Autor: Beta, 021.rs

Novi Sad
06.10.2024.
11:35 > 11:35
Ministarka energetike Dubravka Đedović Handanović izjavila je da se "efikasno rešava problem velikih računa za struju koji su stigli potrošačima u Novom Sadu".
  • Pićuka

    06.10.2024 16:53
    Gospođa je postavljena na ovo mesto samo zato što ima veze sa uspešnim bankarskim muljanjima u ime kapitala. Sa ovim nema veze. Potpuno su izlišni njeni komentari.
  • Dogodine u Botošu

    06.10.2024 16:42
    Bukvalno ste za ovo glasali. I to ne jednom. Od 1988 do danas imali smo x prilika za referendum o samostalnosti. Ko vas j... sad.
  • Nikola

    06.10.2024 16:39
    *
    Tri meseca rešavaju problem. Sram da te bude u normalnim državama bi ministar podneo ostavku.
  • Gradjanin

    06.10.2024 16:37
    Unistenje i smrad
    Najprije je svemoguci u ovoj drzavi, protivzakonito rasparcao EPS i pretvorio u akciona drustva. Onda je doveo Norvezane da upravljaju i budu u upravnom odboru. Onda je kupljen od stranaca / valjda Amerikanaca/ softver koji ne radi kako treba.
    To je sve put ka otudjenju i privatizaciji nekadasnjeg EPSa, koji je bio vlasnistvo gradjana, a ne AV,Norvezana i drugih Zapadnih muljatora.
    Sns nesposobnu bagru treba najuriti iz EPS i zaposliti normalne i kvalifikovane ljude.
    Lazovi zaduzuju desetinama milijardi evra ovu drzavu, rasprodaju sve sto je bilo u javnoj svojini, skrivaju svoju imovinu, i dovode pljackase prirodnih resursa i javnih institucija.
    Riba od glave smrdi. Vec je svu Srbiju usmrdila.
  • Stevica

    06.10.2024 16:33
    Tuga
    Neka njoj i njenoj porodici dodju uvecani racuni, pa neka ceka u redu pod uslovom da nisu smutili pa ni ne placaju racune kao običan svet...
    I još sve pod uslivom da se nisu nakrali pa da imaju od cega i da plate...
    Banda belosvetska!
    Čaušesku epilog je jedin moguć jer toliko ponižavaju napaćeni narod!!
  • Komšinica

    06.10.2024 16:25
    @svesna
    Ista priča u centru. Šta reći kad neko nije u stanju da stoji u redu. Angažovati advokata i kako dokazati da je račun stigao 20 dana nakon štampanja,a prethodna uplata nije proknjižena.
  • Mara

    06.10.2024 16:16
    Kod nas ceo ulaz dobio korekciju računa za jul. Stanje brojila na korekciji neočitano, isto kao i u junu. Ali zato su to isto staro i novo stanje sabrali. Od kada se obračun radi sabiranjem starog i novog stanja, ko im je dozvoliko takve malverzacije?! Ja sam se žalila na šalteru, još ništa nisu rešili.
  • Kukanje u kupatilu

    06.10.2024 16:13
    Lenji, uspavani građani
    " Od ukupnog broja izdatih računa reklamacije su uložene na 0,4 odsto", tvrdi Đedović Handanović."

    Tako je to kad ni odrasla osoba, školovana,
    ne shvata da treba da podnese reklamaciju ODMAH pa sad ministarka misli da su 0.4% računa neispravni.

    Slika uspavanog, letargičnog i lenjog naroda. Večno misle" Neko drugi će to za mene rešiti".
  • Mojsije

    06.10.2024 16:06
    Ju ju
    Pa sta!!
  • Hattori Hanzo

    06.10.2024 16:05
    Firmaš očitavač..:)))
    ..boske brt, opismeni ove svoje sa četiri razreda osnove. Da postoji četiri cifre u brojilu koju treba da upišu...samo četiri cifre i nema muke..i pritisnu zeleno dugme, za prenos u ED..možda je i to previše za vaš intelekt..
  • Novosađanka

    06.10.2024 16:03
    Rešavanje???

    Na tri reklamacije stigao mi je odgovor da se reklamacija odbija jer nisu u mogućnosti da provere podatke u žalbi. Da li će neko odgovarati ili biti smenjen zbog ove krađe i maltretiranja građana. Da je ministarka osoba od integriteta prva bi dala ostavku na svoj položaj. Ali to nikada nije viđeno u zemlji Srbiji.
  • Kokša iz Karlovaca

    06.10.2024 15:51
    RIOTINTAŠICA
    Ova ministarka kao da je pala sa Marsa.
    Neka ide tamo odakle je došla, pa neka tamo bude ministarka.
    Povedi celu Vladu s tobom i ne vraćajte se.
  • Limanac

    06.10.2024 15:30
    Ima veoma koristan plugin za google chrom, pogotivo za ovu vest. Svaku rec "ekstra" prebacuje u "do jaja".
  • NS

    06.10.2024 15:18
    NS
    A šta je sa onima koji nisu uložili reklamaciju? Nisu mogli ni hteli da stoje satima i danima pred EPSom, njihovi ogromni računi će ostati nerešeni???
  • Miki

    06.10.2024 15:17
    Ko će meni platiti čekanje u redu???
  • VladaN

    06.10.2024 15:15
    Gdjo Djedović…
    ..i druga prezimena koje skupljate kao slučice za album, kada će neko odgovarati za ovakve svinjarije?? Ljudi stoje u redu zbog Vaše ili onog Bosanca nesposopbosti, a kao ulažete napore. Sramite se. Moževam se.
  • Rotkvarija

    06.10.2024 15:06
    Gospođa ministarka
    Raskidaj ugovore, smenjuj, deli otkaze...radi nešto.
  • Svesna

    06.10.2024 15:03
    A neopravdane kamate?
    Račun za potrošnju u julu svi stanari u Ljermontovoj 6 (Grbavica) dobili su prvih dana septembra, baš kao što su nam za avgust računi stigli tek prvih dana oktobra! Bez obzira što greškom ED nisam blagovremeno dobila julski račun, a platila sam ga čim je stigao u septembru. Obračunali su mi kamatu zbog kašnjenja s uplatom, a tako će verovatno i sa ovim računom za avgust, koji sam platila čim je stigao - U OKTOBRU, ZBOG NJIHOVOG JAVAŠLUKA u Elektrodistribuciji. E, pa ako se sumira koliko će građana platiti NEOPRAVDANO OBRAČUNATU KAMATU, očigledno je da će nas ED još jednom pokrasti i maznuti novac građana! Kamate ne smeju da obračunavaju, jer je u pitanju njihovo kašnjenje sa slanjem računa! Hitno to da isprave, a svaki potrošač treba da ih tuži makar i za jedan ukraden dinar. Troškove suda platiće ED, jer nije u zakonskom roku ispostavila račun. Treba da tražimo javni uvid u sumu koju će ED prisvojiti po osnovu NEOPRAVDANO naplaćenih kamata od građana!
  • Ana

    06.10.2024 14:54
    Hm.
    Kako da se smanji racun?u startu kada su mi postavili sat zaracunali su mi minimum pedeset kilovata vise prvim ocitavanjem,potrosnja mi bila mesecno do sto kilovata godinama na prvi racun stavili stopedeset osam kilovata,i vise ne obracunavaju nizu potrosnju nego sve po istoj ceni.
  • Arkadije

    06.10.2024 14:47
    Čekanje
    Da li redova nema ispred EPSa zbo smanjenja žalbi, ili je narodu prekipelo da čeka. Kada će se rešiti reklamacije od pre godinu dana.
  • Zoki

    06.10.2024 14:40
    Kaži nam gospođo ministarka,ko je kriv za to?Kaznite one koni su krivi.Ko je uvalio novi softver i koliko je to kostalo?
  • Jedan od mnogih

    06.10.2024 14:37
    Upamt,ne zaboravljam
    Dužni ste mi,ti i tvoj poslodavac poslodavca.
  • M

    06.10.2024 14:30
    Dobila sam račun oko 8.000, podnela prigovor (čak ni ne tretiraju to kao reklamaciju, već kao "prigovor") u roku. Mesec dana kasnije dolazi sledeći račun, 8.000 + 6.500 dinara. Na portalu prigovor ni ne postoji, kao da ga nikad nije ni bilo, jer je na šalteru službenik kucao neku izmišljenu šifru korisnika koja se ne poklapa sa onom na računu. Očitala bih sama brojilo, da to ima smisla i da to brojilo jasno pokazuje (kao staro, analogno) cifre, a ne neke svemirske formule.

    Ovo što se radi sa strujom u Novom Sadu je krađa neviđenih razmera. Pozivanje potrošača da to prihvate je podsticanje na izvršenje krivičnog dela prevare i za to neko krivično i imovinski treba da odgovara.
  • Bombarder

    06.10.2024 14:27
    Uložen ekstra napor??? Xaxaxa upisati stanje koje se dobije. Mislim da treba zaposliti.
  • Pišta

    06.10.2024 14:26
    "Rešava" se tako što su napisali jedan odgovor, pa ga automatski šalju kao odgovor na reklamacije ne gledajući na šta se reklamacija odnosi. Nema veze- postoji sud koji ce to hteo ne hteo morati da rešava.
  • Savica

    06.10.2024 14:16
    Narod kriv
    Posle koliko vremena se ministarka oglasava samo ih brani niko nije kriv,od ocitavanja struje do obracuna i isporuke racuna,SRAMOTA
  • Bojan...

    06.10.2024 14:15
    ...
    Izolovana situacija?
    U Beogradu sam dobio 17 hiljada za jul i 20 hiljada za avgust. Ima gomila ljudi sa sličnim problemom.
  • Gradjanin

    06.10.2024 14:14
    Bas su azurni, jos sam 20.08. ulozio sam zalbu, ali od odgovara nista jos.
  • Radnička

    06.10.2024 14:13
    Kontrola
    Ministarkaplu,pali limuzinu i iznenada dođeš i stanes u red bar 30 minuta..i onda upadnes u ofise,da vidiš u čemu je problem..a ne preko medija floskule..i radno vreme do 20h..
  • *

    06.10.2024 14:12
    Racuni treba u 90% da se koriguju a ne po ulozenim reklamacijama... neko treba da snosi odgovornost za sve ovo pod parolom 'ako prodje-prodje'
  • Plebs

    06.10.2024 14:07
    Laže
  • Hm...

    06.10.2024 13:56
    Citat:"Najvažnije je ga građani neće biti oštećeni i da će računi za električnu energiju svima koji su uložili opravdanu reklamaciju biti korigovani."
    Znači, većini korisnika reklamacije će biti odbijene kao neopravdane, a oni su eto uložili "ekstra napor." Sad će od naroda da naplate i taj ekstra napor.
  • Ns

    06.10.2024 13:48
    Sramota
    Kako se resava kada saljete odgovor da se zalba odbacuje jer nemate novo ocitavanje od Elektrodistribucije Srbije, lopovi obicni
  • zztop

    06.10.2024 13:41
    A kakvo je stanje u južnoj pokrajini , ups tamo EPS ništa ne značI i vrede druga pravila
  • Salamander

    06.10.2024 13:38
    ako je ovo efikasno
    šta je onda neefikasno
    šta je trapsvo
    šta je nestručno
    šta je lenjo
    šta je bahato
    šta je bezobrazno....?
    Šta?

  • Ćosa

    06.10.2024 13:31
    Ba
    Bahahahahahahah
  • Boeser Wolf

    06.10.2024 13:24
    Ministarka mozda ne zna da laze, ali je zato nije sramota da proba
  • Berluskoni

    06.10.2024 13:02
    Kada bi vi ljudi samo znali koliko ljudi daje otkaz svake godine u EPS/EDS-u... Ne bi vas toliko čudilo sve ovo. Nema ko da radi. Ne fizički da nema, nego nema ko da radi a da zna. Na platnom spisku su valjda i neki likovi iz LOTR, ali šta to vredi kada je u pitanju izvršenje radnih zadataka...
    Uglavnom, da se pohvalim, i ja uskoro dajem otkaz!
  • Cocco

    06.10.2024 13:02
    Časni ljudi, pa bili i ministri, za ovakve stvari podnose ostavke.
    Rekoh časni...
  • bora

    06.10.2024 12:54
    reklamacije
    Kakve reklamacije potrosaci jos nisu dobili racune.Kakvih 0,4 %.
    Mnogi nisu ni stigli da reklamiraju.greska je 100%.
  • Imre

    06.10.2024 12:42
    Slican primer,voz iskliznu iz sina,masinovodja daje znak da je stigau u stanicu.
    Racune pre slanja jer neko kontrolisao iako bi mu to bilo u opisu radnog mesta.Nedostajao je samo pogled coveka koji razmislja logikom,da je to radio zaustavi bi slanje racuna i ustedeo na kobertama.Sad se pitam ko ce iz svoga dzepa da plati koverte i uslugu poste i postara koji je nosio ne vazece racune.Citav lanac negativnosti nastao je iz nerada i jabasluka.
    Uveli ste privatne firme da ocitavaju brojila,gde se angazuju botovi da zarade novac,niko ih nije obucavao kako se to radi.
    Ostvka mi istarke bila bi normalna.
  • Budjav lebac

    06.10.2024 12:39
    i parizer
    Daće Bog da vam uskoro vidimo ledja. (Ako se narod uozbilji i osvesti.)
  • Telepčanka

    06.10.2024 12:38
    Nije nego
    Ovo je samo rezultat kadrova koji rade na tim poslovima,unos podataka i formiranje računa. Registrovana sam se na sajt da bih brže dobila rač.ali nema ga pošto nije ni urađen a potrošnja očitava i uneta u sistem. Tako da ništa nisam postigla ni odlaskom,račun za avgust ne postoji. Samo vi platite kao za juli to je savet. Eto tako ministarka rešila problem.
  • Imre

    06.10.2024 12:30
    Ekstra napor proizisao iz necijeg neznanja ni krivog ni duznog,jer ga je gori od njega postavio na to mesto.
    Da bi se to ispravilo,placena je struka iz budzeta koji je ekstra ostecen.
  • Rožnjača

    06.10.2024 12:29
    Samo profit (u džepu)
    Samo ste efikasno "opajali" kredit za zamenu el. brojila,koji se meri u puno miliona evara.
    Kvalitet posla i izvršico,apsolutno nije bio prioritet,što i dolikuje pripadnicim vaše organizacije.
  • Tasić Predrag BG

    06.10.2024 12:26
    Zemlja slepaca
    " U zemlji rođenih doživotnih slepaca - rođeni jednooki je doživotni kralj "

    - Erazimo Roterdamski , holandski književnik i istoričar , 1466 - 1536 god .

  • Ns

    06.10.2024 12:26
    Laže...
    Inače , poslao sam im mailom tri puta reklamaciju i slike stanja brojila i na sva tri su mi poslali neku fotokopiju odbijenice koju šalju svima... samo promene ime i adresu. Ista stvar i kolegama sa posla.
    PS ElektroVojvodini je posle zadnjeg računa stiglo 11.000 reklamacija u NS , daleko je to od 0,4 posto !
  • Mila

    06.10.2024 12:18
    Kako ste dozvolili da se tako nesto desi? Ponizavate narod dovodeci ih da stanu u redove i bore se za svoja prava.
    Samim pogledom na racune videli ste da nesto nije u redu , mislili ste proci ce .
    Ostavke su jedino pametno resenje za sve vas .
  • zoroo

    06.10.2024 12:14
    odgovornost
    Da li se zna ,da li će ljudima biti plaćeno stojanje u redovima,od više sati.Ko god je pogrešio trebalo bi da plati izgubljeno vreme.Mislim da bi to bilo minimum prihvatanja odgovornosti.Nerviranje i gubljenje živaca ide gratis.
  • TsiBB

    06.10.2024 12:05
    Struju za dž.
    Dok se ne uhodate sa novim tehnologijama. Pa se uhodavajte i 100 godina ako treba!
  • Stole

    06.10.2024 12:05
    Neka dodje ispred EPSa
    Ovi redovi mesecima deluju mnogo više od od 0.4 %, pre kao 40 %
  • waat

    06.10.2024 12:04
    Kako ga niste efikasno resili pre nego sto je problem nastao...
  • Da

    06.10.2024 12:04
    Ko je glasao za to i treba da čeka i raklamacija treba da mu bude odbijena, jer živi onako kako je izabrao
  • Mr.M

    06.10.2024 11:58
    Najvažnije je da građani neće biti oštećeni!?wtf?Oštećeni smo odavno što zbog visokig računa,što zbog neočitavanja,što zbog žalbi,što zbog čekanju u redovima,što zbog uzimanja godišnjeg odmora zarad vaših nesposobnih parazita.
  • EPS SNS

    06.10.2024 11:56
    Smizla
    Ministarka manje da pozira i promoviše sebe i svoje skupe krpice.
    Nek dodje u NS i stane u red ispred ED.
    Njene tvrdnje da je svega 0.4% neispravnih računa je gola neistina i to je priča za njene SNS borove.
  • Pera

    06.10.2024 11:53
    Izvinjavamo se ministarki što mesecima ne umeju u EDB da ispostave potrošačima ispravan račun!
  • Biba struja

    06.10.2024 11:51
    Električni udar
    0,4% su oni koji su stigli na red da ulože reklamaciju. Sram Vas bilo na ovolikoj količini lažnih opravdanja za totalni kolaps u Vašem ministarstvu.
  • ja

    06.10.2024 11:50
    trt
    Laže!
  • Корнелије

    06.10.2024 11:44
    Ајде молим вас
    Врло сте ефикасни!?! Три месеца траје ова агонија и не назире јој се крај!!! Па како вас министарко није срамота?!?
    Него, ви лепо, да поднесете оставку.
  • Servia

    06.10.2024 11:43
    Kakav ekstra napor, o cemu prica ova pa ovo traje pola godine minimalno sad kad se buka nadigla ona lupeta, vrati se ti lepo na cnn i mani se funkcije..
  • Zemlja čudesa

    06.10.2024 11:42
    Manipulacija
    1) "...Od ukupnog broja izdatih računa reklamacije su uložene na 0,4 odsto".
    Ako je i tačno, to je zbog toga što su primali reklamacije takvom brzinom da su se napolju formirali redovi od 100 i više metara.

    2) "...Redovi ispred poslovnica nema već nekoliko dana, što znači da su sprovedene mere urodile plodom"
    Ne, to je zbog toga što već par dana pljušti kiša, a ljudi nisu spremni da zbog reklamacije dobiju i upalu pluća.
  • Rade

    06.10.2024 11:41
    U prevodu baš nas briga i ne možete nam ništa.
  • Drug Crveni

    06.10.2024 11:41
    Kradete,lažete,petljate,mutite....

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna