Autor: Emir Kahrimanović

Novi Sad
07.10.2024.
13:27 > 13:27
Novi Sad važi za biciklističku prestonicu regiona i izgradnja pešačko-biciklističkog mosta će unaprediti biciklistički saobraćaj u gradu, kažu za 021.rs u Novosadskoj biciklističkoj inicijativi.
  • Стојан

    07.10.2024 18:38
    Мост Слободе
    Треба стаза и на мосту Слободе до Каменичког парка.
  • Vozim se autobusom

    07.10.2024 18:31
    Za prosvetare i zemljoradnike
    Nemojte zaboraviti da budžet nije beskonačan.
  • ...

    07.10.2024 18:05
    Vise bi voleo da se odmah napravi most Kej-Sangaj preko kanala za pesake i bicikliste. Pretpostavljam da ne bi kostao vise od nekoliko stotina hiljada evra. Mala vrednost mosta, mala provizija i nasi politicari nisu zainteresovani. Sto skuplje i ludje, veca je verovatnoca za realizaciju.
  • oddžombljavanje

    07.10.2024 17:40
    postojećih biciklističkih
    staza neće unaprediti biciklistički saobraćaj pre svega? Veoma zanimljivo, baš zanimljivo.
  • /

    07.10.2024 16:07
    /
    ako cemo iskreno, bicikli ce se voziti niz brdo iz petrovaradina
  • Lepi Brka

    07.10.2024 16:07
    Pozdrav iz Pezosa
    Mi ne vozimo bicikle u Pezosu. Isto je kao ruski rulet ili preplivavanje Dunava vezanih ruku. Samo kažem.
  • aha

    07.10.2024 15:46
    to služi da se razvali park kod rektorata, pa polako ceo kej. to je premijeru trn u oku već odavno. onda parče za balaševiće, parče za spc, a lavovski komad galensu. i ode sve.
    biciklisti sa petrovaradinske strane mogu samo da poginu kad pređu taj most, tako da to nije sigurno
  • Били Кацига

    07.10.2024 15:37
    Пре пар година поставише на бицикли стазе неке капије,читаче,бројаче ни један Не ради а неке 2015. на сајму у Нишу план развоја туристичког места Лединци са бицикли стазом Беочин- Петроварадин и успутним станицама,одмаралиштима ,од свега осташе само капије бројачи без бројача ,пројекти,макете,планови ...
  • SMILE

    07.10.2024 15:29
    ŽELJA ZVANA TRAMVAJ
    Umesto da se vrati tramvajski saobraćaj i time učini ceo grad zdravijim i čistijim mestom, da se preko tog mosta isplaniraju i šine i tako poveže bačka i sremska strana grada pravi se još jedan disfunkcionalni most!
  • Reaktor

    07.10.2024 15:26
    Naravno
    Džepno unapredjenje političara i angažovanika im, a nama težak teret kredita.

  • Душица

    07.10.2024 15:16
    Има да га нема као Бицикли Стазе Петроварадин - Беочин ,парлог,шикара,стрњика већ 2 градска избора
  • ...

    07.10.2024 15:11
    Biciklista ima mnogo, ima problematicnh. Mnogo vise ima vozaca motornih vozila koji ugrozavaju sve ostale ucesnike. Malopre, vozac prolazi na crveno, pesaci beze, gospodjica sa BIH tablicama se lepo parkira odmah posle semafora koji je prosle na crveno zureci negde (dok je pesacima zeleno). Parkiranih automobila na trotoaru i biciklistickm stazama koliko hoces. Dva kamiona se mimoilaza na putu a biciklista da ne bi bio pregazen ide u siprazje pored puta. Elektricni bicikli i trotineti (poneki) voze izuzetno brzo kada na trotoaru i biciklistickoj stazi, ucestalo prolaze na crvena svetla (brzi su i procenjuju da li mogu da prodju izmedju vozila). 20% vozaca nebezbedno obilazi biciklistu na putu.
  • Светозар Милетић

    07.10.2024 14:52
    Мене само интересује када је Мазалица последњи пут ишао бициклом даље од Градића ? Па чак и до градића је тешко доћи. Када се прође Београдска капија као да сте ушли у другу димензију што се тиче бициклизма а после ОШ "Владимир Назор" као да улазите у паралелни бициклистички универзум где се после "Аја Софије" улазите у црну рупу ... о чему Ви причате и какво унапређење бициклизма на сремској новосаЦкој страни када физички више нема ни ауто где да прође. Сиђите са те Ваше канцеларијске столице и личних захтева и мало се реално провозајте по граду ... Петроварадин и Сремска страна града Новог Сада су општа црна рупа и са садашњим урбанистичким плановима ће се само још више зацрнети ... авај
    Док се у потпуности не измести транзитни саобраћај из Петроварадина (Прерадовићева, Рељковићева, Рачка) бициклизам је ту мртав !!
  • /

    07.10.2024 14:37
    /
    gde je staza za bicikle na ovoj prezentaciji
  • Wolta

    07.10.2024 14:36
    Krivine
    E vidim po slikama da ce na ovom mostu staza za bajk biti veoma krivudava, sto ce da rezultira visokim procentom padova. Ljudi pa ko projektuje ovakve staze, koje se prekidaju pod uglom a ne krivinom ???. Obratite pznju samo ...
    Isto kao i nadstresnice na Zeljeznickoj i Autobuskoj Stanici u NS, pa ono ne stiti ni od kise ni od sunca ni od golubova ..
    Sve sami strucnjaci...
  • Цонтесса

    07.10.2024 14:09
    Kolicizam
    Bavite se malo i sadašnjim stvarima. Na primer da utičete na mamike što vozaju kolica po stazama za bicikle. Kad je neko očetka biće kasno.
  • Bojan

    07.10.2024 14:07
    Nikad dosta trotoara, parkova i biciklističkih staza. Uvek je previše samo saobraćaja. Grad je za ljude, ne za automobile.
  • ns

    07.10.2024 13:56
    samo bmw
    Biciklizam treba suzbijati isto kao narkomaniju, alkoholizam, kocku, prostituciju i ostale oblike devijantnog ponašanja. Ovo je pogrešan korak.
  • /

    07.10.2024 13:56
    /
    a gde je staza na ovoj prezentaciji
  • Ja

    07.10.2024 13:54
    Ns
    Prvo uredite saobraćaj u gradu - puteve, pešačke i biciklističke staze. Dokle god je ovakvo stanje, ovakva investicija nema smisla, bar ne onog koji bi trebao biti.
  • Varga T.

    07.10.2024 13:41
    Sad će eurovelisti da pređu novi most, pa desno kejom pravo na barikade koje su postavili kokičari kod spomenika Žrtvama racije.
  • Gari

    07.10.2024 13:36
    Bumo videli
    Ni sad ne održavaju staze za bicikliste, bruka od IT zgrade preko puta sajma, a ispred rupe nesanirane godinu dana
  • Joens

    07.10.2024 13:36
    Kada kažete biciklistička prestonica regiona onda sigurno mislite prestonica bahatih biviklista koji voze biciklove preko pešaka zar ne? Da ne spominjem ignorisanje semafora, osnovnih pravila saobraćaja, teranje pešaka sa trotoara da bi prošli, teranje automobila sa puteva da bi prošli itd itd

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna