Sramota.
Videti u komšiluku koliki su porezi....
Osećam se kao podstanar u kupljenom stanu na kredit.
Plaćeno je raznih porez do useljenja i sad udri porez na imovinu.
Zar nije ustavno pravo, pravo na stambeni prostor?
U pravu ste da vlasnici kuća ili stanova kroz svoj život otplate dva puta vrednost svojih objekata kroz porez, ali ste ipak trebali naglasiti da to važi samo za vlasnike koji dožive više od 400 godina života.
Nije samo Novi Sad na udaru oporezivanja i podizanja istog,danas u seosku postu stigla hrpa koverata,gde se trazi placanje 4 rate u roku 5 dana.Vlasnici kuca ili stanova kroz svoj zivot otplate dva puta vrednost svojih objekata,dobiju i pride porez na grobno mesto moze da traje dok mu pokolenje ne izumre,tad postaje slobodan les.
Vidim da postoje zone,dali u tim zonama se porez razrezuje ekonomskim makazama na osnovu nekih parametara,kao u koju klasu spada vlasnik po ekonomskom bogatstvu,ili broju zitelja na tom objektu.
Zavuku ruke u oba džepa,pa kao povećanje plata i penzija.
Porezi na imovinu su previsoki, bezobrazno previsoki.
Sad sa povišenjima plata i penzija i poskupljenjem svega živeće se još teže.
Apsolutno jeste problem samo postojanje poreza na nekretnine, problem je što si ti upao na pola filma plus presporo čitaš da bi ispratio titlove i previše si glup da shvatiš radnju.
Lopovska gradska vlast podiže poreze i to ne saopstava gradjanima. Nesposobni da ostvare prihode, podižu namete i pljackaju gradjane kroz namestene tendere.
Zemlja čudesa
13.11.2024 • 19:56
@Bizarno
U pravu si za sebične neznalice, ali hajde ti nama, o velikodušni mudrače, objasni kuda idu pare od poreza na prihode, akciza, PDV-a, registracije vozila itd., ako nisu za održavanje ulica, osvetljenja, orezivanje grana i ostalog? Čemu komunalne takse? Zašto je u ceni svake nekretnine i uređenje građevinskog zemljišta?
Ok, onda po toj logici, specifičnoj samo za Smrdiju, porez na nekretnine ne postoji nigde na svetu? Onda problem nije POVEĆANJE poreza nego njegovo POSTOJANJE!?
Neću čekati na Vas mudri odgovor…
S obzirom po kojoj ceni je obračunat porez na prenos prava vlasništva nakon kupovine stana u NS, navodnih 2.5% po osnovici većoj od 150% od plaćene tržišne cene kvadrata, neće padati cene nekretnina, ni starogradnje ni novoizgrađenih
Sada lepo svi penzioneri,radnici,prsvetari,zdravstvo i ostali kome su obećali povećanja primanja za 5,8,10 % i MINIMALAC nikad veći, od 1.januara lepo na ulicu i na sve opšti ŠTRAJK ! Uz jedini zahtev da se svima podignu primanja do visine prosečne plate u državi,uvećane za zbir svih povećanja cena unazad bar 3 meseca.
Kada se neko kandiduje i prica o smanjenu ili ukidanju poreza na imovinu za stan u kome se zivi, tj vlasnik zivi, onda ovce to ne zanima.
Ovce ne zanima ni sto je to povecanje poreza 15% a inflacija zvanicno 5%.
Komunalne usluge 10% poskupele.
E dragi moji kada budete cenili sopstveni dinar i sebe i clanove svoje porodice i budete voleli i postovali vise njih nego pljackase na vlasti, tada ce vam biti bolje.
A nastavite da ne izlazite na izbore ili pak prodajte svoj glas i pokazite da vi i vasa porodica time vredite manje od jednog praseta na period od 4 godine. I onda se ne cudite sto se pljacka NAJMANJE 30% budzeta grada, sto nema mesta u vrticima, sto cak i kada nekome pomazu njima se mora dati 30% dotacije grada, pokrajine.
U pravu si za sebične neznalice, ali hajde ti nama, o velikodušni mudrače, objasni kuda idu pare od poreza na prihode, akciza, PDV-a, registracije vozila itd., ako nisu za održavanje ulica, osvetljenja, orezivanje grana i ostalog? Čemu komunalne takse? Zašto je u ceni svake nekretnine i uređenje građevinskog zemljišta?
kad pocinje ustanak protiv dahija, je li narode?
kada cemo u boj za goli zivot jer ovi planiraju da ovde ne bude zivota?
vreme tece a nista dobro po narod se ne desava, samo za bandu vladarsku i njihove sluge je po meri
Kad je zakazan ustanak i ko ce biti crni djoka da povede narod?
Uuu, opet te bajke o magičnom otkupljivanju stanova za 200 maraka, sve sa magičnim bazenima na terasi. Najbolje bi bilo da uštediš za vremeplov pa dođeš juče kad su se ti magični stanovi magično delili, da i ti dobiješ jedan po istoj ceni.
Ako sam kupio stan po najvišoj ceni za koji plaćam na osnovicu po prijavi ,Zašto još dodatno na tu ionako preplacenu vrednost stana da dodatno platim jos ovo uvećanje poresko.Komsija pored mene ima isti stan gde je na terasi napravio djakuzi i ogroman bazen ovako 60 m.Moj komšija placa triput manji porez.Otkupio ga je za 200 maraka.
prvo neki pisu pa mora se porez placati a pa sad njih a i ostale gradjane srbije.radite za platu koja se oporezuje,da bi recimo kupili stan na koji placate porez a vec je i vlasnik ili izvodjac radova platio porez na to. I sad treba opet da placas porez zato sto to imas a tvoje je.oa nakraju ces iznajmljivati sam svoj stan sebi.ljudi pa ovo za ulicu
Evo drzava ponovo povecala porez na imovinu fizickih lica. U redu, mora i drzavni aparat od necega da zivi...to su porezi kazne i jos sto sta. Kazu sve to treba gradjani da placaju a niko da te gradjane nekako i stimulise. Da probam da pojasnim....kada ne ocistim sneg ispred kuce sledi mi kazna ali kada ga uredno cistim sneg i led, kosim travu ispred kuce i pokosenu pakujem u vrece....niko iz te drzavne uprave ne kaze hajde da tog gradjanina koji odrzava red ispred svoje kuce a na drzavnom zemljistu stimulisemo umanjenjem poreza na imovinu ili nekom drugom beneficijom u smislu manjeg placanja nameta drzavi. Znaju samo da kazu da ne smes ni asov da ubodes u zemljiste ispred svoje kuce bez odobrenja opstinskih vlasti. Pa gospodo na vlasti hajdemo onda malo da pogledamo i to gradjanstvo pa da ih nekako malo stimulisemo da se ti travnjaci kose sa malo vise volje i sneg da se se sa trotoara cisti, skuplja otpad sa bus stanice ispred kuce uz neku malu satisfakciju a ne samo ako TO NE URADIS SLEDI KAZNA, dajte i onu drugu stranu malo.
Svi mi zelimo da nam je ispred kuce lepo i uredno i zato odrzavamo trotoare, travnjake, bus stajalista na koja nisu ni kante za otpad stavili....treba ovom narodu malo volje za to a vi nas samo derete povecanjem i izmisljanjem novih poreza.
Bukvalno bih radije dao pare na razvoj bakterija mesoždera nego na razvoj banana paradržave koju podržavaju nepismeni bilmezi poput tebe. Ali ako se negde skupljaju novci za međunarodnu intervenciju i protektorat, tu ću da priložim.
Neka je sređuju oni koji su je demolirali pošto niko od njih nije uhapšen, iz "vaspitnih" razloga da je kreče ili da prave cigle na Klisi u zatvoru. Možda neće posle toga posegnuti da ruše i uništavaju. Banda jedna koja traje godinama.
Od poreza se u sređenim državama odtžava grad da ljudi u njemu kultugno i komforno žive.
Kupili stan pre 50 god. na kredit, već god. prokišnjava, liči na pećinu.
Nikome ne pada na pamet - možda će se srušiti. Koliko je takvih zgrada u ovom gradu, koliko ulica se pretvore u bare kad kiša padne. Radi čega povećanje poreza. Da trpaju u svoje džepove lopovi nezastni.
A ti bi hteo da ne placas porez a da drugi placaju koji imaju isto koliko i ti porez mora da se placa obavezno ko ga ne placa znaci da ni sebe nepostuje kako mislite da se drzava razvija i napreduje ukoliko nema svoj budzet koji se ne puni samo porezima i drugi prilivi su tu, nasa drzava je bogata nije socijalisticka vise ne zivimo u toj bedi probudite se 21 vek je i urazumite u Americi ako ne platite porez zavrsite na ulici nema milosti tako bi trebalo i da je ovde jer smo pravna drzava.
Ovov je potpuno u redu da porez poskupi, porez se mora obavezno placati to je u svakoj zdravoj drzavi razvijenoj i normalnoj sasvim u redu, kao za vreme zutih lopova nije se placao porez hteli bi da ne placate onda bi drzava bankrotirala za dva dana budzet grada i republike sluzi da se penzionerima daju penzije i zaposlenima plate ako nema poreza onda nema ni penzija ni dodataka ni drugog shvatite to vise i ako vam se ne svidja ovde imate brojne poreske rajeve na planeti pa samo izvolite.
Preko 70 komentara pre ovog mog, ali baš nikome nije privuklo pažnju da je Gradsko veće o povećanju poreza raspravljalo 3 dana nakon tragedije na Ž. stanici. Važno da se bavite kalkulacijama, zagovaranjem anarhije i sličnim naprednim idejama. Nema razlike, nažalost.
Bizarno
12.11.2024 • 10:54
Ponekad nešto pročitaj ili se barem raspitaj pre nego što počneš da prosipaš ovde "pamet" koju očigledno ne poseduješ.
Pa plaćamo još 15-20 raznoranih poreza, pa porez na porez pa porez na akcizu itd itd. standarne šibicarske fore.Kako ćeš to terminološki nazvati porez, akciza, doprinos, namet itd. to je nebitno, pare će ti biti izvučene iz dzepa svakako i nažalost pokradene.Imamo najviše raznih "nameta" na Svetu i procentualno s'obzirom na platu najskuplji.Idi uči nešto ne smaraj ovde.
Ne bih da kažem da se slažem sa vama, jer mislim da je NS=BG već decenijama, ali je istorijska činjenica da je svaki politički entitet koji je izborio političku nezavisnost od Beograda, barem za nijansu poboljšao standard svojih građana.
Jesi ti neki njihov buduci penzioner? Što se tice PENZIONERA oni se finansiraju iz doprinosa za PIO koji se izdvaja iz svake obracunate zarade u ovoj drzavi. A sto se tice gde idu ovi silni novci od poreza to ni Bog ne zna!
SVI koji imaju imovinu u Srbiji, koju su kupili (platili) nisu stvarni vlasnici vec je samo zakupljuju od drzave (Vlade Srbije). Znaci: radis 8 sati, platis porez na zaradjeni dinar, onda od tog dinara kupis imovinu i ponovo platis porez, ah dobro, placas dva puta porez, cek cek ceka te i porez na imovinu, ponovo placas porez. Inace od to 1 dinara koji si zaradio ces platiti i odzacarinu, odvodnjavanje i razne takse. U nedostatku bolje reci robovlasnistvo. Botovi umesto da lupate minuse napisite gde gresim.
Лоповчине! Плаћам кад купим стан папрен порез, па онда сваке године плаћам порез на имовину. Човек је једино биће на овој планети које плаћа да би живео у својој кући.
Ne postoji i spoljni neprijatelj ovog naroda. Beograd je i u Jugoslaviji i danas je neprijatelj ovog naroda samo su se svi narodi bivših republika i jedne pokrajine spasili KGB Beograda. Evo i 2025 nad građanima Novog Sada Aleksandar Vučić nastavlja zločinačka politiku i vrši torturu, pljačku i otimačinu i kažnjava nas jer ga građani ne žele i traže vladavinu prava i zakona i da se odgovorni za smrt 14 nevinih ljudi, žena i dece privedu pravdi. Već imao najskuplju hranu i gorivo u Evropi.
Povećanje poreza je zbog sanacije Gradske kuće i svega što je polomljeno i unisteno na nasilnom protestu od 5 novembra. Tako i treba, povećajte za još 50%, drugi put.
Nema ljutis!!!
Koji je to procenat od prosečne potrošačke korpe?
To vam nije po zakonu,pali ste u startu. A,pošto ste alavi i bezobrazni zato ima zakon. Vi ga ne poštujete!!!
Porez na nekretninu je već plaćen u stanu u kom se živi.
Kao i u nasledjenom stanu,vec je sve plaćeno.
Porez na novu nekretninu,tek izgradjenu nikako ne može biti isti kao za staru. Zone koje ste podelili su zastarele i odgovaraju investitorima.
Koji vam je interes?
Ovov je potpuno u redu da porez poskupi, porez se mora obavezno placati to je u svakoj zdravoj drzavi razvijenoj i normalnoj sasvim u redu, kao za vreme zutih lopova nije se placao porez hteli bi da ne placate onda bi drzava bankrotirala za dva dana budzet grada i republike sluzi da se penzionerima daju penzije i zaposlenima plate ako nema poreza onda nema ni penzija ni dodataka ni drugog shvatite to vise i ako vam se ne svidja ovde imate brojne poreske rajeve na planeti pa samo izvolite.
Pravedno bi bilo ukinuti porez na nekretninu u kojoj se zivi i nadoknaditi izgubljeni prihod sa adekvatnom poreskom stopom za svaki stan u kojem se ne zivi i resen problem. Zanemarljiv broj njih prijavljuje prihode od iznajmljivanja i pravedno je da se isti oporezuju jer se realno koriste za privredjivanje...
Ok, kažete socijalno i infrastrukturno, pojasnite. Zašto kvadrat na Podbari košta od 2500 pa na više a urbanistički totalni kolaps aminovan od strane urbanističkog zavoda? Nema staze, nema parkinga, koliko znam imaju struju, vodu, gas i većinom optički internet. Nema škole, vrtića? Pa po kojoj to logici onda za to plaća Liman?! Ta logika samo u Srbiji postoji. Kako kaže moja tetka iz Australije kada je kupovala stan u BG, samo location, location, location. Kako da joj objasnim da ovde location i logika baš ne idu pod ruku.
Lepo govorim da se plate i penzije povecavaju i prate infralciju koliko toliko, a da je motiv podizanja cena i dazbina da se onima koji rade prakticno u inostranstvu, uglavnom programeri i ostali inzenjeri, uzme sto vise novca.
Do sada sam kupovao koliko sam mogao po pijacama, da ne bih drzavi placao pdv, a posle ovog poskupljena, gorivo cu tankovati u HR.
Deru nam bre kozu sa ledja.
Nisi u pravu što se tiče poreza na stan u kojem ne živiš. Tu gde živiš plaćaš dosta manji porez, nego u stanu gde nisi na adresi.
Znam iz svog iskustva.
Порези,тргов.марже је превише за народ.
Нпр: интернет у европској земљи 11е,код нас 45-55е!
Храна 800% се уграђују!
Живи били али десиће се народ на ове цене.
Ja za stan od 69m2 na grbavici placam 16.500din porez na imovinu godisnje .A za parking mesto oko 3500din . Znaci sada cu placati oko 19.000din za stan i oko 4500 za parking mesto..To je 23.500din ukupno .Znaci ja placam skoro podstanarsku rentu drzavi za MOJU IMOVINU samo zato sto imam gde da spavam i gde da parkiram..Najnepravedniji porez na svetu je porez na imovinu..Na taj nacin mozes nekom oteti imovinu legalno..Stavis na primer porez na imovinu od 3000e godisnje za stan od 70m pa ko nema da plati za par godina uzmes mu stan..
nemojte kukati, imali ste priliku skloniti ovo zlo, a vi ste posegli za 2000 dinara za glas, sada vam to uzimaju desetostruko. Nije mi cudo za travnik, bojnik, djavolju vasos, crnu baru... ali novosadjani da glasaju za ove ,,strucnjake,, bas cudno.
Dzaba smo ucili sta je to amortizacioni period pa za gradjevinske objekte, mostove, vozila i ostalo ! Klasicna srbijanska ekonomija, ali kako bi sad neko prodao staurudiju od titvog stana koji teorecki vredi nula a po ovom vredi puno hiljada eura !!
Ne bih da nas opet vracam na aktuelnu temu, ali jasno je da je svako poskupljenje (sa aspekta poreskih obveznika) besmisleno ako se sredstva nastave trositi kao i do sada, nenamenski i po korupcionaskim principima. 65 miliona evra za "rekonstrukciju" stanice? Koliko od tih paraq koje su nama isterali iz dzepa ide u materijal ugradjen pri "rekonstrukciji", koliko radnicima, a koliko u dzepove mafijasa i SNS-a koji im te poslove namesta? Kome onda i zasto mi placamo taj porez?
U svim drzavama porez se uzima za Vojsku, policiju, zdravstvo, prosvetu... i do kraja svi od gore nabrojanih jedva spajaju kraj sa krajem, a na "rekonstrukcije" idu milioni i milioni evra.
Mislim da je poskupljenje neopravdano i da odluka treba da bude kako ukinuta tako i detaljno objasnjena. Naravno i da se svaki projekat na koji se trose pare otvori za javnost i da se lepo vidi STA, KOLIKO i ZASTO nesto kosta.
Država je ipak stvarni vlasnik svega. Džaba što si platio stan 150.000 evra, na kraju dana moraš državi kiriju da plaćaš za "svoj" stan.
Ima jako glupih stvari koje se oporezuju, ali ovo je u vrhu ljestvice. Podržavam oporezivanje ukoliko neko poseduje više od jedne nekretnine a i to da bude progresivno (porez na svaku sledeću nekretninu sve veći), a ne naplaćivati "porez" jer živiš pod krovom kao da to nije osnovna životna potreba.
Gradonačelniče prođite glavnim gradskim bulevarima i ulicama Bulevarom Cara Lazara od Cara Dušana do Merkatora da vidite na šta liči put.Ili od Cara Dušana ulicom Heroja Pinkija. Rupa do rupe, zakrpa do zakrpe. Linije između saobraćajnih traka i pešačke prelaze niste u stanju da obeležite. Investitori u stambenoj izgradnji se bogate a ulice se raspadaju. Zašto se te ulice ne presvlače novim asfaltom. Šta rade ljudi u gradskoj upravi za saobraćaj i puteve? Za šta građani Novog Sada plaćaju porez na imovinu i zarade?
123
12.11.2024 • 10:15
@novosadicar,
Odavno vec govorim da nikakvih klimatskih promena nema. Izazvane su vestackim putem. Sve je to laz radi punjenja dzepova kojekakvim,, Zelenim''.
Interesantno kako se neki ljudi ponose sopstvenom gluposcu - i to odavno!
Nana
12.11.2024 • 10:12
Neka mi objasne kako je MZ Ivo Andrić, to je Liman 4, prva zona a Podbara druga?! Koliko je cena kvadrata na Podbari? Zar to nije trenutno bliži centar grada!
Pa nije centar tacno mileticev spomenik. Gleda se i socioloski i urbanisticki i infrastrukturno. Nije isto da ti dete odraste na podbari i ms andric lim4
Živim na početku Telepa, u zgradi staroj 2 i po godine, vodimo se kao II zona, a jedini prilaz zgradi kao i plato ispred nje- neasfaltirani- leti prašina, zimi i kada padne kiša blato. Kada padne jača kiša ne možete peške prići zgradi jer su bare ogromne i duboke. Grad se ne odaziva na žalbe da se to sredi i izbetonira, vade se na spor sa nekim vlasnikom parčenceta zemlje uz prilaz koji neće da im da za budzašto taj plac.
I to je zona II? Taj porez ja treba da plaćam? Kao živim u zoni II ali realno, po uslovima živim u planinskom selu... Ja da mirno plaćam porez zone II, ali da imam razumevanja dok se neko ne smiluje da to zaista bude po uslovima stanovanja zona II... u međuvremenu da se sa nama stanarima zaje.avaju Grad i Mesna zajednica- sada napišite ovo, sada podnesite ono... ne, ne nama nego njima.... a mi smo idioti pa ne vidimo šta se radi!
Kao šlag na tortu, ulica dobila ime po AKADEMIKU, hungarologu- univerzitetskom profesoru u Novom Sadu, Imreu Boriju, da ga počasta za dostignuća jednim blatnjavim telepskim sokakom.
Stoka bezrepa i halava!
Ja sam vec pisao da oni nemaju para, uzimaju kredite i sada to treba vracati pa je zato je vasa zemlja, rude... na raprodaju. Cuvena bosansko ekonomisanje sa prodavanjem tudjeg. A za to ste krivi vi, glasaci po drzavnim sluzbama, vi koji ste utrpani kao lopatom jer vase sendvice treba platiti. Bojim se da je tragedija sa Nadstresnicom namerno izazvana kako bi se skrenule misli sa Rio Tinta i slicnih afera.
Max
12.11.2024 • 10:35
Reket
Zašto uopšte plaćamo porez na imovinu? Ako smo mi vlasnici svojih nekretnina, zbog čega treba da plaćamo porez na to??? Kada se menja vlasništvo, onda se plaća porez na prenos prava, to je u redu. Ali porez na nešto sto je naše, to je otimanje!!! Oteto - prokleto!
Evo kad svako ima pristup tastaturi. To nam je tekovina interneta i drustvenih mreza!
Evo ad probam, iako je verovatno uzaludno: porez se placa zato da bi ti neko odrzavao ulicu, obezbedio svetlo, potkresao krosnje... Tako je otkako je civilizacija izmisljena, otkako imamo gradove i sela. I sad to treba objasnjavati zatucanoj, sebicnoj neznalici koja to nece hteti da cuje i privhvati jer mu je lakse da zapusi usi...
Гласали сте,сада плаћајте! У чему је проблем?! Нешто када поскупи никада неможе појефтинити ко супротно лупета тај памети нема или је плаћен да тако лупета! Кола су кренула низбрдо и нетреба их држати већ одгурнути свом снагом да се сурвају и распадну одмах.
Super vam je to što je potez oko sada srušene ž stanice najskuplja zona kao i Limani.
Šta mi dobijemo zauzvrat? Na šta se konkretno troši taj novac, jer se plaća lokalnoj samoupravi? Šta se time finansira kad niste napravili ništa od javnog prostora godinama i samo krčmite preostale parcele?
Podigli su sami sebi plate u javnom sektoru, znači ne može posle toga ništa da poskupi ni struja, ni gas, ni komunalije, ni porezi, jer to znači da nas kradu, i slede blokade puteva i građanska neposlušnost do smene SNS-a
Zašto uopšte plaćamo porez na imovinu? Ako smo mi vlasnici svojih nekretnina, zbog čega treba da plaćamo porez na to??? Kada se menja vlasništvo, onda se plaća porez na prenos prava, to je u redu. Ali porez na nešto sto je naše, to je otimanje!!! Oteto - prokleto!
Sada se bunite, a kada treba nekog zaokružio na izborima o tome niko nemilice.
Pa, gospodo mislite svojom glavom, a ne šta vam lazu i to već 12 godina.
Djiha, djiha četir' noge, i udje vam kruto.
Gospodo novosađani i ove cene su smešne, procenjena vrednost kvadrata stana u prvoj gradskoj zoni 1.100 evra, a na tržištu kvadrat prdajete za 2.000 do 5.000evra pa vam puno? Ko hoće da živi u centru Novog Sada ima i da plati, pogotovo oni koji imaju nekoliko stanova i lokala.
Kome je puno, izvolte na selo.
Lova za botove, bespravno useljavanje u vilu Jovanke Broz, i mnogo druge prljavštine. Ali, i glasači će plaćati kao da to nisu.Džaba trud.Ne tugujte, Oskar vas ipak voli, hehheheh. Jedva čekam da mi zakukate a ja ću da vam se smejem u lice.
Pozdrav svim dobrim ljudima.
@novosadicar,
Odavno vec govorim da nikakvih klimatskih promena nema. Izazvane su vestackim putem. Sve je to laz radi punjenja dzepova kojekakvim,, Zelenim''.
Porez nije pravedan. Isto % placa ko ima jedan stan i deset. Zasto se placa za stan u kome zivis? Po toj logici mogu da uvedu porez na kadu i broj prozora.
Neka mi objasne kako je MZ Ivo Andrić, to je Liman 4, prva zona a Podbara druga?! Koliko je cena kvadrata na Podbari? Zar to nije trenutno bliži centar grada!?
Strategija je jasna. Izvuci sve iz dzepa pojedinca i premestiti u drzavnu kasu, a odatle u dzepove "elite".
Ne mozes ziveti gde zivis jer su tu namenili da zive neki sto imaju vise para. Prosto.
Logicno je onda da ljudi zele da idu na selo jer je tamo zivot laksi, ali ustvari nje. Tamo nema nista sto bi te tamo i zadrzalo, osim manje buke i stresa koje proizvodi gradska guzva. Na selu vise nije ni vazduh cistiji, a ni voda nije cistija. U planu je i da se zabrani uzgajanje povrca i voca u sopstvenim bastama, kao i uzgajanje stoke za sopstvene potrebe, sto je vec poodavno prisutno u Anglo-saksonskom delu sveta.
Sve se uklapa u "Zelenu agendu" koju je propisla nova svetska vlada u osnivanju. Ovi nasi to zovu "posledicom inflacije".
Poslednjih godina svedoci smo vestacki indukavanih ekstremnih vremenskih prilika koje su navodno posledica klimatskih promena. Sistematski se unistavaju kako fizicki tako i ekonomski podrucja Evrope gde se najvise uzgaja hrana, a to je ceo jug Evrope, kao i Balkan.
Kakve to veze ima sa rastom poreza na imovinu i inflacijom, zakljucite sami.
Eto njima dodatnog izvora prihoda da mogu da finansiraju propale fudbalske i kosarkaske klubove. Sramota je za ovu zemlju sta rade ovi na vlasti, ni stida ni srama, samo uzimaju od obicnog naroda. Ovakvu vlast Srbija nikada do sada nije imala, ovo je otimacina i hajducija na visokom nivou.
Povećali penzije 11% (tj uskladili) a poreze za 15%. Koja je svrha poreza na imovinu koju smo kupili i tada platili porez? Je li to sad naše ili nije? Jer komunalne usluge plaćamo kroz informatiku, odvodnjavanje takođe posebno plaćamo, čak i ne-gledanje rts plaćamo. Čemu dodatni porez koji se čak i povećava. Očekujem i nove poreze, npr na vazduh. Pa dok trajemo, trajemo i ćutimo.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Poskupljuje porez na imovinu u Novom Sadu - pogledajte koliko ćete sada plaćati
Dragana Prica Kovačević
dragana@021.rs
Novi Sad
•12.11.2024.
•09:33 > 09:33
Komentari 113
Opet
Vetar u ledja
Katarina
Videti u komšiluku koliki su porezi....
Osećam se kao podstanar u kupljenom stanu na kredit.
Plaćeno je raznih porez do useljenja i sad udri porez na imovinu.
Zar nije ustavno pravo, pravo na stambeni prostor?
@Imre
Dzo
Imre
Imre
Sveta ili Mileta
Gradska kuća
Ko je uhapšen za ubistvo 14 ljudi usled pada nadstrešnice? Ili samo umete da kradete??
Ljubičica
Porezi na imovinu su previsoki, bezobrazno previsoki.
Sad sa povišenjima plata i penzija i poskupljenjem svega živeće se još teže.
Vladan
Apsolutno jeste problem samo postojanje poreza na nekretnine, problem je što si ti upao na pola filma plus presporo čitaš da bi ispratio titlove i previše si glup da shvatiš radnju.
Ekonomista
Uh
13.11.2024 • 19:56
@Bizarno
U pravu si za sebične neznalice, ali hajde ti nama, o velikodušni mudrače, objasni kuda idu pare od poreza na prihode, akciza, PDV-a, registracije vozila itd., ako nisu za održavanje ulica, osvetljenja, orezivanje grana i ostalog? Čemu komunalne takse? Zašto je u ceni svake nekretnine i uređenje građevinskog zemljišta?
Ok, onda po toj logici, specifičnoj samo za Smrdiju, porez na nekretnine ne postoji nigde na svetu? Onda problem nije POVEĆANJE poreza nego njegovo POSTOJANJE!?
Neću čekati na Vas mudri odgovor…
/
Kika
Penzioner
Kuku lele
Voli da placa...
Nebojša
Ovce ne zanima ni sto je to povecanje poreza 15% a inflacija zvanicno 5%.
Komunalne usluge 10% poskupele.
E dragi moji kada budete cenili sopstveni dinar i sebe i clanove svoje porodice i budete voleli i postovali vise njih nego pljackase na vlasti, tada ce vam biti bolje.
A nastavite da ne izlazite na izbore ili pak prodajte svoj glas i pokazite da vi i vasa porodica time vredite manje od jednog praseta na period od 4 godine. I onda se ne cudite sto se pljacka NAJMANJE 30% budzeta grada, sto nema mesta u vrticima, sto cak i kada nekome pomazu njima se mora dati 30% dotacije grada, pokrajine.
Zemlja čudesa
da
kada cemo u boj za goli zivot jer ovi planiraju da ovde ne bude zivota?
vreme tece a nista dobro po narod se ne desava, samo za bandu vladarsku i njihove sluge je po meri
Kad je zakazan ustanak i ko ce biti crni djoka da povede narod?
Vladan
Uuu, opet te bajke o magičnom otkupljivanju stanova za 200 maraka, sve sa magičnim bazenima na terasi. Najbolje bi bilo da uštediš za vremeplov pa dođeš juče kad su se ti magični stanovi magično delili, da i ti dobiješ jedan po istoj ceni.
beban
Centar
Mare
Ns
DUSKO58
Svi mi zelimo da nam je ispred kuce lepo i uredno i zato odrzavamo trotoare, travnjake, bus stajalista na koja nisu ni kante za otpad stavili....treba ovom narodu malo volje za to a vi nas samo derete povecanjem i izmisljanjem novih poreza.
Nemanja
Bukvalno bih radije dao pare na razvoj bakterija mesoždera nego na razvoj banana paradržave koju podržavaju nepismeni bilmezi poput tebe. Ali ako se negde skupljaju novci za međunarodnu intervenciju i protektorat, tu ću da priložim.
Ja
Od poreza se u sređenim državama odtžava grad da ljudi u njemu kultugno i komforno žive.
Kupili stan pre 50 god. na kredit, već god. prokišnjava, liči na pećinu.
Nikome ne pada na pamet - možda će se srušiti. Koliko je takvih zgrada u ovom gradu, koliko ulica se pretvore u bare kad kiša padne. Radi čega povećanje poreza. Da trpaju u svoje džepove lopovi nezastni.
Dejanfilipovic
Radmiljana
Rade
Sima
Pera Ložač
Pera NN
12.11.2024 • 10:54
Ponekad nešto pročitaj ili se barem raspitaj pre nego što počneš da prosipaš ovde "pamet" koju očigledno ne poseduješ.
Pa plaćamo još 15-20 raznoranih poreza, pa porez na porez pa porez na akcizu itd itd. standarne šibicarske fore.Kako ćeš to terminološki nazvati porez, akciza, doprinos, namet itd. to je nebitno, pare će ti biti izvučene iz dzepa svakako i nažalost pokradene.Imamo najviše raznih "nameta" na Svetu i procentualno s'obzirom na platu najskuplji.Idi uči nešto ne smaraj ovde.
Boeser Wolf
Ne bih da kažem da se slažem sa vama, jer mislim da je NS=BG već decenijama, ali je istorijska činjenica da je svaki politički entitet koji je izborio političku nezavisnost od Beograda, barem za nijansu poboljšao standard svojih građana.
Realista
Nema
*
Petar
@Lepo
Neko
Niste u pravu. Evo na primer u Mađarskoj ne postoji porez na imovinu...
Детелинара
Particulare matter
Miki
Nema ljutis!!!
Bojan
Za to se plaća indfformatika, ali u pravu si da se svaka budala i naivčina poput tebe javlja.
legalizujete pljačku
To vam nije po zakonu,pali ste u startu. A,pošto ste alavi i bezobrazni zato ima zakon. Vi ga ne poštujete!!!
Porez na nekretninu je već plaćen u stanu u kom se živi.
Kao i u nasledjenom stanu,vec je sve plaćeno.
Porez na novu nekretninu,tek izgradjenu nikako ne može biti isti kao za staru. Zone koje ste podelili su zastarele i odgovaraju investitorima.
Koji vam je interes?
Dejanfilipovic
Glas
Turci
Nana
Zoran
Dragance
Igor
Deru nam bre kozu sa ledja.
penzioner
Srdjan
Kaja
Znam iz svog iskustva.
///
нс
Нпр: интернет у европској земљи 11е,код нас 45-55е!
Храна 800% се уграђују!
Живи били али десиће се народ на ове цене.
Mr.M
+384
Паја
Smrdija
V
Nemoj da širiš dezinformacije. Za stan u kome živiš (prijavljena adresa u LK vlasnika) se plaća porez sa 50% popusta.
///
Буквално
Neko
Dule
Robot
s one strane duge
Joca
Dejan
Otpornik
U svim drzavama porez se uzima za Vojsku, policiju, zdravstvo, prosvetu... i do kraja svi od gore nabrojanih jedva spajaju kraj sa krajem, a na "rekonstrukcije" idu milioni i milioni evra.
Mislim da je poskupljenje neopravdano i da odluka treba da bude kako ukinuta tako i detaljno objasnjena. Naravno i da se svaki projekat na koji se trose pare otvori za javnost i da se lepo vidi STA, KOLIKO i ZASTO nesto kosta.
Dejan
Ima jako glupih stvari koje se oporezuju, ali ovo je u vrhu ljestvice. Podržavam oporezivanje ukoliko neko poseduje više od jedne nekretnine a i to da bude progresivno (porez na svaku sledeću nekretninu sve veći), a ne naplaćivati "porez" jer živiš pod krovom kao da to nije osnovna životna potreba.
Možda treba da nam uvedu i akcize za nekretnine?
Plaćač poreza
Kokša iz Karlovaca
Trump je efekat
12.11.2024 • 10:15
@novosadicar,
Odavno vec govorim da nikakvih klimatskih promena nema. Izazvane su vestackim putem. Sve je to laz radi punjenja dzepova kojekakvim,, Zelenim''.
Interesantno kako se neki ljudi ponose sopstvenom gluposcu - i to odavno!
Zovem se Stevo
Ovi su gori od Turaka.
Em kradu, em dižu poreze, a tu je i danak u krvi.
Citalac
12.11.2024 • 10:12
Neka mi objasne kako je MZ Ivo Andrić, to je Liman 4, prva zona a Podbara druga?! Koliko je cena kvadrata na Podbari? Zar to nije trenutno bliži centar grada!
Pa nije centar tacno mileticev spomenik. Gleda se i socioloski i urbanisticki i infrastrukturno. Nije isto da ti dete odraste na podbari i ms andric lim4
Kvadratni metar lazi
Tihi
Nale
I to je zona II? Taj porez ja treba da plaćam? Kao živim u zoni II ali realno, po uslovima živim u planinskom selu... Ja da mirno plaćam porez zone II, ali da imam razumevanja dok se neko ne smiluje da to zaista bude po uslovima stanovanja zona II... u međuvremenu da se sa nama stanarima zaje.avaju Grad i Mesna zajednica- sada napišite ovo, sada podnesite ono... ne, ne nama nego njima.... a mi smo idioti pa ne vidimo šta se radi!
Kao šlag na tortu, ulica dobila ime po AKADEMIKU, hungarologu- univerzitetskom profesoru u Novom Sadu, Imreu Boriju, da ga počasta za dostignuća jednim blatnjavim telepskim sokakom.
Stoka bezrepa i halava!
Pogodi ko je
Bizarno
12.11.2024 • 10:35
Reket
Zašto uopšte plaćamo porez na imovinu? Ako smo mi vlasnici svojih nekretnina, zbog čega treba da plaćamo porez na to??? Kada se menja vlasništvo, onda se plaća porez na prenos prava, to je u redu. Ali porez na nešto sto je naše, to je otimanje!!! Oteto - prokleto!
Evo kad svako ima pristup tastaturi. To nam je tekovina interneta i drustvenih mreza!
Evo ad probam, iako je verovatno uzaludno: porez se placa zato da bi ti neko odrzavao ulicu, obezbedio svetlo, potkresao krosnje... Tako je otkako je civilizacija izmisljena, otkako imamo gradove i sela. I sad to treba objasnjavati zatucanoj, sebicnoj neznalici koja to nece hteti da cuje i privhvati jer mu je lakse da zapusi usi...
Hm...
B
Ика
nema
Na čega se troše te pare, tačno stavku po stavku ???
Baš lepo
Šta mi dobijemo zauzvrat? Na šta se konkretno troši taj novac, jer se plaća lokalnoj samoupravi? Šta se time finansira kad niste napravili ništa od javnog prostora godinama i samo krčmite preostale parcele?
Parmezanije
Blokade puteva
Max
iguman
Pa, gospodo mislite svojom glavom, a ne šta vam lazu i to već 12 godina.
Djiha, djiha četir' noge, i udje vam kruto.
Sale
Kome je puno, izvolte na selo.
Joka
Pozdrav svim dobrim ljudima.
123
Odavno vec govorim da nikakvih klimatskih promena nema. Izazvane su vestackim putem. Sve je to laz radi punjenja dzepova kojekakvim,, Zelenim''.
Citalac
/
ovo vam je zahvalnost sto ste ih ostavili.
bice te zahvalnosti jos vise.
ako udba koristi sablon 90ih oseticete zahvalnost inflacijom za par dana kada pocinju praznici
Mile
Nana
Šuška se
Novosadicar
Ne mozes ziveti gde zivis jer su tu namenili da zive neki sto imaju vise para. Prosto.
Logicno je onda da ljudi zele da idu na selo jer je tamo zivot laksi, ali ustvari nje. Tamo nema nista sto bi te tamo i zadrzalo, osim manje buke i stresa koje proizvodi gradska guzva. Na selu vise nije ni vazduh cistiji, a ni voda nije cistija. U planu je i da se zabrani uzgajanje povrca i voca u sopstvenim bastama, kao i uzgajanje stoke za sopstvene potrebe, sto je vec poodavno prisutno u Anglo-saksonskom delu sveta.
Sve se uklapa u "Zelenu agendu" koju je propisla nova svetska vlada u osnivanju. Ovi nasi to zovu "posledicom inflacije".
Poslednjih godina svedoci smo vestacki indukavanih ekstremnih vremenskih prilika koje su navodno posledica klimatskih promena. Sistematski se unistavaju kako fizicki tako i ekonomski podrucja Evrope gde se najvise uzgaja hrana, a to je ceo jug Evrope, kao i Balkan.
Kakve to veze ima sa rastom poreza na imovinu i inflacijom, zakljucite sami.
Цонтесса
Ringla stara
gari
Zvalavi iz Bugojna
Nsn
Da li uopste
Samo neka
Klisanin
Lepo
Zeze
kad grad uziva porez
komsha
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H