2024 08:38
    Klasičan lopovluk...
    Doš'o novi direktor, otvorio novu "firmu" i žiro-račun. Podigao 200 % iznos iskoristivši visoku temperaturu tokom leta i činjenicu da su građani neprekidno držali uključene klima-uređaje... I eto ti...

    Inače, kad god sam otišao da se "žalim", dobio sam novi račun umanjen za hiljadarku, bez ikakvog objašnjenja i razuma. Tako da je jasno da se tu ništa ne očitava već se račun bazira na proceni EPS-a (čitaj: sepse) prethodne potrošnje i da li je u prethodnom mesecu bilo toplo ili ne.
    Računi više nikad neće biti manji, ovaj udar će "sepsa" izdržati i ljudi će se za par meseci pomiriti s tim da im je struja postala još jedna kirija za sopstveni stan, i tu će sve stati.
    Opšti bojkot u vidu neplaćanja se naravno ne može sprovesti, tako da možemo samo da se nadamo da će se sami od sebe urušiti ovakvi porodični/partijski konglomerati i da će mooooožda jednog dana našim unucima u ovoj zemlji biti bolje.
  • pravnik

    02.10.2024 10:20
    Novoađani samo vi čekajte ispred EPSa. Tako sam ja pisala prigovore pa su me šetali sa mail na mail jer nisu zaduženi za taj sektor...da bi na 3.adresi ostala bez odgovora i naravno morala da platim iznos koji su poslali na računu.
  • Kotlokrpa

    02.10.2024 10:12
    A zašto ne bi...
    A zašto ne bi lepo, svi, umesto što kucamo komentare koje niko od onih kojima su upućeni, ne čitaju, organizovali blokadu bulevara kod EPS-a i same zgrade EPS-a ako je potrebno?
  • Ana

    02.10.2024 09:51
    Redovno placanje
    U decembru promenili brojilo. U januaru nisu ocitali stanje, februar takodje mart isto tako za sve to vreme placali racune u visini iznosa kao i prethodniih meseci. E u Aprilu stize troduplo veci racun zatim par dana kasnije ispravak sa jos vecim iznosom. Odem u EPS, i dobijem umanjenje za dve hiljade, kao podelili na tri meseca potrosnju. Dzaba placali svaki mesec, jesu oni to proknjizili ali potrosnja skocila sa 300kilovata na 500. I to bas u vreme kad mi bili deset dana na putu. Naravno nije vredelo objasnjavati se platili jos jedared sve racune. I sad opet jun i jul neocitani. Avgus odemo sa brojnim stanjem, kazu ubacite u kutiju sa napomenom da podele na dva meseca. Racun jos uvek nije stigao...
  • Niki

    02.10.2024 06:35
    Aman ljudi, nece ni advokati da prihvate da se sude sa ovima, jer znaju da i eps i sudije i tuzioci moraju da slusaju sns vrhusku. Zvao, proverio, nece ljudi da se bore, kazu nema smisla gubiti vreme na sudovima jer im se ne moze nista.
  • Losmi

    02.10.2024 06:31
    Pisao sam reklamacije vise puta, niko nije odgovorio. Pisao sam trzisnoj inspekciji iz tog razloga vise puta, takodje niko nije odgovorio. Zvao sam advokate razne jer sam hteo da pokrenem zalbu i da tuzim, sve advokatske kancelarije su mi rekle ne vredi da se sudimo sa njima i jedni i drugi su na istoj strani. E to vam je danasnja Srbija! Ne moze covek apsolutno nista, cuti i gledaj dok te pljackaju pa onda zaboravite sve to kad dodju izbori.
  • Goran

    02.10.2024 05:07
    EPS
    Lepo se namesti i uživaj..
    Kao da vredi išta preduzimati. U ovom slučaju..dokazujemo kao gradjanstvo da smo mulavi i neuki.
    Ne postoje radikalne misli..ni u pojmivosti kod gradjanstva.
    Recimo..nema plaćanja struje dok se bagra iz EPS-a ne istera sa položaja. ,, Greška" im nije banalna.
    Gradjanin kada prodje na crveno- zna se!!
    Ma žalost..populizmom nakoćeni..nikada nisu ni bili ljudi!!
  • Arkadije

    02.10.2024 04:28
    Zamajavanje
    Savetnika koliko hoćeš a rešenja nema. Četiri 4 puta pisao reklamaciju EPSu, tražio inspekcijski nadzor. Inspekcija me obavestila da moram ići na MEDIJACIJU. Dobro me nisu obavestili da idem kod baba sere da se žalim. Pljačka a ne sramota.
  • Cocco

    02.10.2024 00:32
    Glasali ste. A sada se još i bunite?
    Pa džabe vam sada.
  • Futog SNS zauvek

    01.10.2024 23:42
    Rasterati te zgubidane i nikogovice i pohapsiti one koji su ih poslali da guzvama sabotiraju EPS. To mrzitelji Srbije zele da napakoste EPSu koji se kao Feniks digao iz pepela u koje su ga bacili Djilas i onaj Boris Tadic. Najuriti narkomane, horde mraka i placenike tajkuna koji zele zlo Srbiji, kradu struju pa zato dobijaju pravilne iznose racuna a sada im je Vucic kriv sto je stao na put lopovima i gotovanima.
  • I

    01.10.2024 22:28
    Građani treba da traže da im se svaki račun umanji za po 30 dinara, umesto što EPS subvencioniše Davora Macuru i njegovu Alta banku.
  • Цане армоникаш

    01.10.2024 21:46
    Мени на задњу рекламацију нису ништа одговорили путем електронске поште ,пре тога су кориговали рачуне, једино ови из удружења потрошача да нас све заступају пошто су исти као Електровојводина и инспекција, на једно уво им уђе на друго изиђе ,нека градоначелник реши ствар са премијером пошто и њима тако уђе- изађе а ништа ни не плаћају
  • Advokat

    01.10.2024 21:32
    Nije tržišna inspekcija rešenje problema, već sud, jer jedino on moze resiti problem neosnovanog obogaćenja EPSa na račun potrošača. Možda će to pomoći da nas više ne kradu i ne prave budalama
  • Trzisna inspekcija

    01.10.2024 21:19
    Prvi korak - uporedite stanje brojila
    Drugi korak - reklamacija u EPS, imaju zakonski 1
    8 dana za ogovor reklamacije.
    Treci korak - Trzisna inspekcija mora da postupi po clanu 188. ZZP
    trzisnainspekcija@must.gov.rs i
    podnesiprijavu@must.gov.rs
    Na pogresnom mestu cekaju. Svi u inspekciju, odma!
  • Coolg

    01.10.2024 20:43
    "EPS će svima moći da nam lupa iznose na računima i nema potrebe da mi imamo brojila uopšte."

    Upravo je tako a tako će i biti čini mi se ...
  • Pobesneli Laloš

    01.10.2024 20:27
    Svaka igra u koju je uključen kompjuter je nameštaljka. Tako je i ova sa ovim stanovima. Izvlače se nevidljivi kodovi i daju stanovi kome hoće, nekom svom, istina bliže su Staroj Pazovi nego Dedinju. Naravno, neko se debelo ugradio u Sremske, a ne Beogradske stanove.
  • Pobesneli Laloš

    01.10.2024 19:59
    Prevara veka
    Ni Mail EPS-a više ne radi. Stari domen "ods.rs" je zatvoren i potrošači se upućuju na novi domen "es.rs" koji nije u funkciji.
  • Hm...

    01.10.2024 19:56
    Koliko sam uspeo da pronađem, EPS ima preko 250 otvorenih žiro-računa za plaćanje...
  • Novosađanka

    01.10.2024 19:26
    Reklamacija
    Uložila reklamaciju u junu još uvek je nisu rešili. Dostavljam stanje brojila oni ne obračunavaju.
  • Klepanje

    01.10.2024 19:04
    Meni na racunu naplaceno vise potrosenih kilovata nego sto pise na satu u ormaricu.

    Lupaju potrosnju onako otprilike!
  • ha ha

    01.10.2024 19:00
    u bunaru
    da se boske obrati okupljenima megafonom, ko fireru, reseno bi bilo sve
  • /

    01.10.2024 18:52
    Zašto mi uopšte dolazimo u situaciju da ceo Novi Sad mora da piše žalbe i očitava svoja brojila, kojima, bar u mom komšiliku, pristup ima samo predsednik stanara i treba da ga cimamo svaki put kad neko hoće da očita. Dodatno, šta da rade stari, koji niti mogu da stoje u redu niti znaju da pišu reklamacije na mejlove i portale? Zar nismo promašili temu? Trebalo je svi da se žalimo višem organu, pa neka oni to rasprve sa epsom. Ja neću da platim 3x veći račun, ali ovako ispadne da se žališ dželatu što mu je giljotina preoštra. Ko će da nas zaštiti ako pošlalju državne uterivače dugova? To jednostavno me vidim kao rešenje, da se mi tužakamo onima koji su svesno to uradili (pokušali da nas pokradu)
  • Jaa

    01.10.2024 18:52
    a kamata samo kucka, 9 meseci nisu ocitali struju i nasem selu, neko savetovao narod da uplacuju po 2-3000 din i da ce sve biti u redu, ko je sam prijavio stanje i uplatio nema problema ostali se hvataju za glavu a neko za dzepu, zivi bili
  • Ty

    01.10.2024 18:17
    Vreme je za ...
    U koliko samo par rečenica se vidi zaostalost društva i naroda, prvo čekanje u redu, onda ovaj savetuje pisanu reklamaciju, očitavanje se vrši ručno, ova tvrdi kako nije imala ništa da plati tri meseca pa sad sve došlo i kaže prevarena :) 21.vek , vreme digitalizacije :)
  • Otvoren je jos

    01.10.2024 18:17
    Jedan
    Ulaz za potrosace ujedno da se ponovi racuni se ispostavljaju na osnovu ocitavanja koje radi eds. Epss salje reklamaciju potrosaca edsu oni izvrse izmenu ukoliko je greska u ocitanju salje se novi racun. Tako povika neka bude ka edsu i onima koji taj posao u ime edsa rade.
  • ...

    01.10.2024 18:01
    @Musaši

    Zato sto je narod (bar vecina) glasao za to da neradnici budu placani.
  • Boban

    01.10.2024 17:50
    Hahahahahahahahah
    Jako smesno od januar zoven saljem E-mail i itd.i sta je bilo do sada NISTA.
  • Advokati,

    01.10.2024 17:43
    Ovo sud mora da raspetlja
    EPS ispostavlja račune i oni su odgovorni.

    Stanje za juni mesec nismo uopšte dobili. Za juli isto. Neočitano. Sabili su tri meseca u račun za avgust i građani uopšte ne znaju koliko su tačno potrošili u junu, julu i avgustu. Lupaju cifre i stanja, upoređuju sa prošlogodišnjom potrošnjom u istom mesecu, prepisuju ta stanja a mnogi građani uopšte nisu bili u stanu ovog jula ili ovog avgusta i nisu mogli potrošiti isto kad kad su bili u stanu prošle godine. Prevara! Velika prevara!
    Sami očitavajte brojila da znate šta piše na brojilu!! U suprotnom varaće sve građane. Mora se pod hitno uvesti nezavisni nadzor za očitavanje brojila. Oni očitaju onda nadzor dođe iza njih da proveri.
  • S

    01.10.2024 17:40
    Promenili su i racun u medjuvremenu, tako da su elektronske uplate prolazile ali nisu nigde zabelezene, gde je taj novac?
  • Arch Stanton

    01.10.2024 17:25
    ...
    Živela srbija, naš precednik sve radi transparentno i ništa ne krije od građana...
  • ...

    01.10.2024 17:23
    Mesec dana nisu odgovorili na prigovor na racunsku neispravnost racuna (30 dana stoji u resavanju), prigovor na neocitavanje su odbili posle deset dana (pojavio se odgovor retroaktivno sa dva dana ranije) jer nemaju podatke. Svi prigovori upuceni preko portala. Obratili se trzisnoj inspekciji i nema odgovora, verovatno su zatrpani zbog postupanja EPS-a.
  • Musaši

    01.10.2024 17:18
    A što ne angažuju zaposlene koji godinama ne dolaze na posao, dobijaju zaradu, a sad šetaju po dvorištu EPS-a da reše problem računa?
  • Miki

    01.10.2024 17:18
    Mili
    Jeste da smo pravno uredjena Drzava u kojoj zakon funkcionise i Odgovornost! Dok neodes licno nema nista ovo je EPS! Odseku ti struju ocas posla pa se ti vucaraj sa zalbama ali ti struju nece pustiti dok neplatis koliko su ti napisali!
  • pera

    01.10.2024 17:16
    ..
    "EPS ne može da isključi struju zbog toga"
    E ovi kad kazu nesto, to je u rangu "predsednik ne moze da krsi Ustav"...

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna