Autor: RTS, 021.rs

Novi Sad
03.10.2024.
09:55 > 09:58
Novosađani već duži period imaju problema sa računima za struju. U Elektrodistribuciji sada najavljuju korekciju računa i izvinjavaju se građanima.
  • Ime*

    03.10.2024 16:17
    Prijava stanja strujomera
    @Dragan
    @Petar
    @Milica

    Prestao i prijavastanja.ns.odgovor@es.rs email da "radi" :( napunilo im se sanduce :)))))

    Nakon poslatog maila se dobije poruka:
    "The recipient's mailbox is full and can't accept messages now. Please try resending your message later, or contact the recipient directly."
  • Istragu radite!!

    03.10.2024 15:59
    Da nadležni uđu i ispitaju!
    Kakav je to softver i kakva su to brojila "ZA DALJINSKO OŽITAVANJE" kad u junu, julu i avgustu ta brojila nisu daljinski očitala stanja pa su SLALI RANEUSORAVNE RAČUNE!? Zašto su se uopšte štampali računi kad se videlo da su neispravni??? I dalje nemamo podatak koliko kWh je tačno potrošeno u junu!!! Kako se došlo do stanja na osnovu kog su izdati računi za avgust a ne zna se koliko je potrošeno u junu!?!?!?!?!?!?! Kako se došlo do cifre "vaš ukupan dug za prethodni period iznosi" i na koji tačno prethodni period se odnosi ta cifra??????

    Lupaju proizvoljno cifre!!
  • Zovem se Stevo

    03.10.2024 15:20
    INAČE
    NE PRIHVATAM nikakvo izvinjenje, nego vratite narodu pare pokradene.
    Po suncu i vrelini od 40 i više stepeni ljudi su čekali celo leto u redovima da ispravljaju vaše greške.
    Da li Vas je barem malo sramota.
    Neko treba za ovo krivično da odgovora. Napravljena je šteta neprocenjiva.
  • Dragan

    03.10.2024 14:29
    Mesecima prijavljujem preko prijavastanja.ns@ods.rs e-mail adrese i za sada je sve ok i račun primam preko e-maila, a preko portala vidim 10+ dana ranije račun, počeću da plačam online preko portala.
  • Neka potanja

    03.10.2024 14:26
    Kakva je to modernizacija i primena novih softvera, kad potrošači imaju probleme mesecima, a EPS "pojma nema"? Izgleda da je stari softver bio bolji od novog.
    Kako ranije nije bilo grešaka, pri unosu podataka?
    Kako će novim očitavanjem biti ispravljene greške koje postoje mesecima i kada će, u kom roku, do tih ispravki doći?
    Da li je softver plaćen i preplaćen? Treba li nešto i dodatno da se plati?
    Hoće li se oglasiti ministarka ove nedelje, na ovu temu? Ili ovo ne spada u njene "lepe" i "uspešne" vesti?
  • Telep

    03.10.2024 14:01
    Na Telepu komšije i ja nismo dobili račune za avgust.
  • Sale

    03.10.2024 14:01
    Izvinte
    Prihvatamo izvinjenje..
    Zadržite novac da Vam se nađe.
  • Alekksej

    03.10.2024 13:55
    Zamena brojila
    Zamenili novo digitalno brojilo.
    Došli zamenili i prijavili za 6dana potrošnju od preko 600kWh!!!!
    Mesecni prosek zadnjih godina značajno manji.
    Zamolim zapisnik o promeni brojila..... Odgovor - nije u našoj nadležnosti. Možete tražiti vansudsko poravnanje?!
    Će vas tužim, sve vam ljubim, za pritisak što mi dižete, lekove, utrošeno vreme, izgubljenu koncentraciju na poslu, svađaju sa ženom, što deca me slušaju da sam odlepio.

    Izvinjenje? Za čega? Što koristim struju kad mogu da koristim litijumske SNS baterije made in Serbia rudnik?
  • Bora

    03.10.2024 13:54
    Nanu Naninu
    Od 1. januara 2024. godine poljoprivrednici oslobodeni placanja naknade za odvodnjavanje a gradani i dalje moraju da placaju jer nemaju traktore da blokiraju puteve .Placam vodu+Kanalizaciju +precišcavanje otpadnih voda i sad i odvodnjavanje .Znaci ko cuti puši...
  • Pera

    03.10.2024 13:53
    Evo po Vojvodini stižu rešenja za odvodnjavanje gradanima , bravo lopovi i secikese , pala kiša pa da se namirite
  • Duca

    03.10.2024 13:52
    Bravooo
    Uredili su državu ko svinja svinjac,
  • Petar

    03.10.2024 13:42
    @Milica
    Milice, ako ste iz NS i okoline, adresa koju su nama dali je prijavastanja.ns@ods.rs

    Inače, idete na sajt elektrodistribucija.rs, pa Kontakt, pa odaberete područje
  • Nikola

    03.10.2024 13:36
    Nije valjda da ce Bosketov Montop da vrati pare?
  • Seka

    03.10.2024 13:25
    Šta bi sa onim:
    Ko krade ide u zatvor?
    Dovoljno nas je opelješeno i do sad je policija morala da reaguje i nema tu ništa lično - krađa je krivično delo!
  • Drug Crveni

    03.10.2024 13:14
    Kradu godinama,sada su se osilili ..Jel vidite "narode" sta bude kada se digne hajka ,samo složno i gde god bude problem udarajte ih!!!!
  • Futog SNS

    03.10.2024 13:13
    Pa kad se krade struja pa se zgubidani zale sto su uhvaceni u kradji a zarad socijalnog mira im se uvek popusti. Naviklo je to za vreme bivse vlasti da krade i da se provlaci nekaznjeno ali sada kada je sposobna ruka preuzela EPS istina izlazi na videlo a zgubidani neka prestanu da kradu.
  • pajo patak

    03.10.2024 13:12
    logićno pitanje:
    da li je ovakvih svinjarija bilo samo u Novom Sadu i Vojvodini, ili u svim ED PC koje vodi mudri EPS ?
  • Milica

    03.10.2024 13:01
    stanje racuna
    Da li je neko pokusao da posalje stanje utroska za septembar?Hvala Bogu nista im ne radi!
    Naravno uvek im fali neki podatak.sad traze i sifru mernog mesta, a kad pokusate da im isto dostavite poruku server neprima ili ne poznaje adresu "prijavastanja@es.rs Sta reci BRRUKA.
  • Ništa

    03.10.2024 12:49
    Ne brinite
    Pokrašće nas opet. Trebaju nove čizmice i bundice partijski zaposlenim tetama epsa.
  • Platon

    03.10.2024 12:23
    Država
    Odeš dve nedelje u jednom mesecu negde na odmor i ništa se ne vidi na računu za struju?
  • Joka

    03.10.2024 12:22
    U normalnom svetu, daleko od srpskog lopovluka, javna uprava oslobađa građane plaćanja usluga koje su posledica tuđeg nemara. Koja čekanja u redu, reklamacije? Gledamo redove i saosećamo sa poštenim ljudima…
    Ali, ispod prosečna Srb glasala je za Oskara jer nema načina da zaradi i tu crvenu…
    Pozdrav svim dobrim ljudima.
  • potrosac

    03.10.2024 12:18
    jeftina struja
    Probajte da reklamirate kvar da nemate jeftinu struju,uputice
    vas na reklamacije kada odete na reklamacije uputice vas na
    prijavu kvara.Rezulta KRADJA.
  • Mari

    03.10.2024 12:17
    Stoka
    Izvinjenje? Hahaha
    Šta ćete raditi sa ljudima koji su plaćali te uvećane račune? Refundirate novac?
  • Detelinara

    03.10.2024 12:11
    Takoc
    Daš krimosu da krade, pa kad pretera, onda kao izvinjenje. Takoc!
    Do sledeće kradje.
  • Djordje

    03.10.2024 12:10
    BIA
    BIA da pohapsi sve gradjane koji su se zalili na racune za struju i problem resen!!
  • potrosac

    03.10.2024 12:09
    krivicno delo
    U komentarima se spominju ostavke.Kakve ostavke krivicno
    delo.
  • maja

    03.10.2024 12:07
    sta to znaci
    Sto ste krali i poslali pogresne racune.Bas me briga za vase
    softvere.Interesantno je da TV drzavne cute jer se naplacuje
    pretplata TV preko racina za struju.
  • bora

    03.10.2024 12:01
    opet nejasno
    Dobio sam racun sa dobrim ocitavenjem sto se tice brojila.
    Pitanja:
    Vrednosti su tacne ,ali fakturisane vrednosti (UTROSENO)
    prethodno stanje i novo stanje kada se uzme potrosena
    struja su izmisljene (PRIMER 100 -10=150) ????
    Sta kada potrosaci nemaju jeftinu struju od 23h-07h???

    Ovo nije moj slucaj vec slucaj kod vecine potrosaca
  • NS

    03.10.2024 12:00
    Lažu.
    Osim privatnih računa obratite pažnju i na zajedničku potrošnju u zgradama.
    Šalju uvećane cifre x 3 , pa ako primetite na računu Informatike i slikate brojilo / potrošnju tek onda će ispraviti....
    Naravno morate znati koje brojilo je od zajedničke potrošnje ....
  • Aleh

    03.10.2024 11:59
    Pa kako mislite da isplaćuju plate javnom sektoru osim ovim živim novcem, u državi koja je u ropcu. Biće toga još.
  • @pa jaoj

    03.10.2024 11:59
    razuma bez
    da, rukovodstvo eps-a ce podneti ostavke, a na njihovo mesto bice postavljeni neki jos gori...

    a vi nastavite da se gadite politike, da nemate za koga da glasate, da sjasi kurta da uzjasi murta i ostalo...
  • Sramota

    03.10.2024 11:57
    Sramota. Samo treba da prihvatimo ostavke i krivicnu odgovornost za pokusaj prevare!
  • Zguba

    03.10.2024 11:53
    .
    Ovo kao sa TV pretplatom, ko plaća je magarac, ko ne plaća, nikom ništa.
  • Kukurelja

    03.10.2024 11:53
    Da li ste primetili da nema jeftine struje? Kod mene su prošli mesec očitavali 15-og a na računu stoji da je očitano 1 -og??? Šta li se radi i mulja??
  • Dejan

    03.10.2024 11:43
    NS
    udbasi su vam uzeli par korisnih dana u vasim bednim zivotima, eto sad vidite koliko ste im ne bitni u njihovim poslovima, onda vam malo zavrnu vodu,grejanje, nose auta jer nemate gde da parkirate a namerno ne grade garaze i tako dalje... Novi Sad po meri gradjana, tako je bar pisalo na plakatima sirom grada !!!!
  • Nik

    03.10.2024 11:42
    Iskreno, treba svima i da nam platite vreme provedeno u redovima, a mozda i neka ostavkica da se desi. Od novembra traje ova golgota.
  • Kaja

    03.10.2024 11:39
    „Đura će ti oprostiti što te je tukao“.
  • XxxxX

    03.10.2024 11:39
    A jel neko primetio stavku "zajednička struja" na računu od Informatike? :)
  • Građanin

    03.10.2024 11:38
    Hmmm
    BEDNI AMATERI ! ! !
    Kao i većina rukovodilaca institucija u našoj zemlji!
  • Mile Holandija

    03.10.2024 11:37
    I sve će to narod opet glasati
    kao što neko reče pre par dana na ovom portalu i zaista je bio u pravu.

    Mi smo kao nacija NEPOPRAVLJIVI .

    Lek je pasoš i bežanija od takvog glupog naroda

  • Јова

    03.10.2024 11:34
    Јова
    Можете само да коментаришете вриштите и ништа више! ЕПС је дрпио пара мада не баш колико им је потребно али задовољавајуће. Ко ће да хапси и даје оставке…?! Нико никада јер Народ ово гласа и подржава! Колико само коментатора је било за ових пар дана могли су да почисте цео ЕПС али страх и кукавичлук је учинио своје! Плаћање намета у оваквој Држави се несмтра одговорним већ тиме легализујете и одобравате пљачку и криминал који се спроводи од стране ЕПСа владајућег режима и њихових сарадника. Нема ту али или било шта чим видиш и осетиш лопова на делу ти мораш да га спречиш јер ће те опљачкати што се зове самопомоћ када закон и правне институције закажу као у овом конкретно случају!
  • Neo NSovac

    03.10.2024 11:33
    I dalje mislim…

    Kako Srbin voli da se muči i da je ponožavan!

    Koja je ovo vec situacija da vlast gazi i koja je vlast po redu koja gazi a Srbin samo kuka?!

    To izvini je samo za babe koje gledaju kako ce im penzija porasti a svi prvo morajubda izmirw dugovanja pa ce sidtem da vrati pare (ili nece). Kako god bilo, danas je struja, sutra høeb i parizer itd. Dok se osvestite ode zivot a bagra je na ladji koja plovi morem jadnika u dozivotnom blagostanju i bez morala spram svojih gradjana koje bi trebalo (zavetom) da stite i cuvaju!
  • Vukska

    03.10.2024 11:27
    .
    Neka objasni neko ovim neškolovanim botovima što očitavaju brojila, da se one cifre iza zareza ne upisuju.
  • nije Mile veverica

    03.10.2024 11:26
    Tako to funkcioniše
    I šta sada?
    Kako misle da koriguju račune, urade ispravku, pošalju korigovane račune?
    Koji će to, stručnjak, pravnik u EPS-u da stane na stranu potrošača.

    Ovi su račune formirali na osnovu neke očitane potrošnje a koju oni imaju u svom sistemu. Dakle, npr meni, oni očitaju jul cca 650kWh i avgust cca 850 kWh. Meseci kada je dosta ljudi bilo odsutno iz svojih stanova, duže ili kraće nebitno. Ja nemem mogućnost da čekam u redu ceo dan, moj poslodavac nema razumevanja za ovu zavrzlamu. Naravno, ja tvrdim da je račun pogrešan i da nisam toliko potrošio.

    Da li će, i kako, oni reći :" Ups, vidi stvarno nije potrošio ovoliko!"
    Koliko sam ja sada potrošio, zna li se? I ko će da ispravi očitanu potrošnju u njihovom sistemu?

    Mi smo morali platiti prethodne račune, naravno. Šta to znači, da su oni uzeli ekstra mojih para na kWh koje ja nisam potrošio (ili jesam ali loše očitali). A račun će biti umanjen za koliko? Kako se sada formira cena za naredni mesec?

    Ovo je ozbiljna matematika i treba neko ko je u "materiji" da nama, običnim, potrošačima objasni modul po kom će se sve rešiti u roku 2 nedelje.

    Plašim se da će samo oni koji su mogli i reklamirali svoj račun imati smanjen račun. A ostali...

    CVRC!
  • Musa kesedžija

    03.10.2024 11:25
    Sladoled
    Izvinjavamo se, mnogo se izvinjavamo!!!!!!!
  • pobogu

    03.10.2024 11:23
    "EDS: Novosađani će dobiti korekciju računa za struju, izvinjavamo se"


    Da je sve ovo sa racunima slucajno, pa da se izvinjavate, ali nema sanse da je bilo slucajno - jedino ostavke i krivicna odgovornost zaposlenih!
  • Goran

    03.10.2024 11:22
    Bahatost i nestručnost ljudi kojima je jedina kvalifikacije stranačka pripadnost.
  • Izvinjavamo

    03.10.2024 11:21
    Se
    Mnogo se izvinjavamo
  • roki

    03.10.2024 11:20
    svi ste govna
    M'rš svi u pizdu materinu!
  • Pemzioner

    03.10.2024 11:20
    Dodace jos jednu nulu
  • Dejan

    03.10.2024 11:12
    Baš vam hvala što se izvinjavate, šta je sa ljudima koji su sate i dane proveli u redovima zahvaljujući vašim nesposobnjakovićima? Kakav je to softver u koji ne može da se unese očitano stanje?! Sram vas i stid bilo! Godinu dana već ne možete da očitate brojilo i pošaljete kršten račun. Te hakerski napad, te novi softver. Bolje su funkcionisali ljudi pre 50 godina sa papirom i olovkom nego vi danas sa kompjuterima i softverima. A naravno kao i uvek, deblji kraj izvuku građani koji moraju da se guraju po redovima ceo bogovetni život!
  • Petar

    03.10.2024 11:09
    Hjade da vidimo hoće li biti tako. Reklamirano je x računa, pošto nam nisu ispostavljali na vreme ni redovne račaune, kad će stići ispravljeni? Samo neka stignu, u realnom iznosu, i da ne krenu sa isključenjima stuje onima koji su sigurni da nisu potrošili koliko su im "očitali" pa nisu ni platili tu iznudu.
  • profa

    03.10.2024 11:04
    sns lazovice DAHIJE
    Peljesite srpski narod dusmani, gori se od turksih dahija, tako ce te biti pamcenji u istoriji. sns nisu srbi!!!
  • Ns

    03.10.2024 11:01
    Ocitam struju, prijavim telefonom i mailom i oni 5 mesec salju 0...neocitano. Dokle.. Posle ce traziti da se od jednom plati i zaboravi ce popust.... Teski neradnici... Vecina prima platu, ne dolazi na posai, a zaradjuju i preko svojih firmi. Inspekcijo udji i kazni sve ovo..
  • Lela

    03.10.2024 10:53
    Struja racuni
    Sačuvaj me Boze strucnosti
  • Plebs

    03.10.2024 10:51
    ........
    Sprdnja u najavi,smiri narodne mase,daj obećanje i vozi dalje,SNS akademija.
  • Kaca Telep

    03.10.2024 10:50
    Dve reci
    Kolektivna Tuzba
  • Ana

    03.10.2024 10:48
    Svi treba da dobiju ispravljene račune, ne samo Novosađani.
  • Rade

    03.10.2024 10:43
    Vi ste lopovi! Za to se ide na sud! Ne treba ovo mirno zaobici! Drzava krade i narod i pojedinci to stavljaju u svoje dzepove! Otkuda dzebalebarosima toliki dzipovi, vile, stanovi i cega tu jos nema!!!!????
  • Jogi Letač

    03.10.2024 10:41
    A onih 5% popusta, kada se u roku plati tačun? To ništa? Svi se brane da se pitanje računa politizuje, ali dok nije SNS uzeo EDB pod svoje, ove svinjarije se nisu dešavale. Obećavali su da će biti bolji od źutih, sad se vidi da su lagali.
  • Limanac

    03.10.2024 10:40
    Sramota
    Prvo te pokradu pa se izvine, nismo baš hteli da vas pokrademo ali eto desilo se.
  • Jah

    03.10.2024 10:37
    Može centrala da pogreši jednom, ali ne sto puta
    Kradu na boga ne misle ovi radikali
  • Maja

    03.10.2024 10:35
    Racuni
    Oce ispraviti do sledeceg racuna kao i meni ispravili racun sledeci mesec normal a potrosnja a sad opet 3 puta veci iznos toliko o njima lopvima i lazovima
  • elf221

    03.10.2024 10:33
    Kako im se ne omane da računi budu nerealno niski?
    Ali ovo je ona fora APP, ako prođe prođe.
  • Ringla stara

    03.10.2024 10:33
    Nisam lud da stojim u redu,samo prigovor.Vise nemaju muda ni da se potpisu ko mi odgovara.Naravno da dobijam sve lako.
  • Bananamen

    03.10.2024 10:31
    Ja sam dobijao normalne racune. Treba li da se plasim da cu dobiti uvecane kad urade "ispravku"? Nista im ne verujem. Ne moze biti prostije - dva broja se oduzmu, proslo citanje od trenutnog. Nisu u stanju softver da implementiraju za to...
  • Perica

    03.10.2024 10:31
    Sad mi je jasno zašto je gradska uprava za komunalne poslove kupila i dvaput platila SAP program. Stvarno napreDNO.
  • Smartass

    03.10.2024 10:30
    - Ej, uvatili smo vas da pokushavate da nas pokradete!
    - Joj, nije proshlo, jbg. Nishta, izvinjavamo se, ajd poslacemo vam prave rachune.
    - Ma ok, nema frke, haha, vashe je da probate.

    Kad ce ovaj narod da se seti da postoje katran, perje, vile i veshala!?
  • Bakica

    03.10.2024 10:29
    Срам вас било, лоповчине беспризорне! Да имамо правну државу, одговорни за ово би ишли у затвор!
  • Jako

    03.10.2024 10:28
    Se
    Izvinjavamo https://youtu.be/SiL2AjOtjZI?si=tY_sXDWdUIJGGXXZ
  • Citalac

    03.10.2024 10:26
    Alo BIA
    Pozivam placene kukavice iz BIA da udju u eps i hapse. Sramota, hapsite seljake koji traze da im drzava da obecane subvencije.
  • znamo se odavno

    03.10.2024 10:16
    Da, da...i to od par para kao za gorivo.
  • Djordje

    03.10.2024 10:12
    Cvarkov
    Digitalizacija
  • Citalac

    03.10.2024 10:05
    Ko je dobio otkaz? Niko, onda mi se fucka za vase prazne reci.
  • Miroslav

    03.10.2024 10:05
    Baš su pažljivi!
  • šaimo see

    03.10.2024 10:05
    fb očitavač
    probali da roknu račune, mnogo se bunili ljudi, neki i platili; na kraju šta je prošlo - prošlo.
  • pa jaoj

    03.10.2024 10:05
    EDS, sramote nemate...? kostate nas zivaca, para, vremena... uf... ostavke. svi.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna