Ne treba da postoje specifični znakovi za nešto što treba da bude u potpunosti zabranjeno. Ni kombiji duži od parking mesta nema šta da traže u gradu, a kamoli šleperi.
Šta radi saobraćajna i ostala policija? I onako loše ulice razvaljuju se ovakvim šleperima. Velikim kamionima nije mesto u gradu. Moraju ostati parkirani na periferiji i robu dostavljati manjim vozilima kao svuda u normalnom svetu. Sve ulice u gradu projektovane su za određeni tip vozila i dozvoljenu nosivost. Podbara sigurno nije za šlepere. Policija stalno treba da kontroliše ovakva vozila, a naročito dali su preopterećeni jer to direktno uništava kolovoznu konstrukciju.
"Međutim, u Srbiji može, betonjerka, kamion put šuta u špic preko mosta Slobode, "
Sinoc me na mostu, po kisi, mrak, vozim 80, u levoj traci pun gas 2 kamiona cisterne za cement. A preko mosta naravno bez problema kamioni sa kamenom i sutom, naravno bez cerade iako po zakonu mora. Dva puta sam morao soferku da menjam, oba puta na mostu.
Vide puta sam bio prisutan kada se ovo desavalo, nije ovo prvi put.
Uvek su to bili stranci koje navigacija vodi, navigacija ne zna da li idete kamionom ili automobilom.
Ali da, kada vidis da je ulica uska, stanes pa se vratis u rikverc, bilo je i takvih slucajeva, iskusnijih vozaca kamiona koji su tako uradili, vratili se na jedvite jade uz pomoc policije koja zaustavi saobracaj.
I naravno treba staviti neki znak da je zabranjen saobracaj za kamione, da taj neko i kada ga navigacija vodi tu vidi znak da ne sme tuda da ide.
Šleper ide tamo gde se gradi,desava se,ljudi smo. Uza ulica,neiskustvo,ali bice ovo dobro,kada se cela Podbara izgradi. Kada se setim,kako je izgledala pre 30,50 godina,sada je super urbanizovana,ne selo zaglavljeno u 19 veku!
Podbara je raskopana uzduž i popreko, svako malo pa zatvaraju i raskopavaju po jednu-dve ulice, a godinama ni jednu završili. U Podbari ima ulica gde ni biciklovi ni pešaci ne mogu da prođu. A investitori grade... valja dopremiti materijal u jednoj turi, a ne trotoncem u deset-dvadest tura...
Na Podbari ništa novo. Kriva je saobraćajna policija koja ih ne kontroliše i ne kažnjava, naravno, ali najveći krivci su sami kamiondžije koji prihvataju dostavu robe šleperom na adresu u gradu. Smatram da ni oni ni bilo koje drugo vozilo iznad 3,5 tone nosivosti u gradu nema šta da traži, pa ni građevinske mašine. Izuzetak su, naravno, vozila GSP, komunalnih i hitnih službi. Svi ostali, gospodo, postoje manja dostavna vozila i manje građevinske mašine, pa izvolite njima u grad.
Pa koji moj će šleperom na Podbari? Za sve je kriva saobraćajna policija. Oni su direktni krivci jer svojim nedelovanjem dopuštaju da se ovakve situacije dešavaju.
Kada bi milicija više kontrolisala kamione, betonjerke, i slična teška vozila, ne bi ovaj ni pomislio da uđe ovde. Međutim, u Srbiji može, betonjerka, kamion put šuta u špic preko mosta Slobode, može centrom, može SVUDAAAA jer nema kazni. Pa ni ovoga neće kazniti.
Nisu u inostranstvu ljudi kulturni, niti pametni, ali ima ko da ih klepa po džepu ako se ne ponaša kako treba. A kod nas, moj iz Cetinje, Trebinje, moj zemo, ma da... on može....
Gps nije 100% siguran, na googl mapsu proveriš kuda ideš, ako te navigacija skreće u neku usku ulicu gde kamion jedva prolazi, staneš, upališ sva četiri i peške odeš da vidiš...
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
VIDEO: Kamion se zaglavio na Podbari, oštećen i krov kuće
Autor: 021.rs
Novi Sad
•03.10.2024.
•20:53 > 20:51
Komentari 23
Vlada
Ne treba da postoje specifični znakovi za nešto što treba da bude u potpunosti zabranjeno. Ni kombiji duži od parking mesta nema šta da traže u gradu, a kamoli šleperi.
ja
r
Sinoc me na mostu, po kisi, mrak, vozim 80, u levoj traci pun gas 2 kamiona cisterne za cement. A preko mosta naravno bez problema kamioni sa kamenom i sutom, naravno bez cerade iako po zakonu mora. Dva puta sam morao soferku da menjam, oba puta na mostu.
Posmatrac
Uvek su to bili stranci koje navigacija vodi, navigacija ne zna da li idete kamionom ili automobilom.
Ali da, kada vidis da je ulica uska, stanes pa se vratis u rikverc, bilo je i takvih slucajeva, iskusnijih vozaca kamiona koji su tako uradili, vratili se na jedvite jade uz pomoc policije koja zaustavi saobracaj.
I naravno treba staviti neki znak da je zabranjen saobracaj za kamione, da taj neko i kada ga navigacija vodi tu vidi znak da ne sme tuda da ide.
Nele
Podbarčanka
Pera Ždera
Zemlja čudesa
Marjaskas
Zovem se Stevo
Dežurno gunđalo
Paja
/
Vlada
Ja
Дуле
Roki
Nisu u inostranstvu ljudi kulturni, niti pametni, ali ima ko da ih klepa po džepu ako se ne ponaša kako treba. A kod nas, moj iz Cetinje, Trebinje, moj zemo, ma da... on može....
Samo pitam
Aleksandar
marjan
Tako je
Naučio je malo da vozi pravo, a rođak mu je sredio da položi vozački.
Ko?
Bljuc
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H