Nije mi jasno zasto opozicija i gradjani koji protestuju ne traze da se obelodani ceo projekat,kako radova tako i finansiranja istog,da vidimo gde je otislo 65 milona eura.Misli da bi ti podatci otkrili pravu istinu.
Prvo treba utvrditi zašto je streha pala, pa zatim istraživati ko je kriv. A verujem da to nije tako komplikovano: neko stručan treba da se popne na krov, razgrne mesto gde su bile prikačene te šipke i onda bi se videlo zašto su iščupane. Da li je u pitanju korozija ili su šipke iščupane zbog nekog preteranog opterećenja. U zavisnosti od utvrđenog razloga pada strehe, treba tražiti ko je pogrešio. Da li je to održavanje omanulo ili su neki skorašnji radovi doprineli čupanju šipki. Ovo sve može da se utvrdi za dan- dva, a tužilaštvo treba da obavesti javnost da li je bar to urađeno. Ne moraju nam iznositi detalje, to prepuštamo njihovoj metodologiji rada, ali bar da znamo da se nešto radi i dokle se stiglo.
"Разлог пада надстрешнице је што је током реконструкције крова и приликом извођења радова на хидроизолацији, неко уклонио котве које су држале надстрешницу. Надстрешница која је висила је практично откачена и једино што ју је држало је трење између кровних греда и челичних шипки. Од тада се није постављало питање да ли ће пасти, већ само питање тренутка када ће пасти и колико ће бити жртава овог злочина. Ово није последица више силе, ово је убиство."
65 miliona evra za jednu zgradu,koja je usput praktično prazna tj. ogromnim delom nema spratova,kancelarija itd. nego je "šuplja".Pa budžet Subotice za celu godinu je oko 85 miliona a ovi kao daju za jednu zgradu 65 gde ima dve trafike i tri boksa za prodaju karata???Pa to je epska pljačka i samo po tom osnovu moraju na tešku robiju.
Maja Gojković je na otvaranju Železničke stanice u Novom Sadu nakon rekonstrukcije izjavila da je stanica boljeg kvaliteta od bilo koje evropske železničke stanice. Gde je ta osoba da bude ispitana ko joj je to potvrdio?
je dužna da trajno čuva dokumentaciju na osnovu koje je izdala građevinsku dozvolu.
Ne razumem uopšte nagađanja oko toga šta je ugrađeno i šta nije u zgradu železničke stanice u Novom Sadu.
Ako se mogu naći dokumenti i projekti iz 1927 godine, koje sam lično dobila za određene objekte u Novom sadu, ne vidim razloge da se iz 1964 godine to smatra nemogućim.
Maldini bolje da ćuti, menja ploču svaka 3 dana, u zavisnosti od toga da li gostuje na režimskoj, državnoj ili opozicionoj emisiji. Dajem 200 evra u humanitarne svrhe ako je ijedan dokument vezan za projekat pročitao ili otvorio.
Postujem struku,sto rece i predsednik licno,pa mi se,uz duzno postovanje i respekt prema arhitektima,postavlja pitanje,zar nisu gradjevinci/preciznije inzenjeri gradjevine,uz pripadajuce strucnjake za pojedine segmente/,prvenstveno staticari,ali i ostali,neuporedivo kompetentniji za predmetnu problematiku.Ovo pisem jer sam nekompetentan za to ,ali mislim dovoljno upoznat da prepoznam granicu izmedju svestrucnih arhitekata i ,iznenadjujuce cutljilivih i povucenih gradjevinskih inzenjera,koji se prakticno ne oglasavaju,a trebali bi prvi da se oglase
Da li je istina da je firma sa kranovima "Gemmax Gradnja DOO" na fotografiji u članku koja je odmah sat vremena nakon ZLOČINA čistila ruševine nakon pada nastrešnice i da li je to ISTA FIRMA koje i RENOVIRALA NASTREŠNICU i ko je DOZVOLIO da ista firma pre veštaka i pre inspektora koje je renovirala nastrešnicu da se istoj firmi i vlasniku te firme dozvoli da UKLANJA DOKAZE svoga rada zbog čega je poginulo 14 ljudi SAT VREMENA ODMAH NAKON POGIBIJE pre veštaka i pre inspektora?.
Drugo pitanje:
Gde je sada odnešena nastrešnica?Gde se nalazi?Gde može bilo koji inspektor ili veštak da dođe i uradi veštačenje nastrešnice?
Treće pitanje:
Zašto je policija dozvolila da ista firma odnosi dokaze o zločinu koja je i renovirala nastrešnicu?Da li je policija i konkretno direktor NovoSadske policije direktan saučesnik u zločinu i prikrivanju dokaza?
Četvrto pitanje:
Gde je originalna dokumentacija o izgrađenoj stanici iz 1964 e godine gde se nalazi ta dokumentacija sada koja kaže da se KROV NASTREŠENICE NE SME DIRATI ZBOG takozvane "betonske rezonance"?
Peto pitanje:
Ko može dati garanciju i staviti svoj lični potpis da krov stanice neće pasti nakon par nedelja ili par meseci ako stanica opet krene sa radom i vozovi krenu opet tu da prolaze jer nastrešnice više nema koja kako piše u originalnoj dokumentaciji je kompenzovala svu "Betonsku rezonancu" preko krova stanica od dolaska i prolaska vozova iznad i šinskih vibracija unazad 60 godina ?
U Srbiji iz godine u godinu IQ naroda sve više opada! Odlaze školovani ljudi. Ostaje socijalni otpad. Televizija se u većem delu Srbije svodi na RTS i Pink! Dokoni ljudi gledaju ono što im se servira, od predsednika koji izlazi iz frižidera, farmi, prostakluka, do SNS hvalospeva. Taj sami krem su njegovi glasači. Njih je on već ubedio da nije rekonstruisano, da je Tito kriv i da 20.000 ljudi koji su izašli u miran protest da su uništavali svoj grad! Grad koji volimo i grad koga vodi par SNS pojedinaca zajedno sa svojim “navijačima”, obezbeđenjem, a sve da bi dobili najskuplje poslove u Novom Sadu i Srbiji. Da li će se narod odupreti kriminalcima? Da li će ovde da se vrati vladavina zakona koja je ista za sve? Samo od nas zavisi… Oni nam ne žele dobro!
Sve pohapsiti bez izuzetaka svakog ko je bio umesan u rekonstrukciju! Neka iz zatvora objasnjavaju sta i kako jer zbog njih je 14 nevinih ljudi ubijeno i troje u izuzetno kriticnom stanju! Nema ovde mesta za raspravu i sl.!
Sta ovaj trabunja. Osnovno pitanje: zbog cega su bili skinuti ti ankeri sa krova? Vidi se iz aviona razlika pre i posle. Nije problem "nerekonstrukcija" nego izmene i dodatni radovi.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Rekonstrukcija nadstrešnice: Od "neverovatno" do "rekonstruisana je"
Autor: 021.rs, Insajder, RTS
Novi Sad
•08.11.2024.
•14:52
Komentari 19
Lala
Miliona evra????
Maja
310
neko ko će se izvući
Ko je nadzorni organ?
Ko je bio prisutan od inžinjera za vreme radova da upozorava na "eventualne greške".
Ko je posle izvođenja radova pregledao i potpisao da su radovi urađeni po propisu?
d.del.
Nick
Јое
Крај цитата.
1914
Eon
Particulare matter
Mix
Ne razumem uopšte nagađanja oko toga šta je ugrađeno i šta nije u zgradu železničke stanice u Novom Sadu.
Ako se mogu naći dokumenti i projekti iz 1927 godine, koje sam lično dobila za određene objekte u Novom sadu, ne vidim razloge da se iz 1964 godine to smatra nemogućim.
Stanoje
Ташоли
Dule
x
Boban Norge
Da li je istina da je firma sa kranovima "Gemmax Gradnja DOO" na fotografiji u članku koja je odmah sat vremena nakon ZLOČINA čistila ruševine nakon pada nastrešnice i da li je to ISTA FIRMA koje i RENOVIRALA NASTREŠNICU i ko je DOZVOLIO da ista firma pre veštaka i pre inspektora koje je renovirala nastrešnicu da se istoj firmi i vlasniku te firme dozvoli da UKLANJA DOKAZE svoga rada zbog čega je poginulo 14 ljudi SAT VREMENA ODMAH NAKON POGIBIJE pre veštaka i pre inspektora?.
Drugo pitanje:
Gde je sada odnešena nastrešnica?Gde se nalazi?Gde može bilo koji inspektor ili veštak da dođe i uradi veštačenje nastrešnice?
Treće pitanje:
Zašto je policija dozvolila da ista firma odnosi dokaze o zločinu koja je i renovirala nastrešnicu?Da li je policija i konkretno direktor NovoSadske policije direktan saučesnik u zločinu i prikrivanju dokaza?
Četvrto pitanje:
Gde je originalna dokumentacija o izgrađenoj stanici iz 1964 e godine gde se nalazi ta dokumentacija sada koja kaže da se KROV NASTREŠENICE NE SME DIRATI ZBOG takozvane "betonske rezonance"?
Peto pitanje:
Ko može dati garanciju i staviti svoj lični potpis da krov stanice neće pasti nakon par nedelja ili par meseci ako stanica opet krene sa radom i vozovi krenu opet tu da prolaze jer nastrešnice više nema koja kako piše u originalnoj dokumentaciji je kompenzovala svu "Betonsku rezonancu" preko krova stanica od dolaska i prolaska vozova iznad i šinskih vibracija unazad 60 godina ?
Zebra
Ranko
Besan
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H