Novi Sad
25.04.2012.
16:20 > 10:23
Poljoprivrednici danas, nakon skoro mesec dana pauze, ponovo traktorima blokiraju puteve.
  • aska

    29.04.2012 15:53
    sebicnjaci
    Nema nama spasa.Niko nerazmislja realno.Svako navija za sebe.
  • dosta laži

    27.04.2012 02:05
    Samo pljute partijski vojnici, ali nema vam pomoći, 6. maja odlazite u istoriju, i vi i vaši tajni partneri iz opozicije. Vojvodina više neće robovati!

    Jesu li ovi stari traktori ti od 20.000 ili 100.000 eura?

    http://www.youtube.com/watch?v=hb9Vtb-aYHQ

    http://www.youtube.com/watch?v=Jq6bbRnth00

  • dakle

    26.04.2012 12:05
    Dakle, "poljoprivrednici" koji žive od izdavanja zemlje u zakup traže da im se iz budžeta da "pomoć" po hektaru obradive zemlje, pa pošto to neće dobiti, blokiraće državu. Aha, važi, super. Samo vi to podržavajte, vidi se pamet Srbije na kom je nivou.
  • Sale Novosadjanin (ali pravi)

    26.04.2012 11:59
    @lazni Sale Novosadjanin (jer si se sad otkrio)
    Svi znamo ko diriguje ovim nazovi-paorima
    i ko smeta zivlju nase Voshe.
    Bg, Mne, Bih mafije i njihovi poltroni,
    u ovom konkretnom slucaju - oni su na
    lamorghini traktorima i slusaju direktive

    kao sto i ti slusas i laziras moje komentare
    priznaj da si obican agent ili bolje da kazem
    sluzbenik bg, mne i bih partokratskemafije.
  • Istrajte paori!

    26.04.2012 10:35
    Ne obraćajte pažnju na komentare partijskih vojnika ovih na vlasti. To su džabalebaroši i lopovi koji se nikad u životu nisu oznojili da nešto zarade. Samo terajte sa protestom do kraja. Gotovi su, vidite i sami u kakvoj su panici. Svi pošteni ljudi su uz vas, od intelektualaca do gladnih radnika.
  • 26.04.2012 10:10
    Milana
    Jao, nemojte opet,ljudi! Kako sad da stignem u Kać kod gazde, da mu platim kiruju za jedan od pet stanova koji izdaje u Novom Sadu?! A na barikadama ne smemo da mu predajemo pare, "da ne vidi selo"
  • Laza

    26.04.2012 09:41
    Ustav
    I ja imam ustavom zagarantovano pravo na rad a sa diplomom sedim kuci vec godinu dana.
  • M21

    26.04.2012 09:36
    politika i propaganda
    Jel treba ja da parkiram svoj auto ispred vase njive kad mi gazda ne da platu a vi treba da krenete u setvu?
  • 26.04.2012 09:34
    "Blokiran - А шта је са Уставом?"

    PA nista, kad ga drzava ne postuje zasto bi gradani? Ako j edrzava trula i represivna prema gradanima ,zar treba da se pridrzavaju njihovih pravila i zakona? Ne.
  • 26.04.2012 09:30
    " ali ne sme da blokira puteve i ometa narod da živi i radi"

    Hahaha, pa sta je radila policija prosli put, sta radi drzava tim seljacima i ostalima vec dve decenije?
  • 26.04.2012 09:29
    @Majmuncina
    "Sad se pokaži Dačiću a ne na mitingu "čvrsta ruka" tako si rekao, upozorenje i ko se ne skloni sa puta hapsi sve i kraj, pa dokle da nas j... ko stigne, neradnici i džabalebaroši."

    A kad dode na tebe red "radnice"?
    Mene ne je*u, ja ih podrzavam.
    Podrzao bih i tebe da nisi glup.
    Cuj, neradnici i dzabalebarosi....joj.
  • Mitar

    26.04.2012 09:29
    ajd sad vise dosta
    Ajde prvo da vidimo koliko je njih od ukupnog broja zloupotrebilo subvencije? Ja sam za to da im se da lova ali brate da sve bude transparentno, da fiskalnim racunima dokazu gde se ta lova trosi. Pa ko bude kupovao namestaj i autombile za to sto dobije drzave neka lepo vrati pare. Neka se zito razdvoji od kukolja i neki im drzava plati i vise nego do sada.
  • sale novosadjanin

    26.04.2012 09:25
    neko
    se potpisuje pod mojim pseudonimom!
    puna podrska seljacima koji cine gresku i ne blokiraju prilaze,puteve,puteljke,reke,kozije staze...prema bgd !
  • Istina

    26.04.2012 08:07
    Milosrdni anđeo 2
    Jednako ste pogodili ciljnu grupu kao i Milosrdni anđeo 1.
  • Blokiran

    26.04.2012 07:48
    @@Blokiran - А шта је са Устав
    ===
    @Blokiran - А шта је са Устав
    "...Не схватам шта полиција чека?"

    1. Ustav u Vojvodini nije prošao na referendumu, te se ovde sprovidi protiv volje većine građana Vojvodine, na silu, policijom i vojskom.

    2. Policija je ta koje je blokirala saobraćaj, da paori tj. Vojvođani ne bi mogli do Beograda. Već treći put u manje od godinu dana. Jesi li pao sa marsa ili se praviš blesav da to ne znaš? Danas je policija zbog Tadićeve posete Pančevačkoj rafineriji blokirala čak i zemljane puteve po ataru da bi blokirala paore. Policija je blokirala i most u Pančevu. Paori samo hoće do Beograda. Dakle, za svoje probleme se obrati P.R.-u Slobodana Miloševića, poznatom od ranije po nadimku "koferče".
    ===

    Iz prve tacke progovara separatizam, a sa tom posasti se zna kako se obracunava u normalnim zemljama. Druga stvar je sto drzava ne reaguje...

    O drugoj tacki mogu reci da sam licno juce bio zrtva NE policije nego bahatluka paora na Banstolu. Umesto da dodjem do NSa morao sam da napravim 40km vise po izlokanim putevima preko Krusedola, Iriga i Venca.

    Ko ce platiti benzin i ko ce platiti amortizaciju mog vozila? Moj auto vredi 3000evra, a nemam pare da kupujem stanove po Novom Sadu i moram da putujem na posao. Njihovi Deerovi kostaju toliko novca koliko ja nikad nisam video na gomili. U ostalom pogledajte na internetu cene tih traktora.

    Ljudi nece da rade svoju zemlju, daju je u arendu za 40-50evra po jutru, a onda jos dobiju 140 evra po hektaru. Na godisnjem nivou to je po 5 do 6 puta vise od moje godisnje zarade. A prstom nisu mrdnuli.

    Ljudi, da li ste vi u stvari svesni sta podrzavate?
  • mauzer

    26.04.2012 06:37
    hapsi sve
    Sad se pokaži Dačiću a ne na mitingu "čvrsta ruka" tako si rekao, upozorenje i ko se ne skloni sa puta hapsi sve i kraj, pa dokle da nas j... ko stigne, neradnici i džabalebaroši.
  • Radnik

    26.04.2012 05:54
    Neka idu u Beograd
    Ti seljaci koji blokiraju puteve imaju traktor deset puta skuplji od auta kojim ja idem na posao. I kada mi blokira put treba da ostanem i beZ tog posla kojim izdržavam decu. Da me neće onda oni izdržavati. Rade 30 dana godišnje i od toga žive. nasledili zemlju od mame i tate pa hoće da sa 30 dana rada žive cele godine. A od škole većina ima ili srednju ili osnovnu. I ja imam malo zemlje koju obrađujem vikendom kada ne radim ali sam završio fakultet i putujem u drugi grad na posao. Neka gospoda malo zagreju stolicu, nađu dodatni posao, pa neka razmisle kako da povećaju prinose ili za koga da glasaju. A ne da živi 5 ljudi u porodici od subvencija. Ove godine je konačno pravična dodela subvencija. neće zemlja po koje kakvim budžacima ležati u parlogu a oni uzimati pare od države. Motiku u šake pa na njivu ili olovku pa razmisli koga zaokružuješ na izbornom listiću. A ne da ugrožavaš ostale građane
  • Ivan Ivan

    26.04.2012 05:27
    HM
    Samo da podrzim HM na svemu sto je rekao. A ne nasuprot....poljoprivrednici rezu i grizu ruku koja ih hrani a to je Vojvodina. Kao sto si rekao/la sto ne blokiraju puteve u Beogradu??? Pa jel znas sta....nije ni ova poljovrivredna bagra toliko imbecilisticki nastrojena koliko izgledaju. KO SME DA IDE NA BG???? Ovi u BG-u bi ih odrali jel to ne pali kod njih....kontas??? Ocigledno da su im muda velika koliko i mozak!!!
  • Ivan Ivan

    26.04.2012 05:08
    Sebicnost
    Posao mi zavisi od terena Vojvodine koji pokrivam. Od ovog posla hranim citavu porodicu i ukoliko posao ostane nedovrsen izgubicu ga a s time mogucnosti da hranim svoju decu. Juce sam krenuo da isporucim robu za Sombor medjutim na 3 navrata policija me zaustavila i rekla da se vratim. Sirig....Backi Petrovac...Celarevo...Backa Palanka....svi putevi za Sombor su bili blokirani i nisam uspeo da izvrsim isporuku. Recite mi hoce li poljoprivrednici sada nahraniti moju decu i porodicu ako izgubim posao zbog njihovog egoizma i sebicnosti???? Cisto sumnjam jer kao sto nas ne zanima njihova prica tako i njih ne zanima nasa pogotovo ne one koji su krivi za ovakvu situaciju. Poljoprivrednici dobro znaju da se nista nemoze postici sa strajkom i da je kontraproduktivno za sve nas medjutim oni i dalje teraju po svome kako bi NE POSTIGLI ZELJENE REZULTATE nego zato sto su neki umislili da su neko i nesto ili neznam sta vec. Pitam se samo kako bi bilo njima da se udruzimo i njima blokiramo puteve do njihovih njiva...kuca...do bolnica.....bolesnih porodica i dece...itd. Kako bi bilo kad bi svi mi primenjivali ono staro pravilo "oko za oko....zub za zub"...itd. Ko njima daje za pravo da blokiraju puteve koji nisu njihovi i sprecavaju ostale da rade svoj posao. A izmedju ostalog sta radi policija??? Sta je sa ustavom ...zakonom i zastitom gradjana od sebicnih poljoprivrednika? Cinjenica je da oni negledaju stvari objektivno i da njihova dela uticnu negativo i ne produktuvno na ostale. Steta sto nemamo neku ozbiljniju opremu da rascistimo kojekave gamadi i bubasvabe sa puteva.
  • @Blokiran - А шта је са Устав

    25.04.2012 23:14
    "...Не схватам шта полиција чека?"

    1. Ustav u Vojvodini nije prošao na referendumu, te se ovde sprovidi protiv volje većine građana Vojvodine, na silu, policijom i vojskom.

    2. Policija je ta koje je blokirala saobraćaj, da paori tj. Vojvođani ne bi mogli do Beograda. Već treći put u manje od godinu dana. Jesi li pao sa marsa ili se praviš blesav da to ne znaš? Danas je policija zbog Tadićeve posete Pančevačkoj rafineriji blokirala čak i zemljane puteve po ataru da bi blokirala paore. Policija je blokirala i most u Pančevu. Paori samo hoće do Beograda. Dakle, za svoje probleme se obrati P.R.-u Slobodana Miloševića, poznatom od ranije po nadimku "koferče".
  • 25.04.2012 21:42
    Vlast je imala mesec dana da resi problem na ovaj ili onaj nacin. I sta su uradili? Slikali se za bilborde, trcali maratone i milovali krave, a sad ih izmanipulisani paori pritiskaju 5-6 dana pred izbore. Problem nisu ni pokusali da rese.
    Svi smo u istim g***ima, a rezimo jedni na druge - paori, prosvetari, zdravstvo...
    Najveci je problem sto ni ovi sto dodju posle izbora nece biti bolji.
  • Blokiran

    25.04.2012 20:35
    А шта је са Уставом?
    Слобода кретања

    Члан 39.

    "Свако има право да се слободно креће и настањује у Републици Србији, да је напусти и да се у њу врати."

    Свако ко због блокаде буде имао трошкове, непријатности и ко на тај начин буде понижен, нека оде у прву станицу полиције и нека поднесе пријаву против НН лица, због подривања Уставног поретка Републике Србије, због угрожавања слободе кретања.

    Када се накупи на хиљаде таквих пријава организатори ће морати на суд и мораће да надокнаде трошкове проистекле из њиховог подухвата који подрива Устав Србије.

    Не схватам шта полиција чека?
  • Ljuska bez kikirikija

    25.04.2012 19:52
    Ne ne ne deckooo potpuno pogresno.... Ne blokirati Novi Sad
    Od toga nema vajde!
    SAMO Beograd se mora blokirati to je dovoljno! Onda cete postici sta zelite!!!
    Ovako zaboli Pterovica d**e sto je Vojvodina blokirana ionako ne voli Pajtica
  • Klasicna Romanticna

    25.04.2012 19:51
    Nemam nista protiv bolkade! Treba ljudi da se bore za svoje
    ali mislim da blokada Vojvodine nece nista pomoci, jer kao i sve uS rbiji dokle god se ne blokira BEgorad nista od uspeha ni u cemu! Sutra SNS ima miting mozete s njima u kontignetu za BG kazete da ste ucensitic mitinga i pravac pred skupstinu Srbije tamo zauzmete busiju i nema mrdanja dok DuPe ministar ne odreaguje
  • Meca

    25.04.2012 19:21
    pred tudjom kucom
    A jel'moze pesmica, po zelji, umesto subvenicja. Solista na nacionalnom instrumentu je spreman. Samo recite. Moze i koalicioni partner da otpeva.

    PS Kako ste glasali i treba da ispastate.
  • Sale Novosadjanin

    25.04.2012 19:19
    pa jasno
    kad su dobili takvo naredjenje od
    bg , mne, bih partija
  • ShepherdBuster

    25.04.2012 18:35
    kvazi država
    Ovaj ispuvak, mizerija, abortus, koji se zove Republika Srbija, opet pokazuje da nije ništa kadar da uradi, ne može čak ni da rastera ovu bagru sa puteva, koja očigledno vrši krivično delo i zayebava većinu građana, nanoseći im štetu. Šta protestujete? Imate izbore za par dana pa glasajte za onog za koga mislite da će vam dati to što tražite, a to što tražite daće vam Sunđer Bob Limburga meseca kad se majmuni budu šišali.
  • Outlaw

    25.04.2012 18:10
    Ajde banditi sklanjajte tu mehanizaciju!Pametni ste vi..hocete podsticaj a necete da radite.Zasto vam neodgovara to sto biste dobili po 'kilogramu'nego NE...ima vas koji imate 100tine jutara zemlje,dobijali ste pare po hektaru a niste nista sejali(to i sad trazite)
  • 25.04.2012 18:08
    "Ovoga puta nije bio cilj da se stigne do Beograda, već da se naprave blokade kako bi se skrenula pažnja javnsoti na to da ministar poljoprivrede Dušan Petrović ne želi da razgovara s poljoprivrednicima."

    Pa ste zbog toga odlucili da zahebavate nas gradjane. Bas vam hvala.
  • HM

    25.04.2012 17:51
    Poljoprivrednici su..
    ..totalno neozbiljni u svojim namerama! Ako ćete da štrajkujete i da blokirate, blokirajte Beograd! Beograd Vas potkrada, a ne Novi Sad i Vojvodina! Ne treba da najavljujete blokade pa da, kao, budete zatečeni kad vas policija zaustavi. To ako hoćete, jednostavno organizovano, bez upozorenja noću pa na auto put, pred Beograd. Da ih zateknete nespremne. E tako ćete nešto možda i uspeti, a ovako, ništa..! Inače Vas podržavam!
  • TiNS

    25.04.2012 17:10
    Ne razumem
    Način na koji paori protestvuju je krajnje problematičan. Šta bi bilo kada bi ja odlučio da štrajkujem tako što ću nekom paoru da zaprečim put na njivu? Pa pregazio bi me tim svojim traktorom da bi ostvario svoje pravo na rad. Ovo više ne može ovako. Blokiraju se putevi, blokiraju se pruge i običan narod ispašta. Ja sam danas silom prilika morao da napravim 70 km više zbog blokade puta i zakasnio sam da obavim veoma važan posao i zbog toga ću i ja a i moja porodica trpeti. pa da je zbog mene bilo koji paor morao da trpi ponavljam pregazio bi me bez razmišljanja sa svojim traktorom. Predlažem da svi privatni prevoznici, taksisti sa kamionima. autobusima i vozilima zapreče puteve na njive da vidim kako će paori reagovati. Nije fer. Nemam ništa protiv toga da protestvuju ali ovo nije način. A čini mi se da je ovaj štrajk nedelju dana pred izbore politički motivisan
  • paor

    25.04.2012 16:32
    odgvor agronomu
    a gde si ti agronom, kada ne vidiš šta je problem? Znaš li kako ide otkup? Šta rešava subvencija od 2000 dinara?
  • 25.04.2012 16:16
    Treba ih obavezati da subvencije ulože u proizvodnju. Neće da šalju zemlju na analizu, neće da primenjuju zaštitu, neće da se obrazuju, neće da se udružuju i ukrupnjavaju mizerne posede.

    Hoće da uz minimalan trud zauvek imaju minimalan prinos, a ostatak da im plate drugi građani.
  • cookta

    25.04.2012 16:15
    mapa
    http://maps.google.com/maps/ms?msid=217203275937700207414.0004a4a188c80e2d3941a&msa=0&ll=46.054173,19.673767&spn=0.314501,0.727158
  • gole

    25.04.2012 16:13
    Da se na vreme sa tim ljudima razgovaralo i pregovaralo,ali ozbiljno,do ovoga verovatno nebi doslo.Ko onda snosi odgovornost za ovakvo stanje?Naviklo se , da se obeca, pa ne ispuni obecanje.Kada bi svi nezadovoljnici imali petlju, gde bi nam kraj bio.Generalno nam nedostaje solidarnosti.Sta nas briga za tudje probleme.Traktoristi,imate moju podrsku.
  • Slusalac

    25.04.2012 15:56
    I podrska i kritika.
    U ovoj nazovi pravnoj drzavi sve je moguce.
    Pre nekoliko dana je i medjunarodna reka bila blokirana i plovidba Dunavom obustavljena kod Novog Sada.Ovi sto se u kampanji smeskaju sa bilborda da su imali resenje za nagomilane probleme oni bi ih vec resili,sto znaci glasajuci ponovo za njih agonija se nastavlja.Poljoprivrednici su u pravu ali kad naidje politicar sa policijskom pratnjom on bude propusten a obicni gradjani ispastaju ni krivi ni duzni.
    Apelujem na poljoprivrednike da se razidju a sve ove koji su ih doveli do ovako porazavajuce situacije kazne na predstojecim izborima.
  • Dax

    25.04.2012 15:44
    stari sistem visestruko zloupotrebljavan
    ...prodajom subvencionisane robe u inostranstvu (mahom ne crno), neobradjivanjem zemlje za koju je dobijena subvencija, falsifikovanjem i iznajmljivanjem kvazi hektara zemljista i slicno... I nova uredba verovatno ima pregrst mana, ali je pravicnija i za poreske obaveznike ekonomicnija! Razbiti blokade makar i silom!
  • NENO

    25.04.2012 15:27
    DAJTE KULACIMA PARE
    Dajte im pare,ili sklanjsjte policiju,pa da vidimo koliko ce drzati blokade.
  • laza

    25.04.2012 15:21
    pa neka štrajkuju
    jer za njihovu muku saznamo ,kad i nas malo potkaći,slušaj ove pekmeze ,ugrožavaju mu slobodu kretanja te ovo te ono , dosta je bilo i neka štrakuju i isteraju pravdu ni ovako se više ne može ,osililo se to.
  • ja

    25.04.2012 14:50
    nekoizmase
    Od kuda njima pravo da blokiraju puteve i ukidaju slobodu kretanja?! Sve ih pohapsiti ako ce sve ometati, da bi postigli nesto za sebe ili cu i ja da blokiram puteve zato sto imam samo zemlju u saksiji, a drzavu bas briga za to!!!
  • toto

    25.04.2012 14:47
    Ovaj put niste u pravu!!
    Gospodo paori ovaj put niste u pravu. Poznajem coveka koji je od drzave uzeo u zakup 300Ha slatine po ceno od 3000 din po 1Ha, a subvencija mu je 14000Ha po 1Ha. Cist lopovluk. Neka mi neko objasni, kako moze preradjivac imati koristi od subvencije po kg? Nikakve!! Prazna prica. Narocito je besmislena prica o blokiranju puteva. Kakve veze ima narod koji ne može da se kreće putevima sa vasom nesposobnoscu da se organizujete i prodate robu kome zelite? Pogledajte malinare. Udruzili se i prodali u Austriju sav rod, tako da ce vlasnici hladnjaca, koji ih godinama ucenjuju ove godine ostati bez posla. To je recept i za vas, a ne blokade.
  • Petar

    25.04.2012 14:29
    Kako.....
    ....niko da shvati da ova mera vlade nije uperena protiv seljaka nego protiv prevaranat i neradnika! Paorima će biti isplaćena subvencija, ovako ili onako, na mostu ili na ćupriji.
    Prevaranti uzimaju zemlju III i IV kategorije od države za 50-ak €, a i manje, po hektaru i potom traže subvenciju od 140 €, razlika se lepo podeli između "paora" i lokalnog "babe" (koji mu je obično u svojstvu kuma, brata, prijatelja i sl) koji mu je omogućio jeftinu državnu zemlju!
    E pa dosta je bilo!
    TAČKU NA PLJAČKU!
  • paor

    25.04.2012 14:25
    iamo li mi naše stručnajke
    Zasto ne prenesete izjavu prof. Maleševića. Svi mediji samo citiraju tog sa Instituta u BG.

    Profesor Poljoprivrednog fakulteta u Novom Sadu Miroslav Malešević izjavio je da nigde u Evropi nema državnih subvencija za poljoprivrednike po kilogramu predate robe.

    "Svuda postoje neki podsticaji, ili po jedinici površine, ili po grlu, ili neki drugi vid stimulacije, zavisno o kojoj je proizvodnji reč. Evropa to neguje i nije tačno da su premije po kilogramu bolje.

    Voleo bih da neko navede primer u kojoj državi to funkcioniše", rekao je Malešević u intervjuu za današnji Dnevnik.

    On je naveo da je suština u vlasničkim odnosima koji su u Srbiji drugačiji u odnosu na Evropsku uniju, jer kod nas nijedan seljak nema akcije u šećerani ili uljari.

    "Da je bila pravedna privatizacija, onda bi seljaci i farmeri bili suvlasnici, pa bi bili zainteresovani da bude jeftiniji ulaz u fabriku, i da imaju bolju cenu finalnog proizvoda. To je u osnovi svega", rekao je Malešević.

    On se složio da je bilo zloupotreba kod sistema subvencija od 14.000 dinara po hektaru, ali je rekao da su mogle biti otkrivene ili sprečene da je neko hteo, jer sve isplate idu preko Agencije za agrarna plaćanja.

    "Pri tome ne verujem da među onima koji su izašli na ulice postoji ijedan koji je zloupotrebio tih 14.000 dinara. Trebalo je sve malo ozbiljnije sagledati i adekvatno reagovati. Recimo, onome ko je uzeo zemlju u zakup, pa uzeo premiju po hektaru a proizvodnja ga uopšte ne zanima, trebalo je blokirati imovinu i naplatiti subvenciju. Valjda postoji inspekcija", rekao je Malešević.

    Upozorio je da će ove godine biti velikih problema zato što nisu obezbeđene dovoljne količine đubriva, jer poljoprivrednici nisu imali para da ulože u proizvodnju, pa će biti i niži prinosi pošto su subvencije kasnile.

    "Rešenje situacije je da država donese dugoročnu strategiju. Poljoprivrednicima je neophodna stabilnost, jer se poljoprivreda ne može voditi uredbama koje donosi kako ko stigne i kako hoće", ocenio je Malešević.
  • bns

    25.04.2012 14:08
    Kao agronom mogu reći da je ovo čist bezobrazluk i da ove ljude koji protestuju treba krivično goniti. Naime, ne razumem zašto je probelm što se subvencije daju po prinosu? To je jedino normalno.
  • Privatnik

    25.04.2012 13:47
    nema smisla...
    Znaci ko treba da putuje do radnog mesta, opet je naj..o. Fino, lepo. J..e se paoru kako ce drugi zaraditi, izdrzavati porodice svoje, itd itd... mislim neke stvari nemaju smisla. Ali sta se moze. Istera svoj traktor a ti mozes da se slikas... @Lazica, u pravu si!!!
  • EvoOvako

    25.04.2012 13:33
    POnovo isti komentar - pred vladu!
    Ovo NIJE cinizam i ironija, nego ideja kako da se izborite za svoja prava, a da ne ugrožavate druge ljude!!! Idite pred vladu, pa tamo protestvujte! Možda vas neće pustiti sa traktorima i kombajnima, ali siguran sam da imate i putnička vozila, kombije, i motocikle kojima policija ne može zabraniti ulazak u Beogra ili Novi Sad ili Niš! Na putničko vozila i kombije natovarite i poneki skuter ili bicikl i blokirajte ulaz u vladu!! Naime, poznato je da je bilo slučajeva da na barikadama nisu propuštana vozila sa bolesnim ljudima. Isto tako je poznato da se blokadom puteva blokiraju i životi ljudi koji su isto tako "mali" i napaćeni poput poljoprivrednih proizvođača! Ukoliko napravite takav protest dobićete i podršku mnogih drugih koji će vam se možda i pridružiti, a ukoliko blokirate puteve samo ćete ući u konfrontaciju sa komšijama koji ne žive od poljoprvrede i izazvaćete gnev kod "običnog" stanovništva! Lično bi uvek podržao protest ispred zgrade parlamenta i blokiranje iste, ali ne podržavam blokiranje puteva, jer se time ugrožava pravo na moje slobodno kretanje. Nadam se da sam bio jasan - pametnome dosta!
  • Lara

    25.04.2012 13:27
    ne znam...
    i ne mogu da procenim ispravnost odluke za štrajk, samim tim što su mi znanja iz poljoprivrede i ekonomije, u odnosu na moju struku, nepoznanica. Ako razlozi za štrajk postoje, ZAŠTO kažnjavati nevine, onemogućavati im kretanje, odlazak na posao, u školu, kod lekara - ili jednostavo, nameru da iz bilo kojih razloga mogu da se kreću putevima??? Svojim protestom BLOKIRAJTE ONE koje krivite, optužujete i od njih zahtevate svoja PRAVA! Ovim samo izazivate gnev A NE I PODRŠKU gradjana, bez obzira u kojoj meri vas razumevali i podržavali. OVO JE KONTRAPRODUKTIVNO!
  • Lazica

    25.04.2012 13:07
    Sad je dosta
    Sad je dosta. Sve pohapsiti i rasterati. I uvesti zakon po kome svako ima pravo da protestuje i štrajkuje, ali ne sme da blokira puteve i ometa narod da živi i radi.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna