Isto to se planira za savsku i zmajevacku..postoji plan od prosle godine tako da se ne nadate brzo.Savska ulica opterecena od kamiona od Rodica.Sve sto ima kamiona prodje kroz tu ulicu..od buke i prasine ne mozes ziveti.Pisali peticije,ne pije vode.Trebala bi mesna zajednica da se malo angazuje...ali ne s obzirom ko je predednik MZ nema od toga nista
Kažu, u tom delu neće moći da se gradi fabrika betona iz ekoloških razloga, a zabetoniraše grad. Kad se ugradi dobar procenat, više se ne gleda kroz ekološku prizmu
Najlon pijacu i plato za skole voznje izmjestiti prema autoputu NS-Beograd. Dozvoliti izgradnju objekata do 5 etaza, da se i ovaj dio grada civilizuje.Regionalnu deponiju izmjestiti prema industrijskoj zoni. Napraviti setaliste sa drvoredom . Izgraditi sadrzaje potrebne gradskoj sredini.
Dokle god šleperima bude dozvoljeno da orgijaju tim pravcem ka starom putu za Bg niko normalan tu živeti neće. Izmestiti ih ka auto putu i možda bude mira i manje buke.
Pozdrav svim dobrim ljudima.
Grad je već na ivici vodoizdrživosti, setite se leta, ili su svi postali golubovi...
O posledicama ostalih elemenata...zar vredi pričati....nije ovo dobro...usporite malo...možete malo recimo uređivati grad po meri čoveka...
Значи багери на терен и уместо цз најлон пијаца један леп стамбени кварт.
Ево да питам за друга како неке зграде на Темеринској код Најлона имају 4+1 спрат кад је дозвољено 3+1,све поштено.
Nije dozvoljeno zagađivati okolinu tik do deponije koja gori kao po pravilu.
Na lep način saopšteno je da se sklanja najlon i karton Siti. Valjda će i tako ljudi da budu zbrinuti nekako. Bilo bi lepo bar da razmišljamo o tome
Smislite lokacije i za ugostitelje, da pošten svet ima svoj mir noću.
Izmestite ih po industrijskim zonama. U gradu ostaviti samo one ugostitelje koji su tihi u svojoj delatnosti.
sta mogu napraviti pametno sem mravinjaka bez parkinga, to je njihov jedini domet!
Naravno plan je ulickan, i iz njega izbija idila a stvarnost ce biti potpuno drugacija kada se zemare dokopaju zemljista...
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Drugačiji ulazak u Novi Sad: Pogledajte plan urbanista za Temerinski put
Dragana Prica Kovačević
dragana@021.rs
Novi Sad
•17.10.2024.
•15:00 > 15:46
Komentari 29
Jjj
Mare
Anonymous
Usamljeni bubreg
Boeser Wolf
Grad liči na varoš u Indiji
Mirka
NN
Fantom iz opere
Klisans
Gradjanin
haha
Zokins
Nd
Joka
Pozdrav svim dobrim ljudima.
Petrovaradin
Maria
Ns
Logikom u pod
O posledicama ostalih elemenata...zar vredi pričati....nije ovo dobro...usporite malo...možete malo recimo uređivati grad po meri čoveka...
Jaa
Нс бој
Ево да питам за друга како неке зграде на Темеринској код Најлона имају 4+1 спрат кад је дозвољено 3+1,све поштено.
Grbavi
Nije
Na lep način saopšteno je da se sklanja najlon i karton Siti. Valjda će i tako ljudi da budu zbrinuti nekako. Bilo bi lepo bar da razmišljamo o tome
/®
bas da vidim kako ce biciklisti sa limana u ovaj kraj
iguman
Izmestite ih po industrijskim zonama. U gradu ostaviti samo one ugostitelje koji su tihi u svojoj delatnosti.
Koferče
Naravno plan je ulickan, i iz njega izbija idila a stvarnost ce biti potpuno drugacija kada se zemare dokopaju zemljista...
Kiki
pazi ovog
pajo patak
Hm
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H