Predsednik Skupštine grada Aleksandar Jovanović pozvao je Nacionalni park "Fruška gora" i nadležne ustanove da uvedu taksu za prolazak kamiona preko Fruške gore, kako bi se redukovao teški kamionski saobraćaj kroz Petrovaradin.
Kamioni koji prolaze preko Iriskog venca su male mace za kamione cementare.
Imam vikendicu na Fruskoj Gori i od buke i prasine ne mogu da zivim.
Med je pun prasine, a pcele umiru.
Nadlezni treba da se odluce, ako zele cementaru onda Fruska Gora ne moze i nesme biti nacionalni park.
Pošto sam jedna od učesnika da ne kažem organizatora ove peticije pre svega da kažem da nisam niti u jednoj partiji niti ću se kandidovati.A moram da vam kažem nekoliko stvari..pre svega postojali su zahtevi više partija ranije za izmeštanje kretanja teških teretnih vozila ne samo iz Petrovaradina nego i iz Iriga a i Fruške Gore. Najbolje rešenje je obilaznica za koju postoji projekat urađen ali se iz interesnih krugova koči njena izgradnja. Za izgradnju ovakvih obilaznica nema drugih prepreka. Pojedini tajkuni se hvale da prolaskom kroz ovaj deo puta i izbegavanja plaćanja putarine "uštede" godišnje 300000 eura. Prolaskom ovih vozila zagađuje se Fruška Gora - to je neosporno - i postoji projekat zaštite - izgradnja tunela ispod Fruške Gore. Međutim, zašto ne bi već sada moglo da se ostvari neka vrsta zaštite - neki međukorak. Ionako niko ne garantuje kada će se ti projekti uraditi. Druga stvar ako neko ne veruje da ovakav saobraćaj smeta neka provedu jednu noć u sobama do puta kuda prolaze kamioni. Pokretanje ove peticije smo izabrali zbog izbora tj.da iskoristimo mogućnost da pritisnemo političare.Pošto ne verujem da će se ovo ostvariti do ovih izbora peticija će se nastaviti a postoje zahtevi da se radikalizuju postupci.
...je samo OBILAZNICA...sve ostalo je mlacenje prazne slame i odugovlacenje onoga sto je vec davno trebalo da se desi ak smo imalo neshto duzni nashoj deci...
to je cist vazduh i miran san!!!!
Covjek ne moze da povjeruje kada cita ove komentare.
Ni malo razumjevanja, kompromisa, dogovora.
Uvrjedi, pljuni, rusi, zavadi.
Uglavnom se slazem da se bulevari prave tamo gdje
trenutno nije potrebno. osnovno pravilo je zastititi zdravlje ljudi , a usmjeriti godinama teski saobracaj kroz centar Petrovaradina samo moze bezobrana uprava.
I sada kada se malo razumjevanja javlja od uprava
kopaju se privatne stavari da se skrene sa osnovne teme i dogovora da nam svima bude dobro.
Uglavnom i taksa je dobra ali samo za one koji izbjegavaju autoput.
Sto ne placas taksu,za svoje stanove koje rentiras u okolini Sajma i sto ne placas zakup stranaskih prostorija u kojima ti sef deli saopstenja sta moras reci? Sto ti stranka ne placa grejanje,struju,postanske usluge?
Kako je na Iriškom Vencu skoro svugde puna linija, kada idete ka Novom Sadu do dela gde imate dve trake ima da se navozate i nagutate gasova od kamiona. Policija često sedi u krivinama u hladu i čeka da naiđe neko ko ima slabije živce pa će da krene da obilazi kamion a oni će onda da ga kazne. Kamioni se zalepe jedan za drugi pa voze 5km na sat do vrha Venca. I naravno ne mogu da stanu na parkingu kako bi propustili kolonu vozila iza njih koja nekada doseže do Iriga. A samo me zanima kada su stavili punu liniju skoro celom dužinom puta da li su mislili da i teški šleperi voze tim putem. Treba uvesti taksu za kamione preko Venca. Inače, ako mogu oni onda neka idu i zaprege. Oni bar ne zagađuju okolinu
glupost. svi iz vlasti su raspoloženi da uvode takse na sve i svašta i da uzimaju lovu i kad mogu i kad ne mogu, a i ove takse što ubiraju koriste kao raspikuće. još i da ubace terminale, zaposle još javne administracije... manite se ljudi. izgradite bolju rutu, probijte konačno taj famozni tunel o kome slušam već 10 godina i stvar rešena. i na autoputu su izgradili milion rampi umesto da uvedu sistem vinjete kao normalan svet.
Trebalo bi proglasiti Petrovaradin, Novi Sad, Frusku Goru, ... zabranjenim za teski transport ili uvesti velike takse. Zatim tek posle, polako razmisljati kojim putem da idu ili izgraditi neke zaobilaznice. Prvo uzeti novce (kojih nema) i ovako ekonomski unistenoj privredi i transportu.
Uvek se pitam zbog cega se kod nas sve radi obrnutim redosledom?
Za prolaz kroz Frusku Goru za svaki kamion minimalno taksa od 40000 dinara. To je sramota sta rade kamiondzije. Neka idu auto-putem.Fruska Gora je srpski nacionalni park.Zivela vecno mati nasa, sveta zemljo Srbijo!!!!!
od kuda od jedareeed sadd pa se vi brinete za probleme grada N,sada.......upravo je negde vatromet,ovaj da čuje se guma....da nastavim...pa kako da prodju kamioni ,a da vas gradjane ne uznemiravavaju!?Čini mi se da se vama sve više i više svidja podgradje i lokali u njemu ,a ne buka,zagadjivači,kultur.istor.znmst.i t d i t d u potpisu.......znaš tiiiiiiiiiiiii
Bio on Sadam ili moler on vas je ocigledno uspeo jos jednom prefarbati i navesti na pricu bez kraja.
Cudi me da se niste latili novog svetskog poretka i SEKe.
A tema je samo OBILAZNICA OKO PETROVARADINA!!!
".i tako se onda napravi više kilometraže, više potrošenog goriva, više zagađenja, duži put itd... "
više kilometara nije obavezno i više potrošenog goriva.
na autoputu je skoro cela deonica ravna što daje mogućnost vožnje bez šaltanja i rada motora u režimu većeg broja obrtaja u odnosu na pentranje na venac...
pa čak i da se potroši više goriva ipak ovim putem kojim sada idu prolaze kroz nacionalni park i to bi morali da plate. mislim da se u svetu retko gde ima saobraćaja kroz nacionalne parkove a pogotovo teretnog saobraćaja kamionima...
Ako moze Nemanja Kusturica, prijatelj M.Dodika i B.Tadica da naplacuje ( i koristi ) putarinu kroz Mokru goru, zasto mi ne bismo to isto radili ...
Zasto smo sami sebi najveci neprijatelji, zasto mrzimo Vojvodinu?
Kuda da ide kamion onda ako treba da ide za Sr. Mitrovicu, a dolazit iz pravca Subotice?
Nemoj ga kroz Detelinaru i Novo Naselje, zabranjeno Bul. Oslobođenja, nemoj ga kroz Petrovaradin, pa kuda onda? Najbolje da ide do Ništa pa onda se vraća u Sr. Mitrovicu.
A onda će teški kamioni još više prolaziti kroz Novo Naselje gde vlast posadi tri drveta i to nazove parkom, gde policija posmatra kako huligani iscrtavaju grafite, a nedaj Bože, da se zamere divljoj gradnji pa da završe obilaznicu kako ti isti kamioni ne bi nekome prolazili ispred prozora. Važni su bulevari od "nigde za nigde" i "kružni tokići". Smejurija.
Pućete izbore zog laži, lopovluka i bezobrazluka.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Traže takse za kamione koji idu preko Fruške gore
Novi Sad
•28.04.2012.
•14:48 > 09:11
Komentari 24
pcelar
Imam vikendicu na Fruskoj Gori i od buke i prasine ne mogu da zivim.
Med je pun prasine, a pcele umiru.
Nadlezni treba da se odluce, ako zele cementaru onda Fruska Gora ne moze i nesme biti nacionalni park.
Anđelka
Sekrika
to je cist vazduh i miran san!!!!
Ni malo razumjevanja, kompromisa, dogovora.
Uvrjedi, pljuni, rusi, zavadi.
Uglavnom se slazem da se bulevari prave tamo gdje
trenutno nije potrebno. osnovno pravilo je zastititi zdravlje ljudi , a usmjeriti godinama teski saobracaj kroz centar Petrovaradina samo moze bezobrana uprava.
I sada kada se malo razumjevanja javlja od uprava
kopaju se privatne stavari da se skrene sa osnovne teme i dogovora da nam svima bude dobro.
Uglavnom i taksa je dobra ali samo za one koji izbjegavaju autoput.
Arafat
Mr
ccc
Vlada ovdasnji
Uvek se pitam zbog cega se kod nas sve radi obrnutim redosledom?
Teodosije
dosta
a sad kao da ne znate naša ime
Gradjanin pokorni
Cudi me da se niste latili novog svetskog poretka i SEKe.
A tema je samo OBILAZNICA OKO PETROVARADINA!!!
Ivan
više kilometara nije obavezno i više potrošenog goriva.
na autoputu je skoro cela deonica ravna što daje mogućnost vožnje bez šaltanja i rada motora u režimu većeg broja obrtaja u odnosu na pentranje na venac...
pa čak i da se potroši više goriva ipak ovim putem kojim sada idu prolaze kroz nacionalni park i to bi morali da plate. mislim da se u svetu retko gde ima saobraćaja kroz nacionalne parkove a pogotovo teretnog saobraćaja kamionima...
sale novosadjanin
Merebašvili
Molerisao zidove?
Pa bi sada 9 dana pred izbore da farbaš malo nas?
-
poceli su asfaltiranje kod gladnosa.
prosle godine su put radili skoro 3 mesecs
Ivan
autoputem subotica-bg do inđije pa dalje putinci, ruma i eto mitrovice...
paolo
Zasto smo sami sebi najveci neprijatelji, zasto mrzimo Vojvodinu?
Boki NS
laza
Nemoj ga kroz Detelinaru i Novo Naselje, zabranjeno Bul. Oslobođenja, nemoj ga kroz Petrovaradin, pa kuda onda? Najbolje da ide do Ništa pa onda se vraća u Sr. Mitrovicu.
Bistriman
Pućete izbore zog laži, lopovluka i bezobrazluka.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H