Nakon objave inicijala pritvorenih za nesreću na Železničkoj stanici, javnost je brzo uočila da na spisku nema odgovornih lica iz dve kineske kompanije koje su rekonstruisale prugu Novi Sad - Mađarska
"da su izvođači morali na to da ukažu Infrastrukturi železnice Srbije".. Kome tačno da ukažu kad su oni svi diletanti!?!?!?! Vesić ne zna šta su radili, Vučić ne zna šta su radili, Mona parizer je slučajni prolaznik, Infrastruktura ne šta su radili,.. Pa ko je dao sebi za pravo da otvori stanicu bez svega toga ??? Ko??? Pa taj prvi mora biti u zatvoru.
Srušio se i plafon na rekonstruisanoj železničkoj stanici u Ćupriji izgleda. Na sreću, noću.
O čemu mi više ovde raspravljamo?!
I gde je među uhapšenima neko odgovorno lice iz Utibera?
Počeću da pratim ovaj slučaj tek kada i Tužilaštvo a i biznis izdanje Forbes tu uključi najbitniji deo - finansijsku forenziku tj. trag novca, NAŠEG novca... jer negde je "nestalo" 65 miliona evra a pojavile su se humke, nadstrešnica tj radovi su samo veza ta dva.
@Zeze pročitaj majke ti tekst, ne govori o Kinezima, još uvek...
Izvođač i podizvođač rade na osnovu projekta.
Ako su odstupanjem od projekta rekonstrukcije izazvali ili uticali na kolaps nadstrešnice, onda su krivi.
U svakom drugom slučaju njihova odgovornost je nikakva, jer nije njihova obaveza da uoče nedostatke, osim ako nisu očigledni, a tada se konsultuju sa nadzorom o daljim koracima.
Ukratko, jedini čija krivica je minorna jesu izvođači, a krivca treba tražiti u nizu: republička ili pokrajinska reviziona komisija, projektant, tehnička kontrola projketa i nadzor.
Ako je neko u tom nizu ukazao na realni problem, a to svesno zanemareno, onda se poziva i građevinska inspekcija. Ako inspekcija ne reaguje, onda je u pomenutom nizu.
Sve ostalo je političarenje.
Kakve veze ima jesu kinezi ili srbi ako su odgovori? I kakve veze ima da li su se sta pitali ili ne ako su stavili svoj potpis na tu svesku? Mogli su da ga ne stave ako nisi bili saglasni. Izbor uvek postoji. Ako nisi saglasan sa tim kako se radi, ako se ne radi po zakonu a ipak i dalje radis onda si saucesnik jer si se prodao.
Za to smo sami kriv. Ja tražim račun, desilo se jednom da je mahala rukama i vikala nema, nema, samo sam se okrenula i otišla, nisam htela da uzmem proizvod. Inače u velikim radnjama ovde je moguće plaćati karticama, nije im drago to se vidi ali baš me briga. Tako treba raditi.
У таксту на Форбес Србија стоји:"... tužilac tvrdi da oni nisu ni obišli i pregledali objekat kako bi uočili nedostatak u delu konstrukcije i potrebu za detaljnijim pregledom koji zahteva dalje intervencije."
Ово указује да су Кинези вероватно фиктивно ангажовали наше држављане чије су им лиценце формално биле потребне, а да та лица можда чак нису ни видела градилиште.
Констатација: Како изгледа највећи кривац ће бити Д.Ј. лице које је 2020. положило стручни испит и заложило своју лиценцу 411 код Кинеза, а сада
очекује ануитете...
Ko sme da dira kineze to je povlascen narod u srbiji pa ni racune ne izdaju u kineskim radnjama a vrti se para ko blata znaci za njih zakoni srbije nevaze jel tako
Podizvodjac? Firma koja je izvodila radove na nadstresnici treba da snosi odgovornost. Ta firma i sprega te firme i vlasti su osnovni krivac za nesrecu. Ostali takodje snose odgovornost,ali ta firma je glavni uzrok. Preispitati sve poslove te firme unazad deset god,ako i postoji toliko. Koje poslove je obavljala i ko joj je namestao poslove?
To narod trazi!!!
Ustani Stbijo!
Pretpostavljam da te dve osobe nisu u kineskoj firmi odlucivali ni kad se ide u Wc a kamoli sta bitnije...
U kini se ovo ne bi desilo sigurno ....tamo nema demagogije stalnog pritiska na ljude ne smes stati pisati i tako to..
Zna li se sta kada ce se otvoriti deo stanice gde moze da se prodje, a koji nije povezan sa kriticnim delom? Bila je prica da se postave kontejneri, gde ce se prodavati karte, sa leve strane stanice i da se do njih ide stepenicama koji su takodje sa leve strane stanice.
Navodno je bila prica da ce to krenutu 8-9. decembra, ali onda je dosla informacija da "nema ko da potpise". Ovo sa putovanjem u Petrovaradin je zesca zajebancija.
Izludesmo mi od svakodnevnog putovanja tamo, a i izludeli su stanovnici tog dela Petrovaradina od nas.
Evo šta kaže stav 1. člana 158. istog zakona:
Objekat za koji je u skladu sa ovim zakonom predviđeno izdavanje građevinske dozvole može se koristiti po prethodno pribavljenoj upotrebnoj dozvoli.
A, zašto se više ne spominje nedostatak dva lista iz projektne dolumentacije,da se možda nije nekome dopalo projektno rešenje pa je izčupao stranicu isto kao iz Miroslavljevog jevanđelja, ili je možda nešto drugo u pitanju ?
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Među pritvorenima za nesreću na Železničkoj stanici i dvoje iz kineskih firmi
Autor: Forbes Srbija
Novi Sad
•03.12.2024.
•07:53
Komentari 22
Ching Xiao
Zatvor za sve redom
Particulare matter
cokanj
Www
O čemu mi više ovde raspravljamo?!
I gde je među uhapšenima neko odgovorno lice iz Utibera?
Dejan
/
potazi tofu gradnja. pojam koji su kinezi smislili za svoje gradjevine u kini.
ruse se kao kule od karata.
mecu zicu umesto armature.
dz0
@Zeze pročitaj majke ti tekst, ne govori o Kinezima, još uvek...
Posmatrač
Ako su odstupanjem od projekta rekonstrukcije izazvali ili uticali na kolaps nadstrešnice, onda su krivi.
U svakom drugom slučaju njihova odgovornost je nikakva, jer nije njihova obaveza da uoče nedostatke, osim ako nisu očigledni, a tada se konsultuju sa nadzorom o daljim koracima.
Ukratko, jedini čija krivica je minorna jesu izvođači, a krivca treba tražiti u nizu: republička ili pokrajinska reviziona komisija, projektant, tehnička kontrola projketa i nadzor.
Ako je neko u tom nizu ukazao na realni problem, a to svesno zanemareno, onda se poziva i građevinska inspekcija. Ako inspekcija ne reaguje, onda je u pomenutom nizu.
Sve ostalo je političarenje.
Haha
Nana
Колегијала
Ово указује да су Кинези вероватно фиктивно ангажовали наше држављане чије су им лиценце формално биле потребне, а да та лица можда чак нису ни видела градилиште.
Констатација: Како изгледа највећи кривац ће бити Д.Ј. лице које је 2020. положило стручни испит и заложило своју лиценцу 411 код Кинеза, а сада
очекује ануитете...
Zeze
Aleksandar974
To narod trazi!!!
Ustani Stbijo!
Voja
Svetko
U kini se ovo ne bi desilo sigurno ....tamo nema demagogije stalnog pritiska na ljude ne smes stati pisati i tako to..
U Kini svako radi svoj posao.
predrag
Cisto nekoga da pritvore, a najjeftinije je nase ljude.
Svaka normalna zemlja stiti svoje ljude, a ovde su oni zadnji...
Opet cu pomenuti Tita i suprotno - crkvu+ovo danas !!
Znaci prijateljstvo ostaje
Jelena
Joki
Navodno je bila prica da ce to krenutu 8-9. decembra, ali onda je dosla informacija da "nema ko da potpise". Ovo sa putovanjem u Petrovaradin je zesca zajebancija.
Izludesmo mi od svakodnevnog putovanja tamo, a i izludeli su stanovnici tog dela Petrovaradina od nas.
Za otvarače stanice
Objekat za koji je u skladu sa ovim zakonom predviđeno izdavanje građevinske dozvole može se koristiti po prethodno pribavljenoj upotrebnoj dozvoli.
Savršeno jasno!
Steva
Kraj priljateljstva.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H