Ko ošteti, uništi, ukloni ili oduzme element ili deo elementa železničke infrastrukture i ako je usled tog dela nastupila smrt jednog ili više lica, učinilac će se kazniti zatvorom od dve do 12 godina
Rekonstrukcija zgrade železničke stanice u Novom Sadu prema proračunu projektanata trebalo je da košta nešto više od tri miliona evra.
To pokazuje projekat rekonstrukcije koji je juče objavila Nova ekonomija. Time je javnost dobila nove informacije o ovom poslu koji je okončan tragedijom i gubitkom 14 života.
Da li je to konačna cena radova nije poznato, ali ono što je objavljivanje projekta donelo jeste informacija da konstrukcija od metala i stakla koja je dodata na nadstrešnicu nije naknadna ideja već je od početka bila planirana.
Nije to najveca kazna. Najveca kazna je ona koja ce ostati u umovima gradjana usled njihovog necinjenja nicega kako bi tragediju sprecili. A i kad ucine nesto valjano, cine to jer svate da su u bunaru i da im treba neko ko ce da im baci uze da izadju, dok vecina njih ipak saceka merdevine, jer nemaju snage da se popnu uz uze. Sve u svemu bitno je da oni znaju da nisu uradili nista!
jel u tom istom zakonu piše i da ako sin tajkuna novim džipom, brzinom većom od 120km na čas, u centru grada, na pešačkom prelazu ubije devojčicu kazna je godinu dana kućnog pritvora?! Tako da i tih 12 godina neće odslužiti niko, naći će se neko žrtveno jagnje, neki radnici golje koji su kao samovoljno poskidali kotve sa krova, neki sitni inženjeri, kazniće ih, pa posle dve, tri godine pustiti i doviđenja. Neće mafija sama sebe hapsiti!
Prođoše već 16 dana od havarije na Železničkoj stanici u Novom Sadu, kada su smrtno nastradale 14 osobe i tri osobe se bore za život, a nadležni, osim saslušanja nekih ljudi koji su u vezi sa događajem od 1. novembra 2024. godune, drugo ništa se ne preduzima. Takođe, bile su angažovane mnoge firme na rekonstrukciji, a nadležni ih ne pominju, a ima ih iz Kine, Francuske i više naših firmi. Istraživanje krivice neka se rade, ali najvažnije da iz ove havarije, dođe da se nikada više ne dese ovakve ili slične nesreće, a da političari se bave politikom, a stručna lica strukom.
Poslusao sam na YouTube jednu emisiju gde je bio i Georgijev iz N1.
On je lepo rekao da niko od ucesnika nije bio saslusan ve je to bio INFORMATIVNI RAZGOVOR sa njima.
Bice kao sa Babicevim soferom u Boljevcu na naplatnoj rampi ako zaista nezaustavimo ovu Mafiju! Platice debelo nekog da preuzme odgovornost nakon visegodisnjeg sudjenja da Narod skoro i zaboravi da se desio zlocin i odlezi 3 godine na otvorenom! Moraju svi odgovarati po lancanoj odgovornosti za ubistva i za troje u teskom stanju koji i da se izvuku tesko mogu privredjivati i ziveti kao normalni ljudi!
Bice kao sa Babicevim soferom u Boljevcu na naplatnoj rampi ako zaista nezaustavimo ovu Mafiju! Platice debelo nekog da preuzme odgovornost nakon visegodisnjeg sudjenja da Narod skoro i zaboravi da se desio zlocin i odlezi 3 godine na otvorenom! Moraju svi odgovarati po lancanoj odgovornosti za ubistva i za troje u teskom stanju koji i da se izvuku tesko mogu privredjivati i ziveti kao normalni ljudi!
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Da li je 12 godina maksimalna kazna zatvora za tragediju na Železničkoj stanci?
Autor: Forbes Srbija, 021.rs
Novi Sad
•16.11.2024.
•08:24 > 08:34
Komentari 13
/
pogodi ko je
Darko Parmor
To pokazuje projekat rekonstrukcije koji je juče objavila Nova ekonomija. Time je javnost dobila nove informacije o ovom poslu koji je okončan tragedijom i gubitkom 14 života.
Da li je to konačna cena radova nije poznato, ali ono što je objavljivanje projekta donelo jeste informacija da konstrukcija od metala i stakla koja je dodata na nadstrešnicu nije naknadna ideja već je od početka bila planirana.
16. nov 2024. 08:00
https://forbes.n1info.rs/biznis/rekonstrukcija-zeleznicke-stanice-trebalo-da-kosta-tri-miliona-evra-radovi-na-nadstresnici-su-bili-planirani-ali-sta-je-s-krovom/
The Priest
Nik
Desilo
Sale
Dr Miggyy
citalac
Informativni razgovo
On je lepo rekao da niko od ucesnika nije bio saslusan ve je to bio INFORMATIVNI RAZGOVOR sa njima.
Velika je razlika u terminima
V
V
mikita
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H