Stanovnici Ribnjaka se žale da su ukidanjem autobuske linije broj 70 praktično ostali bez mogućnosti da javnim prevozom stignu do grada, jer kroz njihovo naselje sada prolazi svega 11 autobusa dnevno.
Ne mogu da verujem da je tolika zloba zavladala ljudima. Umesto da se pruži svaka moguća podrška sugrađanima koji imaju problem (danas ovi, sutra oni...) kako bi se našlo bilo kakvo rešenje, ne .... vi osuđujete iste, kao da su vam oni krivi za vaše probleme u životu. Novosađanima ne igra nikakvu ulogu organizacija linija na sremskoj strani i koliko će dnevno biti prolazaka autobusa kroz Ribnjak, ali jako je važno prozivati te ljude zašto žive tamo, kao da ljudi iz Ribnjaka traže da ih gradski prevoznik vozi džabe, odnosno na teret novosađana. Dajte malo solidarnosti i poneku lepu reč....
Ribnjak je bio vikend naselje, ali je unazad dvadesetak godina pretvoren divljom i divljačkom gradnjom u malo naselje. Klizište gde ne postoje elementarni uslovi za izgradnju prave infrastrukture. Da ne želeli i okretnicu na donjem putu ?
Opet ja. Ne radim za JGSP, niti imam porodične veze sa istim.
Ovde dosta citata provocira. Pre svega, Ribnjak je sa gradom povezan sa 14 polazaka, a tih pomenutih 11 je iz smera grada, bez polaska linije 71 kroz Čardak.
Linija 69 odlično povezuje Ribnjak sa širim centrom grada, kao i samim centrom Sremske Kamenice.
Brojanje je sve pokazalo, niko nije ukinuo liniju 70 da "baca hejt" na Ribnjak,već zato što je, jednostavno, linija postala NEISPLATIVA.
Srčane bolesnike i bolesnike drugih bolesti žalim, ali povezanost Novog Sada sa samim institutom je dobra, 20 autobusa dnevno. Pritom malo i pomislite na vozače JGSP, koji se pate na samom brdu, kad moraju da autobus okreću u obliku slova T. Kad dođu gore dva autobusa, nastaju poteškoće.
Ono što se može eventualno desiti jeste da JGSP poveća broj polazaka na liniji 69, ali vožnja linijom 70 je apsurdna.
Setite se samo koliko vremena treba autobusu na liniji 70 do Instituta, a koliko liniji 68/71/72. Razlika je 15 minuta, a možda i više. 15 minuta je značajno za nekog "srčanog bolesnika" naročito na 40+ stepeni.
"niko nas ne pita kako ćemo ovo i ono"... ljudi aman živite svoj život već jednom, uzmite odgovornost. Pa nije država tu da vam titra i sad neko da misli kako ćete VI negde ići. Kupite automobil kad živite van grada. Ne ide se bez ***** u svatove. Ja razumem da vama sad ne odgovara da ima 11 polazaka, ali vi treba da razumete da je GSP procenio da ste nerentabilni, a GSP svi plaćamo. Nemam ni ja blizu autobusku stanicu pa ne krivim grad i državu za nebrigu o meni. Peške, bicikl, auto. Vaš izbor. Svi se uvek ponašate kao da vam država nešto duguje, vazda je nešto dužna da vam obezbeđuje a vi da sednete i uživate. Treba vas malo u vojsku da naučite da postoji život i onda kada su vaši problemi samo vaši i ničiji više, iako ih niste izazvali svojim delima.
Kako glasi prvo novinarsko pravilo?Hiljadu puta ponovljena laz postaje istina!Ribnjak je prvo i najstarije vikend naselje u drzavi sa privatnim posedima,vinogradima,vocnjacima i kucama za zivljenje pored dva kraljevska grada,Petrovaradina i Novog Sada.Traje 300 godina u civilizaciji!
Zatim dodje jedna totalitarna klika i proglasi je travnjakom i sumom,objavi kataklizmicku zonu,ukine sve- brod,put,struju,vodu,bezbednost,gas, i bez nacionalizacije uzapti prostor za sebe i svoje elitne naslednike bez ijednog cvancika.Potom dodje propaganda i devastacija prostora prepustanjem bujicama,izazvanim odronima i trenutak da se zaseje zelena povrsina.Pitomo postaje divlje i obrnuto.Sangaj postaje Ribnjak i obratno cime se izjednacuju zelenom bojom,istorijski i socijalno, o pravu da ne pisemo.
Samo dve sitnice ne mogu da se ukinu.Stanovnici Ribnjaka i katastarske knjige!To su vlasi zaboravili ne mire se sremicama k'o da su fruskog vina pili..
Svecano se obavezujem da cu napustiti ovaj raj i preseliti se u pustinju - Kamenjar.Amen!
Новосађанка 28 баш ме вуче за језик да јој кажем да су ти "староседеоци" што живе у Рибњаку деци оставили ДРЖАВНЕ СТАНОВЕ у граду, а они се преселили у викендице.РИБЊАК је одувек био наш, а сад је очигледно само ваш, па нека и проблеми буду САМО ВАШИ.
Ukidanje linije 70 je potpuna glupost.
Ta linija je bila korisna za one koji idu iz bolnice u instutu, bez presedanja su mogli. Sada imaju dve opcije, da idu linijom 9 ili 11A do Bulevara Oslobođenja, pa tu da čekaju neki autobus koji svraća na institu, ili da izađu na stajalištu ispod, pa onda peške do instituta. Ali i samo znamo koliko pešačenje uz brdo prija srčanim bolesnicima!
A takođe i oni koji iz Petrovaradina idu u Kamenicu mogli su da je koriste, sada oni treba da idu u grad do Bul. Oslobođenja pa opet da čekaju neki autobus.
E gospodo moja iz Ribnjaka, hteli ste čist vazduh, prirodu, mir i pogled na grad i Dunav i sve to zabadava. Pa ne može, ako imate para za Ribnjak onda morate imati i dobra kola, po uzoru na ostale koji žive po Fruškoj gori, preporučujem vam džip. Mante se autobusa, to je za sirotinju, a sirotinja nije u Ribnjaku!
Gospodo draga ako želite da živite na Ribnjaku ili da tamo provodite svaki dan pa to košta. Uzmite lepo taksi i platite. Ako nemate za taksi onda lepo prodajte kuću u Ribnjaku i idite na selo, tamo su kuće jeftine i autobusi idu non stop!
Nekad je na Ribnjaku bilo nekoliko kuća, a vidi sada šta je, nastalo je čitavo naselje. Ribnjak spada u trusno tlo i tu se kuće nisu ni smele graditi, tako da me baš brića što autobus neće ići za Ribnjak. Kako to da niste otišli u obližnja mesta ako ste želeli ruralnu idilu. Već svi hoće da se udenu u Ribnjak! To nam je naša sloboda dala Titu za maršala!
Dosta više, svu ste prirodu uništili!
Svakodnevno sam koristio 70-ticu u 7.15 sa žel stanice prema Institutu i uvek je bio pun do kraja trase. Ne razumem zašto su ga ukinuli, a za aerodrom N. Tesla ili je prazan ili l - 2 putnika. Nek kažu koliko su prodali karata na toj relaciji, i kako im je to rentabilno makar što voze na gas.
@Sremac - Ovo nije vikend naselje, mozda za tebe je vikend naselje, ali tu vec vise 50 godina zive starosedeoci, a poslednjih 15 godina se uvecalo broj stanovnika. I kolko se ja secam, pre dvadeset godina je bilo vise autobusa, nego sada. A onaj pametni sto je ukinuo liniju 70, sigurno nije iz Novog Sada!
Колико је мени познато Рибњак је викенд насеље и није ми јасна жеља за поштом,продавницом...Можда желе полицијску станицу и вртић?У Рибњак се ономад ишло лађом или пешке испод Тврђаве,доступан је био свима новосађанима,а сад су га испарцелисали чак и обалу узурпирали и још се буне.
Hvala Vam sto ste deo vremena i prostora posvetili i nasem problemu.
Kao stanovnica Ribnjaka jako sam revoltirana, kao i sugradjanka koju ste intervjuisali...niko nas ne pita kako ćemo na posao, u školu, na fakultet...
Ne treba zaboraviti ni činjenicu da naselje Ribnjak nema ni prodavnicu, ni poštu, ni apoteku - za sve svoje potrebe mi idemo u GRAD! Ali u GSP-u niko za to nema sluha.
I nije pravi problem ukidanje linije 70, problem su "rupe" na liniji 69 koje treba popuniti (nema nijednog polaska u periodu od 18:00 - 20:00h)- ne samo zbog nas, već i zbog žitelja Sremske Kamenice i Petrovaradina koji ne žele da idu preko Dunava pa nazad da bi otišli iz jednog naselja u drugo...
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Meštani Ribnjaka: Odsečeni smo od grada
Novi Sad
•04.04.2012.
•12:45 > 10:40
Komentari 16
SaMa
Vladan
Slobelix
Ovde dosta citata provocira. Pre svega, Ribnjak je sa gradom povezan sa 14 polazaka, a tih pomenutih 11 je iz smera grada, bez polaska linije 71 kroz Čardak.
Linija 69 odlično povezuje Ribnjak sa širim centrom grada, kao i samim centrom Sremske Kamenice.
Brojanje je sve pokazalo, niko nije ukinuo liniju 70 da "baca hejt" na Ribnjak,već zato što je, jednostavno, linija postala NEISPLATIVA.
Srčane bolesnike i bolesnike drugih bolesti žalim, ali povezanost Novog Sada sa samim institutom je dobra, 20 autobusa dnevno. Pritom malo i pomislite na vozače JGSP, koji se pate na samom brdu, kad moraju da autobus okreću u obliku slova T. Kad dođu gore dva autobusa, nastaju poteškoće.
Ono što se može eventualno desiti jeste da JGSP poveća broj polazaka na liniji 69, ali vožnja linijom 70 je apsurdna.
Setite se samo koliko vremena treba autobusu na liniji 70 do Instituta, a koliko liniji 68/71/72. Razlika je 15 minuta, a možda i više. 15 minuta je značajno za nekog "srčanog bolesnika" naročito na 40+ stepeni.
Nikola
TT
Posejdon
Zatim dodje jedna totalitarna klika i proglasi je travnjakom i sumom,objavi kataklizmicku zonu,ukine sve- brod,put,struju,vodu,bezbednost,gas, i bez nacionalizacije uzapti prostor za sebe i svoje elitne naslednike bez ijednog cvancika.Potom dodje propaganda i devastacija prostora prepustanjem bujicama,izazvanim odronima i trenutak da se zaseje zelena povrsina.Pitomo postaje divlje i obrnuto.Sangaj postaje Ribnjak i obratno cime se izjednacuju zelenom bojom,istorijski i socijalno, o pravu da ne pisemo.
Samo dve sitnice ne mogu da se ukinu.Stanovnici Ribnjaka i katastarske knjige!To su vlasi zaboravili ne mire se sremicama k'o da su fruskog vina pili..
Svecano se obavezujem da cu napustiti ovaj raj i preseliti se u pustinju - Kamenjar.Amen!
Сремац
Ta linija je bila korisna za one koji idu iz bolnice u instutu, bez presedanja su mogli. Sada imaju dve opcije, da idu linijom 9 ili 11A do Bulevara Oslobođenja, pa tu da čekaju neki autobus koji svraća na institu, ili da izađu na stajalištu ispod, pa onda peške do instituta. Ali i samo znamo koliko pešačenje uz brdo prija srčanim bolesnicima!
A takođe i oni koji iz Petrovaradina idu u Kamenicu mogli su da je koriste, sada oni treba da idu u grad do Bul. Oslobođenja pa opet da čekaju neki autobus.
Sremica!
Miki
Novosadjanin
Dosta više, svu ste prirodu uništili!
novosađanin
Novosadjanka28
Сремац
Kao stanovnica Ribnjaka jako sam revoltirana, kao i sugradjanka koju ste intervjuisali...niko nas ne pita kako ćemo na posao, u školu, na fakultet...
Ne treba zaboraviti ni činjenicu da naselje Ribnjak nema ni prodavnicu, ni poštu, ni apoteku - za sve svoje potrebe mi idemo u GRAD! Ali u GSP-u niko za to nema sluha.
I nije pravi problem ukidanje linije 70, problem su "rupe" na liniji 69 koje treba popuniti (nema nijednog polaska u periodu od 18:00 - 20:00h)- ne samo zbog nas, već i zbog žitelja Sremske Kamenice i Petrovaradina koji ne žele da idu preko Dunava pa nazad da bi otišli iz jednog naselja u drugo...
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H