Predsednica Društva arhitekata Novog Sada Ana Ferik Ivanovič kaže da se posle obrušavanja nadstrešnice mora proveriti stabilnost cele zgrade Železničke stanice.
Sledeći pada Petrovaradin, od tunela kroz Đavu do Novih Sadova u močvarama! O novim neuseljenim zgradama koje su izgrađene brzinske, za koga, za šta.... Neuseljenim, bez upotrebnih dozvola...Ko gradi?
To je najbolji komentar koji sam pročitao.dodatno opterećenje plus vibracije sa novim brzim vozovima su uzrok pada to svaki normalan staticar zna arhitekte ne moraju nuzno da znaju staticar je taj koji daje procene sta moze i koliko da nosi.
Ima li neko iz SNS da želi da ide da šeta po stanici i da se oseća bezbedno u ovom gradu i u objektima koje grade ovi diletanti?
Kinezi ne daju ni tunel da neko pregleda. I kroz tunel će se mnogi voziti. Hoćete li im dozvoliti da rade šta hoće bez uvida stručnjaka? Ni jedan stručnjak osim Đajića nije dao bilo kakvu izjavu. Život koji zavisi od političara ovako se završava, kao životi ovih ubijenih ljudi.
Da li gradjani znaju da na zeleznickoj stanici postoji ambulanta koja pripada Signalu i da se oni regularno lece u toj ambulanti? Nisam ni ja znala, danas sretnem komsinicu koja mi kaze da nogom vise nece krociti na tu stanicu, a izabrana doktorica opste prakse joj radi upravo u toj ambulanti. Ne da su ugrozeni zivoti samo putnika i osoblja koje radi na stanici, ugrozeni su zivoti i onih koji ne rade poslove u vezi sa zeleznicom, ugrozeni su zivoti medicinskog osoblja i svih pacijenata koji se tu lece. Ugrozeni su zivoti i policajaca koji tu takodje rade. Ugrozeni su ziviti svih nasih sugradjana kao i putnika koji nam dolaze u grad. Celu stanicu treba zatvoriti i da se ispitna njena bezbednost, ali ne sa strane ovih koji pocinise ovo zlo, nego da bude provereno od strane STRUKE bez kupljenih diploma!
Ko je lud da uđe u tu zgradu posle ove tragedije? Nadam se da postoje spoljne stepenice koje vode do perona, a da se u zgradu ne ulazi. No upitno je da li je uopšte bezbedno ulaziti i u voz do Beograda. Nadam se da ljudi shvataju da treba izbegavati sve građevine otvorene od kada je ova banda na vlasti.
Nije problem u 60 god mateijala nego o tome koliko je bilo dodatno opterecenje od 2023. to je sustina. Gornji ankeri su izcupani usled preopterecenja dodate konfekcijske gluposti, grubo oko 50kg/m2 po meni od 15 do 20t dodato 2023. Moze da se proveri sve, ovo je samo moja gruba procena.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Predsednica DaNS-a: Mora se proveriti stabilnost cele zgrade Železničke stanice
Autor: 021.rs, N1
Novi Sad
•02.11.2024.
•15:30 > 16:01
Komentari 19
Sss
Бот
Neki ljudi imaju glavu samo da nose šešir.
Marjaskas
SRB IN
Lily
Djomla
Klimali glavom
Kinezi ne daju ni tunel da neko pregleda. I kroz tunel će se mnogi voziti. Hoćete li im dozvoliti da rade šta hoće bez uvida stručnjaka? Ni jedan stručnjak osim Đajića nije dao bilo kakvu izjavu. Život koji zavisi od političara ovako se završava, kao životi ovih ubijenih ljudi.
idemo dalje
Nikad se ne zna
Soko brže i napredno
Plaćač poreza
Đorđe
ccc
Suzana
SNS i Vesić
Užas
Soko neće još skoro u Novi Sad.
Ana
Dusan
@Yu
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H