i da se zapitam sada kako ćemo sačuvati pruge AKO se možda budu transportovale opasne hemikale od-do Jadra kada ne možemo da sačuvamo ovih pišljivih 75 kilometara...
Putovao sam 27.sep.izNS
Kupovinu karte na 2 saltera ceka 40 ljudi.Ne stizete na voz.
Kupovina karte ne moze da se obavi na uredjajima jer na jednom pise da ne radi, a drugi stvarno NERADI.
Onlajn ne moze.
Doplata je 500 din, a kazna 5000 din.
Sta kaze kondukter.
"Trebali ste doci 4 sata ranije da kupite kartu na salteru".
Il zovemo policiju na Prokopu.
Istog dana iz BG 5 saltera za prodaju karata radi, i svi uredjaji za kupovinu karata.
Dakle, firma koja odrzava uredjaje za prodaju karatane zna da isti postoje u NS.
Naglasio sam da kašnjenje jeste problem! Poenta je bila da se železnički prevoz planira tako da voz ima fore da nadoknadi vreme ukoliko negde bude zastoja. Ako planiraš da ti voz uvek od A do B ide 200km/h što je maksimalna moguća brzina, onda će neminovno biti kašnjenja. Ako planiraš da ti ide 160km/h, a može 200km/h, onda uvek imaš mogućnost da "ispeglaš" neplanirano usporenje.
I tako se radi u ozbiljnom sistemu.
Kupujemo razne Rafale, avione za milijarde evra a nismo u stanju par kilometara pruge sačuvati. Danas sa svom opremom, noćnim kamerama, senzorima, dronovima da je nemoguće nahvatati lopove koji u suštini sprovode teroristička dela na ključnoj državnoj infrastrukturi već mesecima?! Treba poslati vojsku, žandarmeriju naoružane dugim cevima i udariti po lopužama.
Ko se vraca sa posla vozom zna da je guzva i u 16:15, 17 i 17:30, a Srbija voz nikako da ili doda vagone kao u jutarnnim polascima ili da u spicu pojaca polaske. Hvale se kako ce biti brzi voz do Budimpeste, a ne mogu da poteraju voz izmedju Indjije i Stare Pazove na vise od 20 kmh
Ako si putovao Evropom , vozom mogao si videti da NEMA kašnjenja , možda par minuta na rastojanjima od 400-500 kilometara ali veoma retko jer su vozni redovi usklađeni sa autobuskim i avionskim prevozom gde nema pravdanja zakasnio na let jel mogu sledećim ? I svuda u svetu je autobuska i železnička stanica naslonjena jedna na drugu upravo zbog toga . Jedino u sprdistanu je to kilometarska udaljenost bez pouzdane , a noću i nepostojeće veze javnog prevoza. Ovde ima dve stanice i već je kašnjenje po starom serBskom običaju uzelo maha zbog nesposobne i nestručne bulumente , a i tupavog naroda koji to pravda. Da železnica plaća penale za kašnjenja brzo bi zatvorila radnju.
Isao sam nekoliko puta do Beograda, uglavnom je stizao u minut tacno, jednom je zakasnio 3 minuta. Ono sto mi vise smeta sto u vozovima oko 15.30 nema konduktera i ne proveravaju karte, tako da putnici sa kartama ne mogu da sednu a vise od pola putnika u vozu uopste nema karte. Nije mi jasno o cemu se radi, da li nema konduktera ili su putnici agresivni pa ne smeju da provere karte.
Mozda se 10 min. cini malo, ali za one koji rade u bg, to je puno. Jutarnje stizanje u bg je vec i do sada bilo "knap" u odnosu na radno vreme. Zbog ovih 10 min. duze se ceka trola, ulazi se u kolaps...pa je kasnjenje na posao bas veliko. Ja sad krecem sat vremena ranije (citaj- budim se), i gubi se cela poenta prevoza vozom. Ako ce ovako ostati (a, na to mi lici, posto su ocigledno nesposobni), onda treba da kazu javno, pa da putnik zna kako da se organizuje. Da ne kazem da je jedno jutro kasnio 20 min. A, uredno naplacuju punu cenu za "Soko", iako je povremeno "Puz". Sramota! Bas sramota!
I kada tako pokradu sve delove, između Novog Sada i Beograda vozovi neće ni saobraćati, jer, zaboga, treće lice je sve otuđilo. Sprdačina kao i sve u ovoj nedođiji.
Vec mesec dana Soko mili na jednoj deonici, pa onda stane na kratko, pa opet krene da mili i to traje jedno 10ak minuta i onda nastavi normalno da se krece. I standardno zakasni 10 i vise minuta. Dzabe brza pruga kad ne radi. Kao i sve u Srbiji, potraje malo, pa se vracaj nazad na stari dobri srpski princip, tzv. stap i kanap, pa dok izdrzi. U ovoj drzavi je sve samo puko ispunjavanje forme, a zapravo NISTA ne funkcionise kako bi trebalo i kako pise na papiru!
A "treća lica" su tradicionalni glasači SNS-a (od 2012), pa ih se ne sme uznemiravati zbog toga što su pasionirani sakupljači predmeta od bakra...
... Dok BIA privodi zemljoradnike i ekološke aktiviste...
Usporenja voza koja ljudi spominju, nisu problem. Putovao sam po evropi i toga svugde ima da voz mili određenu deonicu. Ali kašnjenje na dolasku JESTE problem.
Deluje da su radi populizma i pravdanja investicije, vreme putovanja NS-BG odredili prema maksimalnoj iskorišćenosti tj. da je to zaista minimalno vreme putovanja i nažalost neodrživo tokom duže eksploatacije.
Šta želim da kažem, možda je realno vreme putovanja po ovakvoj pruzi 45 min, gde voz ima mogućnosti ako negde zastane, da na drugoj deonici nadohnadi vreme vozeći mnogo brže, nego što bi morao. To bi značilo da ako je maksimalna brzina 200km/h, da tom deonicom redovno voz treba da prođe 160-180km/h.
Ako su računali da voz svudge prođe maksimalnom mogućom brzinom, naravno da svako usporenje rezultuje kašnjenjem jer nema deonice gde voz može da nadohnadi.
Rešenje koje ćemo dobiti je da će promeniti vreme trajanja putovanja i Soko će trajati 45-50min.
Imam osečaj kao da su odustali od rešavanja ovog problema.
Mnogi će sad reći "al ste razmaženi, +7 ili 8 minuta nisu ništa.."
Ali ako več plaćam obećanu vožnju od 30 min (do N.Beograda) to i očekujem, a ne da regio voz stigne u skoro isto vreme po duplo nižoj ceni karte!
Vi i dalje mislite da vozovi kasne, zato što se kradu delovi. Za ovih par godina barem bi jednom uhvatili kradljivce. Zadnjih mesec dva (možda i tri) vozovi konstantno kasne, svaki dan. Ispada da kad oni zamene deo koji se ukrade, već sutradan ih neko ukrade!!! Da nije možda nešto drugo?
Jos bi bilo bolje da napise clanak o tome zasto se pocinioci ne hapse i zasto kada se uhapse, budu osudjeni na minimalne kazne, tj. simbolicne, prekrsajne. Svuda u svetu ovaj cin se smatra terorizmom (sto i jeste) i kazna je bar 20 godina robije.
Mili zbog greska izvođača i projektanata.Tek ce da mili izmedju Novog Sada i Subotice jer kod Zmajeva ima deo gde je potonulo i biće ozbiljnog milenja.
Ne mozemo da stanemo svi u voz, svakodnevno su slucajevi gde ljudi ostaju ispred vrata zbog prevelikih guzvi. Da li je moguce da niko iz preduzeca nema osecaja i sluha za ovakve probleme? Shvatite da ne mozemo svi da stanemo u voz.
Koja železnička kompanija menja red vožnje od danas do sutra? Mislim šta ću sve pročitati. Utvrdi se red vožnje pa je on takav kakav je do isteka roka važenja bez obzira na probleme sa kašnjenjima. To je predviđeno a ne garantovano vreme vožnje. I zar je tih 7 minuta kašnjenja voza Novi Sad - Beograd zaista najveći problem u Srbiji?
A da ne kazem da su guzve u vozu gore nego devedesetih.
Npr. u 16.22h na Tosinom Bunaru ne mozes ni uci u voz.
Da li moze da se doda jos jedan vagon ili da se smisli neko resenje?
Takodje, vecina ljudi zavrsava posao u 17h, a voz dolazi u 15.22h, 16.22h, u 17h nema voza, a sledeci ide tek u 18:22.
Lopove koji kradu ovakve stvari treba poslati na 15 godina robije. Pa sta ce biti ako se izvrne cela garnitura voza zbog nekog lopova bezdusnog sebicnog. ne daj boze daleko bilo da se desi neka nesreca. A ovo za 500 dinara naplate je cista otimacina nazalost...
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Novosađani se mesecima žale: Voz do Beograda u nekim delovima mili po pruzi, raspored se ne menja
Aleksandra Reves
aleksandra.reves@021.rs
Novi Sad
•02.10.2024.
•13:00 > 17:07
Komentari 38
Дуле
zabrinut
pajo patak
The Lalosh
Ako su i profesori univerziteta počeli da se uvlače ovima u mesto gde sunce ne sija, ugasili smo totalno. :(
Григорије
P.S.
Професор сам на Новосадском универзитету.
Nenad
Горан
Јел ти држиш отпад у Земуну? Тако говориш.
Vucko
Kupovinu karte na 2 saltera ceka 40 ljudi.Ne stizete na voz.
Kupovina karte ne moze da se obavi na uredjajima jer na jednom pise da ne radi, a drugi stvarno NERADI.
Onlajn ne moze.
Doplata je 500 din, a kazna 5000 din.
Sta kaze kondukter.
"Trebali ste doci 4 sata ranije da kupite kartu na salteru".
Il zovemo policiju na Prokopu.
Istog dana iz BG 5 saltera za prodaju karata radi, i svi uredjaji za kupovinu karata.
Dakle, firma koja odrzava uredjaje za prodaju karatane zna da isti postoje u NS.
iguman
Vozim se autobusom
I tako se radi u ozbiljnom sistemu.
Ana
02.10.2024 • 19:23
Pa dobro....šta u našoj državi funkcioniše kako treba??
Lopovluk funkcioniše kako treba, bez smetnji i zastoja. Prosto klizi kao japanski vozovi po šinoku-šibaja prugama.
Eon
Todor
Nenad
Ana
Григорије
Увек можете платити и линијски такси.
9
...
Petar
Jon
Nenad
M
/
taj isti je pokrao i 'brze pruge srbije' pa je hteo sto za jednoga
Vlajko
Sramota vlasti; ničija drugo.
Sasomange
... Dok BIA privodi zemljoradnike i ekološke aktiviste...
Tanja
Vozim se autobusom
Deluje da su radi populizma i pravdanja investicije, vreme putovanja NS-BG odredili prema maksimalnoj iskorišćenosti tj. da je to zaista minimalno vreme putovanja i nažalost neodrživo tokom duže eksploatacije.
Šta želim da kažem, možda je realno vreme putovanja po ovakvoj pruzi 45 min, gde voz ima mogućnosti ako negde zastane, da na drugoj deonici nadohnadi vreme vozeći mnogo brže, nego što bi morao. To bi značilo da ako je maksimalna brzina 200km/h, da tom deonicom redovno voz treba da prođe 160-180km/h.
Ako su računali da voz svudge prođe maksimalnom mogućom brzinom, naravno da svako usporenje rezultuje kašnjenjem jer nema deonice gde voz može da nadohnadi.
Rešenje koje ćemo dobiti je da će promeniti vreme trajanja putovanja i Soko će trajati 45-50min.
kHRuu
Mnogi će sad reći "al ste razmaženi, +7 ili 8 minuta nisu ništa.."
Ali ako več plaćam obećanu vožnju od 30 min (do N.Beograda) to i očekujem, a ne da regio voz stigne u skoro isto vreme po duplo nižoj ceni karte!
Žarko
Joki
Slavko
Mila
Laloš
Deks
Nikola
Stefan
Npr. u 16.22h na Tosinom Bunaru ne mozes ni uci u voz.
Da li moze da se doda jos jedan vagon ili da se smisli neko resenje?
Takodje, vecina ljudi zavrsava posao u 17h, a voz dolazi u 15.22h, 16.22h, u 17h nema voza, a sledeci ide tek u 18:22.
pajo patak
Od strane trećih preplanulih lica.
Ee
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H