Kineski izvođači radova na rekonstrukciji Železničke stanice u Novom Sadu su nešto manje od 20 dana nakon nesreće predložili da se ispita upotrebljivost stanica.
A to se valjda radi na pocetku projekta,mislim utvrdi se da li je nesto za rusenje ili opravku, a ne na kraju. A ovo da stanica traje 50 godina, nek jave npr u Antverpen, Geteborg ili Grand Central. A da se kladimo da bi stanica u NS jos stajala da je nisu drndali ovaj opravljali....
ne brini, brate, i da se pravi nova stanica i ona nije bezbedna. curi voda, klizavo, nema pristiup sa bicklom ili kolica sa decu itd . Tako da sada samo neko hoce jos vise novca kako bi napravio nove stanice. Te stanice od preproslo veka su stabilnije nego to sta sada rada. kao da je kinezima vazno da je nama sigurno. oni se brine za svoj narod
Nije problem sto je zgrada stara pa svuda po evropi su zgrade i starije pa i dalje stoje, vec je problem u nacinu na koji se izvode radovi i rekonstrukcija a objekat u NS su isti ovi i rekonstruisali pa bi sad tako da odrade i ostale....
Molim 021 da obradi i temu "renoviranja/obnove" zgrade kasarne u Vojvode Bojovica, ako samo zastanete i pogledate-doslovce je samo frontalna ulicna fasada uradjena a sve ostalo je ostalo da se raspada, sve druge fasade na zgradi kao i unutrasnjost, stubovi itd. To je slika i prilika kako se rade renoviranja i obnove i zaista nije cudo sto je sad sve pocelo polako da se urusava, nazalost sa tragicnim ishodima. To je jednostavno sistemski i uigran nacin rada-iskljucivo sa jednim ciljem-trpanja para u dzepove.
"Na početku dopisa, Kinezi podsećaju da je projektovani vek stanične zgrade, još prema propisima iz doba Jugoslavije - 50 godina."
Ako je za stanicu koja nije bila bombardovana 50 god. projektovani vek, koliki je projektovani vek za Most Slobode, koji je star 44 godine, a pritom je bombardovan pre 25 godina, pa popravljen?
Tacno, ali kolko su puta ti stari objekti po evropi renovirani, a da ne pitamo kako su odrzavani?
Kod nas se nista nije odrzavalo od 80tih pa nadalje.
Po Nisu sve velike zgrade izgradjene 80tih deluju kao da su 100 godina stare jer ih niko ne odrzava i ne obnavlja spoljnu zastitu zato sto je skupo. Samo mafijasi dodju pa nadograde potkrovlje i to niko ne zna kolko je bezbedno i kako utice na konstrukciju i temelje.
Nista ne traje doveka, a pogotovo ne ono sto se ne odrzava.
Ovo zaista vise nije normalno, nije smesno i postaje zabrinjavajuce. Da li se ovo uzasan tekst odnosi na recenicu doticne osobe na ceku tzv vlade Srbije da nije bitno ni da je 1555 ljudi poginulo! Ljudi da li smo mi svesni posledica!?
po ponasanju nase drzave izvodjac je sam o svom trosku i bez dozvole trebao da popravi sve u blizini onih objekata na cijoj rekonstrukciji su angazovani. sad meni nisu jasni komentari koji u svemu ovome vide problem na strani izvodjaca radova na samoj pruzi...
pruga po dužnom kilometru pruge Beograd Novi Sad u ravnici gde je već postojeća pruga.
Picadilly podzemna metro linija u Londonu pre 20 ak godina u najzahtevnijem urbanom delu Londona 6 km dužne pruge ispod zemlje je koštala 6 miliona funti do dužnom kilometru bez ijednog porušenog objekta sve se radilo preko podruma već postojećih zgrada.U to vreme ultra brzi vozovi sa 170 km ispod zemlje su plaćeni 4 miliona eura u Srbiji "soko" je plaćen 15 miliona eura.Jedan automat za karte je plaćen 90 hiljada eura a proizvođačka cena 8 hiljada eura.
Čitam hoće 50 zgrada da ruše sada i 100 lokada da ruše zbog nekog Beogradskog metroa .U Londonu ijedan lokal ijedna zgrada prilikom izgradnje Picadilly linije nije srušena niti je zatvoren sve je normalno radilo .U Beogradu kažu mora sve da se ruši gde će biti "stanice metroa".
Da li shvatate u Srbiji da imate najskuplju prugu ikad sagrađenu u Evropi nakon drugog svetskog rata 12 miliona eura po kilometru pruge su poreski obveznici platiti "prugu" nakon čega 15 ljudi je ubijeno na stanici?
Ako su plaćali 12 miliona eura prugu iznad zemlje u ravnici od 90 km i za to im je trebalo osam godina za tih 90 km pruge iznad zemlje koliko će kilometar metro podzemne pruge izneti u Beogradu van konteksta i ko će pristati da radi metro nakon ovog fijaska u Novom Sadu ?
Oce Vucic al nema s kim
Nije samo udovoljiti vucicevoj zelji za slikanjem
tereba i neko da mislim glavom malo i uraditi kako struka kaze zaustaviti sve ako treba biti dosledan ili se povuci iz projekta
pa tako dva tri puta pa ce se neko malo trgnuti
Prevaranti u odelima željni para, i jedni i drugi. I, niko nije kriv. Iskreno se nadam da će karma uraditi svoje kada već sudovi neće.
Pozdrav svim dobrim ljudima.
Krece raspad sistema zahvaljujuci kupljenim diplomama i zaposlenjima nestrucnih. Ubili su 15 ljudi, dvoje osakatili a pitanje je samo kada cemo dostici Vucevicevih 155 ili 1555.
Ok oni pitaju sada, ali se postavlja pitanje ako je sve to tačno , a tačno je, zašto to nije postojalo kao pitanje na početku njihovih radova, 2021. godine ? Svi sad peru ruke od odgovornosti. Što bi reko Šojić "neće da može" !!!!!
Nisam uspela da u tekstu pronađem potvrdu da li su kineske kompanije upozorile upravo na novosadsku stanicu. Priča o drugim stanicama je skretanje pažnje. (A ako znaš da nešto nije u redu, a učestvuješ u tome, onda si saučesnik.)
Srbi ko Srbi, tutnuli kinezima da sve srede, a nisu 100 godina pregledali stanice, kinezi ko kinezi, zafarbali, okrečili, dodali par kanti betona gde fali i poslali mejl da 70% stanica je zapravo za rušenje a ne sređivanje. Naravno prvo su pare uzeli za sve i jednu stanicu na trasi, a sad kad je drmnulo u NS, 20 dana kasnije šalju mejl da zapravo sve što su uradili prema Subotici nije stabilo i da oni s tim nemaju ništa. Pa ne zna se ko je gori. Pare otisle pola-pola zna se gde, a ti narode pomoli se Bogu pre ulaska na stanicu.
Fušeraj do fušeraja, to je taj "veliki graditelj". Znaju samo da se ugrade kod uzimanja para. Nažalost, 15 ljudi je platilo životom alavost pojedinaca u vlasti.
Da pogađamo da NIKO iz drzavnih sluzbi Srbije nije ni konstatovao postojanje ovih upozorenja jer su bili prezauzeti planiranjem otimanja prelaćene rekonstrukcije i planiranjem odlazaka na godisnje odmore i soping. Nema nama napretka doklegod drzavne sluzbe ne oocnu da se bave svojim poslom kao i da sama snose odgovornost za svoj nerad i nemar. Strasno gde zivimo.
Мало касно кинез се јавља као спасилац недоказаног. Крваве су вам руке до рамена, и у кинеза као и у недоказаном и његовој болументи. Знајући како се све ради у земљи Страдији, доказати нешто а поготово тешки криминал, корупцију и коначно страдање и убијање људи, јако тешко иде а још теже се адекватно кажњава.Кинезима да се виде леђа на чело са недоказаним и следбеницима секте!
Verujem da su odradili retroaktivno cisto da se operu ,,antidatumski,, ! rizojedi su radili nove stanice - stajalista na mestima gde narodu to nije od koristi a postejece su unucak neokomusta zamazivali, prefarbali i to nazivali rekonstrukcijom-revitalizacijom i naravno da to nije bezbedno jos iz doba tite jer posle vise od pola veka taj objekat vredi nula dinara !!! Sad izvolite i razgulite ko je kriv, to jos u startu napravljeno da ne valja,al sta ces sad objasnjavati ovima sto jos sikcu iz tog doba ,,gradilo se,,, !!!
Sto su prihvatili posao ako su znali da je rizican? Krivi su isto kao i doktor koji bi pihvatio da uradi bajpas coveku koji ima visok rizik od mozdanog udara. Krivi su koliko i onaj koji ih je angazovao - klasicni saucesnici.
Odgovornosti. Nego, pronadjite na IG nalog Kreni-promeni Lazarevac i pogledajte prilog N1 o njihovoj podzemnoj garazi u centru grada. Zvuci/izgleda poznato? Jeza me hvata
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Kinezi posle nesreće u Novom Sadu upozorili Infrastrukturu železnice da su stanice nebezbedne
Autor: Forbes Srbija
Novi Sad
•18.12.2024.
•09:33 > 10:40
Komentari 48
pajo patak
ali na kineskom
/
sami su kinezi smislili taj naziv za zgrade koje se ruse zato sto stavljaju zicu umesto armature
Rade
Expert pripravnik
Karlovci i ostale
No
Juca
Nije tema
Pitanje za struku
Ako je za stanicu koja nije bila bombardovana 50 god. projektovani vek, koliki je projektovani vek za Most Slobode, koji je star 44 godine, a pritom je bombardovan pre 25 godina, pa popravljen?
Vlajko
Kod nas se nista nije odrzavalo od 80tih pa nadalje.
Po Nisu sve velike zgrade izgradjene 80tih deluju kao da su 100 godina stare jer ih niko ne odrzava i ne obnavlja spoljnu zastitu zato sto je skupo. Samo mafijasi dodju pa nadograde potkrovlje i to niko ne zna kolko je bezbedno i kako utice na konstrukciju i temelje.
Nista ne traje doveka, a pogotovo ne ono sto se ne odrzava.
Bumbar
Djole
Klsianin
Toni
Samo pitam
logika
Novosadjanin
Brane
alex
Neša
Picadilly podzemna metro linija u Londonu pre 20 ak godina u najzahtevnijem urbanom delu Londona 6 km dužne pruge ispod zemlje je koštala 6 miliona funti do dužnom kilometru bez ijednog porušenog objekta sve se radilo preko podruma već postojećih zgrada.U to vreme ultra brzi vozovi sa 170 km ispod zemlje su plaćeni 4 miliona eura u Srbiji "soko" je plaćen 15 miliona eura.Jedan automat za karte je plaćen 90 hiljada eura a proizvođačka cena 8 hiljada eura.
Čitam hoće 50 zgrada da ruše sada i 100 lokada da ruše zbog nekog Beogradskog metroa .U Londonu ijedan lokal ijedna zgrada prilikom izgradnje Picadilly linije nije srušena niti je zatvoren sve je normalno radilo .U Beogradu kažu mora sve da se ruši gde će biti "stanice metroa".
Da li shvatate u Srbiji da imate najskuplju prugu ikad sagrađenu u Evropi nakon drugog svetskog rata 12 miliona eura po kilometru pruge su poreski obveznici platiti "prugu" nakon čega 15 ljudi je ubijeno na stanici?
Ako su plaćali 12 miliona eura prugu iznad zemlje u ravnici od 90 km i za to im je trebalo osam godina za tih 90 km pruge iznad zemlje koliko će kilometar metro podzemne pruge izneti u Beogradu van konteksta i ko će pristati da radi metro nakon ovog fijaska u Novom Sadu ?
Bole
Mima
Struka
Nije samo udovoljiti vucicevoj zelji za slikanjem
tereba i neko da mislim glavom malo i uraditi kako struka kaze zaustaviti sve ako treba biti dosledan ili se povuci iz projekta
pa tako dva tri puta pa ce se neko malo trgnuti
Joka
Pozdrav svim dobrim ljudima.
Sadjanin
Kuka
BELI
Svašta
Vienna - 1860
Brussels - 1952
Sofia - 1888
Sarajevo - 1885
Zagreb - 1892
Bratislava - 1848
Budapest - 1884
Ljubljana - 1846
Prague - 1871
Copenhagen - 1911
Helsinki - 1919
Oslo - 1854
Stockholm - 1874
Amsterdam - 1889
Paris - 1846
Bern - 1857
Rome - 1867
Madrid - 1851
Lisbon - 1887
Dublin - 1846
London - 1837
Moscow - 1902
Kyiv - 1868
EKV
Veverković
Ne skreći sa staze
Rajko
Imre
Zebra
Salamander
LAZAR
Tristan
S
Jogi Letač
Miki
rade
Ajaoj
Gotov je!
Симеон
Dejan
Anonymous
VZV
jovan2
Slucaj
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H