Izgradnja novog Željeljevog mosta, koja je trebalo da počne sa prvim prolećnim danima, već kasni, a pitanje je da li će ikad i biti završen jer je ceo projekat neodgovarajući.
mister Rodni otišao je toliko daleko da je svoju želju , viziju da podigne (obnovi) most ispod Petrovaradinske trvđave ovekovečio u tv Apolo, a inspirisao ga je i uzdizao autor K.K kao novinar koji je radio samo svoj posao. Sada se taj prilog pušta kao intermeco da popuni prazninu satnice tv Apolo (bivše).
Ne kontam u čemu je problem.Tu je tolike godine stajao Žeželjev most koji je bio odličan i za koji već imamo projekat a i sami smo ga onomad napravili.Uz zatvorenu finansijsku konstrukciju mogli bi da repriziramo gradnju istog pa ako onaj Gari opet popne Yuga na luk znači da je dobar.
Ma cim DS i LSV dodju na vlast izgradice se Novi Sad i Vojvodina. Zaposlice ce 1000000000000000 gradjana, plate ce nam porasti na 50000000000 evra, svi cemo ziveti lepo i srecno. Trenutno sanjate ruzan san u kome DS i LSV vladaju Novim Sadom i Vojvodinom i u kome zivite lose, bez posla i perspektive. Odmah posle izbora cete se probuditi u jednoj prebogatoj Vojodini gde nema nezaposlenih i gde tece med i mleko...Zapamtite! Trenutno sanjate ruzan san...
Tako aktuelna vlast uništava domace kompanije, a prednost daje stranim. Naše firme ne mogu da budu ni podizvođači jel ne ispunjavaju određene kriterijume stranaca.
Da se vlast u Beogradu pita mi bi u Novom Sadu verovatno imali samo jedan most. Ostaće nama most Boska Perosevica dok ga nasi "prijatelji" ponove na sruše.
tako nam i treba što smo dozvolili da nam uvale ovo montažno -demontažno gov.. ,
samo da bi se osposobila železnička mreža....
da smo odmah zapeli i blokirali sve dok se ne izgradi trajno rešenje mosta sa minimum dve auto trake i posebnom železničkom trasom sada se nebi mučili ...
pošten most ovaj grad nikada neće ni dobiti dok ga sami ne budemo finansirali...
je projekat.Zato daajte napravite jos tri idejna projekta/resenja za nase pare, a akd bude trebalo da se stvarno nesto radi,proglasite i njih neodgovarajucima.
Cemu uopste bilo kakvi razlozi, lepo samo zavucite dublje ruku u nase dzepove,ko je tu da vas spreci?
Imamo CIP i Mostogradnju, samo da obavestim potencijalne domaće investitore. Plaćen je i slovenačkoj firmi projekat mosta preko starih stubova kod tvrđave. Pa ni projekta a ni mosta.
Lepo kaze Predsednik na Glavnom odboru stranke;.....pravili smo greske!!!!!!...
Problem je sto je tih gresaka previse;Kostolac,EPS,Vakcine,,,,,,,,i da se ne nabraja- kraja nema...
I eto tu je jos jedna....
A i Mrkela koji je gromoglasno najavljivao most i obecavao!!!!!!!!.......
Izbori su na pragu;Cica-Glisa je sve veci favorit!!!!!!!!!!!!!!...................
Druze Tito,skrenusmo sa puta;
Sad nas je@ i Kurta i Murta!!!!!!!!!!!!.......
tipicna beogradjanstina...jednostavno receno: Beograd, tj. prestonica NECE DA DA, DA SE IZGRADI toliko potreban most u Novom Sadu!
jadno izivljavanje i kaznjavanje Vojvodine; ovo se radi iz cistog inata i obesti!
Ova zemlja je okupirana i svi ti bahati političari o kojima piše ovaj sajt su samo sluge okupatora. Cilj je da se potpuno iskorene ponos i inteligencija našeg naroda, da se normalni ljudi ili isele ili pomru, da postanemo robovi u sopstvenoj zemlji.
Pre više od 50 godina je tu izgrađen betonski most, sami smo ga gradili, a sada oni koji su ga srušili pokušavaju da se izvuku. Za rušenje su imali para, za izgradnju - nemaju.
Da su na vlasti normalni i pošteni ljudi, oni bi zaustavili sav međunarodni železnički i vodeni saobraćaj Dunavom dok most ne bude izgrađen. Tada bi se vrlo brzo našle pare.
Ovo i nije nešto novo, kod nas. I bivši most maršala Tita je bio, čini mi se, 1944. godine podignut kao privremeno rešenje, pa da ga nisu bitange srušile 1999. pitanje kad bi nikao nov most. I ovaj montažno-razmontažni je osvanuo kao privremeno rešenje, tako da mu se smeši još nekoliko decenija upotrebe. I još jedna sličnost između ovog drumsko-železničkog mosta i bivšeg varadinskog, oba su najniža na Dunavu, pa kad reka naraste, nema prolaska brodovima. Poznati smo po tome što ne učimo na greškama.
@Anonimus
Ovo je kljucno pitanje Srbije. Ne samo ovaj most, nego svi ostali projekti i proizvodi od kombajna, automobila, kamiona, ves masina do traktora. Odgovorni ce se sigurno pozivati na kojekakve izmisljotine tipa nacina finansiranje itd. Sustina je u njihovom elementarnom neznanju i neverovatnoj pohlepi sa kojom svoju neobrazovanost (bez obzira ne kojekave titule) zele da prikriku a da pri tome jos glume uspesnost. Inzenjerski, tehnicki, majstorski, ljudski, srpski strucnjaci to mogu da izvedu. Nazalost, nedostaje im brutalnosti i beskrupuloznost koju imaju ljudi na vlasti i gomila uz nju, i samim tim ostaju potisnusti, neiskazani.
Pajtic,Pavlicic i ostali kumovi pod hitno u zatvor,da im se oduzme sva imovina koju su stekli dugim pstima od kada vrse demokratsko lopovsku vlast.Dosta je bilo da je pravna drzava njima bi bila zabranjena kandidatura i to dozivotno.Nazalost gradjani Novog Sada ce od ponedeljka osetiti sta znaci imati Grdonacelnika koji radnicima sa najnizim primanjima skida trecinu plate a sebi i svojoj odabranoj sviti poveca za po nekoliko stotina eura.Zbog diskriminacije radnika,uzimanja zalogaja hleba iz usta pocinje GENERALNI STRAJK do daljnjeg.
Placen je projekat i za most i tunel ispod tvrdjave na postojecim stubovima koji vise niko ne spominje.
Kumovske firme uzese pare za projekat.
Raspisujem konkurs za projekat pod nazivom:"Kako se resiti lopova na vlasti"
Ne zna nas predsednik Tadic za ovaj i druge lopovluke.
A zašto projekat i izvođenje ne rade naše firme, sa našim radnicima i da novac ostane kod nas?!
Ajde da ga pre više od 30 godina nismo sami napravili pa bih i shvatio da nam treba neko iz vana. Ali kada je građen taj most keson ispod stuba je bio najveći tada u Evropi, imali smo jedan od najvećih mostova tog tipa. Izgradili smo ga sami, sa našim znanjem, valjda i sada imamo stručnjake, inžinjere i sposobne radnike za takav jedan projekat. Gradili smo brane, mostove i druge objekte širom Afrike, Bliskog Istoka, a sada nam treba neko iz inostranstva da nam napravi most...
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Ništa od Žeželjevog mosta?
Novi Sad
•10.03.2012.
•14:40 > 12:21
Komentari 39
novosađanin
NJ
Milosrdni Andjeo
Ljuska bez kikirikija
Imacemo mist na Ribarcu! Neprocenjivo
!
raul
gavra
Johnsy
Boki
zoja
nina
Boris Canak
DIDI
Kole
MilanNS
dare
samo da bi se osposobila železnička mreža....
da smo odmah zapeli i blokirali sve dok se ne izgradi trajno rešenje mosta sa minimum dve auto trake i posebnom železničkom trasom sada se nebi mučili ...
pošten most ovaj grad nikada neće ni dobiti dok ga sami ne budemo finansirali...
Cetvrti
Cemu uopste bilo kakvi razlozi, lepo samo zavucite dublje ruku u nase dzepove,ko je tu da vas spreci?
A od obecanja nista... ali ako je most preko Ade kostao preko 400M onda ce Zezelj da kosta bar 600M evra
Peca
Marko NS
Goran G.
alex
-
MILE
Lalla
Problem je sto je tih gresaka previse;Kostolac,EPS,Vakcine,,,,,,,,i da se ne nabraja- kraja nema...
I eto tu je jos jedna....
A i Mrkela koji je gromoglasno najavljivao most i obecavao!!!!!!!!.......
Izbori su na pragu;Cica-Glisa je sve veci favorit!!!!!!!!!!!!!!...................
Druze Tito,skrenusmo sa puta;
Sad nas je@ i Kurta i Murta!!!!!!!!!!!!.......
berolina
tipicna beogradjanstina...jednostavno receno: Beograd, tj. prestonica NECE DA DA, DA SE IZGRADI toliko potreban most u Novom Sadu!
jadno izivljavanje i kaznjavanje Vojvodine; ovo se radi iz cistog inata i obesti!
a, ko cuti, sam je kriv.
B
Pre više od 50 godina je tu izgrađen betonski most, sami smo ga gradili, a sada oni koji su ga srušili pokušavaju da se izvuku. Za rušenje su imali para, za izgradnju - nemaju.
Da su na vlasti normalni i pošteni ljudi, oni bi zaustavili sav međunarodni železnički i vodeni saobraćaj Dunavom dok most ne bude izgrađen. Tada bi se vrlo brzo našle pare.
LimanacNS
Raja
Ovo je kljucno pitanje Srbije. Ne samo ovaj most, nego svi ostali projekti i proizvodi od kombajna, automobila, kamiona, ves masina do traktora. Odgovorni ce se sigurno pozivati na kojekakve izmisljotine tipa nacina finansiranje itd. Sustina je u njihovom elementarnom neznanju i neverovatnoj pohlepi sa kojom svoju neobrazovanost (bez obzira ne kojekave titule) zele da prikriku a da pri tome jos glume uspesnost. Inzenjerski, tehnicki, majstorski, ljudski, srpski strucnjaci to mogu da izvedu. Nazalost, nedostaje im brutalnosti i beskrupuloznost koju imaju ljudi na vlasti i gomila uz nju, i samim tim ostaju potisnusti, neiskazani.
13
lopovluk
Slusalac
Kumovske firme uzese pare za projekat.
Raspisujem konkurs za projekat pod nazivom:"Kako se resiti lopova na vlasti"
Ne zna nas predsednik Tadic za ovaj i druge lopovluke.
Ajde da ga pre više od 30 godina nismo sami napravili pa bih i shvatio da nam treba neko iz vana. Ali kada je građen taj most keson ispod stuba je bio najveći tada u Evropi, imali smo jedan od najvećih mostova tog tipa. Izgradili smo ga sami, sa našim znanjem, valjda i sada imamo stručnjake, inžinjere i sposobne radnike za takav jedan projekat. Gradili smo brane, mostove i druge objekte širom Afrike, Bliskog Istoka, a sada nam treba neko iz inostranstva da nam napravi most...
зики
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H