... novinarska ideja.
Hvala sto ste nas uključili u vaše muke u saobraćaju sa tim ogavnim trutovima, gadovima s kojima se bijete decenijama, samo stiskaj, stiskaj!
Hvala novinarima 021 na ovom angažovanju! Želimo istinu! Ne može niko vratiti odnešenih 14 života, ali barem istina da izađe na videlo. Neka počivaju u miru. A vama, novinari, još jednom hvala!
Jedno od pitanja koje bi trebalo postaviti i tražiti dostavljanje dokumentacije putem slobodnog pristupa informacijama od ministarstva građevine jeste:
1) Koji arhitektonsko-građevinski biro je i kada izvršio tehnički prijem zgrade stanice nakon završetka radova uz traženje da se dostavi izveštaj o tehničkom prijemu
2) Da li je i ako jeste kada i na osnovu čega izdata upotrebna dozvola za zgradu stanice nakon rekonsktukcije?
Ako ništa od ovoga nije bilo izdrađeno i izdato do momenta otvaranja stanice onda je odgovornost na ministarstvu građevine čiji je ministar drugi put svečano otvorio stanicu za koju nije bilo utvrđeno da ispunjava bezbenosne i druge potrebne uslove. Ako je sve bilo otvoreno bez postojanja upotrebne dozvole i potrebne tehničke dokumentacije u pogledu tehničkog prijema zgrade postavlja se i pitanje kako je moguće da se takav objekat otvori i da se koristi ako nije utvrđeno da ispunajva osnovne uslove za bezbednu upotrebu.
S obzirom da vladajuca sekta odbija da odgovori na sasvim normalna pitanja Vase redakcije, a koja se ticu bezbednosti svih nas, onda s punim pravom SNS sektu i njene predvodnike smatram jednim od krivaca za tragediju koja se dogodila!
Нико одговоран,нико надлежан ,нема ни ухапшених ,чекају као у случају мале Данке да заскоче водовоџије,огласио се и министар Весић каже био у СупУ у својству грађана а не у својству министра ,ни он није крив има имунитет
Ko je radio projekat rekonstrukcije (firma ili lice), po kojoj ceni, koliko dugo se tim poslom prethodno bavio, licence koje poseduje i kada ih je dobio, da li je na bilo koji način povezan sa nekim od ljudi na vlasti?
Meni tek nece niko odgovoriti,tako da ću ja ovde priupitati…
Šodroš,most i tunel?
Most koji se planira(biciklistički), bušenje tvrdjave?
To je sve ista firma koja je i ovde na stanici radila?
Pisalo je da jeste.
Pitam,pošto nije bezbedno,a šta raditi da se to zaustavi i da ne bude više nesreća!!!
Mi verovali ili ne imamo nešto što se zove "Posebno odeljenje za suzbijanje korupcije" i to nešto se nalazi na bulevaru iza zgrade Srbijagasa. To nešto ćuti kao zaliveno a prvi bi trebali da se ovim pozabave jer korupcija je pobila ove ljude! Neka im je na čast.
Ljudi, vi ste sjajni. Koliko još ima pravih novinara u Srbiji? Samo ovako nastavite. I molim vas dodajte pitanje za Tužilaštvo:
- Gde su prevezeni ostaci srušene nadstrešnice, ko ih je odvezao, ko ih obezbeđuje i koji su koraci preuzeti kako bi se sačuvali dokazi, da bi nezavisni veštaci mogli da ih prouče u cilju utvrđivanja uzroka pada nadstrešnice?
To kao jedna aktuelna i otvorena rubrika u kojoj mogu da učestvuju građani. Da se osvestimo da je to problem koji traje i da imamo to u vidu kad idemo na glasanje.
Još jedno pitanje za tužilaštvo. Koji tužilac je vršio uviđaj, a koji postupa? Ko su građevinski inspektori i ko su veštaci od čijih nalaza zavisi optužnica?
Треба тражити на увид употребне дозболе за све објекте јавне намене који су грађени/адаптирани у последњих 12 година у Граду. Музичка школа, Жежељев мост, објекти Дома здравља Нови Сад, све што је адаптирано/рестаурирано у пројекту Европске престонице културе и, наравно, сваки папир у вези Променаде!
Цео врх државе је наводно у служби грађана као и све институције ,чим вас неко игнорише или лаже да су у питању пословне или службене тајне део је мафијашког клана ,док не падне друга Сабља и Шилерова живе ће мо у заблуди ко је крив за трагедију и страдање младих живота
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Portal 021.rs objavljuje pitanja koja šalje nadležnima kako bi se znalo ko ćuti na tragediju
Autor: 021.rs
Novi Sad
•04.11.2024.
•14:38 > 14:38
Komentari 23
Sanja
Reckboo
Hvala sto ste nas uključili u vaše muke u saobraćaju sa tim ogavnim trutovima, gadovima s kojima se bijete decenijama, samo stiskaj, stiskaj!
mrva
Bojica
I
Vi ste svetlo u ovom mraku.
Samo nastavite!
A gde je pečat?
1) Koji arhitektonsko-građevinski biro je i kada izvršio tehnički prijem zgrade stanice nakon završetka radova uz traženje da se dostavi izveštaj o tehničkom prijemu
2) Da li je i ako jeste kada i na osnovu čega izdata upotrebna dozvola za zgradu stanice nakon rekonsktukcije?
Ako ništa od ovoga nije bilo izdrađeno i izdato do momenta otvaranja stanice onda je odgovornost na ministarstvu građevine čiji je ministar drugi put svečano otvorio stanicu za koju nije bilo utvrđeno da ispunjava bezbenosne i druge potrebne uslove. Ako je sve bilo otvoreno bez postojanja upotrebne dozvole i potrebne tehničke dokumentacije u pogledu tehničkog prijema zgrade postavlja se i pitanje kako je moguće da se takav objekat otvori i da se koristi ako nije utvrđeno da ispunajva osnovne uslove za bezbednu upotrebu.
Novosadjanka
TBL
Mila
/
eno ih kod ranzirne stanice
BGD 011
Novosadjanka
Прле
Ljutica
///
Šodroš,most i tunel?
Most koji se planira(biciklistički), bušenje tvrdjave?
To je sve ista firma koja je i ovde na stanici radila?
Pisalo je da jeste.
Pitam,pošto nije bezbedno,a šta raditi da se to zaustavi i da ne bude više nesreća!!!
@Osmi putnik
neko, nešto i ništa
Marko
- Gde su prevezeni ostaci srušene nadstrešnice, ko ih je odvezao, ko ih obezbeđuje i koji su koraci preuzeti kako bi se sačuvali dokazi, da bi nezavisni veštaci mogli da ih prouče u cilju utvrđivanja uzroka pada nadstrešnice?
@millaost1
Seljak
Osmi putnik
Реља
Ивица&Марица
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H