Račun za avgust sam dobila 2.10.2024. potrošnja O, Sabrane su stavke koje nam otimaju svakog meseca, tako od početka godine !!!!!! Svakog meseca taj iznos je veći ????
NapreDNO !!!
Ne očitavaju brojila, ne znaju da ih očitaju, na žalbe ne reaguju, prime ih i ništa ne urade. Čekamo od novembra prošle godine da prebace brojilo posle smrti oca, ostavinske rasprave, a nakon dostavljanja svih dokumentacija i ništa. Žalili se, čekali satima pred redovima, a BAGRA lenština ništa da urade. Zašto ljudi, većinom stari čekaju napolje na suncu i vrućini čitavo leto, a sada po kiši napolju?!! Pa čija je to sala, jel njihova privatna? Nije! Još uvek je naša građanska. EPS treba da je na usluzi građana, a ne neka privatna ili stranačko-privatna firma? Jebeš organizaciju i upravljanje EPS-om. Ovi nisu ni za go ....
1) Vanredno očitavanje (ručno) svih brojila;
2) Svi kojima je potrošnja na računu ista kao i na satu da dobiju račune sa zelenom tarifom;
3) Smena kompletnog potpuno nesposobnog rukovodstva EPS u N. Sadu.
Morali bi za svaki mesec unazad da štampaju pojedinačan, mesečno, račun kako bi potrošači mogli da vide obračunate popuste, umanjenja, kamate i sl. Kumulativni račun nije rešenje.
račun bio bi 1 kvh jednako toliko dinara. Očitaš , pomnožiš i platiš... Ova matematika EPS-A služi da sludi narod i na kraju izvini a ako nisi reklamirao plati. Reklamirao sam potrošnju za jun i jul (neočitano) dobio račun za jun potrošnja 0 a celokupna potrošnja u julu, naravno uvišoj . reklamacija i podele oni na pola i za jun zelena tarifa 300 kvh a ne 350. Nova reklamacija. Ma naučilo da se krade pa makar 250 dinara. NEDAM. to su moje pare. A šta reći o porezu na akcizu . Koja je to kradja
Jedino gore od ovog sa (ne)očitavanjem i naplatom može biti prekid snabdevanja, tj raspad elektroenergetskog sistema. Tada staje sve. Hm, da li ekipa u EPSu moze da doprinese ovakvom ishodu? Mislite o tome.
Ljudi sta vam je sta nije jasno....pa tamo nema par ljudi koji znaju posao...primljene su ljubavnice drugarice drugari pekari mesari...gde vecina ne dolazi na posao niti zna kad cita ovo da tamo radi.
Prestao i prijavastanja.ns.odgovor@es.rs email da "radi" :( napunilo im se sanduce :)))))
Nakon poslatog maila se dobije poruka:
"The recipient's mailbox is full and can't accept messages now. Please try resending your message later, or contact the recipient directly."
Kakav je to softver i kakva su to brojila "ZA DALJINSKO OŽITAVANJE" kad u junu, julu i avgustu ta brojila nisu daljinski očitala stanja pa su SLALI RANEUSORAVNE RAČUNE!? Zašto su se uopšte štampali računi kad se videlo da su neispravni??? I dalje nemamo podatak koliko kWh je tačno potrošeno u junu!!! Kako se došlo do stanja na osnovu kog su izdati računi za avgust a ne zna se koliko je potrošeno u junu!?!?!?!?!?!?! Kako se došlo do cifre "vaš ukupan dug za prethodni period iznosi" i na koji tačno prethodni period se odnosi ta cifra??????
NE PRIHVATAM nikakvo izvinjenje, nego vratite narodu pare pokradene.
Po suncu i vrelini od 40 i više stepeni ljudi su čekali celo leto u redovima da ispravljaju vaše greške.
Da li Vas je barem malo sramota.
Neko treba za ovo krivično da odgovora. Napravljena je šteta neprocenjiva.
Mesecima prijavljujem preko prijavastanja.ns@ods.rs e-mail adrese i za sada je sve ok i račun primam preko e-maila, a preko portala vidim 10+ dana ranije račun, počeću da plačam online preko portala.
Kakva je to modernizacija i primena novih softvera, kad potrošači imaju probleme mesecima, a EPS "pojma nema"? Izgleda da je stari softver bio bolji od novog.
Kako ranije nije bilo grešaka, pri unosu podataka?
Kako će novim očitavanjem biti ispravljene greške koje postoje mesecima i kada će, u kom roku, do tih ispravki doći?
Da li je softver plaćen i preplaćen? Treba li nešto i dodatno da se plati?
Hoće li se oglasiti ministarka ove nedelje, na ovu temu? Ili ovo ne spada u njene "lepe" i "uspešne" vesti?
Zamenili novo digitalno brojilo.
Došli zamenili i prijavili za 6dana potrošnju od preko 600kWh!!!!
Mesecni prosek zadnjih godina značajno manji.
Zamolim zapisnik o promeni brojila..... Odgovor - nije u našoj nadležnosti. Možete tražiti vansudsko poravnanje?!
Će vas tužim, sve vam ljubim, za pritisak što mi dižete, lekove, utrošeno vreme, izgubljenu koncentraciju na poslu, svađaju sa ženom, što deca me slušaju da sam odlepio.
Izvinjenje? Za čega? Što koristim struju kad mogu da koristim litijumske SNS baterije made in Serbia rudnik?
Od 1. januara 2024. godine poljoprivrednici oslobodeni placanja naknade za odvodnjavanje a gradani i dalje moraju da placaju jer nemaju traktore da blokiraju puteve .Placam vodu+Kanalizaciju +precišcavanje otpadnih voda i sad i odvodnjavanje .Znaci ko cuti puši...
Pa kad se krade struja pa se zgubidani zale sto su uhvaceni u kradji a zarad socijalnog mira im se uvek popusti. Naviklo je to za vreme bivse vlasti da krade i da se provlaci nekaznjeno ali sada kada je sposobna ruka preuzela EPS istina izlazi na videlo a zgubidani neka prestanu da kradu.
Da li je neko pokusao da posalje stanje utroska za septembar?Hvala Bogu nista im ne radi!
Naravno uvek im fali neki podatak.sad traze i sifru mernog mesta, a kad pokusate da im isto dostavite poruku server neprima ili ne poznaje adresu "prijavastanja@es.rs Sta reci BRRUKA.
U normalnom svetu, daleko od srpskog lopovluka, javna uprava oslobađa građane plaćanja usluga koje su posledica tuđeg nemara. Koja čekanja u redu, reklamacije? Gledamo redove i saosećamo sa poštenim ljudima…
Ali, ispod prosečna Srb glasala je za Oskara jer nema načina da zaradi i tu crvenu…
Pozdrav svim dobrim ljudima.
Probajte da reklamirate kvar da nemate jeftinu struju,uputice
vas na reklamacije kada odete na reklamacije uputice vas na
prijavu kvara.Rezulta KRADJA.
Sto ste krali i poslali pogresne racune.Bas me briga za vase
softvere.Interesantno je da TV drzavne cute jer se naplacuje
pretplata TV preko racina za struju.
Dobio sam racun sa dobrim ocitavenjem sto se tice brojila.
Pitanja:
Vrednosti su tacne ,ali fakturisane vrednosti (UTROSENO)
prethodno stanje i novo stanje kada se uzme potrosena
struja su izmisljene (PRIMER 100 -10=150) ????
Sta kada potrosaci nemaju jeftinu struju od 23h-07h???
Ovo nije moj slucaj vec slucaj kod vecine potrosaca
Lažu.
Osim privatnih računa obratite pažnju i na zajedničku potrošnju u zgradama.
Šalju uvećane cifre x 3 , pa ako primetite na računu Informatike i slikate brojilo / potrošnju tek onda će ispraviti....
Naravno morate znati koje brojilo je od zajedničke potrošnje ....
udbasi su vam uzeli par korisnih dana u vasim bednim zivotima, eto sad vidite koliko ste im ne bitni u njihovim poslovima, onda vam malo zavrnu vodu,grejanje, nose auta jer nemate gde da parkirate a namerno ne grade garaze i tako dalje... Novi Sad po meri gradjana, tako je bar pisalo na plakatima sirom grada !!!!
Можете само да коментаришете вриштите и ништа више! ЕПС је дрпио пара мада не баш колико им је потребно али задовољавајуће. Ко ће да хапси и даје оставке…?! Нико никада јер Народ ово гласа и подржава! Колико само коментатора је било за ових пар дана могли су да почисте цео ЕПС али страх и кукавичлук је учинио своје! Плаћање намета у оваквој Држави се несмтра одговорним већ тиме легализујете и одобравате пљачку и криминал који се спроводи од стране ЕПСа владајућег режима и њихових сарадника. Нема ту али или било шта чим видиш и осетиш лопова на делу ти мораш да га спречиш јер ће те опљачкати што се зове самопомоћ када закон и правне институције закажу као у овом конкретно случају!
Koja je ovo vec situacija da vlast gazi i koja je vlast po redu koja gazi a Srbin samo kuka?!
To izvini je samo za babe koje gledaju kako ce im penzija porasti a svi prvo morajubda izmirw dugovanja pa ce sidtem da vrati pare (ili nece). Kako god bilo, danas je struja, sutra høeb i parizer itd. Dok se osvestite ode zivot a bagra je na ladji koja plovi morem jadnika u dozivotnom blagostanju i bez morala spram svojih gradjana koje bi trebalo (zavetom) da stite i cuvaju!
I šta sada?
Kako misle da koriguju račune, urade ispravku, pošalju korigovane račune?
Koji će to, stručnjak, pravnik u EPS-u da stane na stranu potrošača.
Ovi su račune formirali na osnovu neke očitane potrošnje a koju oni imaju u svom sistemu. Dakle, npr meni, oni očitaju jul cca 650kWh i avgust cca 850 kWh. Meseci kada je dosta ljudi bilo odsutno iz svojih stanova, duže ili kraće nebitno. Ja nemem mogućnost da čekam u redu ceo dan, moj poslodavac nema razumevanja za ovu zavrzlamu. Naravno, ja tvrdim da je račun pogrešan i da nisam toliko potrošio.
Da li će, i kako, oni reći :" Ups, vidi stvarno nije potrošio ovoliko!"
Koliko sam ja sada potrošio, zna li se? I ko će da ispravi očitanu potrošnju u njihovom sistemu?
Mi smo morali platiti prethodne račune, naravno. Šta to znači, da su oni uzeli ekstra mojih para na kWh koje ja nisam potrošio (ili jesam ali loše očitali). A račun će biti umanjen za koliko? Kako se sada formira cena za naredni mesec?
Ovo je ozbiljna matematika i treba neko ko je u "materiji" da nama, običnim, potrošačima objasni modul po kom će se sve rešiti u roku 2 nedelje.
Plašim se da će samo oni koji su mogli i reklamirali svoj račun imati smanjen račun. A ostali...
Baš vam hvala što se izvinjavate, šta je sa ljudima koji su sate i dane proveli u redovima zahvaljujući vašim nesposobnjakovićima? Kakav je to softver u koji ne može da se unese očitano stanje?! Sram vas i stid bilo! Godinu dana već ne možete da očitate brojilo i pošaljete kršten račun. Te hakerski napad, te novi softver. Bolje su funkcionisali ljudi pre 50 godina sa papirom i olovkom nego vi danas sa kompjuterima i softverima. A naravno kao i uvek, deblji kraj izvuku građani koji moraju da se guraju po redovima ceo bogovetni život!
Hjade da vidimo hoće li biti tako. Reklamirano je x računa, pošto nam nisu ispostavljali na vreme ni redovne račaune, kad će stići ispravljeni? Samo neka stignu, u realnom iznosu, i da ne krenu sa isključenjima stuje onima koji su sigurni da nisu potrošili koliko su im "očitali" pa nisu ni platili tu iznudu.
Ocitam struju, prijavim telefonom i mailom i oni 5 mesec salju 0...neocitano. Dokle.. Posle ce traziti da se od jednom plati i zaboravi ce popust.... Teski neradnici... Vecina prima platu, ne dolazi na posai, a zaradjuju i preko svojih firmi. Inspekcijo udji i kazni sve ovo..
Vi ste lopovi! Za to se ide na sud! Ne treba ovo mirno zaobici! Drzava krade i narod i pojedinci to stavljaju u svoje dzepove! Otkuda dzebalebarosima toliki dzipovi, vile, stanovi i cega tu jos nema!!!!????
A onih 5% popusta, kada se u roku plati tačun? To ništa? Svi se brane da se pitanje računa politizuje, ali dok nije SNS uzeo EDB pod svoje, ove svinjarije se nisu dešavale. Obećavali su da će biti bolji od źutih, sad se vidi da su lagali.
Oce ispraviti do sledeceg racuna kao i meni ispravili racun sledeci mesec normal a potrosnja a sad opet 3 puta veci iznos toliko o njima lopvima i lazovima
Ja sam dobijao normalne racune. Treba li da se plasim da cu dobiti uvecane kad urade "ispravku"? Nista im ne verujem. Ne moze biti prostije - dva broja se oduzmu, proslo citanje od trenutnog. Nisu u stanju softver da implementiraju za to...
- Ej, uvatili smo vas da pokushavate da nas pokradete!
- Joj, nije proshlo, jbg. Nishta, izvinjavamo se, ajd poslacemo vam prave rachune.
- Ma ok, nema frke, haha, vashe je da probate.
Kad ce ovaj narod da se seti da postoje katran, perje, vile i veshala!?
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
EDS: Novosađani će dobiti korekciju računa za struju, izvinjavamo se
Autor: RTS, 021.rs
Novi Sad
•03.10.2024.
•09:55 > 09:58
Komentari 91
Vlada
Jovan
Kiki
Arkadije
Olja
NapreDNO !!!
Mari
Muka mi je od ovih
Cartman
silver
Zemlja čudesa
2) Svi kojima je potrošnja na računu ista kao i na satu da dobiju račune sa zelenom tarifom;
3) Smena kompletnog potpuno nesposobnog rukovodstva EPS u N. Sadu.
Ddd
андра
Za sada
Mico
Ime*
@Petar
@Milica
Prestao i prijavastanja.ns.odgovor@es.rs email da "radi" :( napunilo im se sanduce :)))))
Nakon poslatog maila se dobije poruka:
"The recipient's mailbox is full and can't accept messages now. Please try resending your message later, or contact the recipient directly."
Istragu radite!!
Lupaju proizvoljno cifre!!
Zovem se Stevo
Po suncu i vrelini od 40 i više stepeni ljudi su čekali celo leto u redovima da ispravljaju vaše greške.
Da li Vas je barem malo sramota.
Neko treba za ovo krivično da odgovora. Napravljena je šteta neprocenjiva.
Dragan
Neka potanja
Kako ranije nije bilo grešaka, pri unosu podataka?
Kako će novim očitavanjem biti ispravljene greške koje postoje mesecima i kada će, u kom roku, do tih ispravki doći?
Da li je softver plaćen i preplaćen? Treba li nešto i dodatno da se plati?
Hoće li se oglasiti ministarka ove nedelje, na ovu temu? Ili ovo ne spada u njene "lepe" i "uspešne" vesti?
Telep
Sale
Zadržite novac da Vam se nađe.
Alekksej
Došli zamenili i prijavili za 6dana potrošnju od preko 600kWh!!!!
Mesecni prosek zadnjih godina značajno manji.
Zamolim zapisnik o promeni brojila..... Odgovor - nije u našoj nadležnosti. Možete tražiti vansudsko poravnanje?!
Će vas tužim, sve vam ljubim, za pritisak što mi dižete, lekove, utrošeno vreme, izgubljenu koncentraciju na poslu, svađaju sa ženom, što deca me slušaju da sam odlepio.
Izvinjenje? Za čega? Što koristim struju kad mogu da koristim litijumske SNS baterije made in Serbia rudnik?
Bora
Pera
Duca
Petar
Inače, idete na sajt elektrodistribucija.rs, pa Kontakt, pa odaberete područje
Nikola
Seka
Dovoljno nas je opelješeno i do sad je policija morala da reaguje i nema tu ništa lično - krađa je krivično delo!
Drug Crveni
Futog SNS
pajo patak
Milica
Naravno uvek im fali neki podatak.sad traze i sifru mernog mesta, a kad pokusate da im isto dostavite poruku server neprima ili ne poznaje adresu "prijavastanja@es.rs Sta reci BRRUKA.
Ništa
Platon
Joka
Ali, ispod prosečna Srb glasala je za Oskara jer nema načina da zaradi i tu crvenu…
Pozdrav svim dobrim ljudima.
potrosac
vas na reklamacije kada odete na reklamacije uputice vas na
prijavu kvara.Rezulta KRADJA.
Mari
Šta ćete raditi sa ljudima koji su plaćali te uvećane račune? Refundirate novac?
Detelinara
Do sledeće kradje.
Djordje
potrosac
delo.
maja
softvere.Interesantno je da TV drzavne cute jer se naplacuje
pretplata TV preko racina za struju.
bora
Pitanja:
Vrednosti su tacne ,ali fakturisane vrednosti (UTROSENO)
prethodno stanje i novo stanje kada se uzme potrosena
struja su izmisljene (PRIMER 100 -10=150) ????
Sta kada potrosaci nemaju jeftinu struju od 23h-07h???
Ovo nije moj slucaj vec slucaj kod vecine potrosaca
NS
Osim privatnih računa obratite pažnju i na zajedničku potrošnju u zgradama.
Šalju uvećane cifre x 3 , pa ako primetite na računu Informatike i slikate brojilo / potrošnju tek onda će ispraviti....
Naravno morate znati koje brojilo je od zajedničke potrošnje ....
Aleh
@pa jaoj
a vi nastavite da se gadite politike, da nemate za koga da glasate, da sjasi kurta da uzjasi murta i ostalo...
Sramota
Zguba
Kukurelja
Dejan
Nik
Kaja
XxxxX
Građanin
Kao i većina rukovodilaca institucija u našoj zemlji!
Mile Holandija
Mi smo kao nacija NEPOPRAVLJIVI .
Lek je pasoš i bežanija od takvog glupog naroda
Јова
Neo NSovac
Kako Srbin voli da se muči i da je ponožavan!
Koja je ovo vec situacija da vlast gazi i koja je vlast po redu koja gazi a Srbin samo kuka?!
To izvini je samo za babe koje gledaju kako ce im penzija porasti a svi prvo morajubda izmirw dugovanja pa ce sidtem da vrati pare (ili nece). Kako god bilo, danas je struja, sutra høeb i parizer itd. Dok se osvestite ode zivot a bagra je na ladji koja plovi morem jadnika u dozivotnom blagostanju i bez morala spram svojih gradjana koje bi trebalo (zavetom) da stite i cuvaju!
Vukska
nije Mile veverica
Kako misle da koriguju račune, urade ispravku, pošalju korigovane račune?
Koji će to, stručnjak, pravnik u EPS-u da stane na stranu potrošača.
Ovi su račune formirali na osnovu neke očitane potrošnje a koju oni imaju u svom sistemu. Dakle, npr meni, oni očitaju jul cca 650kWh i avgust cca 850 kWh. Meseci kada je dosta ljudi bilo odsutno iz svojih stanova, duže ili kraće nebitno. Ja nemem mogućnost da čekam u redu ceo dan, moj poslodavac nema razumevanja za ovu zavrzlamu. Naravno, ja tvrdim da je račun pogrešan i da nisam toliko potrošio.
Da li će, i kako, oni reći :" Ups, vidi stvarno nije potrošio ovoliko!"
Koliko sam ja sada potrošio, zna li se? I ko će da ispravi očitanu potrošnju u njihovom sistemu?
Mi smo morali platiti prethodne račune, naravno. Šta to znači, da su oni uzeli ekstra mojih para na kWh koje ja nisam potrošio (ili jesam ali loše očitali). A račun će biti umanjen za koliko? Kako se sada formira cena za naredni mesec?
Ovo je ozbiljna matematika i treba neko ko je u "materiji" da nama, običnim, potrošačima objasni modul po kom će se sve rešiti u roku 2 nedelje.
Plašim se da će samo oni koji su mogli i reklamirali svoj račun imati smanjen račun. A ostali...
CVRC!
Musa kesedžija
pobogu
Da je sve ovo sa racunima slucajno, pa da se izvinjavate, ali nema sanse da je bilo slucajno - jedino ostavke i krivicna odgovornost zaposlenih!
Goran
Izvinjavamo
roki
Pemzioner
Dejan
Petar
profa
Ns
Lela
Plebs
Kaca Telep
Ana
Rade
Jogi Letač
Limanac
Jah
Kradu na boga ne misle ovi radikali
Maja
elf221
Ali ovo je ona fora APP, ako prođe prođe.
Ringla stara
Bananamen
Perica
Smartass
- Joj, nije proshlo, jbg. Nishta, izvinjavamo se, ajd poslacemo vam prave rachune.
- Ma ok, nema frke, haha, vashe je da probate.
Kad ce ovaj narod da se seti da postoje katran, perje, vile i veshala!?
Bakica
Jako
Citalac
znamo se odavno
Djordje
Citalac
Miroslav
šaimo see
pa jaoj
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H